Hollie Warsaw: nowa marka skórzanych torebek

Klasyczne, czarne torebki chyba nie znudzą nam się nigdy. Takie modele powinny znaleźć się w szafie każdej z nas. Co jakiś czas obserwujemy nowe polskie marki, które świetnie radzą sobie z produkcją i sprzedażą akcesoriów z wysoko gatunkowych skór. Jedną z nich jest Hollie Warsaw, która urzekła nas prostota oraz wielką dbałością o detale. Do tego dochodzi przyjemna dla oka sesja zdjęciowa. Zobaczcie!

Hollie Warsaw: nowa marka skórzanych torebek

Hollie Warsaw stawia na oszczędną formę oraz proste kroje. Pierwsza kolekcja marki jest odzwierciedleniem minimalizmu odszytego w wysokiej jakości włoskiej skórze. Wszystkie torebki mają wodoodporną podszewkę. Uwagę zwracają ładne suwaki oraz dyskretne logo. Projekty są jednocześnie bardzo nowoczesne i ponadczasowe. Dla osób, które lubią ozdoby, marka przygotowała breloki, etui na laptopa oraz saszetki. Jeśli lubicie eleganckie i czyste formy, to jest oferta skierowana do was.

Naszą uwagę przykula także sesja zdjęciowa. Wzięła w niej udział Julita Olszewska (D’Vision), która prezentuje wszystkie modele torebek z pierwszej kolekcji, zarówno we wnętrzach mieszkania oraz stylizacjach ulicznych. Koncepcja zdjęć wykonanych przez Wojtka Zielińskiego (nicemare.com) opiera się na pokazaniu jej od rana do wieczora, w typowych codziennych sytuacjach. Mimo tego sesja ma pewną dawkę tajemniczości i sensualności. Udało się to uzyskać dzięki stylizacjom Kasi Michowskiej, której udało się połączyć pierwiastek romantyzmu i rockowego charakteru. Makijaż wykonała Magda Szulc MakeUP & Beauty, a potargane fale Sławek Oszajca.

Kampania zatytułowana jest „Witaj piękna” i właśnie tak mamy ochotę krzyknąć oglądając załączoną galerię zdjęć. Ceny wahają się od 250 do  840 złotych, a wszystkie produkty można kupić w sklepie internetowym marki.

Lubimy i kibicujemy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hit wiosny: sneakersy w kolorze „baby pink”!

Regina George we „Wrednych dziewczynach” mówiła, że różowy nosimy w środy. Tej wiosny sytuacja wygląda nieco inaczej, bo nosimy go… cały czas. Niekoniecznie w wersji total look, ponieważ to wciąż kojarzy się z bardzo dziecięcymi stylizacjami, ale w formie kolorowych akcentów jak najbardziej. W tym sezonie fashionistki najczęściej wybierają sneakersy właśnie w tym odcieniu!

 

Sportowe obuwie już dawno temu zadomowiło się w świecie mody. Wystarczy spojrzeć na zdjęcia najlepszych stylizacji z fashion weeków, na których w pewnym momencie co druga fashionistka, zamiast szpilek, miała superstary adidasa czy Vansy Old School. Teraz nadszedł dalszy ciąg dominacji sneakersów, które zgodnie z wiosennymi trendami, zyskały odrobinę koloru i to nie byle jakiego, bo różowego. A kiedy za oknem pogoda nie dopisuje, co ostatnimi czasy jest niestety warszawską codziennością, nasze wiosenne stylizacje musimy ograniczać do kolorów. Wśród najmodniejszych, różowych sneakersów wybór naprawdę jest ogromny, począwszy od projektu Rihanny dla Pumy z kolekcji Fenty, czyli satynowych butów z kokardkami, a kończąc na współpracy Local Heroes z Reebokiem. Tej wiosny w naszych stylizacjach stosujemy zasadę „think pink”!


Zakupy

REEBOK X LOCAL HEROES

BUTY
399 ZŁ

ACNE STUDIOS

BUTY
OK. 1775 ZŁ

H&M

BUTY
99,90 ZŁ

PUMA FENTY

BUTY
669 ZŁ

CONVERSE

BUTY
OK. 200 ZŁ

REEBOK

BUTY
379 ZŁ

ADIDAS

BUTY
399 ZŁ

BERSHKA

BUTY
119 ZŁ

MANGO

BUTY
199,90 ZŁ

NIKE

BUTY
OK. 475 ZŁ

VANS

BUTY
ok. 210 ZŁ

VAGABOND

BUTY
OK. 375 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.