Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals

Czym jest dla ciebie oryginalność? adidas Originals w nowej kampanii z udziałem przedstawicieli mody, sztuki i muzyki szuka odpowiedzi na to niewątpliwie trudne pytanie. Efektem tej współpracy jest wyjątkowe video, w którym Ewelina Gralak, Klaudia Szafrańska oraz Oskar Podolski opowiadają czym według nich jest oryginalność.

Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals

Ewelina Gralak jest jedną z najzdolniejszych młodych, polskich stylistek. Osiąga sukcesy w Polsce i za granicą, a na swoim koncie ma już między innymi współpracę z Givenchy. Oryginalność według niej to przede wszystkim podejmowanie ryzyka oraz bycie o krok przed innymi, szczególnie jeśli chodzi o pracę. Kolejna osoba, którą adidas zaprosił do współpracy to Oskar Podolski, artysta i projektant ubrań, założyciel marki OESU. Jego projekty to niezmiennie próba pokazania samego siebie. Odpowiadając na pytanie adidasa bez wahania mówi, że nigdy nie zwracał na to uwagi, ponieważ zawsze uważał, że oryginalność to on sam.


Ostatnią osobą, która pojawiła się w kampanii jest znana wokalistka Klaudia Szafrańska, gwiazda zespołu XXANAXX, z którym występuje od 2012 roku. Klaudia postrzega oryginalność jako kreowanie siebie i przede wszystkim bycie autentycznym. Piosenkarka nie idzie ślepo za trendami, nie boi się ryzykować i chyba nikt nie ma wątpliwości, że to się opłaciło, ponieważ zespół XXANAXX cały osiąga kolejne sukcesy.


Angażują do kampanii takie, a nie inne nazwiska, do tematu oryginalności podchodzi także sam adidas prezentując nową odsłonę modelu NMD łączącego w sobie technologię BOOST i Primeknit. Model NMD pojawił się w sprzedaży 6. kwietnia i już możecie zamówić gona stronie adidasa. W sam raz na wiosenne treningi i nie tylko!

ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

Pierwsze promyki słońca to znak dla każdej z nas, że czas najwyższy sięgnąć po jeden z naszych ulubionych dodatków, czyli okulary przeciwsłoneczne. I wbrew popularnemu przekonaniu, jedna para nie zawsze wystarczy, tym bardziej, że jest to jeden z tych akcesoriów, z którymi możemy naprawdę zaszaleć. A w tym sezonie mamy naprawdę szerokie pole wyboru jeśli chodzi o wybór idealnych oprawek, ponieważ tego lata królują lata 60., kolorowe szkła, „millenial pink” i wszystko vintage. Jeśli wciąż szukacie idealnych okularów na wakacyjne podróże, to przychodzimy z pomocą!


Zakupy

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ

H&M

OKULARY
24,90 ZŁ

H&M

OKULARY
29,90 ZŁ

JEEPERS PEEPERS

OKULARY
129 ZŁ

GUCCI

OKULARY
OK. 1200 ZŁ

RAY-BAN

OKULARY
OK. 560 ZŁ

QUAY

OKULARY
209 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.