Hit sieci – t-shirt z logo Gucci!

Były już torebki „Dionysus” i „GG Marmont”, były mokasyny wyściełane futrem i paski z klasycznym logo. Gucci pod batutą kreatywną Alessandro Michele nie przestaje umacniać swojej pozycji i pozyskiwać nowej klienteli wypuszczając co chwila projekt, którą chcą mieć absolutnie wszyscy. Koniec roku 2016 i początek 2017 należy do t-shirtu, który mimo, że kosztuje dość sporo, podbił serca większości blogerek i fashionistek stając się obecnie najbardziej pożądanym produktem luksusowym. Na czym polega więc jego fenomen i ile musimy za niego zapłacić? Sprawdźcie już teraz.

Alessandro Michele kontynuuje nie tylko wprowadzanie domu mody Gucci na nowe, estetyczne tory, ale przede wszystkim umacnianie jego pozycji jako najbardziej pożądanej i generującej najwyższe zyski marki luksusowej. Jak ogłosiła w październiku spółka Kering, do której należy włoska marka, jej sprzedaż w trzecim kwartale 2016 roku wzrosła o 17 % – o siedem więcej, niż przewidywali analitycy. To tylko potwierdza, że zainteresowanie marką cały czas jest żywe i, co więcej, przekłada się na realny zysk.

Furorę robi obecnie t-shirt pochodzący z kolekcji Cruise 2017. Pokryty charakterystycznym logo i jednoznacznie nawiązujący do stylu vintage, nie tylko od razu podbił gusta wszystkich łaknących nowych trendów fashionistek, ale stworzył samonapędzającą się machinę, która powoduje, że jesteśmy w stanie wydać na niego od 1900 do 2400 złotych, bo taki jest jego koszt w zależności od dystrybutora. Jednymi z pierwszych, które pokazały się w nim na Instagramie były Pernille Teisbaek i Chiara Ferragni, ale z czystym sumieniem można stwierdzić, że obecnie mają go w swojej szafie WSZYSTKIE czołowe blogerki i instagramowiczki. Jest wśród nich brytyjska blogerka Lucy Williams, są też przedstawicielki polskiej blogosfery – Alicepoint i Jessica Mercedes.

Przyznajemy, my również umieściłyśmy go na czele naszej noworocznej listy życzeń, jednak zdrowy rozsądek i strach przed tym, jak krótko potrafią żyć trendy powodują, że perspektywa wydania ponad 2000 zł na t-shirt nadal wzbudza w nas mieszane uczucia.

Przeczytaj także:

Kampania Gucci wiosna-lato 2017

Gucci Resort 2017

 

ZobaczSchowaj komentarze

Fenty x Puma, Gucci i Kaia Gerber wśród nominowanych do tegorocznych Fashion Awards

Fashion Awards, znane niegdyś pod nazwą British Fashion Awards to obok CFDA jedne z najbardziej prestiżowych i najważniejszych nagród w branży mody. Doroczna gala już na początku grudnia zawita pod dach londyńskiej Royal Albert Hall, to więc najwyższa pora, aby poznać nominowanych, których selekcji dokonało liczące niemal dwa tysiące osób grono związane z British Fashion Council. W niektórych dziedzinach obyło się bez zaskoczeń, jest też jednak sporo debiutów i ekscytujących rywalizacji!

O prestiżową statuetkę po raz kolejny zawalczą doskonale znane i zaprawione w boju postaci i marki: Demna Gvasalia, Alessandro Michele, J.W. Anderson i siostry Hadid, które po raz kolejny będą rywalizować ze sobą o tytuł „Najlepszej Modelki 2017”. W tej samej kategorii spore szanse na wygraną ma też debiutująca Kaia Gerber, dla której sezon wiosna-lato 2018 był debiutem na światowych wybiegach. Ciekawie zapowiada się także rywalizacja w kategorii „Urban Luxe Style”, w której nominację otrzymali zarówno Gosha Rubchinskiy, OFF-White i Vetements, ale także Fenty x Puma i Supreme.

Pełna lista nominowanych przedstawia się następująco:

Projektant roku: Alessandro Michele, Jonathan Anderson (za kolekcje stworzone dla Loew), Maria Grazia Chiuri, Phoebe Philo i Raf Simons (Calvin Klein)

Modelka roku: Winnie Harlow, Bella Hadid, Gigi Hadid, Kaia Gerber, Adwoa Aboah

Projektant akcesoriów: Alessandro Michele (Gucci), Anthony Vaccarello (YSL), Demna Gvasalia (Balenciaga), Jonathan Anderson (Loewe), Stuart Vevers (Coach)

Miejska marka luksusowa: Fenty x Puma, OFF-White, Supreme, Vetements, Gosha Rubchinskiy

Lider biznesu: Adrian Joffe za Dover Street Market, Guram Gvasalia (Vetements), Marco Bizzrri (Gucci), Ruth i Tom Chapman (MatchesFashion), José Neves (Farfetch)

Wschodzący, brytyjski talent (moda męska): Ben Cottrell i Matthew Dainty  (Cottweiler), Charles Jeffrey (Charles Jeffrey Loverboy), Henry Holland  (House of Holland), Phoebe English (Phoebe English Man), Samuel Ross (A-Cold-Wall*)

Wschodzący, brytyjski talent (moda damska): Faustine Steinmetz  (Faustine Steinmetz), Matty Bovan, Michael Halpern (Halpern), Natalia Alaverdian  (A.W.A.K.E), Rejina Pyo

Brytyjski projektant roku (moda damska): Christopher Kane, Erdem Moralioglu, Jonathan Anderson (za J.W. Anderson), Roksanda Ilincic, Sarah Burton (Alexander McQueen)

Brytyjski projektant roku (moda męska): Christopher Bailey (Burberry), Craig Green, Grace Wales Bonner, Martine Rose, Jonathan Anderson (za J.W. Anderson)

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.