Gucci nie jest już najgorętszą marką na świecie

Pora oddać koronę i tytuł najgorętszej marki na świecie, przynajmniej na kolejne trzy miesiące. W prestiżowym, kwartalnym rankingu „Business of Fashion” i platformy Lyst Gucci straciło bowiem pozycję lidera na rzecz Balenciagi. Sporo powodów do zadowolenia może mieć też Virgil Abloh, którego marka OFF White zanotowała awans aż o 31 pozycji.

Nowe, ciepło przyjęte logo, oblegany pop-up shop w paryskim Colette i sporo projektów cieszących się naprawdę dużą sprzedażą to tylko kilka z czynników, które zadecydowały o tym, że to Balenciaga zasłużyła w trzecim kwartale 2017 roku na miano „najgorętszej marki na świecie”. Tak wynika przynajmniej z rankingu przeprowadzanego kwartalnie przez portal Business of Fashion i wyszukiwarkę produktów Lyst. Francuska marka i zepchnięte przez nią na druga pozycję Gucci wyprzedają projekt Virgila Abloha Off-White, który w porównaniu z zeszłym kwartałem zanotował gigantyczny awans aż o 31 oczek. Skąd taki progres? Swoje zrobiły na pewno coraz większe zasięgiem kreatywne projekty i kolaboracje Abloh – przypomnijmy, że tylko w ostatnim czasie ogłoszono współpracę jego marki z IKEA, do sprzedaży weszła stworzona przez niego wersja „Air Force’ów” Nike, a on sam dał wykład na Harvardzie.

Ciekawie przedstawia się też ranking „najbardziej wpływowych raperów”, który otwiera (co wcale nie dziwi) Kanye West, a kolejne pozycje zajmują Nicki Minaj i Pharell. A$AP Rocky, zdaniem wielu najbardziej obecnie lubiany przez projektantów raper, zajął 6. miejsce i musiał tym razem uznać wyższość Drake’a i objawienia damskiego hip-hopu, czyli Cardi B.

Czy ostatni kwartał 2017 roku przyniesie jeszcze większe zmiany i czy ktoś w czołówce zestawienia jeszcze bardziej zbliży się do włoskich i francuskich gigantów? Jesteśmy bardzo ciekawi.

ZobaczSchowaj komentarze

Balenciaga ponad podziałami: podczas pokazu na jesień/zimę 2018 na jednym wybiegu zobaczymy modeli i modelki!

Dom mody Balenciaga właśnie ogłosił, że podczas swojego kolejnego pokazu na Paris Fashion Week na jednym wybiegu zaprezentuje jednocześnie kolekcję odzieży męskiej i damskiej. Zapowiedział również wprowadzenie w styczniu premierowej kolekcji męskiej. Będzie się działo!

Demna Gvasalia – Gruzin wykształcony w Royal Academy of Fine Arts w Antwerpii, od kiedy został dyrektorem artystycznym domu mody Balenciaga (zastępując Alexandra Wanga) zupełnie odświeżył wizerunek marki. Nie tylko damskich ubrań i dodatków. W zeszłym roku, w czerwcu, zaczął projektować także ubrania dla mężczyzn. Zamiast tatusiowatych krojów w stylu turysty, pokazał zupełnie nową estetykę. I od momentu pokazania się pierwszej męskiej kolekcji, męskie pokazy Balenciagi stały się jednymi z najbardziej wyczekiwanych podczas Fashion Weeku.

Pokaz na wiosnę/lato 2018, który odbył się w Lasku Bulońskim, był przełomowy dla wizerunku marki. Po pierwsze przez samo miejsce (znany jako miejsce schadzek homoseksualistów), a po drugie dlatego, że na wybiegu modele i modelki pokazali się razem ze swoimi pociechami ubranymi w bluzy z kapturami i t-shirty z napisami „marzenia”, „Europa” i „siła marzeń”. 

Po zaprojektowaniu trzech męskich kolekcji dom mody ogłosił, że będzie teraz prezentował kolekcje męskie i damskie -nie osobno jak dotychczas, tylko wspólnie, na jednym wybiegu. Premierowy wspólny pokaz odbędzie się podczas paryskiego tygodnia mody w marcu.

Nie możemy się doczekać efektów i zadajemy sobie pytanie czy w takim razie ubrania Balenciagi będą od teraz także stawały się uniseksowe? Na odpowiedź będziemy musieli jeszcze trochę zaczekać.

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.