Hit sieci – t-shirt z logo Gucci!

Były już torebki „Dionysus” i „GG Marmont”, były mokasyny wyściełane futrem i paski z klasycznym logo. Gucci pod batutą kreatywną Alessandro Michele nie przestaje umacniać swojej pozycji i pozyskiwać nowej klienteli wypuszczając co chwila projekt, którą chcą mieć absolutnie wszyscy. Koniec roku 2016 i początek 2017 należy do t-shirtu, który mimo, że kosztuje dość sporo, podbił serca większości blogerek i fashionistek stając się obecnie najbardziej pożądanym produktem luksusowym. Na czym polega więc jego fenomen i ile musimy za niego zapłacić? Sprawdźcie już teraz.

Alessandro Michele kontynuuje nie tylko wprowadzanie domu mody Gucci na nowe, estetyczne tory, ale przede wszystkim umacnianie jego pozycji jako najbardziej pożądanej i generującej najwyższe zyski marki luksusowej. Jak ogłosiła w październiku spółka Kering, do której należy włoska marka, jej sprzedaż w trzecim kwartale 2016 roku wzrosła o 17 % – o siedem więcej, niż przewidywali analitycy. To tylko potwierdza, że zainteresowanie marką cały czas jest żywe i, co więcej, przekłada się na realny zysk.

Furorę robi obecnie t-shirt pochodzący z kolekcji Cruise 2017. Pokryty charakterystycznym logo i jednoznacznie nawiązujący do stylu vintage, nie tylko od razu podbił gusta wszystkich łaknących nowych trendów fashionistek, ale stworzył samonapędzającą się machinę, która powoduje, że jesteśmy w stanie wydać na niego od 1900 do 2400 złotych, bo taki jest jego koszt w zależności od dystrybutora. Jednymi z pierwszych, które pokazały się w nim na Instagramie były Pernille Teisbaek i Chiara Ferragni, ale z czystym sumieniem można stwierdzić, że obecnie mają go w swojej szafie WSZYSTKIE czołowe blogerki i instagramowiczki. Jest wśród nich brytyjska blogerka Lucy Williams, są też przedstawicielki polskiej blogosfery – Alicepoint i Jessica Mercedes.

Przyznajemy, my również umieściłyśmy go na czele naszej noworocznej listy życzeń, jednak zdrowy rozsądek i strach przed tym, jak krótko potrafią żyć trendy powodują, że perspektywa wydania ponad 2000 zł na t-shirt nadal wzbudza w nas mieszane uczucia.

Przeczytaj także:

Kampania Gucci wiosna-lato 2017

Gucci Resort 2017

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kendall Jenner kończy 21 lat: odkrywamy tajemnice stylu modelki

Wczoraj wielką imprezę urządziła najbardziej popularna modelka i królowa Instagrama. Kendall Jenner świętowała swoje 21. urodziny w klubie Delilah w West Hollywood ubrana w seksowną srebrną sukienkę, uszytą na specjalne zamówienie przez libańskiego projektanta Antoine Salameh. Naszym zdaniem, wyglądała jak milion dolarów, ale to nie pierwszy raz kiedy młoda Kardashianka udowodniła, że umie nosić odważne i niełatwe stylizacje. Z pomocą stylistki, Moniki Rose, zawsze wygląda bezbłędnie, nieważne czy na czerwonym dywanie czy porannej kawie z przyjaciółmi. Z okazji jej święta przygotowaliśmy 10 najciekawszych stylizacji Kendall, które odkrywają wszystkie tajemnice jej stylu.

Kendall Jenner kończy 21 lat: odkrywamy tajemnice stylu modelki
Podczas Much Music Awards 2016 w kreacji Fausto Puglisi

Kendall Jenner dzięki 178 cm wzrostu i smukłej sylwetce ma idealne warunki do noszenia długich sukni. Z tego powodu, jej stylistka Monica Rose, pomaga jej wybierać kreacje z atelier takich domów mody jak Balmain, Calvin Klein, Atelier Versace, Fausto Puglisi oraz Roberto Cavalli. Oni z kolei są dumni, że ich modelka promuje markę nie tylko udziałem w kampaniach reklamowych, ale także prywatnie. Suknie noszone prze Kendall są przeważnie połączeniem klasyki z awangardą. Zawsze mają jakiś element przyciągający wzrok w postaci przeźroczystości odsłaniających ciało – akcent zawsze pada na plecy, dekolt lub nogi.

Kendall w kreacji Antoine Salameh w dniu urodzin 

Na co dzień Kendall także wygląda świetnie. Nieważne czy właśnie wychodzi z siłowni, pędzi na casting lub spotyka się z przyjaciółmi. Jej styl to połączenie kalifornijskiego luzu z rockowymi dodatkami. Lubi nosić dopasowane skórzane spodnie lub błękitne dżinsy od J Brand. Dobiera do nich krótkie topy odsłaniające jej smukłą talię oraz wyrzeźbiony brzuch. Często eksperymentuje natomiast z okryciami wierzchnimi – w jej szafie są satynowe bombery, oversize’owe denimowe kurtki lub długie płaszcze z limitowanych kolekcji vintage. Najczęściej zakłada czarne botki marki Sandro – w kowbojskim stylu lub na stabilnym obcasie – albo Yeezy Boost zaprojektowane przez swojego szwagra, Kanyego Westa. Do tego torebka będąca hitem sezonu (często od Givenchy), ciemne okulary, choker na szyi i można ruszać na podbój Los Angeles.

 

Przeczytaj także:

Czego nie wiecie o Kendall i Kylie Jenner

Monica Rose – ulubiona stylistka sióstr Kardashian

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.