Gucci najgorętszą marką na świecie!

Jeśli ktokolwiek wątpił w to, że pod kreatywnym przywództwem „mistrza akcesoriów”, Alessandro Michele, Gucci dorówna lub prześcignie pozycję, jaką zajmowało pod kierownictwem Fridy Gianini lub Toma Forda, powinien otwarcie przyznać się do błędu. Włoska marka nie tylko co sezon wypuszcza budzące podziw kolekcje, ale przede wszystkim świetnie radzi sobie biznesowo. Dowód? Najnowsze badania przeprowadzone przez portal Business Of Fashion, z których jasno wynika, że Gucci zanotowało największy zysk i było najpopularniejszą marką w drugim kwartale tego roku.

Gucci zostało właśnie najgorętszą marką na świecie i nie stoją za tym wyłącznie subiektywne opinie jego fanów, a czyste i niepodważalne statystyki. Skomplikowanej analizy danych sprzedaży z obecnego i poprzednich kwartałów podjął się portal Business of Fashion we współpracy z internetową platformą LYST. Z badań ich jednoznacznie wynika, że sprzedaż włoskiej marki w porównaniu do tego samego okresu rozliczeniowego z zeszłego roku, wzrosła aż o 39,3 procent, co oznacza 1,7 miliarda (!) dolarów zysku tylko w drugim kwartale tego roku. Gucci deklasuje konkurencję także w kwestii najpopularniejszych produktów – w rankingu 10 najlepiej sprzedających się globalnie ubrań i dodatków, aż cztery (logowany pasek, sneakersy z wężem, sukienka z kokardą i klapki w kwiaty) ma na sobie metkę włoskiego domu mody. Interesująco zresztą wygląda cała pierwsza dziesiątka rankingu najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się marek: na drugim miejscu znalazło się Yeezy Kanyego Westa, na trzecim Balenciaga, która w poprzednim kwartale zajmowała 9. pozycję, a na czwartym Vetements (wcześniej lider rankingu). Największy awans w porównaniu z poprzednim kwartałem rozliczeniowym zanotowały Valentino (z miejsca 23. na 6.) oraz Prada (z 21. na 8.). Z kolei w czołówce najpopularniejszych produktów sprzedanych od kwietnia do czerwca, oprócz projektów Gucci, znalazło się też miejsce dla logowanych czółenek YSL (miejsce drugie), klapków Givenchy (miejsce piąte) czy sukienki Diane von Furstenberg, która zamyka pierwszą dziesiątkę.

 

źródło: Business of Fashion

Co ciekawe, sprawcami sukcesu Gucci są w znacznej mierze millenialsi i przedstawiciele jeszcze młodszego pokolenia „Z”, którzy stanowią aż połowę całkowitej bazy klientów marki. Jak zauważa BoF, włoski dom mody doskonale wie, jak podtrzymać wiernych, ale także zyskać nowy klientów z przedziału wiekowego 25-35 – nadal duży nacisk kładzie na popularną w tej grupie wiekowej logomanię czy szuka digitalowych i innowacyjnych form kontaktu z konsumentem. Czy w kolejnym kwartale Gucci także będzie dzierżyć palmę pierwszeństwa? Jesteśmy ciekawi!

ZobaczSchowaj komentarze

Wyjątkowe kosmetyki dla ukochanej kobiety!

Nie kupiliście jeszcze prezentu dla mamy, dziewczyny, narzeczonej? Dla spóźnialskich lub tych z was drodzy panowie, którzy nie mają pomysłu co kupić ukochanej kobiecie podpowiadamy w naszej galerii. Ale z okazji Dnia Kobiet same także możemy sprawić sobie prezent. Mamy nadzieję, że to wyjątkowe kosmetyki i produkty do pielęgnacji włosów spełnią wasze oczekiwania. W końcu najlepsze są te prezenty, które zrobimy sobie same.

Wyjątkowe kosmetyki dla ukochanej kobiety!
Woda perfumowana Si Passione, Georgio Armani
Zapach idealny dla nowoczesnej kobiety, która lubi nieoczywiste połączenia. Jej serce na pewno podbije kombinacja różowego pieprzu połączona ze słodkim akordom nektaru z czarnej porzeczki i soczystej gruszki, a wszystko zwieńczone bukietem białych kwiatów – róży i zmysłowego jaśminu.

Zakupy

Bobbi Brown

Zestaw pędzli
1100 zł

La Bruket

Mydło w płynie
110,50 zł

A'pieu

Rozjaśniająca maseczka Strawberry Milk
12,90 zł

Chanel

Balsam i puder do ust
179 zł

Giorgio Armani

Woda perfumowana Si
od 289 zł

Clarins

Olejek do ust
89 zł

Clinique

Krem pod oczy
169 zł

Estée Lauder

Serum naprawcze
505 zł

Gucci

Woda perfumowana
od 279 zł

Lancôme

Krem do twarzy Énergie de Vie
259 zł

Braun

Elektroniczna szczotka do włosów Satin Hair 7
170 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności