H&M rusza z nową marką dla millenialsów

Szwedzki gigant modowy rusza na podbój świata po raz kolejny. Zaledwie kilka miesięcy po ogłoszeniu, że grupa H&M rusza z nową marką Arket, przyszedł czas na kolejną, tym razem skierowaną do bardzo konkretnego odbiorcy. Nyden, bo taką będzie nosiła nazwę, to propozycja dla wszystkich millenialsów. A co to oznacza w praktyce? Już wyjaśniamy.

Marką Nyden będzie zarządzał Oscar Olsson, który z grupą H&M współpracuje już od 2013 roku. Jednak dotychczas zajmował się on przede wszystkim śledzeniem rynku, wykorzystując przy tym socjologię oraz filozofię, aby przewidzieć jak za kilka lat zmieni się moda oraz jak ludzie będą ją kupować. Jednym z produktów jego przedsięwzięcia jest właśnie marka Nyden, której nazwa również nie jest przypadkowa. Łączy ona w sobie dwa, szwedzkie słowa, oznaczające „nowe” oraz „coś”, a jej głównym odbiorcą będą tak zwani „netokraci”, czyli osoby, dla których najbardziej liczy się autentyczność oraz indywidualizm.

Nyden, w przeciwieństwie do wielu marek dla millenialsów nie ma na celu ślepego podążania za trendami. Marka będzie opierała się na nieregularnych „dropach” z ograniczoną liczbą produktów. Podobnie będzie z cenami, które będą się wahały w zależności od konkretnej rzeczy. Debiut nowej marki jest planowany na początek 2018 roku. Jesteśmy ciekawi!

ZobaczSchowaj komentarze

Emily Ratajkowski rusza z własną linią kostiumów kąpielowych

Każdy, komu zdarzyło się zaglądać na instagrama Emily Ratajkowski doskonale wie, że modelka ma niemal wybitne predyspozycje do prezentowania kostiumów kąpielowych. Jeśli wierzyć plotkom od kilku dni nasilającym się w internecie, Ratajkowski postanowiła to wykorzystać i założyć własną markę o nieco tajemniczej nazwie Inamorata Swim.

Kilka dni temu na Instagramie modelki pojawiło się zdjęcie w beżowym kostiumie w groszki z dopiskiem „sneak peek” oraz odnośnikiem do konta Inamorata Swim. Po kliknięciu w link, zostajemy przekierowani na profil ze zdjęciami Emily oraz inspiracyjnymi fotografiami plaż i modelek, w tym Kate Moss czy Gisele. Internauci szybko zgadli, że jest to zapowiedź nowego projektu Ratajkowski, jakim będzie własna marka kostiumów kąpielowych.

Informację potwierdza również amerykańska edycja Harper’s Bazaar, która odkryła, że firma rzekomo należąca do Emily, czyli Emrata Holdings LCC, w sierpniu tego roku nabyła prawa autorskie do nazwy Inamorata Swim, którą zainspirował język włoski. „Inamorata” jest bowiem określeniem na kobietę, w której ktoś jest zakochany. Jeśli wierzyć plotkom, branża kostiumów kąpielowych niedługo może przejść niemałe trzęsienie, ponieważ połączenie Emily Ratajkowski oraz projektów w bardzo vintage’owym stylu brzmi jak przepis na gwarantowany sukces.

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.