Huda Beauty wkracza do Polski! Premiera kosmetyków internetowej królowej makijażu już niedługo w Sephorze

„Królowa makijażu”, „najbardziej wpływowa blogerka urodowa na świecie”, „sprytna bizneswoman” – to tylko niektóre określenia, jakimi prasowe i internetowe tytuły określają Hudę Kattan, makijażystkę, vlogerkę i gwiazdę Instagrama, która popularność w mediach społecznościowych przełożyła na bajecznie prosperujący, urodowy biznes. Założona przez nią w 2013 roku i bijąca rekordy popularności marka, już lada dzień dołączy do coraz bogatszego portfolio polskiej Sephory.

Sephora bardzo nas ostatnio rozpieszcza i powoli spełnia nasze wszystkie, urodowe marzenia – w zeszłym roku wprowadziła do Polski długo wyczekiwanego NARSa, a w tym umożliwiła i umożliwi polskim klientkom korzystanie ze wszystkich dobrodziejstw sygnowanych marką Becca czy Kat von D. Do tego zacnego grona już lada dzień dołączy kolejny gigant i ulubieniec urodowych blogerek z całego świata – Huda Beauty, czyli marka założona 4 lata temu przez gwiazdę Internetu, Hudę Kattan.

Jeśli jesteście zagorzałymi fankami Instagrama i urodowych vlogów, na pewno znacie ją doskonale. Z prawie 21 milionami (!) obserwujących na Instagramie oraz prawie dwoma milionami subskrybentów na YouTubie, Kattan jest jedną z największych (jeśli nie największą) gwiazdą i najbardziej wpływową postacią urodowej blogosfery. Zdaniem wielu, sekret tak dużej popularności tkwi w tym, że na wszystkich swoich platformach Kattan jest niezwykle autentyczna: śmieje się, jak każda z nas przygotowując makijaż robi błędy i otwarcie mówi o swoich wadach. Ma także niezwykłą smykałkę do biznesu, a rozpoznawalność w Internecie szybko przełożyła na genialnie prosperujący interes w postaci marki kosmetyków.

Początki Huda Beauty sięgają 2013 roku, a pierwszym (i w tamtym momencie jedynym) produktem wprowadzonym na rynek były sztuczne rzęsy, które błyskawicznie stały się hitem na Środkowym Wschodzie i w USA. Uwielbia je sama Kim Kardashian, przez bardzo długi czas były także najlepiej sprzedającym się produktem w amerykańskiej Sephorze. Rozwój firmy był więc tak naprawdę kwestią czasu, a dziś Huda Beauty to już pełne spektrum produktów – palety cieni, zestawy do konturowania, rozświetlacze i matowe szminki podbijające serca urodowych vlogerek na całym świecie. Polska Sephora ogłaszając wprowadzenie marki do swojej oferty nie podała niestety dokładnej daty premiery, jednak za pośrednictwem jej strony internetowej możecie zapisać się do newslettera, dzięki któremu nie przegapicie tego wyjątkowego momentu.

Nie możemy się doczekać!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Oto debiutancka kampania kosmetycznej linii Rihanny – Fenty Beauty

Za kilka dni do Sephory trafi pierwsza linia kosmetyków od Rihanny. Zanim jednak będziemy mogły je kupić, warto zobaczyć film z kampanii, który piosenkarka zamieściła na swoim Instagramie. Wyjątkowa reklama nie tylko pokazuje nam, co znajdzie się na sklepowych półkach, ale ma też istotny społeczny i rasowy wydźwięk.

Długo barbadoska piękność kazała nam czekać na swoją autorską kolekcję kosmetyków do makijażu. To, jakie kosmetyki znajdą się w sprzedaży było wielką niewiadomą aż do dziś, kiedy to na Instagramie @fentybeuty ukazało się kilka zdjęć produktów oraz klip promujący nową linię.

 Klip okazał się być czymś więcej niż tylko reklamą produktów do makijażu i inauguracją pierwszego przedsięwzięcia kosmetycznego gwiazdy. To przede wszystkim celebracja różnorodności. Nie jest sekretem, że przemysł kosmetyczny często krytykowany jest za dyskryminację rasową i preferowanie białych modelek pomimo faktu, że w samych Stanach aż 35 procent kobiet jest kolorowa. Firmy kosmetyczne nie produkują także odcieni wystarczająco głębokich, aby ciemnoskóre kobiety mogły uzyskać ciemniejsze odcienie skóry.

Rihanna postanowiła to zmienić i do reklamy zaangażowała modelki o różnych narodowościach i odcieniach skóry. Zobaczymy tam m.in modelki czarne, Azjatki, Latynoski czy Arabki. Biorąca udział w kampanii Leomie Anderson, która wielokrotnie podkreślała, że  niewystarczające wielu artystów zajmujących się makijażem potrafi prawidłowo pracować z ciemniejszą skórą teraz ma nadzieję, że to się zmieni. Fenty Beauty chlubi się tym, że kreuje „nowe pokoleniem piękna”. W kampanii zobaczymy 15 modelek w tym Palomę Elsesser, Duckie Thot, Slick Woods czy Halimę Aden. Wszystkie malują sobie w niej usta różnymi odcieniami szminek, co oznaczać może tylko jedno:  odcieni będzie przynajmniej 15 i każda kobieta bez względu na kolor skóry znajdzie właściwy dla siebie. Film jest miłą odmianą, bo różni się od klasycznych kampanii z branży beauty.

Choć wielka amerykańska premiera zaplanowana jest na 8 września, nam przyjdzie pewnie trochę na nią poczekać – do tej pory nie pojawiły się informacje dotyczące wejścia Fenty Beauty na polski rynek.

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.