Gwen Stefani dołączyła do ambasadorek Revlon

Znana jest z jednego z najwyraźniejszych makijaży w show-biznesie, a czerwone usta, zdecydowana kreska na powiece oraz mocno wytuszowane rzęsy są już jej znakiem rozpoznawczym. Oprócz talentu muzycznego, Gwen Stefani świetnie radzi sobie w branży mody i urody. Właśnie podpisała kontrakt z marką Revlon, dołączając tym samym do grona ambasadorek marki. Zobaczcie jakie kosmetyki będzie promować wokalistka zespołu No Doubt.

Okazuje się, że zanim Gwen Stefani stała się gwiazdą sceny muzycznej, pracowała jako makijażystka w centrum handlowym Anaheim w Kalifornii. W specjalnej wypowiedzi dla portalu WWD zwierzyła się, że zajmowała się także sprzedażą kosmetyków Borghese oraz Ultima II. Od tego czasu wiele się zmieniło. Zrobiła karierę wraz z kapelą No Doubt oraz solo, prowadzi markę odzieżową L.A.M.B, a także stworzyła kolekcję kosmetyków dla marki Urban Decay. Jest także jurorką w odkrywającym nowe talenty programie rozrywkowym „The Voice”.

Teraz dołączy do Ciary, Halle Berry oraz Olivii Wilde, jako kolejna ambasadorka marki Revlon. Dyrektor zarządzający marką, Benjamin Karsch, twierdzi, że wybór Gwen jest strzałem w dziesiątkę. „Ma wyrazisty wizerunek oraz makijaż, który stał się już jej znakiem rozpoznawczym, dlatego będzie świetną ambasadorka” – zdradził w wypowiedzi dla mediów.

Nie znamy jeszcze szczegółów kolekcji ani polityki cenowej jaką ma obrać marka, ale z pewnością liczymy na świetne odcienie czerwonych pomadek. Zobaczcie zapowiedź kampanii z udziałem wokalistki!

ZobaczSchowaj komentarze

Złote wideo na dziesięciolecie marki Kat Von D

Markę Kat Von D znają chyba wszystkie fanki makijażu. Jej eyelinery są jednymi z najlepszych z tych dostępnych na rynku. Marka założona przez Kat Von D w tym roku obchodzi dziesiątą rocznice powstania. Z tej okazji jej założycielka wypuściła zwiastun kampanii, która promować będzie specjalną urodzinową kolekcję.

Jak na tatuażystkę i fankę mocniejszych dźwięków przystało, Kat proponuje niezwykłe wideo, którym świętuje dekadę istnienia swojej marki. W złotym filmie wystąpiły kobiety, które przez lata inspirowały artystkę. Jak sama mówi – “Chciałam powiedzieć historię mojej marki poprzez pokazanie moich dziesięciu, nowoczesnych muz.”. Całość poznamy już w maju. A tym czasem nie możemy się oderwać o oglądania zwiastunu nadchodzącej kolekcji.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności