Idealnie dobrany podkład – kluczem do pięknego wyglądu i zdrowej skóry

Podkład to jeden z najważniejszych kosmetyków i klucz do pięknego makijażu. Może odmłodzić – jeśli jest właściwie dopasowany do koloru cery i jej potrzeb, albo dodać lat, bo jest zbyt ciemny lub za ciężki. Najlepiej, gdy daje efekt drugiej skóry, czyli jest niewidoczny. Poniżej znajdziecie podpowiedzi, jak właściwie dobrać podkład, żeby najlepiej odpowiadał na potrzeby waszej twarzy i był w idealnym odcieniu. Razem z ekspertem w dziedzinie makijażu, marką L’Oréal Paris, opracowaliśmy kilka zasad.

Najważniejsze przy wyborze podkładu, poza właściwym dobraniem do rodzaju skóry, jest dopasowanie jego odcienia do naszej karnacji. Nałożony na twarz, powinien być niewidoczny, ale także chronić przed promieniami UV oraz wolnymi rodnikami. Tylko spełniając powyższe warunki, w pełni sprawimy, że nasza skóra będzie wyglądać na wypielęgnowaną i młodą, ale także nie pojawią się na niej niedoskonałości.

 

Dobranie idealnego podkładu nie jest łatwe. Jeśli czujemy się na siłach, możemy wybrać go same. Wtedy pamiętajmy by testować go nie na ręce, ale pod żuchwą i jeśli pasują nam dwa podkłady, to warto wybrać ten o ton jaśniejszy, będzie wyglądał naturalniej. Można też skorzystać z profesjonalnej pomocy. W Super Pharm czy Hebe marka L’Oréal Paris korzysta z doradztwa specjalnie wyszkolonych asystentek, które szybko i profesjonalnie pomogą dobrać odpowiedni odcień. Już w styczniu warto zajrzeć do wspomnianych drogerii, szczególnie podczas akcji – „Dzień z gamą True Match”, podczas którego będzie możliwość skorzystania z porad ekspertek na temat podkładów i pudrów .
W linii 9 odcieni podkładu True Match na pewno znajdziemy ten właściwy. Kosmetyki idealnie dopasują się do odcieni skóry aż 98 % Polek (potwierdzone w teście podkładu zrealizowanym przez Kantar Millward Brown na próbie 400 kobiet, użytkowniczek podkładu do twarzy w grudniu 2016). Jego właściwy wybór ułatwiają oznaczenia umieszczone na opakowaniu według skali od 1 do 9, czyli od najjaśniejszego do najciemniejszego. Dodatkowo litery: N, W i C wskazują nam, który z kolorów podkładu odpowiada temperaturze naszej cery. Tak więc, mając ciepłą karnację, sięgnijmy po produkty oznaczone literką W, chłodną literką C, a dla osób z neutralnym odcieniem – N. Mając taki przewodnik, trudno się zgubić czy pomylić drogę. Dodatkowo formuła podkładu, w której znalazły się: olejki eteryczne i składniki nawilżające – sprawia, że kosmetyk jeszcze staranniej dopasowuje się do kolorytu i struktury skóry. Kremowa konsystencja bezproblemowo rozprowadza się, a kombinacja gliceryny, witaminy E i B5, daje naszej cerze wyjątkowy komfort oraz pozostawia ją gładką i miękką w dotyku.
Do pełnego i perfekcyjnego makijażu potrzeba jeszcze kilku właściwych kosmetyków, pomagających utrwalić jego efekt. Najlepiej zdecydować się na puder czy korektor z tej samej linii co podkład. Mamy wtedy gwarancję idealnie zgranego makijażu pod względem kolorystycznym. Linia True Match od L’Oréal Paris nam to umożliwia. Znajdziemy w niej wszystkie kosmetyki niezbędne do wykonania takiego make-upu, od podkładu, pudru w kompakcie i kamieniu, aż po wielofunkcyjny korektor Touche Magique, który minimalizuje cienie pod oczami oraz ukrywa zmarszczki.

Dodatkowo każdy z produktów został stworzony tak, by dopasować się do pozostałych kosmetyków True Match. Nie ważne czy sięgniemy po puder w kamieniu, który ma lekką kremową konsystencję, łatwo stapiający się ze skórą i pozostawiający ją gładką i wyrównaną – puder w kompakcie czy True Match Minerals – wielofunkcyjny produkt łączący w sobie cechy podkładu i pudru, wzbogacony o minerały zmniejszające ilość niedoskonałości, który dodatkowo poprawia stan skóry w zaledwie cztery tygodnie. Zagrają ze sobą jak dobra drużyna, bo przecież ich jedynym celem jest nieskazitelny wygląd naszej skóry i idealne dopasowanie do siebie nawzajem!

Bądźmy piękne w karnawale! Z True Match to jest proste.

Partnerem publikacji jest L’Oréal Paris.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Winona Ryder ambasadorką L’Oreal Paris

75. gala  Złotych Globów już za nami, nie znaczy to jednak, że zainteresowanie nią spadło. L’Oreal Paris w czasie trwania pierwszej, tegorocznej filmowej ceremonii wypuściło w świat swoją najnowszą reklamę, której główną gwiazdą jest nie kto inny jak Winona Ryder!

L’Oreal Paris doskonale wie jak skupić naszą uwagę na sobie. Zatrudniając do reklamy aktorkę, którą pamiętamy za młodu z  “Soku z żuka” bądź “Przerwanej lekcji muzyki” a teraz zachwyca nas w roli zadziornej mamy w serialu “Stranger Things” powoduje nic u nas nic innego jak – minuta naszej całkowitej uwagi w czasie oglądania.

Kampania o nazwie “Comeback” ma na celu wprowadzić nową linię ‘Elvive’ na rynek amerykański znaną u nas jako Elseve – która ma zapobiegać niszczeniu włosów a także związana jest z wprowadzonymi zmianami związanymi z repozycjonowaniem produktów do pielęgnacji francuskiej marki. „Wszyscy kochają powrót i będziemy komunikować, że zniszczone włosy również na niego zasługują” – powiedziała Anna Marie Nelson-Bogle, wiceprezydent do spraw marketingu.

Ciekawostką jest, że to dopiero druga kampania urodowa aktorki. Pierwszą w jakiej wzięła udział, była dla Marca Jacobsa Beauty, której była twarzą w 2015 roku.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności