Hit sieci – t-shirt z logo Gucci!

Były już torebki „Dionysus” i „GG Marmont”, były mokasyny wyściełane futrem i paski z klasycznym logo. Gucci pod batutą kreatywną Alessandro Michele nie przestaje umacniać swojej pozycji i pozyskiwać nowej klienteli wypuszczając co chwila projekt, którą chcą mieć absolutnie wszyscy. Koniec roku 2016 i początek 2017 należy do t-shirtu, który mimo, że kosztuje dość sporo, podbił serca większości blogerek i fashionistek stając się obecnie najbardziej pożądanym produktem luksusowym. Na czym polega więc jego fenomen i ile musimy za niego zapłacić? Sprawdźcie już teraz.

Alessandro Michele kontynuuje nie tylko wprowadzanie domu mody Gucci na nowe, estetyczne tory, ale przede wszystkim umacnianie jego pozycji jako najbardziej pożądanej i generującej najwyższe zyski marki luksusowej. Jak ogłosiła w październiku spółka Kering, do której należy włoska marka, jej sprzedaż w trzecim kwartale 2016 roku wzrosła o 17 % – o siedem więcej, niż przewidywali analitycy. To tylko potwierdza, że zainteresowanie marką cały czas jest żywe i, co więcej, przekłada się na realny zysk.

Furorę robi obecnie t-shirt pochodzący z kolekcji Cruise 2017. Pokryty charakterystycznym logo i jednoznacznie nawiązujący do stylu vintage, nie tylko od razu podbił gusta wszystkich łaknących nowych trendów fashionistek, ale stworzył samonapędzającą się machinę, która powoduje, że jesteśmy w stanie wydać na niego od 1900 do 2400 złotych, bo taki jest jego koszt w zależności od dystrybutora. Jednymi z pierwszych, które pokazały się w nim na Instagramie były Pernille Teisbaek i Chiara Ferragni, ale z czystym sumieniem można stwierdzić, że obecnie mają go w swojej szafie WSZYSTKIE czołowe blogerki i instagramowiczki. Jest wśród nich brytyjska blogerka Lucy Williams, są też przedstawicielki polskiej blogosfery – Alicepoint i Jessica Mercedes.

Przyznajemy, my również umieściłyśmy go na czele naszej noworocznej listy życzeń, jednak zdrowy rozsądek i strach przed tym, jak krótko potrafią żyć trendy powodują, że perspektywa wydania ponad 2000 zł na t-shirt nadal wzbudza w nas mieszane uczucia.

Przeczytaj także:

Kampania Gucci wiosna-lato 2017

Gucci Resort 2017

 

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy wiosna-lato 2017: koszula w wersji 2.0.

Która z nas nie ma w szafie przynajmniej kilku koszul? To nieśmiertelny klasyk, który z odpowiednimi dodatkami idealnie zgrywa się zarówno z letnim, wakacyjnym strojem, jak i tym bardziej formalnym, jeśli akurat tego wymaga nasze miejsce pracy. Standardowej wersji koszuli (czy to białej, błękitnej, czy w pasy) dajemy jednak w tym sezonie odpocząć, a zamiast tego stawiamy na zdekonstruowane i miejscami bardzo abstrakcyjne wariacje na jej temat.

Zaczęło się oczywiście w Nowym Jorku, gdzie nowe, nieoczywiste interpretacje klasycznej koszuli pokazali chociażby Alexander Wang czy duet Monse (od tego sezonu w domu mody Oscar de la Renta). Za nurtem tym od razu podążyły kolejne stolice mody, dzięki czemu wiemy już na pewno, że oryginalne, zdekonstruowane wersje tego modowego klasyka będą hitem tej wiosny.

Jil Sander, Monse

Marques Almeida, Balenciaga

Projektanci naprawdę popuścili w tej kwestii swojej kreatywności: na wybiegach obserwowaliśmy bowiem mocno oversize’zowe, nawiązujące do męskiego stylu fasony (Balenciaga, Vetements, Joseph), z asymetrycznie wyciętą linią ramion, uzupełnione o konstrukcyjne bufki (Jacquemus) czy nowoczesne falbany.

Jacquemus, Joseph

To bardzo ciekawy i tani do zinterpretowania trend: wystarczy koszula z szafy taty lub chłopaka, albo model upolowany w sklepie vintage. Ważne, aby była nierówno zapięta, miała mocno przydługie rękawy lub występowała w postaci sukienki z talią mocno podkreśloną paskiem w stylu lat. 80. Możecie nosić ją ze skórzanymi, lakierowanymi spodniami, w „męskim” total looku w połączeniu z kraciastą marynarką w stylu Balenciagi, albo z klasycznymi dżinsami i botkami na szpilce. Możliwości jest mnóstwo!

PROPOZYCJE ZE SKLEPÓW

Zara 139 zł, 139 zł

Zara 139 zł, 199 zł

Zara 139 zł, H&M 139,90 zł

Topshop ok. 160 zł, ok. 170 zł

Topshop ok. 360 zł, ok. 375 zł

Asos ok. 170 zł, Mango 119,90 zł

INSPIRACJE

 

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.