Huda Beauty wkracza do Polski! Premiera kosmetyków internetowej królowej makijażu już niedługo w Sephorze

„Królowa makijażu”, „najbardziej wpływowa blogerka urodowa na świecie”, „sprytna bizneswoman” – to tylko niektóre określenia, jakimi prasowe i internetowe tytuły określają Hudę Kattan, makijażystkę, vlogerkę i gwiazdę Instagrama, która popularność w mediach społecznościowych przełożyła na bajecznie prosperujący, urodowy biznes. Założona przez nią w 2013 roku i bijąca rekordy popularności marka, już lada dzień dołączy do coraz bogatszego portfolio polskiej Sephory.

Sephora bardzo nas ostatnio rozpieszcza i powoli spełnia nasze wszystkie, urodowe marzenia – w zeszłym roku wprowadziła do Polski długo wyczekiwanego NARSa, a w tym umożliwiła i umożliwi polskim klientkom korzystanie ze wszystkich dobrodziejstw sygnowanych marką Becca czy Kat von D. Do tego zacnego grona już lada dzień dołączy kolejny gigant i ulubieniec urodowych blogerek z całego świata – Huda Beauty, czyli marka założona 4 lata temu przez gwiazdę Internetu, Hudę Kattan.

Jeśli jesteście zagorzałymi fankami Instagrama i urodowych vlogów, na pewno znacie ją doskonale. Z prawie 21 milionami (!) obserwujących na Instagramie oraz prawie dwoma milionami subskrybentów na YouTubie, Kattan jest jedną z największych (jeśli nie największą) gwiazdą i najbardziej wpływową postacią urodowej blogosfery. Zdaniem wielu, sekret tak dużej popularności tkwi w tym, że na wszystkich swoich platformach Kattan jest niezwykle autentyczna: śmieje się, jak każda z nas przygotowując makijaż robi błędy i otwarcie mówi o swoich wadach. Ma także niezwykłą smykałkę do biznesu, a rozpoznawalność w Internecie szybko przełożyła na genialnie prosperujący interes w postaci marki kosmetyków.

Początki Huda Beauty sięgają 2013 roku, a pierwszym (i w tamtym momencie jedynym) produktem wprowadzonym na rynek były sztuczne rzęsy, które błyskawicznie stały się hitem na Środkowym Wschodzie i w USA. Uwielbia je sama Kim Kardashian, przez bardzo długi czas były także najlepiej sprzedającym się produktem w amerykańskiej Sephorze. Rozwój firmy był więc tak naprawdę kwestią czasu, a dziś Huda Beauty to już pełne spektrum produktów – palety cieni, zestawy do konturowania, rozświetlacze i matowe szminki podbijające serca urodowych vlogerek na całym świecie. Polska Sephora ogłaszając wprowadzenie marki do swojej oferty nie podała niestety dokładnej daty premiery, jednak za pośrednictwem jej strony internetowej możecie zapisać się do newslettera, dzięki któremu nie przegapicie tego wyjątkowego momentu.

Nie możemy się doczekać!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Redakcja poleca: Krem koloryzujący Ginzing SPF 40 energy marki Orygins

W tym tygodniu mamy propozycję dla tych z was, które korzystają z pomocy fluidów przeważnie tylko zimą, ale nie lubią i nie potrzebują sięgać po kryjące, ciężkie formuły. Paulina Kosim nasza redakcyjna wielbicielka kremów bb, spróbuje przekonać was dlaczego właśnie krem koloryzujący marki Orygins warto wypróbować.

Ten produkt to krem nawilżający i podkład w jednym. Używam go od kilka miesięcy i już zdążył zastąpił mi wszystkie inne bb i podkłady razem wzięte. To dosłownie kosmetyczny czarodziej zamknięty w niewielkiej tubce. Świetnie nawilża i odżywia skórę, a przy tym sprawia, że moja twarz (ja także) rano szybko się „budzi”. To zasługa wspaniale pachnącej kompozycji olejków eterycznych z grejpfruta, cytryny i mięty zielonej.  Dodatkowo wymieszany z kropelką iluminatora w płynie Narsa Copacabana – pięknie rozświetla i w mig optycznie niweluje zmęczenie i tuszuje brak snu, nawet po nieprzespanej nocy. Polecam go zwłaszcza podczas egzaminów. Po nałożeniu zostawia na twarzy bardzo delikatny kolor.

Produkt marzenie dla wszystkich osób, które nie lubią na co dzień używać ciężkich fluidów.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności