Gucci nie jest już najgorętszą marką na świecie

Pora oddać koronę i tytuł najgorętszej marki na świecie, przynajmniej na kolejne trzy miesiące. W prestiżowym, kwartalnym rankingu „Business of Fashion” i platformy Lyst Gucci straciło bowiem pozycję lidera na rzecz Balenciagi. Sporo powodów do zadowolenia może mieć też Virgil Abloh, którego marka OFF White zanotowała awans aż o 31 pozycji.

Nowe, ciepło przyjęte logo, oblegany pop-up shop w paryskim Colette i sporo projektów cieszących się naprawdę dużą sprzedażą to tylko kilka z czynników, które zadecydowały o tym, że to Balenciaga zasłużyła w trzecim kwartale 2017 roku na miano „najgorętszej marki na świecie”. Tak wynika przynajmniej z rankingu przeprowadzanego kwartalnie przez portal Business of Fashion i wyszukiwarkę produktów Lyst. Francuska marka i zepchnięte przez nią na druga pozycję Gucci wyprzedają projekt Virgila Abloha Off-White, który w porównaniu z zeszłym kwartałem zanotował gigantyczny awans aż o 31 oczek. Skąd taki progres? Swoje zrobiły na pewno coraz większe zasięgiem kreatywne projekty i kolaboracje Abloh – przypomnijmy, że tylko w ostatnim czasie ogłoszono współpracę jego marki z IKEA, do sprzedaży weszła stworzona przez niego wersja „Air Force’ów” Nike, a on sam dał wykład na Harvardzie.

Ciekawie przedstawia się też ranking „najbardziej wpływowych raperów”, który otwiera (co wcale nie dziwi) Kanye West, a kolejne pozycje zajmują Nicki Minaj i Pharell. A$AP Rocky, zdaniem wielu najbardziej obecnie lubiany przez projektantów raper, zajął 6. miejsce i musiał tym razem uznać wyższość Drake’a i objawienia damskiego hip-hopu, czyli Cardi B.

Czy ostatni kwartał 2017 roku przyniesie jeszcze większe zmiany i czy ktoś w czołówce zestawienia jeszcze bardziej zbliży się do włoskich i francuskich gigantów? Jesteśmy bardzo ciekawi.

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 16-22.10.2017

Kolejny tydzień za nami. Jakich emocji dostarczył nam tym razem świat mody, kultury i show biznesu? Oprócz niestety cały czas obecnego zgorszenia wywołanego przez „Weinstein Gate”, było jednak sporo ekscytacji, pozytywnych zaskoczeń, a także wiary w to, że są jeszcze w Hollywood pary, które chcą i potrafią zachować prywatność. Oto wszystko, co musicie wiedzieć!

Bershka rusza na podbój USA

Tą wiadomością od kilku dni żyją wszystkie amerykańskie portale, od „Seventeen” i „Teen Vogue’a”, po „Fashionistę”, które Bershką nazywają „drugą i jeszcze tańszą Zarą”. Doskonale znana w naszym kraju marka z portfolio Inditexu debiutuje za oceanem i kontynuuje w ten sposób swoją międzynarodową ekspansję. Robi to jednak metodą małych kroków: w celu sprawdzenia, czy wśród amerykańskich nastolatków istnieje jeszcze nisza, jaką Bershka mogłaby zapełnić, przez 3 miesiące na nowojorskim Soho otwarty będzie gigantyczny pop-up shop celebrujący otwarcie amerykańskiego sklepu internetowego.

Karlie Kloss będzie miała własny talk-show

Modelka, która powróci w tym roku na wybieg Victoria’s Secret został gospodynią nowego programu emitowanego przez stację Freeform. Talk show będzie nosił tytuł „Movie night with Karlie Kloss” i, jak sama nazwa wskazuje, będzie polegał na wspólnym oglądaniu filmów przez Kloss i jej gości. Już teraz wiadomo, że wśród tych ostatnich zobaczymy m.in. Jourdann Dunn, Ashley Graham i Kendall Jenner.

Leonardo DiCaprio wyprodukuje serial z gatunku dramatu kryminalnego

Należąca do aktora firma producencka Appian Way Poroduction pracuje nad swoim debiutanckim serialem dramatycznym, który już niedługo ma wyemitować stacja ABC. Ma on być amerykańską wersją fińskiej produkcji „Black Widows”, której fabuła kręci się wokół trzech kobiet uwięzionych w toksycznych i pełnych przemocy małżeństwach, które wpadają w „spiralę życia i śmierci” po tym, jak ich pracujący w jednej firmie agresywni mężowie giną w tym samym momencie.

Alicia Vikander i Michael Fassbender wzięli ślub

Jedna z piękniejszych i z pewnością najbardziej pilnujących swojej prywatności par Hollywood poznała się na planie filmu „Światło między oceanami”, będącego adaptacją powieści M.L. Stedman. Skromna i prywatna ceremonia odbyła się na Ibizie, a panna młoda zachwycała wszystkich naturalną i niemal pozbawioną makijażu cerą i… prostą, lnianą sukienką, o której większość gwiazd zapewne nie pomyślałoby jako o ślubnej kreacji. Szanujemy to!

#gownstory⠀ Last weekend, Ibiza, actress @aliciavikander_official got married in a very casual @zimmermann bohemian style cotton dress with ivory lace. Perfect for her eco-friendly wedding!! 😉⠀ ⠀ #histoirederobe⠀ Le weekend dernier, Ibiza, l’actrice @aliciavikander_official s’est mariée dans une simple robe de coton et de dentelle ivoire, de style bohémien et très décontractée par @zimmermann. Parfaite pour ce mariage au thème écolo !! 😉⠀ ⠀ 📸 Splash⠀ ⠀ #aliciavikander #zimmermann #bohemianstyle #bohemiandress #robeboheme #mariagepeople #mariagedestar#weddingdresses#dress#dresses#mariage#mariageinspiration#weddinginspiration#bridedresses#bridedress#bridaldress#bridaldresses#bridal#weddingbride#bellemariee#love#weddingdresses#weddinggown#gowninspiration#robedemariee#jaimemarobe#bridegown #beautiful

Post udostępniony przez Laëtitia de J’aime ma robe (@jaimemarobe)

Netflix chce wypuścić w przyszłym roku 80 (!) autorskich produkcji

Netflix skutecznie umacnia swoją pozycję lidera serwisów streamingowych. Jak ogłosił na konferencji prasowej jego dyrektor ds. contentu, Ted Sarandos, w przyszłym roku światło dzienne ujrzy aż 80  autorskich produkcji (w tym, co także zostało już potwierdzone, dwa seriale w reżyserii Agnieszki Holland i Kasi Adamek). Wśród nich znajdą się zarówno produkcje niskobudżetowe, ale też jedne z najdroższych filmów Netflixa w historii – mowa tu chociażby o filmie „Bright”, w którym główną rolę gra Will Smith i którego budżet wynosi 90 milionów dolarów. To jednak nie koniec dużych liczb. Na realizację swoich planów Netflix przeznaczy w 2018 roku od 7 do 8 miliardów dolarów – dla porównania, w 2017 roku budżet na wszystkie produkcje wynosił 6 miliardów „zielonych”.

Rajstopy za 6 tysięcy złotych? Tylko, jeśli „jest to Gucci”

Niektóre z nas za żadne skarby nie mogą przekonać się do rajstop, a by ich uniknąć, są w stanie przez całą zimę rezygnować ze spódnic i sukienek. Chciałoby się powiedzieć „been here, seen that”, bo większość z nas także faktycznie woli marznąć niż postawić na to akcesorium, szczególnie w cielistym kolorze. Najnowsza propozycja Gucci ma jednak szanse zmienić nastawienie wszystkich pesymistek. Mieniące się kryształkami rajstopy pochodzące z kolekcji wiosna-lato 2018 występują w wersji bardziej matowej i transparentnej i w obu pokryte są, z pewnością drogocennymi kryształkami. Skąd akurat takie przypuszczenie? Cóż, ich cena wynosi ponad 6 tysięcy (!) złotych, więc albo Gucci zaczyna robić z nas głupców, albo faktycznie rajstopy będą od przyszłego sezonu stanowić inwestycję (sic!) pokroju wysokiej jakości torebki.

Sesja tygodnia: Mathilde Brandi w „Harper’s Bazar Turkey” (fot. Tom Schirmacher)

Stylizacja tygodnia: Kourtney Kardashian w kurtce Stelli McCartney i spódniczce Isabel Marant

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.