Historia miłości do różowego weluru Juicy Couture

Niektórzy śmieją się, że różowe, welurowe dresy były dla mody przełomu wieków tym, czym Coco Chanel dla swoich czasów. Teraz słynny komplet Juicy Couture szykuje swój wielki powrót, a my spoglądamy, jak popkultura wykorzystywała przez lata tę stylizację.

Powiedzieć w modzie, że coś jest tandetne, to duża odwaga. To, co dziś wydaje się dramatem i stylizacyjną porażką, za kilka lat może okazać się pożądanym must have. Tak właśnie było z welurowym, wściekle różowym kompletem dresowym, który w 2001 roku wypuściła firma Juicy Couture.

Dla marki założonej przez parę przyjaciółek był to prawdziwy przełom. Dotąd najlepiej sprzedawały im się banalne koszulki z nadrukami. Kobiety wysyłały tysiące ubrań do różnych gwiazd i to był strzał w dziesiątkę. Przełomem było zdjęcie Madonny w dresie z napisem „Madge”, w jakim przyłapali ją paparazzi. Świat oszalał na ich punkcie, a ubrania z logiem marki zaczęło nosić pół Hollywood z Mariah Carey, Gwyneth Paltrow, Sarą Jessicą Parker, Jennifer Lopez, Paris Hilton, Nicole Richie, Jennifer Aniston i Cameron Diaz na czele.

Efekt? Świat oszalał na punkcie Juicy Couture, a marka, w którą zainwestowano początkowo 200 dolarów, stała się liczącym modowym graczem. Ich kostiumy były wykorzystywane w filmach (kultowe „Wredne dziewczyny” czy niedawny „Bling Ring”), teledyskach, a słynny różowym komplet jest elementem wystawy w The Victoria and Albert Museum w Londynie.

Dla wszystkich fanów i prawdziwych fashionistów mamy świetną wiadomość. Welurkowy szał wraca! Marka właśnie z okazji 21-lecia istnienia i 15-lecia od premiery dresów ogłosiła, że #TRACKISBACK!

Jesteście gotowi na powrót weluru do łask? Nie można odmówić mu wygody, a jego historia udowadnia, że to także niezwykle stylowa część garderoby. Popkultura kocha Juice Couture za bezpretensjonalność oraz zabawę konwenansami. I nagle okazało się, że wyjście na spotkanie we wściekle różowym dresie może z każdego z nas uczynić prawdziwą gwiazdę!

ZobaczSchowaj komentarze

Juicy Couture zadebiutuje na nowojorskim tygodniu mody

Czyżby nadszedł moment wielkiego powrotu Juicy Couture? Marka znana przede wszystkim ze swoich welurowych dresów, które na początku lat 2000 nosiła Paris Hilton, właśnie ogłosiła, że nową kolekcję pokaże podczas… nowojorskiego tygodnia mody.

Wielki powrót trendów z lat 90., który możemy zaobserwować od kilku sezonów jak widać wciąż rośnie na sile. Były już chokery, wracające do łask sportowe marki, ale teraz przyszła pora na prawdziwy symbol tamtych czasów. Welurowy dres. Niegdyś noszony przez Paris Hilton, a nawet Victorię Beckham, po jakimś czasie odszedł w zapomnienie, ale to nie znaczy, że marka również.

Po latach, Juicy Couture wraca „na salony”. Marka nie tylko przeszła rebranding po tym jak została zakupiona przez spółkę Authentic Brands Group (właściciele Herve Leger czy Aéropostale), ale próbuje zaatakować również świat wielkiej mody i wybiegów. Najnowsza kolekcja zostanie bowiem zaprezentowana już w przyszłym tygodniu w czasie nowojorskiego tygodnia mody.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Podpowiadamy, po co sięgnąć w chwili relaksu. Doradzamy najlepsze sposoby spędzania wolnego czasu. Informujemy o wydarzeniach modowych: kameralnych i spektakularnych. Przygotowujemy na każdy tydzień niezbędnik aktualności. Zdradzamy w nim ciekawe pozycje literackie, filmowe i muzyczne. Recenzujemy poruszające nas książki. Komentujemy warte uwagi, związane z modą filmy. Informujemy o wyjątkowych festiwalach. Zawiadamiamy o aktualnych wystawach i eventach. Zamieszczamy artykuły o formach relaksu, które pozwalają odkrywać nowe horyzonty, skłaniają do wyjścia z domu i otworzenia się na kulturę. Podpowiadamy domatorom, jak błogo i beztrosko spędzić czas we własnym zaciszu oraz w jaki sposób je urządzić. Przede wszystkim oddajemy w ręce czytelników wartościowe artykuły do poczytania w wolnej chwili.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności