Hollie Warsaw: nowa marka skórzanych torebek

Klasyczne, czarne torebki chyba nie znudzą nam się nigdy. Takie modele powinny znaleźć się w szafie każdej z nas. Co jakiś czas obserwujemy nowe polskie marki, które świetnie radzą sobie z produkcją i sprzedażą akcesoriów z wysoko gatunkowych skór. Jedną z nich jest Hollie Warsaw, która urzekła nas prostota oraz wielką dbałością o detale. Do tego dochodzi przyjemna dla oka sesja zdjęciowa. Zobaczcie!

Hollie Warsaw: nowa marka skórzanych torebek

Hollie Warsaw stawia na oszczędną formę oraz proste kroje. Pierwsza kolekcja marki jest odzwierciedleniem minimalizmu odszytego w wysokiej jakości włoskiej skórze. Wszystkie torebki mają wodoodporną podszewkę. Uwagę zwracają ładne suwaki oraz dyskretne logo. Projekty są jednocześnie bardzo nowoczesne i ponadczasowe. Dla osób, które lubią ozdoby, marka przygotowała breloki, etui na laptopa oraz saszetki. Jeśli lubicie eleganckie i czyste formy, to jest oferta skierowana do was.

Naszą uwagę przykula także sesja zdjęciowa. Wzięła w niej udział Julita Olszewska (D’Vision), która prezentuje wszystkie modele torebek z pierwszej kolekcji, zarówno we wnętrzach mieszkania oraz stylizacjach ulicznych. Koncepcja zdjęć wykonanych przez Wojtka Zielińskiego (nicemare.com) opiera się na pokazaniu jej od rana do wieczora, w typowych codziennych sytuacjach. Mimo tego sesja ma pewną dawkę tajemniczości i sensualności. Udało się to uzyskać dzięki stylizacjom Kasi Michowskiej, której udało się połączyć pierwiastek romantyzmu i rockowego charakteru. Makijaż wykonała Magda Szulc MakeUP & Beauty, a potargane fale Sławek Oszajca.

Kampania zatytułowana jest „Witaj piękna” i właśnie tak mamy ochotę krzyknąć oglądając załączoną galerię zdjęć. Ceny wahają się od 250 do  840 złotych, a wszystkie produkty można kupić w sklepie internetowym marki.

Lubimy i kibicujemy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja „Between” ESTby ES. wiosna-lato 2017

Założona w 2010 roku marka ESTby ES. znana jest bardzo dobrze ze stonowanej elegancji, wygody oraz ciekawych materiałów. Od samego początku istnienia, jej założycielka i projektantka, Gosia Sobiczewska, stara się łączyć najwyższej jakości krawiectwo z nowoczesnością i potrzebami klientek. Jej najnowsza propozycja została ujęta w formie przejrzystego lookbooka, który uchwyca wszystkie sylwetki oraz detale wiosenno-letniej kolekcji.

Kolekcja „Between”  ESTby ES. wiosna-lato 2017
ZobaczSchowaj komentarze

Micelarne produkty nie tylko do twarzy

Clinique

2-in-1 Cleansing Micellar Gel + Light Makeup Remover
105 zł

Pantene

Spay do włosów oczyszczenie i odżywienia
15,81 zł

Kérastase

AURA BOTANICA naturalna kąpiel micelarna
89,90 zł

Bioderma

Płyn micelarny Senibio
33,70 zł

Uriage

Woda micelarna do skóry tłustej i mieszanej
69 zł

Cetaphil

Oczyszczająca emulsja micelarna
46 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.