Hit sieci – t-shirt z logo Gucci!

Były już torebki „Dionysus” i „GG Marmont”, były mokasyny wyściełane futrem i paski z klasycznym logo. Gucci pod batutą kreatywną Alessandro Michele nie przestaje umacniać swojej pozycji i pozyskiwać nowej klienteli wypuszczając co chwila projekt, którą chcą mieć absolutnie wszyscy. Koniec roku 2016 i początek 2017 należy do t-shirtu, który mimo, że kosztuje dość sporo, podbił serca większości blogerek i fashionistek stając się obecnie najbardziej pożądanym produktem luksusowym. Na czym polega więc jego fenomen i ile musimy za niego zapłacić? Sprawdźcie już teraz.

Alessandro Michele kontynuuje nie tylko wprowadzanie domu mody Gucci na nowe, estetyczne tory, ale przede wszystkim umacnianie jego pozycji jako najbardziej pożądanej i generującej najwyższe zyski marki luksusowej. Jak ogłosiła w październiku spółka Kering, do której należy włoska marka, jej sprzedaż w trzecim kwartale 2016 roku wzrosła o 17 % – o siedem więcej, niż przewidywali analitycy. To tylko potwierdza, że zainteresowanie marką cały czas jest żywe i, co więcej, przekłada się na realny zysk.

Furorę robi obecnie t-shirt pochodzący z kolekcji Cruise 2017. Pokryty charakterystycznym logo i jednoznacznie nawiązujący do stylu vintage, nie tylko od razu podbił gusta wszystkich łaknących nowych trendów fashionistek, ale stworzył samonapędzającą się machinę, która powoduje, że jesteśmy w stanie wydać na niego od 1900 do 2400 złotych, bo taki jest jego koszt w zależności od dystrybutora. Jednymi z pierwszych, które pokazały się w nim na Instagramie były Pernille Teisbaek i Chiara Ferragni, ale z czystym sumieniem można stwierdzić, że obecnie mają go w swojej szafie WSZYSTKIE czołowe blogerki i instagramowiczki. Jest wśród nich brytyjska blogerka Lucy Williams, są też przedstawicielki polskiej blogosfery – Alicepoint i Jessica Mercedes.

Przyznajemy, my również umieściłyśmy go na czele naszej noworocznej listy życzeń, jednak zdrowy rozsądek i strach przed tym, jak krótko potrafią żyć trendy powodują, że perspektywa wydania ponad 2000 zł na t-shirt nadal wzbudza w nas mieszane uczucia.

Przeczytaj także:

Kampania Gucci wiosna-lato 2017

Gucci Resort 2017

 

ZobaczSchowaj komentarze

Boy George i A$AP Rocky w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

Dyrektor kreatywny Dior Homme, Kris Van Assche, postanowił w najnowszej kampanii kolekcji męskiej uchwycić ducha ery New Romantic. W tym celu zatrudnił do niej ikonę tego stylu – Boya George’a, który tuż obok A$AP Rocky’ego, Ernesta Klimko oraz Ramiego Malka, pozuje przed obiektywem Willy’ego Vanderperre’a. Zobaczcie jak wypadli wszyscy panowie.
Boy George i A$AP Rocky w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

To dosyć ciekawy dobór osobowości, jeżeli chodzi o jedną kampanię marki. Kris Van Assche postanowił jednak skupić się na postaciach, które wywierają spory wpływ na kulturę oraz sztukę. Dzięki temu, w sesji wizerunkowej udział wzięli aktor znany z serialu „Mr. Robot” – Rami Malek, model rosyjskiego pochodzenia – Ernesta Klimko, współpracujący na stałe z marką raper – A$AP Rocky’ego oraz ikon sceny muzycznej lat 80. – Boy George.

Kris Van Assche i A$AP Rocky

“Ze wszystkich sił starałem się pokazać obecnego ducha Dior Homme. Oparłem wszystko na muzyce, kinie oraz modzie, a także własnych wspomnieniach z lat 80. Moim zdaniem ten styl świetnie sprawdzi się w 2017 roku […] Boy George był pierwszą osobą w moim dzieciństwie, która pokazała mi, że bycie innym też jest w porządku. Co, więcej wywarł ogromny wpływ na moje pokolenie. Pokazał czym jest wolność oraz bunt – to zostało we mnie aż do dziś” – zdradził projektant.

Boy George w kampanii Dior Homme wiosna-lato 2017

Willy Vanderperre pokazał słynnych panów w studio oraz na ulicach Paryża. Dzięki temu mamy okazję przyjrzeć się doskonałemu krojowi, nowoczesnym formom oraz ciekawym aplikacjom. Na szczególną uwagę zasługują punkowe przypinki  pokryte wzorami autorstwa japońskiego artysty –  Toru Kamei. W artystycznej kreacji sesji Dior Homme jest coś surowego oraz nieuchwytnego, co sprawia, że kampania przyciąga wzrok na długo.

 

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.