brak kategorii

Glossier: marka, na punkcie której oszalał świat!

10.10.2017 Katarzyna Błażuk

Glossier: marka, na punkcie której oszalał świat!

Kiedy kilka dni temu nowojorska marka Glossier ogłosiła, że rusza z wysyłką do Wielkiej Brytanii, Brytyjki oszalały i dosłownie w 60 sekund wykupiły jej największe bestsellery, czyli m.in Boy Brow, Balm Dotcom, Cloud Paint czy Priming Moisturizer Rich. Do tej pory produkty Glossier można było jedynie zamówić na terenie Stanów Zjednoczonych, Puerto Rico oraz Kanady. Teraz jednak się ma się to zmienić i Glossier zapowiedział, że po Wielkiej Brytanii w 2018 roku będzie swoje produkty wysyłał także do Francji.

Zacznijmy jednak od początku. Marka Glossier została założona przez Emily Weiss i powstała z myślą o młodych kobietach, które nie mają czasu i nie chcą spędzać na robieniu makijażu więcej niż to absolutnie konieczne, ale chcą przy tym nadal wyglądać pięknie. Pomysł na markę był następujący: stworzyć takie produkty do pielęgnacji, które pomogą utrzymać skórę w tak dobrej kondycji, by nie potrzebna była jej zbyt duża liczba kolorowych kosmetyków i ograniczyć do minimum czas spędzony przed lustrem. Nie oznacza to jednak oczywiście, że wśród kosmetyków nowojorskiej marki nie ma tych kolorowych. Są, ale w myśl motta marki skin first, makeup second, smile always, codzienna pielęgnacja twarzy może zastąpić robienie make-up’u.

Being a girl.

Post udostępniony przez Emily Weiss (@emilywweiss)

Historia marki zaczyna się tak naprawdę od bloga Into The Gloss, który Emily w kilka lat przekształciła w jeden z chętniej odwiedzanych serwisów o urodzie. To tak naprawdę jej fani pomogli zdecydować o tym, że marka powstała, co od samego początku odróżniło Glossier od innych urodowych brandów. Marka zadebiutowała w październiku 2014 roku.

Dziś Glossier jest jednym z najgorętszych marek na świecie. Kochają ją zwykłe dziewczyny, blogerki, vloggerki, ale także gwiazdy takie jak m.in Karlie Kloss, Miranda Kerr czy Chiara Ferragni – one także przyczyniły się do sukcesu marki.

Dla Glossier tak samo ważny jak produkt, jest także jego opakowanie. Producenci stawiają na przyjazny instagramowi design i kolorystkę, bo wiedzą, jak ważne dla wielu klientek jest w dzisiejszych czasach to, jak kosmetyk prezentuje się na zdjęciu. Za branding marki odpowiada Charlotte Delarue i Leslie David, którzy zaprojektowali logo, stworzyli opakowania produktów, a także są twórcami strony internetowej Glossier.

My jesteśmy w tej amerykańskiej absolutnie zakochane i już nie możemy się doczekać wysyłki do Polski!