Hermetic Square: odzież dla modnego chuligana z wielkiego miasta

Czy można połączyć odzież przeznaczoną dla chuligana oraz estety ceniącego wysoką jakość w jednej marce? Twórcy Hermetic Square przekonują, że jest to możliwe, a ich nowa kolekcja zatytułowana „Chapter Five” udowadnia, że te dwie stylistyki świetnie idą ze sobą w parze. Przekonajcie się sami.

Hermetic Square to męska marka odzieżowa z pogranicza streetwearu i high fashion. Cechują ją proste i czyste formy. Wszystkie ubrania powstają ze starannie wyselekcjonowanych materiałów i dodatków. Kolorystyka opiera się o czerń, biel, delikatne beże, khaki oraz jasny dżins. Zadebiutowała na rynku kolekcją wiosna-lato w 2014 roku. Jej twórcy każdą kolejną odsłonę swojej działalności nazywają rozdziałami. Każdy z nich to mieszanka różnorodnych wpływów i inspiracji, które mają bezpośredni wpływ na kształt i wygląd kolekcji.

W pierwszym z nich – Chapter One, dominowały minimalistyczne kroje i monochromatyczne barwy, a przewodził jej marmurowy wzór i odblaskowy materiał 3M. Natomiast kolekcje Chapter Four i Five zostały zainspirowane kulturą brytyjskich chuliganów oraz starających się wyróżnić oryginalnymi strojami facetów z londyńskich ulic. Mimo tych wyrazistych wpływów marka pozostaje przy prostych i czystych formach, które jedynie “podkręca” wzorami moro lub ich kraciastą podszewką. Wyraźnie podkreśla swój lifestylowy charakter, chociażby poprzez muzyczne współprace z DJ-ami, takimi jak Chloe Martini czy Hoodboi, którzy specjalnie na potrzeby marki stworzyli dedykowane jej miksy.

 

Najnowsza kampania została sfotografowana przez Pawła Hermana w Londynie. Uchwycił on młodych, zadziornie wyglądających modeli na tle białych eleganckich kamienic, prestiżowych dzielnic stolicy Wielkiej Brytanii. Dzięki temu artysta uzyskał efekt kontrastu, który idealnie uwypukla ducha marki, która za cel postawiła sobie kierowanie swojej oferty  do niezależnych i pewnych swojego wizerunku mężczyzn.

Hermetic Square nie chce za wiele mówić o tym, kto stoi za sterami marki. Woli chwalić się osiągnięciami, a rzeczywiście jest czym. Odzież ta sprzedawana jest na 4. kontynentach, 50% ich produkcji trafia za granicę, w szczególności do Wielkiej Brytanii, Niemiec, Belgii oraz Japonii. Sukces ten jest wypadkową łączenia modnego stylu ulicy z wysoką jakością odzieży. Wszystkie materiały, z jakich szyte są projekty, pochodzą od zagranicznych i polskich producentów. Dodatkowo, marka nieustannie pracuje w polskich szwalniach nad doskonaleniem procesu produkcji, a co za tym idzie poprawą jakości.

Marka od samego początku kładzie duży nacisk na dobór materiałów i dodatków. Jest to przede wszystkim importowana włoska wełna z kaszmirem, bawełna organiczna i szwajcarskie zamki RIRI, które nie były wcześniej spotykane na polskim rynku. Marka prezentuje pełną gamę produktów, począwszy od wełnianych płaszczy, spodni, bluz oraz kurtek, aż po dresowe spodenki. Niektóre produkty są również unisex, przez co świetnie wyglądają na dziewczynach. Odzież można zakupić na stronie marki oraz na platformach Showroom, a niebawem na Hampers Bay.

Kibicujemy rozwojowi Hermetic Square i doceniamy jej poczucie humoru w stwierdzeniu, że nie każdy może dołączyć do grona klientów. Założyciele jednocześnie zapewniają, że jeśli już tak się stanie, poczucie wyjątkowości macie w kieszeni.

ZobaczSchowaj komentarze

Pokaz Bizuu na sezon wiosna-lato 2018

Bizuu przyzwyczaiło nas do strojów pięknych, delikatnych, ale również z charakterem. Stworzonych dla kobiet kochających klasykę, ale i nie bojących się zaszaleć. Nie inaczej było na wczorajszym pokazie na sezon wiosna-lato 2018. Po raz kolejny pokaz marki odbył się w klimatycznej Praskiej Drukarni a głosy zespołu Audiofeels pozwoliły przenieść się nam do innego,  cieplejszego klimatu.

Pokaz Bizuu na sezon wiosna-lato 2018

Pokazy Bizuu od kilku sezonów są nie tylko ważnym wydarzaniem modowym, ale i towarzyskim. Gwiazdy licznie przybywają aby z pierwszych rzędów podziwiać propozycję sióstr na nadchodzący sezon. Wszyscy mają już dość zimy i z wielką chęcią oglądają projekty na cieplejsze dni, gdzie królować będzie zabawa kolorem, wzorem jak i fakturą ubrania. Katarzyna Sokołowska swoją choreografią oraz Anna Szczęsny wykonaną scenografią stworzyły wyjątkowy pokaz, któremu bliżej było atmosferą do spektaklu. Dzięki stworzonym przestrzeniom, gdzie znajdował się zespół oraz znikały i pojawiały się modelki, czuć było wyjątkowy klimat. A widzowie oprócz klasycznego rozsadzenia dookoła wybiegu znajdowali się też pośrodku, dzięki czemu uzyskali inne spojrzenie na prezentowaną kolekcję.

 

W kolekcji duetu nie mogło zabraknąć pudrowego różu, który stał się znakiem rozpoznawalnym dziewczyn, tym razem w ciekawym połączeniu z czerwienią. Jednak Blanka Jordan oraz Zuza Wachowiak odważniej w swoich najnowszych projektach podchodzą do koloru. Mogliśmy zobaczyć nasycone bordo, zielony czy niebieski połączone razem z printem inspirowanym dżunglą i wyjątkową florą tego miejsca – bogatą w wyraźne, nasycone barwy.

Na wybiegu w większości powiewały spódnice oraz sukienki o długości midi oraz maxi, rzadziej w odsłonie mini. Wszystkie zachwycały nie tylko kolorami, ale również bardzo kobiecymi printami. Niezwykłą lekkość zapewniały falbany oraz plisy z wykończeniem z szerokiej gumy. Kobiety nie wyobrażające sobie szafy bez garnituru – odnajdą nowoczesną wersję tego formalnego stroju, zarówno w niezwykle modnym monochromatycznym stylu w kolorze pudrowego różu jak i wersje z kwiatowymi wzorami. Kolekcja w swoim eklektycznym klimacie pozwoli odnaleźć zarówno elegancki outfit na wyjście jak i zwiewny kobiecy strój na co dzień. Dodatki jak duże, okrągłe okulary czy niezwykle modna wariacja na temat beretu podkreślały tylko styl i charakter ubrań. Za stylizację po raz kolejny była odpowiedzialna niezastąpiona Agnieszka Ścibor, która zabrała nas w gorącą podróż. Całość stylizacji dopełnia biżuteria marki Lilou, obuwie stworzone wraz z Badurą oraz skarpetki projektu Bizuu wykonane przez markę Gatta.

W czasie pokazu została również zaprezentowana najnowsza kapsułowa kolekcja Bizuu x The Rolling Stones. Po zadziornych Atomówkach i dziewczęcej Barbie przyszedł czas na rock&roll. Modele charakteryzują się mocną paletą barw, kojarzoną z samym zespołem jak i naszywki, hafty również niezmiennie związane z gigantami muzyki. Całość jest rockowa, ale i niezwykle charakterystyczna dla Bizuu. W kapsułowej kolekcji znajdziemy elementy, które możemy nosić na co dzień jak t-shirty, kurtka typu bomber, swetry czy bluzy. Nowością jest zaprojektowanie przez duet t-shirtu dla mężczyzn.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności