Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals

Czym jest dla ciebie oryginalność? adidas Originals w nowej kampanii z udziałem przedstawicieli mody, sztuki i muzyki szuka odpowiedzi na to niewątpliwie trudne pytanie. Efektem tej współpracy jest wyjątkowe video, w którym Ewelina Gralak, Klaudia Szafrańska oraz Oskar Podolski opowiadają czym według nich jest oryginalność.

Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals

Ewelina Gralak jest jedną z najzdolniejszych młodych, polskich stylistek. Osiąga sukcesy w Polsce i za granicą, a na swoim koncie ma już między innymi współpracę z Givenchy. Oryginalność według niej to przede wszystkim podejmowanie ryzyka oraz bycie o krok przed innymi, szczególnie jeśli chodzi o pracę. Kolejna osoba, którą adidas zaprosił do współpracy to Oskar Podolski, artysta i projektant ubrań, założyciel marki OESU. Jego projekty to niezmiennie próba pokazania samego siebie. Odpowiadając na pytanie adidasa bez wahania mówi, że nigdy nie zwracał na to uwagi, ponieważ zawsze uważał, że oryginalność to on sam.


Ostatnią osobą, która pojawiła się w kampanii jest znana wokalistka Klaudia Szafrańska, gwiazda zespołu XXANAXX, z którym występuje od 2012 roku. Klaudia postrzega oryginalność jako kreowanie siebie i przede wszystkim bycie autentycznym. Piosenkarka nie idzie ślepo za trendami, nie boi się ryzykować i chyba nikt nie ma wątpliwości, że to się opłaciło, ponieważ zespół XXANAXX cały osiąga kolejne sukcesy.


Angażują do kampanii takie, a nie inne nazwiska, do tematu oryginalności podchodzi także sam adidas prezentując nową odsłonę modelu NMD łączącego w sobie technologię BOOST i Primeknit. Model NMD pojawił się w sprzedaży 6. kwietnia i już możecie zamówić gona stronie adidasa. W sam raz na wiosenne treningi i nie tylko!

ZobaczSchowaj komentarze

Kolorowa kolekcja od PLNY Lala na wiosnę 2017

Kim jest klientka PLNY Lala? To pewna siebie dziewczyna, która lubi łączyć miejski styl i wygodę, a kiedy potrzeba nie boi się pokazać pazura. Kolekcje marki niezmiennie wyliczane są w czołówce polskiego streetwear’u, a jeśli wy również jesteście jej fanami, to mamy dobrą wiadomość. W sieci właśnie zadebiutowały zdjęcia kampanii nowej, wiosennej kolekcji, a my mamy przeczucie, że zamarzy o niej niejedna fanka kolorowej mody ulicznej.

Marka PLNY Lala nie stroni od intensywnych kolorów i, jak przystało na wiosenną kolekcję, także ich tu brakuje. Na wiosnę 2017 projektantka marki Elisa Minetti stawia na intensywne pomarańcze, delikatne błękity oraz żółcie, które zdobią t-shirty, dresy i koszule. Klimat tej barwnej kolekcji świetnie uchwycił jej autor, czyli Maciek Nowak. Na jego zdjęciach możemy zobaczyć projekty na tegoroczną wiosnę, wśród których dominują charakterystyczne dla marki zadziorne napisy. W tym sezonie są to między innymi nawiązujące do gwiazdy kina lat 80. Christian Slater”, „Holidays&Pizza For Free” czy „Eat Me”.

Gwiazdą kampanii została Julia Suryś (United For Models). Modelka nie pojawiła się w niej jednak sama, ponieważ na zdjęciach towarzyszy jej uroczy czworonóg rasy corgi. Julia zapozowała w stylizacjach stworzonych przez Bartka Indykę, który ewidentnie inspirował się minionymi dekadami zestawiając elementy wiosennej kolekcji PLNY Lala z takimi dodatkami jak okulary w stylu lat 60. czy kabaretki. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.