Gucci nie jest już najgorętszą marką na świecie

Pora oddać koronę i tytuł najgorętszej marki na świecie, przynajmniej na kolejne trzy miesiące. W prestiżowym, kwartalnym rankingu „Business of Fashion” i platformy Lyst Gucci straciło bowiem pozycję lidera na rzecz Balenciagi. Sporo powodów do zadowolenia może mieć też Virgil Abloh, którego marka OFF White zanotowała awans aż o 31 pozycji.

Nowe, ciepło przyjęte logo, oblegany pop-up shop w paryskim Colette i sporo projektów cieszących się naprawdę dużą sprzedażą to tylko kilka z czynników, które zadecydowały o tym, że to Balenciaga zasłużyła w trzecim kwartale 2017 roku na miano „najgorętszej marki na świecie”. Tak wynika przynajmniej z rankingu przeprowadzanego kwartalnie przez portal Business of Fashion i wyszukiwarkę produktów Lyst. Francuska marka i zepchnięte przez nią na druga pozycję Gucci wyprzedają projekt Virgila Abloha Off-White, który w porównaniu z zeszłym kwartałem zanotował gigantyczny awans aż o 31 oczek. Skąd taki progres? Swoje zrobiły na pewno coraz większe zasięgiem kreatywne projekty i kolaboracje Abloh – przypomnijmy, że tylko w ostatnim czasie ogłoszono współpracę jego marki z IKEA, do sprzedaży weszła stworzona przez niego wersja „Air Force’ów” Nike, a on sam dał wykład na Harvardzie.

Ciekawie przedstawia się też ranking „najbardziej wpływowych raperów”, który otwiera (co wcale nie dziwi) Kanye West, a kolejne pozycje zajmują Nicki Minaj i Pharell. A$AP Rocky, zdaniem wielu najbardziej obecnie lubiany przez projektantów raper, zajął 6. miejsce i musiał tym razem uznać wyższość Drake’a i objawienia damskiego hip-hopu, czyli Cardi B.

Czy ostatni kwartał 2017 roku przyniesie jeszcze większe zmiany i czy ktoś w czołówce zestawienia jeszcze bardziej zbliży się do włoskich i francuskich gigantów? Jesteśmy bardzo ciekawi.

ZobaczSchowaj komentarze

Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Balenciaga i poruszenie internetu zaczynają stopniowo zamieniać się w nierozłączny duet. Projekty inspirowane Ikeą, stylizacje kompletnie nieprzypominające wysokiego krawiectwa, z którego marka słynęła za czasów Cristobala oraz nietypowe kampanie to zaledwie kilka rzeczy, które powodują, że o marce jest tak głośno. Sytuacja znowu się powtarza, tym razem za sprawą najnowszej sesji wizerunkowej.

Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Jedno jest pewne. Balenciaga wie jak zrobić kampanię, która nie tylko będzie oryginalna, ale wywoła prawdziwą dyskusję. Tak było w przypadku męskiej kampanii, która szybko stała się przedmiotem żartów internautów, a czy tym razem sytuacja się powtórzy? Najnowsza sesja wizerunkowa przypomina bowiem… zdjęcia robione przez paparazzi.

Na zdjęciach możemy zobaczyć szereg modelek (Stellę Tennant, Dipti Sharma, Kennah Lau, Marjittę Nissinen czy Eliza Douglas), które wystylizowała stała współpracowniczka Demny Gvasalii, dyrektora kreatywnego Balenciagi – Lotta Volkova. Zdjęcia wykonane przez Agence Bestimage, francuski odpowiednik Getty Images, przedstawiają modelki zasłaniające twarze torbami z logo Balenciagi czy osłaniające się przed „paparazzi”. Co sądzicie o takim pomyśle?

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności