Hollie Warsaw: nowa marka skórzanych torebek

Klasyczne, czarne torebki chyba nie znudzą nam się nigdy. Takie modele powinny znaleźć się w szafie każdej z nas. Co jakiś czas obserwujemy nowe polskie marki, które świetnie radzą sobie z produkcją i sprzedażą akcesoriów z wysoko gatunkowych skór. Jedną z nich jest Hollie Warsaw, która urzekła nas prostota oraz wielką dbałością o detale. Do tego dochodzi przyjemna dla oka sesja zdjęciowa. Zobaczcie!

Hollie Warsaw: nowa marka skórzanych torebek

Hollie Warsaw stawia na oszczędną formę oraz proste kroje. Pierwsza kolekcja marki jest odzwierciedleniem minimalizmu odszytego w wysokiej jakości włoskiej skórze. Wszystkie torebki mają wodoodporną podszewkę. Uwagę zwracają ładne suwaki oraz dyskretne logo. Projekty są jednocześnie bardzo nowoczesne i ponadczasowe. Dla osób, które lubią ozdoby, marka przygotowała breloki, etui na laptopa oraz saszetki. Jeśli lubicie eleganckie i czyste formy, to jest oferta skierowana do was.

Naszą uwagę przykula także sesja zdjęciowa. Wzięła w niej udział Julita Olszewska (D’Vision), która prezentuje wszystkie modele torebek z pierwszej kolekcji, zarówno we wnętrzach mieszkania oraz stylizacjach ulicznych. Koncepcja zdjęć wykonanych przez Wojtka Zielińskiego (nicemare.com) opiera się na pokazaniu jej od rana do wieczora, w typowych codziennych sytuacjach. Mimo tego sesja ma pewną dawkę tajemniczości i sensualności. Udało się to uzyskać dzięki stylizacjom Kasi Michowskiej, której udało się połączyć pierwiastek romantyzmu i rockowego charakteru. Makijaż wykonała Magda Szulc MakeUP & Beauty, a potargane fale Sławek Oszajca.

Kampania zatytułowana jest „Witaj piękna” i właśnie tak mamy ochotę krzyknąć oglądając załączoną galerię zdjęć. Ceny wahają się od 250 do  840 złotych, a wszystkie produkty można kupić w sklepie internetowym marki.

Lubimy i kibicujemy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Pokaz Bizuu na sezon wiosna-lato 2018

Bizuu przyzwyczaiło nas do strojów pięknych, delikatnych, ale również z charakterem. Stworzonych dla kobiet kochających klasykę, ale i nie bojących się zaszaleć. Nie inaczej było na wczorajszym pokazie na sezon wiosna-lato 2018. Po raz kolejny pokaz marki odbył się w klimatycznej Praskiej Drukarni a głosy zespołu Audiofeels pozwoliły przenieść się nam do innego,  cieplejszego klimatu.

Pokaz Bizuu na sezon wiosna-lato 2018

Pokazy Bizuu od kilku sezonów są nie tylko ważnym wydarzaniem modowym, ale i towarzyskim. Gwiazdy licznie przybywają aby z pierwszych rzędów podziwiać propozycję sióstr na nadchodzący sezon. Wszyscy mają już dość zimy i z wielką chęcią oglądają projekty na cieplejsze dni, gdzie królować będzie zabawa kolorem, wzorem jak i fakturą ubrania. Katarzyna Sokołowska swoją choreografią oraz Anna Szczęsny wykonaną scenografią stworzyły wyjątkowy pokaz, któremu bliżej było atmosferą do spektaklu. Dzięki stworzonym przestrzeniom, gdzie znajdował się zespół oraz znikały i pojawiały się modelki, czuć było wyjątkowy klimat. A widzowie oprócz klasycznego rozsadzenia dookoła wybiegu znajdowali się też pośrodku, dzięki czemu uzyskali inne spojrzenie na prezentowaną kolekcję.

 

W kolekcji duetu nie mogło zabraknąć pudrowego różu, który stał się znakiem rozpoznawalnym dziewczyn, tym razem w ciekawym połączeniu z czerwienią. Jednak Blanka Jordan oraz Zuza Wachowiak odważniej w swoich najnowszych projektach podchodzą do koloru. Mogliśmy zobaczyć nasycone bordo, zielony czy niebieski połączone razem z printem inspirowanym dżunglą i wyjątkową florą tego miejsca – bogatą w wyraźne, nasycone barwy.

Na wybiegu w większości powiewały spódnice oraz sukienki o długości midi oraz maxi, rzadziej w odsłonie mini. Wszystkie zachwycały nie tylko kolorami, ale również bardzo kobiecymi printami. Niezwykłą lekkość zapewniały falbany oraz plisy z wykończeniem z szerokiej gumy. Kobiety nie wyobrażające sobie szafy bez garnituru – odnajdą nowoczesną wersję tego formalnego stroju, zarówno w niezwykle modnym monochromatycznym stylu w kolorze pudrowego różu jak i wersje z kwiatowymi wzorami. Kolekcja w swoim eklektycznym klimacie pozwoli odnaleźć zarówno elegancki outfit na wyjście jak i zwiewny kobiecy strój na co dzień. Dodatki jak duże, okrągłe okulary czy niezwykle modna wariacja na temat beretu podkreślały tylko styl i charakter ubrań. Za stylizację po raz kolejny była odpowiedzialna niezastąpiona Agnieszka Ścibor, która zabrała nas w gorącą podróż. Całość stylizacji dopełnia biżuteria marki Lilou, obuwie stworzone wraz z Badurą oraz skarpetki projektu Bizuu wykonane przez markę Gatta.

W czasie pokazu została również zaprezentowana najnowsza kapsułowa kolekcja Bizuu x The Rolling Stones. Po zadziornych Atomówkach i dziewczęcej Barbie przyszedł czas na rock&roll. Modele charakteryzują się mocną paletą barw, kojarzoną z samym zespołem jak i naszywki, hafty również niezmiennie związane z gigantami muzyki. Całość jest rockowa, ale i niezwykle charakterystyczna dla Bizuu. W kapsułowej kolekcji znajdziemy elementy, które możemy nosić na co dzień jak t-shirty, kurtka typu bomber, swetry czy bluzy. Nowością jest zaprojektowanie przez duet t-shirtu dla mężczyzn.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności