Hermetic Square: odzież dla modnego chuligana z wielkiego miasta

Czy można połączyć odzież przeznaczoną dla chuligana oraz estety ceniącego wysoką jakość w jednej marce? Twórcy Hermetic Square przekonują, że jest to możliwe, a ich nowa kolekcja zatytułowana „Chapter Five” udowadnia, że te dwie stylistyki świetnie idą ze sobą w parze. Przekonajcie się sami.

Hermetic Square to męska marka odzieżowa z pogranicza streetwearu i high fashion. Cechują ją proste i czyste formy. Wszystkie ubrania powstają ze starannie wyselekcjonowanych materiałów i dodatków. Kolorystyka opiera się o czerń, biel, delikatne beże, khaki oraz jasny dżins. Zadebiutowała na rynku kolekcją wiosna-lato w 2014 roku. Jej twórcy każdą kolejną odsłonę swojej działalności nazywają rozdziałami. Każdy z nich to mieszanka różnorodnych wpływów i inspiracji, które mają bezpośredni wpływ na kształt i wygląd kolekcji.

W pierwszym z nich – Chapter One, dominowały minimalistyczne kroje i monochromatyczne barwy, a przewodził jej marmurowy wzór i odblaskowy materiał 3M. Natomiast kolekcje Chapter Four i Five zostały zainspirowane kulturą brytyjskich chuliganów oraz starających się wyróżnić oryginalnymi strojami facetów z londyńskich ulic. Mimo tych wyrazistych wpływów marka pozostaje przy prostych i czystych formach, które jedynie “podkręca” wzorami moro lub ich kraciastą podszewką. Wyraźnie podkreśla swój lifestylowy charakter, chociażby poprzez muzyczne współprace z DJ-ami, takimi jak Chloe Martini czy Hoodboi, którzy specjalnie na potrzeby marki stworzyli dedykowane jej miksy.

 

Najnowsza kampania została sfotografowana przez Pawła Hermana w Londynie. Uchwycił on młodych, zadziornie wyglądających modeli na tle białych eleganckich kamienic, prestiżowych dzielnic stolicy Wielkiej Brytanii. Dzięki temu artysta uzyskał efekt kontrastu, który idealnie uwypukla ducha marki, która za cel postawiła sobie kierowanie swojej oferty  do niezależnych i pewnych swojego wizerunku mężczyzn.

Hermetic Square nie chce za wiele mówić o tym, kto stoi za sterami marki. Woli chwalić się osiągnięciami, a rzeczywiście jest czym. Odzież ta sprzedawana jest na 4. kontynentach, 50% ich produkcji trafia za granicę, w szczególności do Wielkiej Brytanii, Niemiec, Belgii oraz Japonii. Sukces ten jest wypadkową łączenia modnego stylu ulicy z wysoką jakością odzieży. Wszystkie materiały, z jakich szyte są projekty, pochodzą od zagranicznych i polskich producentów. Dodatkowo, marka nieustannie pracuje w polskich szwalniach nad doskonaleniem procesu produkcji, a co za tym idzie poprawą jakości.

Marka od samego początku kładzie duży nacisk na dobór materiałów i dodatków. Jest to przede wszystkim importowana włoska wełna z kaszmirem, bawełna organiczna i szwajcarskie zamki RIRI, które nie były wcześniej spotykane na polskim rynku. Marka prezentuje pełną gamę produktów, począwszy od wełnianych płaszczy, spodni, bluz oraz kurtek, aż po dresowe spodenki. Niektóre produkty są również unisex, przez co świetnie wyglądają na dziewczynach. Odzież można zakupić na stronie marki oraz na platformach Showroom, a niebawem na Hampers Bay.

Kibicujemy rozwojowi Hermetic Square i doceniamy jej poczucie humoru w stwierdzeniu, że nie każdy może dołączyć do grona klientów. Założyciele jednocześnie zapewniają, że jeśli już tak się stanie, poczucie wyjątkowości macie w kieszeni.

ZobaczSchowaj komentarze

Kwintesencja włoskiego stylu według Bottega Veneta

Przystojni, szarmanccy, żywiołowi, garściami czerpiący z życia i z… mody.  Jednym słowem: Włosi. Ich niewymuszony styl, będący idealnym połączeniem wyrafinowanej elegancji i wrodzonego luzu, podziwiają wszyscy. Włosi kochają luksus i hołdują wysokiej jakości, ale nie zapominają przy tym, że to moda ma służyć człowiekowi, a nie odwrotnie. Dokładnie tak, jak marka Bottega Veneta, która w zeszłym roku świętowała swoje 50.-lecie i która właśnie zaprezentowała nowy zapach dla mężczyzn.

Marcello Mastroianni, Mario Sorrenti, Francesco Carrozzini, Giotto Calendoli. Co łączy tych Włochów? Na pierwszy rzut oka nic – wszak jeden jest jedną z największych legend w historii kina, dwóch należy do różnych pokoleń fotografów, a ostatni sukcesywnie kreuje swoją osobistą markę jako bloger i gwiazdor mody ulicznej. Jednak mimo że reprezentują różne branże i grupy wiekowe, inne nastawienie do życia, pracy i kobiet, łączy ich jedno: kwintesencja włoskiego stylu będąca wypadkową zamiłowania do wysokiej jakości, niewymuszonej elegancji, ponadczasowych, niekrępujących ruchów fasonów i pewnej dozy śmiałości, która sprawia, że nie boją się dodatków i zaskakujących zestawień.

Marcello Mastroianni

Tym samym założeniom hołduje Tomas Maier – dyrektor kreatywny Bottegi Venety. „Niemiec w służbie włoskiej mody”, jak zwykli nazywać go poniektórzy, nie tylko na nowo wprowadził włoską markę do pierwszej ligi światowych marek luksusowych, ale przede wszystkim obudował kreowanie jej wizerunku wokół czterech filarów: wysokiej jakości materiałów, wyjątkowego rękodzieła, funkcjonalności i ponadczasowego designu. Maier, nadal największy nacisk kładąc na pierwotne założenia marki, łączy dziedzictwo i współczesność oraz tradycję i indywidualizm sprawiając, że na pierwszym miejscu jest zawsze produkt.

kolekcja wiosna-lato 2017

A tych Bottega Veneta ma w swoim portfolio mnóstwo. To bowiem kolekcje ready-to-wear, wyroby skórzane, biżuteria i perfumy, w których DNA i motto marki widać równie wyraźnie, co w kolekcjach prezentowanych na mediolańskich wybiegach. Maier i jego współpracownicy zdają się buntować przeciwko wiekowym ograniczeniom i dostosowywaniu produktów wyłącznie do jednej i zamkniętej grupy odbiorców. Bottegę może nosić i Bottegą może pachnieć zarówno lubujący się w klasycznie skrojonych garniturach amant, miłośnik luźnych koszul zestawionych z lnianymi spodniami i oversize’owymi trenczami czy fan nietuzinkowych, lecz nadal przemyślanych rozwiązań, łączący ponadczasowe kroje z wyrafinowanymi i nietypowymi dodatkami.

Zamknięty w czarnym, minimalistycznym flakonie i zdominowany przez miejscami wręcz drzewne i korzenne nuty, nowy zapach Bottega Veneta udowadnia, że młodość może iść w parze z siłą, a zamiłowanie do tradycji z magnetyzmem i męskością. Szarmanckość Mastroianniego nie wyklucza zamiłowania do trendów Calendoli, tak jak charyzma Sorrentiego nie kłóci się z wrażliwością Carrozziniego. Wszystkie są zaś tym, co czyni włoskich mężczyzn tak wyjątkowymi i pożądanymi przez kobiety.

Zapach dostępny jest w perfumeriach Sephora od stycznia tego roku.

Partnerem publikacji jest Coty.

ZobaczSchowaj komentarze

6 stylizacji księżnej Diany, które możesz odtworzyć w tym sezonie!

TOPSHOP

DŻINSY
OK. 200 ZŁ

H&M

T-SHIRT
19,90 ZŁ

H&M

TOREBKA
299 ZŁ

MANGO

BUTY
139,90 ZŁ

MANGO

PASEK
49,90 ZŁ

STELLA MCCARTNEY

ŻAKIET
OK. 4700 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.