Gucci nie jest już najgorętszą marką na świecie

Pora oddać koronę i tytuł najgorętszej marki na świecie, przynajmniej na kolejne trzy miesiące. W prestiżowym, kwartalnym rankingu „Business of Fashion” i platformy Lyst Gucci straciło bowiem pozycję lidera na rzecz Balenciagi. Sporo powodów do zadowolenia może mieć też Virgil Abloh, którego marka OFF White zanotowała awans aż o 31 pozycji.

Nowe, ciepło przyjęte logo, oblegany pop-up shop w paryskim Colette i sporo projektów cieszących się naprawdę dużą sprzedażą to tylko kilka z czynników, które zadecydowały o tym, że to Balenciaga zasłużyła w trzecim kwartale 2017 roku na miano „najgorętszej marki na świecie”. Tak wynika przynajmniej z rankingu przeprowadzanego kwartalnie przez portal Business of Fashion i wyszukiwarkę produktów Lyst. Francuska marka i zepchnięte przez nią na druga pozycję Gucci wyprzedają projekt Virgila Abloha Off-White, który w porównaniu z zeszłym kwartałem zanotował gigantyczny awans aż o 31 oczek. Skąd taki progres? Swoje zrobiły na pewno coraz większe zasięgiem kreatywne projekty i kolaboracje Abloh – przypomnijmy, że tylko w ostatnim czasie ogłoszono współpracę jego marki z IKEA, do sprzedaży weszła stworzona przez niego wersja „Air Force’ów” Nike, a on sam dał wykład na Harvardzie.

Ciekawie przedstawia się też ranking „najbardziej wpływowych raperów”, który otwiera (co wcale nie dziwi) Kanye West, a kolejne pozycje zajmują Nicki Minaj i Pharell. A$AP Rocky, zdaniem wielu najbardziej obecnie lubiany przez projektantów raper, zajął 6. miejsce i musiał tym razem uznać wyższość Drake’a i objawienia damskiego hip-hopu, czyli Cardi B.

Czy ostatni kwartał 2017 roku przyniesie jeszcze większe zmiany i czy ktoś w czołówce zestawienia jeszcze bardziej zbliży się do włoskich i francuskich gigantów? Jesteśmy bardzo ciekawi.

ZobaczSchowaj komentarze

Tego świat mody się nie spodziewał: Versace rezygnuje z naturalnych futer!

Kolejna marka rezygnuje z włączenia do swoich kolekcji naturalnych futer. Donatella Versace, zapowiedziała, że nie pojawi się ono w żadnych z projektów sygnowanych przez brand. Nadchodzi wielka rewolucja. A co na to Anna Wintour i Włoszki kochające ponad wszystko futra?

Donatella Versace zszokowała świat mody swoją decyzją o wyłączeniu naturalnych futer ze swoich kolekcji. „Futra? To już przeszłość”, powiedziała magazynowi The Economist. „Nie chcę zabijać zwierząt by tworzyć modę. To jest niewłaściwe”. Jest to zaskakujące wyzwanie biorąc pod uwagę, to, że marka Versace od dawna jest symbolem nadmiaru i luksusu. I w dalszym ciągu marka sprzedaje na swojej stronie internetowej poduszki z futra królika za 1450 $. Podobnie jak wiele innych marek, które zarzekały się, że nie będą używać tego naturalnego materiału, Versace nadal używa skóry do wyrobu odzieży i akcesoriów.

Versace chce najwidoczniej nie zostać w tyle za kolegami z branży. Niedawno Gucci i Michael Kors, wsparli ogólnoświatowy ruch. Także Furla, włoska firma produkująca akcesoria, obiecała, że zrezygnuje z używania ich w swoich kolekcjach na 2019. To jeden z najmodniejszych ostatnio polityk prowadzonych przez wielkie marki. Tommy Hilfiger, Grupa Net-A-Porter, Calvin Klein i Donna Karan, przestali wykorzystywać futra w swoich kolekcjach. 

Bardzo jesteśmy ciekawi czy Donatella dotrzyma słowa.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.