Gucci Bloom: zapach, od którego można się uzależnić!

Po długim oczekiwaniu nareszcie jest: nowy zapach marki Gucci i jednocześnie pierwszy stworzony przez dyrektora kreatywnego włoskiego domu mody –Alessandro Michele. Miałyśmy okazję na własnej skórze przetestować, jak pachnie. Jesteście ciekawe naszych wrażeń?

Nowa kompozycja Gucci dołączyła tym samym do takich zapachów jak Guilty, Bamboo, Flora i Gucci by Gucci. Jednak Bloom, stworzony przez Alessandro Michele wspólnie z mistrzem perfumerii Alberto Morillasem różni się od wcześniejszych zapachów marki zarówno jeśli chodzi o wyjątkową kombinację nut zapachowych jak i wyszukanych składników, które weszły w jego skład.

Nuty zapachowe znajdujące się we flakonie w najmodniejszym kolorze „milennial pink” to m.in pochodzący z Indii jaśmin sambac, tuberoza, kosaciec, czyli irys o pachnących korzeniach, chiński wiciokrzew i Rangoon creeper, czyli egzotyczna roślina o przepięknych kwiatach, która po raz pierwszy została używa w perfumiarstwie!  Zapach jest ciepły i bardzo kwiatowy. Jeśli w perfumach cenicie kompozycje białych kwiatów, a szczególnie lubicie jaśmin, to pokochacie ten zapach.

Post udostępniony przez Gucci (@gucci)

Bloom jest dość intensywny i długo utrzymuje się na skórze. Na początku jest bardzo kwiatowy – świetnie wyczuwalny jest wtedy absolut tuberozy, połączonej z absolutem naturalnego jaśminu. Z czasem łagodnieje i traci na intensywności i  staje się lekko pudrowy, ale zarazem głęboki. Zapach określany jest mianem „elissir di fiore” , czyli esencji kwiatowej. Tym samym Alessandro i Alberto postanowili powrócić do włoskiej sztuki perfumiarskiej i do naturalnych kwiatów.  Michele dodaje, że zapach jest „surrealistyczną wizją noszenia ogrodu.” Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem.

Zapach jest zmysłowy, elegancki i uwodzicielski. Doskonale dopełnia wieczorowe kreacje m.in takie jakie miała na sobie Dakota Johnson podczas premiery zapachu w Nowym Jorku. Te z nas, które lubią pachnieć intensywnie i nie boją się mocnych zapachów noszonych przez cały dzień mogą spryskać się nim już od samego rana.

Zapach z miejsca nas urzekł, choć nie wszystkie przepadamy za kwiatowymi kompozycjami. Będziemy nosić go z przyjemnością kiedy zrobi się chłodniej. Otula jak kaszmirowy szal, trudno więc nam wyobrazić sobie lepszą kompozycję na zbliżającą się jesień.

Bloom jest już dostępny w perfumeriach Douglas w trzech pojemnościach do wyboru.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Rozświetlacz o „nietypowym” kształcie podbija Internet!

Raz na jakiś czas, marki kosmetyczne wypuszczają produkty, które wzbudzają zainteresowanie samym opakowaniem. Tak jest właśnie w przypadku nowego rozświetlacza marki Clean Slate Cosmetics, który szybko przykuł uwagę makijażowych blogerek. Dlaczego? Ponieważ swoim kształtem przypomina… emotikonkę kupy.

Wielbicielki sztuki makijażu doskonale wiedzą, że piękne rozświetlenie jest kropką nad „i” każdego looku. Nic dziwnego więc, że z taką chęcią testują wszelakie nowości. Jedną z takich osób jest vlogerka Tati Westbrook, która niedawno postanowiła wypróbować dość nietypowy produkt jakim jest rozświetlacz w kształcie „kupy” marki Clean Slate Cosmetics specjalizującej się w kosmetykach wegańskich.

Pomimo tego, że kształt ani konsystencja kosmetyku zbytnio nie zachęcają to ku zaskoczeniu Tati sprawdza się on co najmniej obiecująco. Rozświetlacz występuje w siedmiu, różnych odcieniach od pięknego złota po lekki fiolet, a wklepywany lekko palcem daje niemal oślepiający efekt. Wszystko w cenie 16,50 $, czyli około 55 złotych. Jeśli chcecie go przetestować, to mamy dobrą i złą wiadomość, możecie zamówić go na stronie Clean Slate Cosmetics, ale na przesyłkę będzie trzeba czekać od 5 do 30 dni.

ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności