Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals

Czym jest dla ciebie oryginalność? adidas Originals w nowej kampanii z udziałem przedstawicieli mody, sztuki i muzyki szuka odpowiedzi na to niewątpliwie trudne pytanie. Efektem tej współpracy jest wyjątkowe video, w którym Ewelina Gralak, Klaudia Szafrańska oraz Oskar Podolski opowiadają czym według nich jest oryginalność.

Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals

Ewelina Gralak jest jedną z najzdolniejszych młodych, polskich stylistek. Osiąga sukcesy w Polsce i za granicą, a na swoim koncie ma już między innymi współpracę z Givenchy. Oryginalność według niej to przede wszystkim podejmowanie ryzyka oraz bycie o krok przed innymi, szczególnie jeśli chodzi o pracę. Kolejna osoba, którą adidas zaprosił do współpracy to Oskar Podolski, artysta i projektant ubrań, założyciel marki OESU. Jego projekty to niezmiennie próba pokazania samego siebie. Odpowiadając na pytanie adidasa bez wahania mówi, że nigdy nie zwracał na to uwagi, ponieważ zawsze uważał, że oryginalność to on sam.


Ostatnią osobą, która pojawiła się w kampanii jest znana wokalistka Klaudia Szafrańska, gwiazda zespołu XXANAXX, z którym występuje od 2012 roku. Klaudia postrzega oryginalność jako kreowanie siebie i przede wszystkim bycie autentycznym. Piosenkarka nie idzie ślepo za trendami, nie boi się ryzykować i chyba nikt nie ma wątpliwości, że to się opłaciło, ponieważ zespół XXANAXX cały osiąga kolejne sukcesy.


Angażują do kampanii takie, a nie inne nazwiska, do tematu oryginalności podchodzi także sam adidas prezentując nową odsłonę modelu NMD łączącego w sobie technologię BOOST i Primeknit. Model NMD pojawił się w sprzedaży 6. kwietnia i już możecie zamówić gona stronie adidasa. W sam raz na wiosenne treningi i nie tylko!

ZobaczSchowaj komentarze

Biurowy dress code według Uterqüe

Wzorem bohaterek kultowego „Seksu w wielkim mieście”, życie współczesnych kobiet najczęściej obraca się wokół pracy, spotkań towarzyskich oraz prób pogodzenia jednego z drugim. I wbrew serialowym stereotypom, rzadko kto w międzyczasie potrafi jeszcze zmieścić zmianę stylizacji. Hiszpańska marka Uterqüe doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego jesienna kolekcja to niezwykle efektowna próba połączenia dwóch światów – pracy oraz życia osobistego.

Biurowy dress code według Uterqüe

Jesienna kolekcja Uterqüe to inspiracje pochodzące z trzech, zupełnie różnych źródeł. Awangardowy Paryż spotyka się tutaj z wielkomiejską rzeczywistością Nowego Jorku lat 70. oraz punkowymi latami 80., a każdy element oddaje artystycznego ducha minionych dekad. Cała kolekcja jest swego rodzaju hołdem złożonym ukraińskiej projektantce oraz malarce z początku XX wieku Sonii Delaunay, której prace były zdefiniowane przez kolory oraz abstrakcyjne kształty imitujące ruch.

Kim jest klientka Uterqüe? To kobieta, która nie boi się awangardowych połączeń i wie, że życie nie kończy się wraz wybiciem godziny 17. Dlatego na sezon jesienny, hiszpańska marka proponuje proste kroje i fasony w sam raz na 8-godzinny dzień pracy, które jednocześnie zostały przełamane elektryzującymi barwami. W kolekcji możemy podziwiać płaszcze o wojskowym kroju z tweedu, futra w kolorze ultramaryny, koszule z woalu z żakardową koronką, postrzępione spodnie ze średnim stanem, a wszystko w zimowych barwach burgundu, ochry i czekolady.

Patrząc na zdjęcia kolekcji, możemy powiedzieć jedno. Chcemy już jesień!

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.