Gwen Stefani dołączyła do ambasadorek Revlon

Znana jest z jednego z najwyraźniejszych makijaży w show-biznesie, a czerwone usta, zdecydowana kreska na powiece oraz mocno wytuszowane rzęsy są już jej znakiem rozpoznawczym. Oprócz talentu muzycznego, Gwen Stefani świetnie radzi sobie w branży mody i urody. Właśnie podpisała kontrakt z marką Revlon, dołączając tym samym do grona ambasadorek marki. Zobaczcie jakie kosmetyki będzie promować wokalistka zespołu No Doubt.

Okazuje się, że zanim Gwen Stefani stała się gwiazdą sceny muzycznej, pracowała jako makijażystka w centrum handlowym Anaheim w Kalifornii. W specjalnej wypowiedzi dla portalu WWD zwierzyła się, że zajmowała się także sprzedażą kosmetyków Borghese oraz Ultima II. Od tego czasu wiele się zmieniło. Zrobiła karierę wraz z kapelą No Doubt oraz solo, prowadzi markę odzieżową L.A.M.B, a także stworzyła kolekcję kosmetyków dla marki Urban Decay. Jest także jurorką w odkrywającym nowe talenty programie rozrywkowym „The Voice”.

Teraz dołączy do Ciary, Halle Berry oraz Olivii Wilde, jako kolejna ambasadorka marki Revlon. Dyrektor zarządzający marką, Benjamin Karsch, twierdzi, że wybór Gwen jest strzałem w dziesiątkę. „Ma wyrazisty wizerunek oraz makijaż, który stał się już jej znakiem rozpoznawczym, dlatego będzie świetną ambasadorka” – zdradził w wypowiedzi dla mediów.

Nie znamy jeszcze szczegółów kolekcji ani polityki cenowej jaką ma obrać marka, ale z pewnością liczymy na świetne odcienie czerwonych pomadek. Zobaczcie zapowiedź kampanii z udziałem wokalistki!

ZobaczSchowaj komentarze

Popularne memy na powiece – nowy hit na Instagramie

Instagram oszalał na punkcie makijażu na powiece,  na której widnieją podobizny m.in.: Kermita, płaczącej Kim Kardashian czy Sponge Boba. Zobaczcie!

Podczas, gdy niektóre z nas starają się zrobić idealna kreskę eyelinerem, tak by nie wyszły z tego górskie szczyty, niektórzy potrafią wyczarować na niej prawdziwe arcydzieła. Mówiąc o działach sztuki mamy tu na myśli znane i lubiane memy, które makijażyści postanowili przenieść na powiekę. Efekty są spektakularne.

Trend na „memową” powiekę zainicjowała makijażystka Jenny znana na Twitterze jako thai_brow. Zaczęło się od Sponge Boba, który podobno od zawsze siedział w jej głowie. Nagle z pomysłu przeniesienia ulubionej postaci na powiekę urósł wielki trend. I na Instargramie dosłownie ruszyła lawina… inspiracji. Pomysłodawczyni sama jest zaskoczona, że w przeciągu kilku dnia, aż tyle osób postanowiło zrobić taki makijaż oczu. Na Instagramie możemy oglądać całą galerię memowych postaci od płaczącej Kim Kardashian po Kermita pijącego herbatę czy wspomnianego już Spang Boba. Lubimy takie inicjatywy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.