Gwen Stefani dołączyła do ambasadorek Revlon

Znana jest z jednego z najwyraźniejszych makijaży w show-biznesie, a czerwone usta, zdecydowana kreska na powiece oraz mocno wytuszowane rzęsy są już jej znakiem rozpoznawczym. Oprócz talentu muzycznego, Gwen Stefani świetnie radzi sobie w branży mody i urody. Właśnie podpisała kontrakt z marką Revlon, dołączając tym samym do grona ambasadorek marki. Zobaczcie jakie kosmetyki będzie promować wokalistka zespołu No Doubt.

Okazuje się, że zanim Gwen Stefani stała się gwiazdą sceny muzycznej, pracowała jako makijażystka w centrum handlowym Anaheim w Kalifornii. W specjalnej wypowiedzi dla portalu WWD zwierzyła się, że zajmowała się także sprzedażą kosmetyków Borghese oraz Ultima II. Od tego czasu wiele się zmieniło. Zrobiła karierę wraz z kapelą No Doubt oraz solo, prowadzi markę odzieżową L.A.M.B, a także stworzyła kolekcję kosmetyków dla marki Urban Decay. Jest także jurorką w odkrywającym nowe talenty programie rozrywkowym „The Voice”.

Teraz dołączy do Ciary, Halle Berry oraz Olivii Wilde, jako kolejna ambasadorka marki Revlon. Dyrektor zarządzający marką, Benjamin Karsch, twierdzi, że wybór Gwen jest strzałem w dziesiątkę. „Ma wyrazisty wizerunek oraz makijaż, który stał się już jej znakiem rozpoznawczym, dlatego będzie świetną ambasadorka” – zdradził w wypowiedzi dla mediów.

Nie znamy jeszcze szczegółów kolekcji ani polityki cenowej jaką ma obrać marka, ale z pewnością liczymy na świetne odcienie czerwonych pomadek. Zobaczcie zapowiedź kampanii z udziałem wokalistki!

ZobaczSchowaj komentarze

EXCLUSIVE: jak powstają kreacje Magdy Gessler? Opowiedziała nam o tym

Wskrzesza restauracje, sama z powodzeniem prowadzi kilka, pisze książki, felietony, nagrywa kolejne programy, maluje, a teraz także projektuje. Magda Gessler to niekończące się źródło energii. W jaki sposób powstają jej kreacje? Zdradziła to w rozmowie z Fashion Post.

Pani Magda jest osobą na tyle charakterystyczną i wzbudzającą emocje, że trudno koło niej przejść obojętnie. Ma na swojej głowie dwa programy, własne restauracje oraz miliony fanów, więc nic dziwnego, że doba wydaje się dla niej śmiesznie krótka. – Nie mogę chodzić do sklepów, bo nie mam na to czasu. Nie dałabym radę spędzić całego dnia na przeglądaniu ubrań w sklepach – mówi w rozmowie z Fashion Post. – Wiadomo, że nie mogę iść do sklepu sobie kupić jakiejś kreacji, wiadomo, że mam rozmiar 42, a to nie jest ulubiony rozmiar projektantów, a zwłaszcza Włochów, którzy te rozmiary zaniżają. A ja kocham włoską modę: Dolce&Gabana, Gucci czy Fendi – zdradza nam Magda Gessler.

Kreatorka opowiedziała nam o tym, w jaki sposób powstała jej ikoniczna już kreacja na ostatni bal telewizji TVN. – Kreację na niedawny bal TVN wymarzyłam sobie już dawno. Co robi Magda Gessler? Magda Gessler dostaje od przyjaciółki swojej córki zestaw materiałów. Najpierw zestawia kolory, mówi jakich kolorów potrzebuje, po czym wybiera z kolorów, które zostały wysłane, konkretne kolory do sukienki. Kiedy barwy już są wybrane i konkretne materiały są połączone w odpowiedniej kolejności, trzeba pomyśleć o motywie sukienki. Ja wymarzyłam sobie wielką żyrafę, niech pan sam spojrzy – mówi restauratorka i pokazuje na swoim telefonie zdjęcia palety materiałów oraz żyrafy, która ją zachwyciła.

– Następnie myślimy nad projektem sukienki i… zaraz będzie sukienka. Wcześniej jednak Aga Pou musiała pojechać do Łodzi, by mi ją wyhaftowali – dodaje Gessler. Z Pou pani Magda współpracuje już od dawna. To właśnie ona odpowiedzialna jest za dopieszczenie pomysłów, które wymarzy sobie gwiazda. Widać jednak, że panie dobrze się dogadują.

A czym Gessler kieruje się myśląc o swoich następnych strojach? – To musi być jakiś pomysł, który przekracza jakieś mieszczaństwo, snobizm. Iść pod prąd. I za każdym razem robię coś czego nikt inny by w tym kraju nie zrobił – mówi nam. Cóż, trudno się z nią nie zgodzić.

ZobaczSchowaj komentarze

Zrób zakupy w stylu nowych francuskich it-girls!

TOPSHOP

SWETER
ok. 160 zł

CELINE

OKULARY
1057 zl

H&M

SPODNIE

ASOS

BUTY

MANGO

PASEK

MANGO

TOREBKA
69,90 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.