Glossier: marka, na punkcie której oszalał świat!

Jeśli kochacie produkty do pielęgnacji ciała i makijażu, a przy tym nieustannie śledzicie instagramowe konta najlepszych blogerek wiecie, że marka Glossier jest teraz numerem jeden na świecie. Dla tych z was, które do tej pory o niej nie słyszały poniżej postaramy się wam ją przedstawić i przybliżyć wam jej fenomen!

Kiedy kilka dni temu nowojorska marka Glossier ogłosiła, że rusza z wysyłką do Wielkiej Brytanii, Brytyjki oszalały i dosłownie w 60 sekund wykupiły jej największe bestsellery, czyli m.in Boy Brow, Balm Dotcom, Cloud Paint czy Priming Moisturizer Rich. Do tej pory produkty Glossier można było jedynie zamówić na terenie Stanów Zjednoczonych, Puerto Rico oraz Kanady. Teraz jednak się ma się to zmienić i Glossier zapowiedział, że po Wielkiej Brytanii w 2018 roku będzie swoje produkty wysyłał także do Francji.

Zacznijmy jednak od początku. Marka Glossier została założona przez Emily Weiss i powstała z myślą o młodych kobietach, które nie mają czasu i nie chcą spędzać na robieniu makijażu więcej niż to absolutnie konieczne, ale chcą przy tym nadal wyglądać pięknie. Pomysł na markę był następujący: stworzyć takie produkty do pielęgnacji, które pomogą utrzymać skórę w tak dobrej kondycji, by nie potrzebna była jej zbyt duża liczba kolorowych kosmetyków i ograniczyć do minimum czas spędzony przed lustrem. Nie oznacza to jednak oczywiście, że wśród kosmetyków nowojorskiej marki nie ma tych kolorowych. Są, ale w myśl motta marki skin first, makeup second, smile always, codzienna pielęgnacja twarzy może zastąpić robienie make-up’u.

Being a girl.

Post udostępniony przez Emily Weiss (@emilywweiss)

Historia marki zaczyna się tak naprawdę od bloga Into The Gloss, który Emily w kilka lat przekształciła w jeden z chętniej odwiedzanych serwisów o urodzie. To tak naprawdę jej fani pomogli zdecydować o tym, że marka powstała, co od samego początku odróżniło Glossier od innych urodowych brandów. Marka zadebiutowała w październiku 2014 roku.

Dziś Glossier jest jednym z najgorętszych marek na świecie. Kochają ją zwykłe dziewczyny, blogerki, vloggerki, ale także gwiazdy takie jak m.in Karlie Kloss, Miranda Kerr czy Chiara Ferragni – one także przyczyniły się do sukcesu marki.

Dla Glossier tak samo ważny jak produkt, jest także jego opakowanie. Producenci stawiają na przyjazny instagramowi design i kolorystkę, bo wiedzą, jak ważne dla wielu klientek jest w dzisiejszych czasach to, jak kosmetyk prezentuje się na zdjęciu. Za branding marki odpowiada Charlotte Delarue i Leslie David, którzy zaprojektowali logo, stworzyli opakowania produktów, a także są twórcami strony internetowej Glossier.

My jesteśmy w tej amerykańskiej absolutnie zakochane i już nie możemy się doczekać wysyłki do Polski!

ZobaczSchowaj komentarze

Prawdziwy baby boom wśród gwiazd w 2018!

Rok 2018 stoi pod znakiem narodzin. W pierwszych trzech miesiącach prym wiodła (jak zazwyczaj) rodzina Kardashianów – w połowie stycznia pojawiła się na świecie córka Kim Kardashian i Kanye’go Westa Chicago, z początkiem lutego influencenka Kylie Jenner z piosenkarzem Travisem Scottem powitali córeczkę Stormi, a zestawienie na ten moment zamknęła Kloe Kardashian powiększając żeńskie grono rodziny – mała True urodziła się tydzień temu. Kolejne miesiące wyglądają równie ciekawie. Przedstawiamy Wam gwiazdy, które niebawem przywitają na świecie swoje małe pociechy.

Prawdziwy baby boom wśród gwiazd w 2018!
Kate Hudson
W zeszłym tygodniu za pośrednictwem swojego konta na Instagramie aktorka poinformowała sowich fanów, że spodziewa się córeczki. Ze swoim obecnym partnerem Dannym Fujikawą są w związku od ponad roku, ale znają się od przeszło …15 lat! Aktorka ma już dwoje synów ze swoich poprzednich związków. Obecnie jest w drugim trymestrze ciąży, której nie przechodzi najlepiej. Mamy nadzieję, że radość z jaką przyjęła informację o płci dziecka, będzie jej towarzyszyć przez całą ciążę, macierzyństwo oraz w nowym związku z muzykiem.
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności