Gucci rezygnuje z futer!

Pora na dobre pożegnać się z wyściełanymi futrem loafersami, które od kilku sezonów podbijają świat mody. Gucci zostało bowiem właśnie kolejną marką luksusową, która rezygnuje z wykorzystywania w swoich kolekcjach futer i stawia na nowe, zrównoważone podejście. O tej decyzji, a także nowej polityce, która w życie wejdzie już od kolejnego sezonu, poinformował CEO domu mody, Marco Bizzarri podczas wczorajszego panelu dyskusyjnego na London College of Fashion.

Poszerza nam się grono marek luksusowych, które oficjalnie rezygnują ze stosowania w swoich kolekcjach naturalnych futer. Do najbardziej chyba zawziętej w branży ekolożki, czyli Stelli McCartney, oraz Armaniego i Ralpha Laurena, dołączyło właśnie Gucci, które swoją decyzję wcieli w życie już od najbliższego sezonu wiosna-lato 2018. Pora więc na dobre pożegnać się z kultowymi, wyściełanymi futerkiem loafersami, futrzanymi płaszczami czy akcesoriami. To bardzo istotna decyzja, szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę, jak potężną marką jest Gucci i jaki wpływ wywiera na globalną scenę mody. Nic więc dziwnego, że specjaliści już teraz spekulują, że w ślad za włoskim domem mody już niedługo mogą pójść kolejne.

Decyzja Gucci o rezygnacji z naturalnych futer jest jednak tak naprawdę jedynie częścią znacznie większego planu, jaki podczas wczorajszego wystąpienia na London College of Fashio ogłosił CEO marki, Marco Bizzarri. Dziesięcioletni plan zrównoważonego rozwoju, występujący pod nazwą „Culture of Purpose” zakładać będzie także dołączenie do Fur Free Alliance, czyli międzynarodowej koalicji walczącej z okrucieństwem, z jakim spotykają się zwierzęta dzikie i hodowlane, a także wzmocnienie długoletniego partnerstwa z LAV – powstałą w 1977 roku włoską organizacją, oraz The Humane Society. To także do tych organizacji trafi dochód ze sprzedaży wszystkich futrzanych ubrań i akcesoriów, jakie Gucci będzie miało w swojej ofercie do rozpoczęcia sezonu wiosna-lato 2018.

Brawo!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Gucci jako miejskie murale w Nowym Jorku i Mediolanie

Alessandro Michele nie lubi próżnować, a przede wszystkim kocha zaskakiwać. Najnowszym pomysłem są murale malowane na ścianach budynków w Nowym Jorku oraz Mediolanie, które są reklamą najnowszej kampanii Gucci na sezon wiosna-lato 2018.

O kampanii marki na sezon wiosna-lato 2018 już pisaliśmy, jednak teraz kampania dosłownie staje się częścią miejskiego krajobrazu. Obrazy wykonane przez hiszpańskiego artystę Ignasia Monreal zostały umieszczone nie tylko na bilbordach, ale i na budynkach. Obrazy swoją estetyką nawiązują do neoklasycyzmu oraz przełomu późnego gotyku z elementami renesansowej estetyki, malarstwa niderlandzkiego jednak mają również surrealistyczny charakter. Kampania nawiązuje do obrazów chociażby Hieronima Bosha czy Jana van Eycka.

Więcej zdjęć niezwykłych ścian znajdziecie na Instagramie pod #gucciartwall.  Ściany będzie można oglądać przez dwa najbliższe miesiące! 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności