Gwiazdy, które wspierają akcje charytatywne

Gwiazdy nie tylko chadzają po czerwonym dywanie dla sławy i zdobycia rozpoznawalności. Często ich „bywanie” związane jest z wywiązywaniem się z pewnej roli, która powinna być traktowana bardzo poważnie. Spora ich grupa wspiera bowiem przeróżne akcje charytatywne, czym nie chwali się często tak samo jak nowymi stylizacjami. Ponieważ w święta należy dzielić się tym, co mamy najlepsze, dlatego postanowiliśmy przygotować zestawienie, które pokazuje, kto znajduje czas i energię na pomaganie tym, którzy mają mniej szczęścia w życiu.

Gwiazdy, które wspierają akcje charytatywne
Joanna Przetakiewicz dla Fundacji TVN „Nie Jesteś Sam"
„From La Mania With Love" to charytatywna, limitowana kolekcja z serduszkiem, które symbolizuje najważniejszą rzecz w życiu, czyli miłość. Projekt motywu przewodniego zastosowanego w haftach i metalowych zawieszkach powstał przy współpracy z Piotrem Krzymowskim, młodym artystą - absolwentem londyńskiego Central Saint Martins. Marka postanowiła, że 20% kwoty uzyskanej ze sprzedaży T-shirtów (realnie jest to 78 zł z 390 zł) zasili konto Fundacji TVN „Nie Jesteś Sam".
ZobaczSchowaj komentarze

Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro

Gal Gadot, izraelską aktorkę i Roberta Lewandowskiego, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wystąpili wspólnie w kampanii smartfona P20 Pro. Najnowszy telefon już miał swoją premierę w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot.

Wonder Woman i kapitan polskiej reprezentacji będą wspólnie promować w Polsce najnowszy model telefonu Huawei. Gadot i Lewandowski są uosobieniem filozofii Huawei wyrażonej hasłem „Make it possible”. Gadot, w krótkim czasie podbiła Hollywood, a Lewandowski stał się jednym z najlepszych piłkarzy świata – konsekwentnie budował swoją karierę i jest dowodem na to, że droga z niewielkiego Zniczu Pruszków do najlepszych klubów piłkarskich świata jest możliwa.

Huawei jest marką, która nieustannie mnie zaskakuje, która z każdym nowym produktem jest w czymś pierwsza na świecie. Bardzo lubię takie podejście do życia. Potrójny obiektyw z zoomem daje jakość zdjęć niespotykaną do tej pory w telefonach, a ja potrzebuję świetnych zdjęć, żeby zatrzymywać ważne chwile i dzielić się nimi z moimi fanami w mediach społecznościowych – mówi Robert Lewandowski.

Gal Gadot jest twarzą międzynarodowej kampanii serii P20. Duet z Robertem Lewandowskim w Polsce to wyjątkowa edycja, wśród których jest wielu fanów zarówno piłki nożnej, jak i samego kapitana reprezentacji. Nowy smartfon P20 Pro to połączenie funkcjonalności, niezawodności i pięknego designu.

Robię mnóstwo zdjęć, aby zaspokoić mojego „wewnętrznego artystę”. Co ciekawe, nie zdawałam sobie sprawy, jak istotną rolę w moim życiu może odgrywać sztuczna inteligencja. Korzystając z P20 Pro uświadomiłam, o jak wielu drobiazgach musiałam dotąd pamiętać. Teraz nie muszę zaprzątać sobie nimi głowy. Przykładem może być wybór najlepszego zdjęcia na moje media społecznościowe, dobranie właściwej perspektywy czy światła podczas wykonywania zdjęcia – mówi Gal Gadot.

Huawei P20 Pro to smartfon, który przesuwa dotychczasowe granice mobilnej fotografii. To pierwszy na świecie telefon z potrójnym obiektywem, stworzony we współpracy z legendarną firmą Leica. Jeden z obiektywów wyposażony jest w potrójny zoom, co pozwala na aż pięciokrotne zbliżenie – za pomocą zoomu hybrydowego – bez najmniejszej straty w jakości fotografii. W zrobieniu perfekcyjnego zdjęcia pomaga również procesor z systemem sztucznej inteligencji. To wszystko gwarantuje doskonałą rozdzielczość zdjęć, które zachwycają perfekcyjnym odzwierciedleniem kolorów i detali, nawet w zdjęciach robionych w słabych warunkach oświetleniowych.

Potwierdzeniem możliwości aparatu w Huawei P20 Pro jest najwyższa w historii ocena w prestiżowym rankingu fotografii mobilnej DXOMark, opublikowana zaraz po globalnej premierze. Smartfon P20 Pro zajął w rankingu pierwsze, a P20 drugie miejsce. Noty przyznane obu modelom przekroczyły barierę 100 punktów, co oznacza najlepszy wynik w historii. DXO napisał o P20 Pro: „game changer”.

ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności