Hermetic Square: odzież dla modnego chuligana z wielkiego miasta

Czy można połączyć odzież przeznaczoną dla chuligana oraz estety ceniącego wysoką jakość w jednej marce? Twórcy Hermetic Square przekonują, że jest to możliwe, a ich nowa kolekcja zatytułowana „Chapter Five” udowadnia, że te dwie stylistyki świetnie idą ze sobą w parze. Przekonajcie się sami.

Hermetic Square to męska marka odzieżowa z pogranicza streetwearu i high fashion. Cechują ją proste i czyste formy. Wszystkie ubrania powstają ze starannie wyselekcjonowanych materiałów i dodatków. Kolorystyka opiera się o czerń, biel, delikatne beże, khaki oraz jasny dżins. Zadebiutowała na rynku kolekcją wiosna-lato w 2014 roku. Jej twórcy każdą kolejną odsłonę swojej działalności nazywają rozdziałami. Każdy z nich to mieszanka różnorodnych wpływów i inspiracji, które mają bezpośredni wpływ na kształt i wygląd kolekcji.

W pierwszym z nich – Chapter One, dominowały minimalistyczne kroje i monochromatyczne barwy, a przewodził jej marmurowy wzór i odblaskowy materiał 3M. Natomiast kolekcje Chapter Four i Five zostały zainspirowane kulturą brytyjskich chuliganów oraz starających się wyróżnić oryginalnymi strojami facetów z londyńskich ulic. Mimo tych wyrazistych wpływów marka pozostaje przy prostych i czystych formach, które jedynie “podkręca” wzorami moro lub ich kraciastą podszewką. Wyraźnie podkreśla swój lifestylowy charakter, chociażby poprzez muzyczne współprace z DJ-ami, takimi jak Chloe Martini czy Hoodboi, którzy specjalnie na potrzeby marki stworzyli dedykowane jej miksy.

 

Najnowsza kampania została sfotografowana przez Pawła Hermana w Londynie. Uchwycił on młodych, zadziornie wyglądających modeli na tle białych eleganckich kamienic, prestiżowych dzielnic stolicy Wielkiej Brytanii. Dzięki temu artysta uzyskał efekt kontrastu, który idealnie uwypukla ducha marki, która za cel postawiła sobie kierowanie swojej oferty  do niezależnych i pewnych swojego wizerunku mężczyzn.

Hermetic Square nie chce za wiele mówić o tym, kto stoi za sterami marki. Woli chwalić się osiągnięciami, a rzeczywiście jest czym. Odzież ta sprzedawana jest na 4. kontynentach, 50% ich produkcji trafia za granicę, w szczególności do Wielkiej Brytanii, Niemiec, Belgii oraz Japonii. Sukces ten jest wypadkową łączenia modnego stylu ulicy z wysoką jakością odzieży. Wszystkie materiały, z jakich szyte są projekty, pochodzą od zagranicznych i polskich producentów. Dodatkowo, marka nieustannie pracuje w polskich szwalniach nad doskonaleniem procesu produkcji, a co za tym idzie poprawą jakości.

Marka od samego początku kładzie duży nacisk na dobór materiałów i dodatków. Jest to przede wszystkim importowana włoska wełna z kaszmirem, bawełna organiczna i szwajcarskie zamki RIRI, które nie były wcześniej spotykane na polskim rynku. Marka prezentuje pełną gamę produktów, począwszy od wełnianych płaszczy, spodni, bluz oraz kurtek, aż po dresowe spodenki. Niektóre produkty są również unisex, przez co świetnie wyglądają na dziewczynach. Odzież można zakupić na stronie marki oraz na platformach Showroom, a niebawem na Hampers Bay.

Kibicujemy rozwojowi Hermetic Square i doceniamy jej poczucie humoru w stwierdzeniu, że nie każdy może dołączyć do grona klientów. Założyciele jednocześnie zapewniają, że jeśli już tak się stanie, poczucie wyjątkowości macie w kieszeni.

ZobaczSchowaj komentarze

Maria Sadowska i Julia Pietrucha nowymi ambasadorkami marki Tatuum

Marka Tatuum w tym sezonie stawia na kobiecość w naturalnym wydaniu, ale nie pozbawionej pewności siebie. Dlatego do współpracy zaprosił dwie wyjątkowe kobiety. Ambasadorkami najnowszej, wiosennej kolekcji zostały dwie rozśpiewane artystki zostały twarzami kolekcji, ale także stworzyły dla marki, dwie mini kolekcje. Zobaczcie efekty!

Maria Sadowska i Julia Pietrucha nowymi ambasadorkami marki Tatuum

Filozofia polskiej marki opiera się na takich wartościach jak – kobiecość, naturalność, wygoda, ponadczasowość oraz jakość. Kolekcja na sezon wiosna-lato swoim charakterem będzie przypominać nam o ciepłych krajach, piaszczystych plażach i beztroskim czasie wolnym. Wszystko to dzięki wykorzystaniu takich tkanin jak len, gotowana wełna czy lekka bawełna. W propozycjach marki odnajdziemy charakterystyczne proste kroje, ale również nowe architektoniczne detale widoczne na bomberkach czy parkach. Nie zabraknie takich elementów jak klasycznych trenczy, ołówkowych spódnic czy garniturów w męski stylu. Kolorami, które będą dominować są niezwykle modne odcienie pastelowe, jak blady niebieski czy pudrowy róż, ale również nasycony turkus czy koral.

Ambasadorkami zostały dwie świadome siebie, swojej kobiecości i stylu artystki. Muzyk oraz reżyserka Maria Sadowska oraz piosenkarka i autorka tekstów Julia Pietrucha. Marysia jest bezkompromisowa i zawsze wybiera drogę pod prąd i idealnie wpisała się w filozofię marki. Zaprojektowaną przez nią kolekcja, Maria Sadowska x Tatuum, charakteryzują mocne kolory. Julia, dzięki swoim podróżom stawia czoła przeciwnością losu, wychodzi również z ram narzucanych w showbiznesie, co tylko podkreśla jej naturalność oraz szczerość. Charakterystyczne dla jej kolekcji Julia Pietrucha x Tatuum są więc idealny w podroży materiał lnu oraz desenie z motywem liści.

Kolekcja Tatuum na nadchodzący sezon idealnie odzwierciedla współczesną kobietę – aktywną oraz spełnioną. Ubrania są już dostępne w sklepach marki!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.