Hit sieci – t-shirt z logo Gucci!

Były już torebki „Dionysus” i „GG Marmont”, były mokasyny wyściełane futrem i paski z klasycznym logo. Gucci pod batutą kreatywną Alessandro Michele nie przestaje umacniać swojej pozycji i pozyskiwać nowej klienteli wypuszczając co chwila projekt, którą chcą mieć absolutnie wszyscy. Koniec roku 2016 i początek 2017 należy do t-shirtu, który mimo, że kosztuje dość sporo, podbił serca większości blogerek i fashionistek stając się obecnie najbardziej pożądanym produktem luksusowym. Na czym polega więc jego fenomen i ile musimy za niego zapłacić? Sprawdźcie już teraz.

Alessandro Michele kontynuuje nie tylko wprowadzanie domu mody Gucci na nowe, estetyczne tory, ale przede wszystkim umacnianie jego pozycji jako najbardziej pożądanej i generującej najwyższe zyski marki luksusowej. Jak ogłosiła w październiku spółka Kering, do której należy włoska marka, jej sprzedaż w trzecim kwartale 2016 roku wzrosła o 17 % – o siedem więcej, niż przewidywali analitycy. To tylko potwierdza, że zainteresowanie marką cały czas jest żywe i, co więcej, przekłada się na realny zysk.

Furorę robi obecnie t-shirt pochodzący z kolekcji Cruise 2017. Pokryty charakterystycznym logo i jednoznacznie nawiązujący do stylu vintage, nie tylko od razu podbił gusta wszystkich łaknących nowych trendów fashionistek, ale stworzył samonapędzającą się machinę, która powoduje, że jesteśmy w stanie wydać na niego od 1900 do 2400 złotych, bo taki jest jego koszt w zależności od dystrybutora. Jednymi z pierwszych, które pokazały się w nim na Instagramie były Pernille Teisbaek i Chiara Ferragni, ale z czystym sumieniem można stwierdzić, że obecnie mają go w swojej szafie WSZYSTKIE czołowe blogerki i instagramowiczki. Jest wśród nich brytyjska blogerka Lucy Williams, są też przedstawicielki polskiej blogosfery – Alicepoint i Jessica Mercedes.

Przyznajemy, my również umieściłyśmy go na czele naszej noworocznej listy życzeń, jednak zdrowy rozsądek i strach przed tym, jak krótko potrafią żyć trendy powodują, że perspektywa wydania ponad 2000 zł na t-shirt nadal wzbudza w nas mieszane uczucia.

Przeczytaj także:

Kampania Gucci wiosna-lato 2017

Gucci Resort 2017

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne hity prosto od naszych ulubionych blogerek!

Falbany, przeskalowane ramiona, róż i lata 80. – nadmiar trendów w tym sezonie budzi ekscytację, ale może czasami trochę przytłaczać. I mimo że co tydzień pokazujemy wam, jak przy niskim nakładzie sił i środków finansowych przenosić na ulicę tendencje prosto z wybiegów, zdajemy sobie sprawę, że każda z nas potrzebuje czasami pewnego „gotowca”, którym może się zainspirować i posłużyć na przykład podczas zakupów. I tu właśnie z pomocą przychodzą instagramowe profile naszych ulubionych blogerek niemal codziennie dostarczających nam swoich najświeższych stylizacji. Jakie ubrania i dodatki skradły ich serce w ostatnich kilku dniach i co warto kupić już teraz? Zobaczcie koniecznie!

Wiosenne hity prosto od naszych ulubionych blogerek!
@deborarosa
Debora na swoim instagramowym profilu codziennie dostarcza nam masę inspiracji prosto ze słonecznej Portugalii. To zdjęcia jej ulubionych sylwetek z wybiegów, odwiedzanych knajpek, piękne kompozycje testowanych przez nią produktów i wreszcie stylizacje, które sprawiają, że mamy ochotę ukraść połowę jej szafy. Rosa zawsze łączy ze sobą swoje „high endowe” inwestycje (jak na przykład futrzane mokasyny Gucci) z ubraniami z sieciówek, w tym chociażby z Zary, H&M czy Mango. Tu: w kocich okularach z najnowszej kolekcji Gucci, dżinsach szwedzkiej marki NAKD i skórzanych półbutach Mango.

Zakupy

MANGO

BUTY
229,90 ZŁ

GUCCI

OKULARY
OK. 1600 ZŁ

TOPSHOP

BUTY
OK. 330 ZŁ

FENDI

TOREBKA
ok. 4500 zł

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 150 zł

ZARA

MARYNARKA
359 ZŁ

BALENCIAGA

TOREBKA
ok. 5200 zł

TOPSHOP

SPODNIE
319 zł

MANGO

PŁASZCZ
449,90 zł

MANGO

MARYNARKA
369,90 ZŁ

SIMON MILLER

TOREBKA
ok. 1600 zł

MANGO

MARYNARKA
699 ZŁ

H&M

BLUZKA
149,90 ZŁ

ZARA

BUTY
119 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
ok. 250 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.