Glossier: marka, na punkcie której oszalał świat!

Jeśli kochacie produkty do pielęgnacji ciała i makijażu, a przy tym nieustannie śledzicie instagramowe konta najlepszych blogerek wiecie, że marka Glossier jest teraz numerem jeden na świecie. Dla tych z was, które do tej pory o niej nie słyszały poniżej postaramy się wam ją przedstawić i przybliżyć wam jej fenomen!

Kiedy kilka dni temu nowojorska marka Glossier ogłosiła, że rusza z wysyłką do Wielkiej Brytanii, Brytyjki oszalały i dosłownie w 60 sekund wykupiły jej największe bestsellery, czyli m.in Boy Brow, Balm Dotcom, Cloud Paint czy Priming Moisturizer Rich. Do tej pory produkty Glossier można było jedynie zamówić na terenie Stanów Zjednoczonych, Puerto Rico oraz Kanady. Teraz jednak się ma się to zmienić i Glossier zapowiedział, że po Wielkiej Brytanii w 2018 roku będzie swoje produkty wysyłał także do Francji.

Zacznijmy jednak od początku. Marka Glossier została założona przez Emily Weiss i powstała z myślą o młodych kobietach, które nie mają czasu i nie chcą spędzać na robieniu makijażu więcej niż to absolutnie konieczne, ale chcą przy tym nadal wyglądać pięknie. Pomysł na markę był następujący: stworzyć takie produkty do pielęgnacji, które pomogą utrzymać skórę w tak dobrej kondycji, by nie potrzebna była jej zbyt duża liczba kolorowych kosmetyków i ograniczyć do minimum czas spędzony przed lustrem. Nie oznacza to jednak oczywiście, że wśród kosmetyków nowojorskiej marki nie ma tych kolorowych. Są, ale w myśl motta marki skin first, makeup second, smile always, codzienna pielęgnacja twarzy może zastąpić robienie make-up’u.

Being a girl.

Post udostępniony przez Emily Weiss (@emilywweiss)

Historia marki zaczyna się tak naprawdę od bloga Into The Gloss, który Emily w kilka lat przekształciła w jeden z chętniej odwiedzanych serwisów o urodzie. To tak naprawdę jej fani pomogli zdecydować o tym, że marka powstała, co od samego początku odróżniło Glossier od innych urodowych brandów. Marka zadebiutowała w październiku 2014 roku.

Dziś Glossier jest jednym z najgorętszych marek na świecie. Kochają ją zwykłe dziewczyny, blogerki, vloggerki, ale także gwiazdy takie jak m.in Karlie Kloss, Miranda Kerr czy Chiara Ferragni – one także przyczyniły się do sukcesu marki.

Dla Glossier tak samo ważny jak produkt, jest także jego opakowanie. Producenci stawiają na przyjazny instagramowi design i kolorystkę, bo wiedzą, jak ważne dla wielu klientek jest w dzisiejszych czasach to, jak kosmetyk prezentuje się na zdjęciu. Za branding marki odpowiada Charlotte Delarue i Leslie David, którzy zaprojektowali logo, stworzyli opakowania produktów, a także są twórcami strony internetowej Glossier.

My jesteśmy w tej amerykańskiej absolutnie zakochane i już nie możemy się doczekać wysyłki do Polski!

ZobaczSchowaj komentarze

Concept store Glossier wygląda jak wielki pokój luster

W tym sklepie można się poczuć jak w pokoju luster w wesołym miasteczku, albo w teatrze. A to za sprawą nieskończonej ilości luster, ukrytych w ścianach paneli i czerwonych kurtyn.  Zobaczcie jak wygląda w środku concept store najbardziej hot obecnie marki beaty na świecie.

O marce Glossier było głośno zanim powstała i emocje związane z jej produktami wciąż nie stygną. Glossier kultowa marka do pielęgnacji twarzy i ciała w przyjaznym dla milenium opakowaniem ogłosiła, że w październiku postanawiał rozszerzyć portfolio swoich . I  jak zapowiedziało tak zrobiła. I nareszcie pojawiły się pierwsze perfumy „Glossier You”.  

Z tej okazji w niedzielę w Nowym Jorku Glossier otworzył concept store specjalnie poświęcony nowym perfumom. Sklep znajduje się przy 123 Lafayette Street i zobaczycie go już z daleka bo w jest czerwony. Kiedy już tam dotrzecie w środku czeka na was niespodzianka – nieskończona ilość luster i ukryte przesuwane półki w ścianach, do których klienci mogą zbliżyć rękę by zostać popsikanym nowym zapachem Glossier.

Przestrzeń ozdobiona jest czerwonym, mięsistymi zasłonami i purpurowym dywanem. Całość odzwierciedla zainteresowania Emily Weiss (założycielki firmy) teatrem i sztuką performance.  

 

Post udostępniony przez 🦂 (@senorita)

Fani Glossier będą mogli kupić debiutancki zapach w tym wyjątkowym sklepie do 31 grudnia. Ale bez obaw, jeśli nie uda Ci się wyruszyć w podróż do Wielkiego Jabłka do końca roku by odwiedzić ten niezwykły sklep, zapach będzie nadal dostępny w sprzedaży online.

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.