Hermetic Square: odzież dla modnego chuligana z wielkiego miasta

Czy można połączyć odzież przeznaczoną dla chuligana oraz estety ceniącego wysoką jakość w jednej marce? Twórcy Hermetic Square przekonują, że jest to możliwe, a ich nowa kolekcja zatytułowana „Chapter Five” udowadnia, że te dwie stylistyki świetnie idą ze sobą w parze. Przekonajcie się sami.

Hermetic Square to męska marka odzieżowa z pogranicza streetwearu i high fashion. Cechują ją proste i czyste formy. Wszystkie ubrania powstają ze starannie wyselekcjonowanych materiałów i dodatków. Kolorystyka opiera się o czerń, biel, delikatne beże, khaki oraz jasny dżins. Zadebiutowała na rynku kolekcją wiosna-lato w 2014 roku. Jej twórcy każdą kolejną odsłonę swojej działalności nazywają rozdziałami. Każdy z nich to mieszanka różnorodnych wpływów i inspiracji, które mają bezpośredni wpływ na kształt i wygląd kolekcji.

W pierwszym z nich – Chapter One, dominowały minimalistyczne kroje i monochromatyczne barwy, a przewodził jej marmurowy wzór i odblaskowy materiał 3M. Natomiast kolekcje Chapter Four i Five zostały zainspirowane kulturą brytyjskich chuliganów oraz starających się wyróżnić oryginalnymi strojami facetów z londyńskich ulic. Mimo tych wyrazistych wpływów marka pozostaje przy prostych i czystych formach, które jedynie “podkręca” wzorami moro lub ich kraciastą podszewką. Wyraźnie podkreśla swój lifestylowy charakter, chociażby poprzez muzyczne współprace z DJ-ami, takimi jak Chloe Martini czy Hoodboi, którzy specjalnie na potrzeby marki stworzyli dedykowane jej miksy.

 

Najnowsza kampania została sfotografowana przez Pawła Hermana w Londynie. Uchwycił on młodych, zadziornie wyglądających modeli na tle białych eleganckich kamienic, prestiżowych dzielnic stolicy Wielkiej Brytanii. Dzięki temu artysta uzyskał efekt kontrastu, który idealnie uwypukla ducha marki, która za cel postawiła sobie kierowanie swojej oferty  do niezależnych i pewnych swojego wizerunku mężczyzn.

Hermetic Square nie chce za wiele mówić o tym, kto stoi za sterami marki. Woli chwalić się osiągnięciami, a rzeczywiście jest czym. Odzież ta sprzedawana jest na 4. kontynentach, 50% ich produkcji trafia za granicę, w szczególności do Wielkiej Brytanii, Niemiec, Belgii oraz Japonii. Sukces ten jest wypadkową łączenia modnego stylu ulicy z wysoką jakością odzieży. Wszystkie materiały, z jakich szyte są projekty, pochodzą od zagranicznych i polskich producentów. Dodatkowo, marka nieustannie pracuje w polskich szwalniach nad doskonaleniem procesu produkcji, a co za tym idzie poprawą jakości.

Marka od samego początku kładzie duży nacisk na dobór materiałów i dodatków. Jest to przede wszystkim importowana włoska wełna z kaszmirem, bawełna organiczna i szwajcarskie zamki RIRI, które nie były wcześniej spotykane na polskim rynku. Marka prezentuje pełną gamę produktów, począwszy od wełnianych płaszczy, spodni, bluz oraz kurtek, aż po dresowe spodenki. Niektóre produkty są również unisex, przez co świetnie wyglądają na dziewczynach. Odzież można zakupić na stronie marki oraz na platformach Showroom, a niebawem na Hampers Bay.

Kibicujemy rozwojowi Hermetic Square i doceniamy jej poczucie humoru w stwierdzeniu, że nie każdy może dołączyć do grona klientów. Założyciele jednocześnie zapewniają, że jeśli już tak się stanie, poczucie wyjątkowości macie w kieszeni.

ZobaczSchowaj komentarze

10 jesiennych trendów, które znajdziesz w szafie swojej mamy

Nasze mamy musiały być w młodości niezwykle kreatywnymi kobietami. Mimo niewielkich możliwości i braku dostępu do sklepów i butików, wyglądały niezwykle stylowo. Ich garderoba zawierała sporo kolorów, odważnych krojów oraz form, które są powielane przez współczesnych projektantów. Na światowych wybiegach wypatrzyliśmy aż 10 takich tendencji, które będziemy nosić już tej jesieni. Zachęcamy was jednak nie do zakupów, ale poszukania tych ubrań w szafach kochanych mam i zaadaptowania ich do waszych codziennych stylizacji.

1. Lata 80.

Lata 80. cechowały się przepychem i kiczem. Kobiety nosiły koronki, bufki, mocno zarysowane ramiona, rajstopy z wzorami, dużo biżuterii i burzę loków powstałych w wyniku trwałej ondulacji. To tylko krótki opis stylu dominującego na ulicach w tej dekadzie. Jeszcze sezon temu trudno było uwierzyć, że złote paski, cekiny i asymetryczna bluzka na jedno ramię mogą być połączone na jednej sylwetce. Przejrzyjcie dokładnie stare zdjęcia mam, aby dowiedzieć się, że niektóre z nich chciały wyglądać jak Madonna (więcej o niej tutaj). Teraz to samo możemy podziwiać na wybiegu Saint Laurent, Moschino oraz Ashish.

2. Aksamit

Ten miły w dotyku materiał zwany inaczej welurem, idealnie łączył w sobie powiew luksusu oraz elastyczność spandexu. W latach 80. szyły z niego marki takie jak Dior oraz sportowa Fila, a nasze mamy wykrajały swoje własne autorskie projekty z szablonów Burdy. Dziś ten trend zdecydowanie wraca zarówno w eleganckim, jak i sportowym wydaniu. Zainspirujcie się propozycjami Alberty Ferretti, Givenchy oraz Valentino i najlepiej wybierzcie z szafy mamy welurowy total look.

3. Burgund

Ten kolor będzie jesienią największych hitem. Na wybiegach występuje zarówno w postaci lakierowanych i matowych skór, jak i futer oraz dodatków. Kojarzy się ze stylem retro ikon mody z lat 70., takich jak Jane Birkin, Farah Fawcett oraz Twiggy (więcej o niej przeczytacie tutaj). Nasze mamy naśladowały je z całą pewnością, dlatego sprawdźcie, czy w ich szafach nie znajdziecie utrzymanego w tej kolorystce płaszcze lub spódnicy, prawie takich samych jak proponuje Isabel Marant, Louis Vuitton czy Valentino. 

4. Cekiny

Niektórzy je kochają, a inni nienawidzą. Cekiny wracają jednak na wybiegi regularnie, co kilka sezonów. Tej jesieni jest ich czas, może warto więc wcielić cekiny je do swojej garderoby. Warto sprawdzić, co kryją w tym wypadku szafy naszych, dokonać kilku niezbędnych przeróbek i stworzyć szałową kreację z cekinów. Za inspirację mogą posłużyć Jil Sander, duet Dolce & Gabbana oraz Gucci.

5. Denim

Ma być naprawdę stary, sprany i znoszony, a nie tylko imitujący mocne zużycie. W tym sezonie nie kupujemy nowej odzieży z dżinsu, ale wybieramy stare modele, tniemy ich nogawki, podwijamy, personalizujemy, naszywamy nasze ulubione motywy,aplikacje – tak, jak nam się podoba. To chyba najbardziej wdzięczny, ekonomiczny i pasujący wszystkim trend sezonu. Wyciągamy więc stary denim z szaf naszych mam i robimy z nim to samo, co marka Miu Miu, Rag & Bone oraz Blumarine.

Więcej o historii dżinsu przeczytacie tutaj.

6. Hafty

Fendi, Gucci (zobaczcie kampanię jesień-zima 2016) , Alexander McQueen oraz Dolce & Gabbana w sezonie jesień-zima 2016 maksymalnie eksploatują temat haftów. Naszywają je na cekiny, przeźroczystości oraz satynę. Tworzą tym samych efekt bogactwa i przepychu. My też możemy zrobić to samo z istniejącymi ubraniami, bo tylko stare wzory będą wyglądać oryginalnie. Szczęściarą jest ta, której mama nie wyrzuciła z szafy starych tunik i sukienek.

7. Duże kolczyki

Już wiemy, że nasze mamy raczej nie kochały minimalizmu. To także tyczyło się ich dodatków. Z całą pewnością gdzieś zachowały swoją biżuterię, dlatego koniecznie sprawdźcie, co skrywają w szkatułkach. Być może wyłowicie z nich wielkie kolczyki składające się z pereł, plastiku, złota i srebra. Gucci, Balenciaga (recenzję pokazu przeczytacie tutaj), Marni i Roberto Cavalli stawiają na mocne kolory, dużo blasku oraz barokowe klimaty. Do skopiowania!

8. Kożuch

Inwestycja w kożuch, to inwestycja na lata. Wiedziały o tym nasze mamy, które nie znały puchówki, a zimą chroniły się przed niskimi temperaturami, tylko i wyłącznie takim okryciem wierzchnim. Z długimi kozakami oraz kuferkową torebką kożuch będzie wyglądał bardzo stylowo. Altuzarra, Maison Margiela i Marc Jacobs starają się maksymalnie, aby ich model miał krój i formę, taką jak obserwowaliśmy w latach 70. i 80.

9. Męski styl

Wielkie, obszerne płaszcze i marynarki z szeroki ramionami – styl tytułowej Annie Hall z filmu Woody’ego Allena, granej przez Diane Keaton, jest tu świetnym przykładem. Przyjrzyjcie mu się dokładnie na wybiegach Isabel Marant, Ralpha Laurena oraz Max Mary. Możecie też zerknąć na zdjęcia mam z czasów liceum. Męska garderoba dodaje pewności siebie i sprawia, że od razu mówimy pewniejszym głosem. My już szukamy wielkich płaszczy i marynarek, najlepiej w kratkę.

10. Panterka

Opcja dla pewnych siebie i kochających wzory to panterkowy total look. Panterka może mieć różne oblicza – bardzo rockowy i niedbały oraz elegancki w otoczeniu futer. Tylko od was i zasobów istniejących w garderobie mamy zależy, co wybierzecie. Jako opcja numer 2, radzimy także wizyty w lumpeksach i butikach vintage – być może upolujecie prawdziwą perełkę, taką jak zaprojektował Dries van Noten, Bottega Veneta oraz Givenchy.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Zrób zakupy w stylu nowych francuskich it-girls!

TOPSHOP

SWETER
ok. 160 zł

CELINE

OKULARY
1057 zl

H&M

SPODNIE

ASOS

BUTY

MANGO

PASEK

MANGO

TOREBKA
69,90 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.