Gucci najgorętszą marką na świecie!

Jeśli ktokolwiek wątpił w to, że pod kreatywnym przywództwem „mistrza akcesoriów”, Alessandro Michele, Gucci dorówna lub prześcignie pozycję, jaką zajmowało pod kierownictwem Fridy Gianini lub Toma Forda, powinien otwarcie przyznać się do błędu. Włoska marka nie tylko co sezon wypuszcza budzące podziw kolekcje, ale przede wszystkim świetnie radzi sobie biznesowo. Dowód? Najnowsze badania przeprowadzone przez portal Business Of Fashion, z których jasno wynika, że Gucci zanotowało największy zysk i było najpopularniejszą marką w drugim kwartale tego roku.

Gucci zostało właśnie najgorętszą marką na świecie i nie stoją za tym wyłącznie subiektywne opinie jego fanów, a czyste i niepodważalne statystyki. Skomplikowanej analizy danych sprzedaży z obecnego i poprzednich kwartałów podjął się portal Business of Fashion we współpracy z internetową platformą LYST. Z badań ich jednoznacznie wynika, że sprzedaż włoskiej marki w porównaniu do tego samego okresu rozliczeniowego z zeszłego roku, wzrosła aż o 39,3 procent, co oznacza 1,7 miliarda (!) dolarów zysku tylko w drugim kwartale tego roku. Gucci deklasuje konkurencję także w kwestii najpopularniejszych produktów – w rankingu 10 najlepiej sprzedających się globalnie ubrań i dodatków, aż cztery (logowany pasek, sneakersy z wężem, sukienka z kokardą i klapki w kwiaty) ma na sobie metkę włoskiego domu mody. Interesująco zresztą wygląda cała pierwsza dziesiątka rankingu najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się marek: na drugim miejscu znalazło się Yeezy Kanyego Westa, na trzecim Balenciaga, która w poprzednim kwartale zajmowała 9. pozycję, a na czwartym Vetements (wcześniej lider rankingu). Największy awans w porównaniu z poprzednim kwartałem rozliczeniowym zanotowały Valentino (z miejsca 23. na 6.) oraz Prada (z 21. na 8.). Z kolei w czołówce najpopularniejszych produktów sprzedanych od kwietnia do czerwca, oprócz projektów Gucci, znalazło się też miejsce dla logowanych czółenek YSL (miejsce drugie), klapków Givenchy (miejsce piąte) czy sukienki Diane von Furstenberg, która zamyka pierwszą dziesiątkę.

 

źródło: Business of Fashion

Co ciekawe, sprawcami sukcesu Gucci są w znacznej mierze millenialsi i przedstawiciele jeszcze młodszego pokolenia „Z”, którzy stanowią aż połowę całkowitej bazy klientów marki. Jak zauważa BoF, włoski dom mody doskonale wie, jak podtrzymać wiernych, ale także zyskać nowy klientów z przedziału wiekowego 25-35 – nadal duży nacisk kładzie na popularną w tej grupie wiekowej logomanię czy szuka digitalowych i innowacyjnych form kontaktu z konsumentem. Czy w kolejnym kwartale Gucci także będzie dzierżyć palmę pierwszeństwa? Jesteśmy ciekawi!

ZobaczSchowaj komentarze

Limitowana kolekcja biznesowa Lidii Kality

Office Code-22– taką nazwę nosi najnowsza kolekcja biznesowa od jednej z ulubionych projektantek polskich gwiazd, Lidii Kality. Najnowsza linia ubrań ma dowodzić, że biznesowa elegancja wcale nie musi być nudna, a wręcz przeciwnie może wykraczać poza ramy biurowej etykiety.

Limitowana kolekcja biznesowa Lidii Kality

Propozycja projektantki skupia się wokół profesjonalnego wizerunku nie pomijając przy tym modowego kontekstu. Główne atuty kolekcji to ozdobne aplikacje oraz duży wybór kobiecych gorsetów, które wartościują całość najnowszej linii.

Sama projektantka twierdzi, że moda biurowa to głównie ponadczasowość i właśnie ta cecha liczy się o wiele bardziej niż często zmieniające się trendy. Propozycje w kolekcji wahają się od klasyków takich jak biała koszula z firmowymi gumami marki  z napisem ” LK Tested On Women”, spodnie z szerokimi nogawkami i sukienki, ale znajdzie się także coś dla bardziej odważnych klientek– marynarki w walijską kratę czy kombinezony.

Nie zabrakło także wieczorowej odsłony kolekcji. Suknie oraz spódnice ozdobione naszywkami, cekiny, tiul czy florystyczne  motywy to tylko mała zajawka kreacji, które tam znajdziemy. Idealnie sprawdzą się na eleganckie bankiety i kolacje, gdzie obowiązujący dress code wymaga od nas wytwornych stylizacji. Dominującymi kolorami wieczorowej serii jest biel, czerń, szarość, granat oraz szlachetny odcień kości słoniowej.

W najnowszym lookbooku znajdziemy również zwiastun pierwszej kolekcji Badura x Lidia Kalita. Prezentowane są dwie sylwetki obuwia– klasyczny, skórzany botek oraz szpilka z charakterystycznymi dla nowej kolekcji gumami.

Jak zapowiada Lidia Kalita– biznesowa kolekcja różni się od tej jesiennej, która trafi do butików na przełomie września i października. Twierdzi, że zrezygnowała z projektowania tylko jednej kolekcji na sezon i oprócz głównej linii pokazuje od dwóch do trzech tematycznych propozycji.  Premiera pełnej linii ma nastąpić już w październiku na pokazie marki.

Nie możemy się doczekać!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.