Hit sieci – t-shirt z logo Gucci!

Były już torebki „Dionysus” i „GG Marmont”, były mokasyny wyściełane futrem i paski z klasycznym logo. Gucci pod batutą kreatywną Alessandro Michele nie przestaje umacniać swojej pozycji i pozyskiwać nowej klienteli wypuszczając co chwila projekt, którą chcą mieć absolutnie wszyscy. Koniec roku 2016 i początek 2017 należy do t-shirtu, który mimo, że kosztuje dość sporo, podbił serca większości blogerek i fashionistek stając się obecnie najbardziej pożądanym produktem luksusowym. Na czym polega więc jego fenomen i ile musimy za niego zapłacić? Sprawdźcie już teraz.

Alessandro Michele kontynuuje nie tylko wprowadzanie domu mody Gucci na nowe, estetyczne tory, ale przede wszystkim umacnianie jego pozycji jako najbardziej pożądanej i generującej najwyższe zyski marki luksusowej. Jak ogłosiła w październiku spółka Kering, do której należy włoska marka, jej sprzedaż w trzecim kwartale 2016 roku wzrosła o 17 % – o siedem więcej, niż przewidywali analitycy. To tylko potwierdza, że zainteresowanie marką cały czas jest żywe i, co więcej, przekłada się na realny zysk.

Furorę robi obecnie t-shirt pochodzący z kolekcji Cruise 2017. Pokryty charakterystycznym logo i jednoznacznie nawiązujący do stylu vintage, nie tylko od razu podbił gusta wszystkich łaknących nowych trendów fashionistek, ale stworzył samonapędzającą się machinę, która powoduje, że jesteśmy w stanie wydać na niego od 1900 do 2400 złotych, bo taki jest jego koszt w zależności od dystrybutora. Jednymi z pierwszych, które pokazały się w nim na Instagramie były Pernille Teisbaek i Chiara Ferragni, ale z czystym sumieniem można stwierdzić, że obecnie mają go w swojej szafie WSZYSTKIE czołowe blogerki i instagramowiczki. Jest wśród nich brytyjska blogerka Lucy Williams, są też przedstawicielki polskiej blogosfery – Alicepoint i Jessica Mercedes.

Przyznajemy, my również umieściłyśmy go na czele naszej noworocznej listy życzeń, jednak zdrowy rozsądek i strach przed tym, jak krótko potrafią żyć trendy powodują, że perspektywa wydania ponad 2000 zł na t-shirt nadal wzbudza w nas mieszane uczucia.

Przeczytaj także:

Kampania Gucci wiosna-lato 2017

Gucci Resort 2017

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hot or not: ciężarna Beyoncé w płaszczu Gucci za prawie 100 tysięcy złotych!

O jej powiększajacej się rodzinie mówią wszytskie media na całym świecie. Dotychczas największą uwagę wzbudziła występem podczas rozdania nagród Grammy, ale jak widać Beyoncé dopiero rozkręca się w swoich ciążowych stylizacjach. Wczoraj pojawiła się w towarzystwie męża Jaya Z oraz córki Blue Ivy na meczu NBA All-Star w Nowym Orleanie. Miała na sobie obszerny płaszcz z domu mody Gucci za prawie 100 tysięcy złotych. Wow!

 

Hot or not: ciężarna Beyoncé w płaszczu Gucci za prawie 100 tysięcy złotych!

Wielki płaszcz, a raczej kimono pochodzi z kolekcji Gucci na wiosnę-lato 2017. Sprawdzilismy jego dokładną cenę i wynosi ona 90 tysięcy złotych. Jednak po Bey nie należy spodziewać się oszczędnosci, bo kto inny jak nie ona ma zakładać najdroższe kreacje dostępne na rynku? Gwiazda wspiera włoską markę już od kilku sezonów, czego dowodem jest choćby garderoba jej córki, wielkiej fanki talentu dyretora kreatywnego, Alessandro Michele, która miała na sobie różową kreację Gucci podczas ostatniego rozdania nagród Grammy.

Blue Ivy najmłodszą ambasadorką Gucci?

Beyonce ogłasza ciążę – jak będą mieć na imię bliźniaki?

Spodziewamy się, że marka Gucci jest wyjątkowo szczęśliwa ze względu na liczne publikacje oraz perspektywnę pojawienia sie na świecie jej nowych klientów.

 

Hot or not: ciężarna Beyoncé w płaszczu Gucci za prawie 100 tysięcy złotych!

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.