Niezapomniana podróż do Rzymu w kampanii Gucci Cruise 2018

Tym razem niezastąpiony mistrz Alessandro Michele w kampanii Gucci Cruise zabiera nas do Rzymu. Sesja o wdzięcznej nazwie „Roman Rhapsody” wykonana przez brytyjskiego fotografa Micka Rocka jest serią portretów i ujęć przedstawiających „prawdziwych ludzi w prawdziwych miejscach”.

 

Niezapomniana podróż do Rzymu w kampanii Gucci Cruise 2018

Zapierające dech w piersiach fotografie przedstawiają modeli ubranych od stóp do głów w ubrania Gucci– zaczynając od elementów pokrytych klasycznymi wzorami i ozdobionymi logo marki, aż do wyszukanych kolorów i jedwabiu. Zdjęcia ukazują prekursorskie projekty ujęte w sposób surowy, klimatyczny i dość intymny. Bohaterami kampanii są modele i modelki w różnym wieku oraz nietuzinkowe przedmioty martwej natury– gazety, pióra czy… figury insektów zamkniętych w szkle.

Emanująca kolorami kampania jest wglądem do nadchodzącej kolekcji i jedynie małą zajawką kreatorskiej wizji Michele’a połączonej z kreatywnością i profesją brytyjskiego fotografa, Micka Rocka.

Nie wiemy jak wy, ale my kolejny raz zbieramy szczęki z podłogi i chylimy czoła ku geniuszowi dyrektora kreatywnego Gucci. Chcemy wszystko!

ZobaczSchowaj komentarze

Gucci ma konkurencję – t-shirt Loewe podbija serca fashionistek!

Czyżbyśmy byli świadkami początku zmierzchu popularności kultowego t-shirtu Gucci, który w swojej szafie ma każda znana fashionistka i który stanowi przedmiot pożądania tych, którzy nie mogą sobie na niego pozwolić? Furorę na Instagramie i w szafach blogerek robi obecnie koszulka Loewe, która podobnie jak jej włoski odpowiednik, wykorzystuje duże i widoczne na pierwszym planie logo. Oprócz tego, co zapewne stanowi przyczynę jej rosnącej popularności, stawia na zabawny motyw w postaci… tosta i jest prawie dwukrotnie tańsza.

Pernille Teisbaek i Lou Lou de Saison to tylko niektóre fashionistki, które jeszcze przed rozpoczęciem wrześniowych tygodni mody fotografowały się w t-shircie z nowej kolekcji Loewe. Już wtedy można było więc zacząć przypuszczać, że lada chwila nastąpi jego apogeum popularności – Peisbaek była przecież także jedną z pierwszych modnych dziewczyn, które jako pierwsze nosiły kultowy (i nieprzyzwoicie drogi) t-shirt Gucci.

Koszulka Loewe z motywem tosta jest jednak prawie dwukrotnie tańsza (kosztuje 250 euro), a dziewczyny na Instagramie łączą ją zarówno z klasycznymi dżinsami, ale też ze spódnicami w kratę, lakierowanymi t-shirtami i spodniami z czerwonej skóry. Myślicie, że t-shirt projektu Jonathana Andersona pobije popularnością ten od Gucci czy jego fanki zwyczajniej wynagradzają sobie nim swoją bezglutenową dietę?

 

 

Zobacz także:

Radykalny romantyzm i innowacyjne detale na pokazie Loewe w Paryżu

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.