Glossier: marka, na punkcie której oszalał świat!

Jeśli kochacie produkty do pielęgnacji ciała i makijażu, a przy tym nieustannie śledzicie instagramowe konta najlepszych blogerek wiecie, że marka Glossier jest teraz numerem jeden na świecie. Dla tych z was, które do tej pory o niej nie słyszały poniżej postaramy się wam ją przedstawić i przybliżyć wam jej fenomen!

Kiedy kilka dni temu nowojorska marka Glossier ogłosiła, że rusza z wysyłką do Wielkiej Brytanii, Brytyjki oszalały i dosłownie w 60 sekund wykupiły jej największe bestsellery, czyli m.in Boy Brow, Balm Dotcom, Cloud Paint czy Priming Moisturizer Rich. Do tej pory produkty Glossier można było jedynie zamówić na terenie Stanów Zjednoczonych, Puerto Rico oraz Kanady. Teraz jednak się ma się to zmienić i Glossier zapowiedział, że po Wielkiej Brytanii w 2018 roku będzie swoje produkty wysyłał także do Francji.

Zacznijmy jednak od początku. Marka Glossier została założona przez Emily Weiss i powstała z myślą o młodych kobietach, które nie mają czasu i nie chcą spędzać na robieniu makijażu więcej niż to absolutnie konieczne, ale chcą przy tym nadal wyglądać pięknie. Pomysł na markę był następujący: stworzyć takie produkty do pielęgnacji, które pomogą utrzymać skórę w tak dobrej kondycji, by nie potrzebna była jej zbyt duża liczba kolorowych kosmetyków i ograniczyć do minimum czas spędzony przed lustrem. Nie oznacza to jednak oczywiście, że wśród kosmetyków nowojorskiej marki nie ma tych kolorowych. Są, ale w myśl motta marki skin first, makeup second, smile always, codzienna pielęgnacja twarzy może zastąpić robienie make-up’u.

Being a girl.

Post udostępniony przez Emily Weiss (@emilywweiss)

Historia marki zaczyna się tak naprawdę od bloga Into The Gloss, który Emily w kilka lat przekształciła w jeden z chętniej odwiedzanych serwisów o urodzie. To tak naprawdę jej fani pomogli zdecydować o tym, że marka powstała, co od samego początku odróżniło Glossier od innych urodowych brandów. Marka zadebiutowała w październiku 2014 roku.

Dziś Glossier jest jednym z najgorętszych marek na świecie. Kochają ją zwykłe dziewczyny, blogerki, vloggerki, ale także gwiazdy takie jak m.in Karlie Kloss, Miranda Kerr czy Chiara Ferragni – one także przyczyniły się do sukcesu marki.

Dla Glossier tak samo ważny jak produkt, jest także jego opakowanie. Producenci stawiają na przyjazny instagramowi design i kolorystkę, bo wiedzą, jak ważne dla wielu klientek jest w dzisiejszych czasach to, jak kosmetyk prezentuje się na zdjęciu. Za branding marki odpowiada Charlotte Delarue i Leslie David, którzy zaprojektowali logo, stworzyli opakowania produktów, a także są twórcami strony internetowej Glossier.

My jesteśmy w tej amerykańskiej absolutnie zakochane i już nie możemy się doczekać wysyłki do Polski!

ZobaczSchowaj komentarze

Wielki powrót „pob’a”- fryzury wylansowanej przez Victorię Beckham

Lata temu, gdy Victoria Beckham dokonała drastycznej zmiany i zaczęła stopniowo redukować  swoje długie włosy obcięte na tzw. boba, zrodziła się wtedy nowa fryzura nazwana „Pob”. Jeśli nie znacie tego terminu oznacza on po prostu nic innego jak „Posh Bob” oczywiście na cześć byłej spicetki. Ta wyjątkowo elegancka fryzura wraca obecnie na salony. Pokochały ją gwiazdy, nosząc ją w różnej długości, w wersji super gładkiej lub ze złamanymi falami. Fenomenu tej fryzury możemy upatrywać w tym, że ta elegancka stylizacja włosów, w zależności od długości pasuje do wszystkich kształtów twarzy, łatwo i szybko można ją zrobić, zawsze wygląda efektownie i nadaje się dosłownie na każdą okazję. Gwiazdy, które na tegoroczną Met Galę przybyły  właśnie z „pob’em” na głowie, świetnie wyglądają w niej nie tylko na salonach. Zerknijcie, które z gwiazd ostatnio noszą tę modną fryzurę!


Wielki powrót „pob’a”- fryzury wylansowanej przez Victorię Beckham
Victoria Beckham
Na pierwszy ogień idzie oczywiście sprawczyni całego zamieszania. Była spicetka wyglądała świetnie w każdej długości tej fryzury (na zdjęciu pierwowzór, czyli Vicktoria sprzed lat). I cieszymy się że przy niej została, bo wyglądała i nadal wygląda w niej bardzo stylowo.
ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.