Hollie Warsaw: nowa marka skórzanych torebek

Klasyczne, czarne torebki chyba nie znudzą nam się nigdy. Takie modele powinny znaleźć się w szafie każdej z nas. Co jakiś czas obserwujemy nowe polskie marki, które świetnie radzą sobie z produkcją i sprzedażą akcesoriów z wysoko gatunkowych skór. Jedną z nich jest Hollie Warsaw, która urzekła nas prostota oraz wielką dbałością o detale. Do tego dochodzi przyjemna dla oka sesja zdjęciowa. Zobaczcie!

Hollie Warsaw: nowa marka skórzanych torebek

Hollie Warsaw stawia na oszczędną formę oraz proste kroje. Pierwsza kolekcja marki jest odzwierciedleniem minimalizmu odszytego w wysokiej jakości włoskiej skórze. Wszystkie torebki mają wodoodporną podszewkę. Uwagę zwracają ładne suwaki oraz dyskretne logo. Projekty są jednocześnie bardzo nowoczesne i ponadczasowe. Dla osób, które lubią ozdoby, marka przygotowała breloki, etui na laptopa oraz saszetki. Jeśli lubicie eleganckie i czyste formy, to jest oferta skierowana do was.

Naszą uwagę przykula także sesja zdjęciowa. Wzięła w niej udział Julita Olszewska (D’Vision), która prezentuje wszystkie modele torebek z pierwszej kolekcji, zarówno we wnętrzach mieszkania oraz stylizacjach ulicznych. Koncepcja zdjęć wykonanych przez Wojtka Zielińskiego (nicemare.com) opiera się na pokazaniu jej od rana do wieczora, w typowych codziennych sytuacjach. Mimo tego sesja ma pewną dawkę tajemniczości i sensualności. Udało się to uzyskać dzięki stylizacjom Kasi Michowskiej, której udało się połączyć pierwiastek romantyzmu i rockowego charakteru. Makijaż wykonała Magda Szulc MakeUP & Beauty, a potargane fale Sławek Oszajca.

Kampania zatytułowana jest „Witaj piękna” i właśnie tak mamy ochotę krzyknąć oglądając załączoną galerię zdjęć. Ceny wahają się od 250 do  840 złotych, a wszystkie produkty można kupić w sklepie internetowym marki.

Lubimy i kibicujemy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Weekend z polską modą: Magda Samborska (Rebel Look) zdradza nam swoje ulubione trendy na jesień 2016

Magda Samborska, znana szerszej publiczności jako Rebel Look, to jedna z najbardziej rozchwytywanych i cenionych obecnie przedstawicielek polskiej blogosfery. Mimo że cały czas wierna jest swojej nieco mrocznej i androgynicznej stylistyce, śmiało otwiera się  na najnowsze tendencje i jak mało kto wspiera (nie tylko młodych) polskich projektantów. W ramach naszego weekendu z polską modą zapytaliśmy więc Magdę o jej ulubione jesienne trendy, must-have’y na nowy sezon i największe odkrycie ostatnich miesięcy. Zobaczcie, co nam zdradziła!

Twój ulubiony trend na jesień-zimę 2016 to…?
Luźna, dekadencka bohema albo retro w stylu Gucci.

Twoje modowe odkrycie ostatniego sezonu?
Zapachy Bohoboco. Szalenie podoba mi się, że polska modowa marka projektuje coś więcej, niż stroje. Zapachy są piękne i marzy mi się miksowanie kilku na raz. To także moda!

Za którego z młodych, polskich projektantów najbardziej trzymasz kciuki i dlaczego?
To nie jest „młody projektant”, ale zawsze kibicuje Michaelowi Hekmatowi i jego marce Blessus. On kocha to co robi i to widać. Poza tym, prywatnie jest szalenie ciepłym i życzliwym facetem.

5 rzeczy, bez których nie wyobrażasz sobie w tym sezonie swojej jesiennej garderoby?
Botki z rozszerzającym się obcasem, najlepiej ze skarpetkową, dopasowaną cholewką (mam takie z Zary, ale upatrzyłam też u Celebrity), klasycznie i ponadsezonowo – torebka od Mako Bags, prosty, długi czarny płaszcz (ja znalazłam taki w H&M trend, jest też super wersja w kratkę), koniecznie choker – ja mam rzemyczek od polskiej marki ECHO, ale tutaj pasmanteria też nie jest złą opcją. Na koniec – obszerna bluza z kapturem. totalny must-have.

Lata 80. czy grunge?
Zazwyczaj mówiłabym grunge, bo jest bliski memu sercu, ale grunge to lata 90., a to trochę echo zeszłego sezonu – w 2017 będziemy pewnie zdecydowanie skłaniać się ku latom 80.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.