H&M rusza z nową marką dla millenialsów

Szwedzki gigant modowy rusza na podbój świata po raz kolejny. Zaledwie kilka miesięcy po ogłoszeniu, że grupa H&M rusza z nową marką Arket, przyszedł czas na kolejną, tym razem skierowaną do bardzo konkretnego odbiorcy. Nyden, bo taką będzie nosiła nazwę, to propozycja dla wszystkich millenialsów. A co to oznacza w praktyce? Już wyjaśniamy.

Marką Nyden będzie zarządzał Oscar Olsson, który z grupą H&M współpracuje już od 2013 roku. Jednak dotychczas zajmował się on przede wszystkim śledzeniem rynku, wykorzystując przy tym socjologię oraz filozofię, aby przewidzieć jak za kilka lat zmieni się moda oraz jak ludzie będą ją kupować. Jednym z produktów jego przedsięwzięcia jest właśnie marka Nyden, której nazwa również nie jest przypadkowa. Łączy ona w sobie dwa, szwedzkie słowa, oznaczające „nowe” oraz „coś”, a jej głównym odbiorcą będą tak zwani „netokraci”, czyli osoby, dla których najbardziej liczy się autentyczność oraz indywidualizm.

Nyden, w przeciwieństwie do wielu marek dla millenialsów nie ma na celu ślepego podążania za trendami. Marka będzie opierała się na nieregularnych „dropach” z ograniczoną liczbą produktów. Podobnie będzie z cenami, które będą się wahały w zależności od konkretnej rzeczy. Debiut nowej marki jest planowany na początek 2018 roku. Jesteśmy ciekawi!

ZobaczSchowaj komentarze

Rihanna stworzy własną markę bielizny!

Rihanna jest nie do powstrzymania. Fenty PUMA, Fenty Beauty, a teraz, jak donosi opiniotwórczy WWD, artystka postanowiła stworzyć markę bielizny!

 

Jak donosi opiniotwórczy porta WWD, RiRi podpisał umowę z mało znaną firmą TechStyle Fashion Group i stworzy własną markę bielizny.  Firm Tech style jest właścicielem Fabletics, FabKids, JustFab i ShoeDazzle. O ile data premiery nie jest jeszcze znana, WWD podkreśla, że rozmowy w tej sprawie trwały około roku i podobno „próbki zostały już wyprodukowane”. Ponieważ piosenkarka ma bezapelacyjnie żyłkę do biznesu i tym razem możemy się spodziewać, że będzie to coś czego jeszcze nie widzieliśmy.

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on


Potentaci w branży bieliźniarskiej m.in Victoria’s Secret, która w 2017 roku zaliczyła znaczny spadek sprzedaży musi ostro zabrać się do pracy, zanim rynkiem zawładnie Rihanna. A, że zawładnie, wiemy na pewno.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności