Gigi Hadid gwiazdą świątecznej kampanii Tommy Hilfiger

Współpraca Gigi Hadid oraz Tommy’ego Hilfigera kwitnie. Modelka nie tylko jest ambasadorką marki, ale zaprojektowała dla niej kolekcję, więc nikogo nie powinno dziwić, że teraz została też gwiazdą ich świątecznej kampanii reklamowej. Podobnie jak w przypadku jej własnej kolekcji, znowu przenosimy się w bardzo morskie klimaty.

Gigi Hadid gwiazdą świątecznej kampanii Tommy Hilfiger

Tommy wyprzedził pozostałe marki i jako pierwszy w tym roku pokazał swoją świąteczną kampanię. Jej autorem został Gregory Harris, który współpracował z Gigi przy okazji jej listopadowej sesji dla „Vogue”. Kampania zatytułowana Hilfiger Holiday Voyage przedstawia Gigi na podkładzie statku, gdzie prawdopodobnie odbywa się wystawne, świąteczne przyjęcie. U boku modelki pojawił się też jeden z najbardziej rozchwytywanych modeli na świecie – Francisco Lachowski oraz zespół jazzowy.

Projektant prywatnie bardzo lubi okres świąteczny, a Gigi idealnie potrafi oddać nastrój tego okresu w roku. Modelka prezentuje wyjątkowe wieczorne kreacje, wśród których zdecydowanie dominują cekiny, granaty oraz srebrne szarości. Do Świąt jeszcze trochę, ale my patrząc na tą kampanię nie możemy się już doczekać!

Przeczytajcie także

Kolekcja Gigi Hadid dla Tommy Hilfiger
Kim jest Tommy Hilfiger

ZobaczSchowaj komentarze

Jennifer Lawrence gwiazdą kampanii Dior jesień-zima 2017

Przyszedł czas na ciąg dalszy współpracy pomiędzy Jennifer Lawrence a Diorem. Aktorka została ambasadorką francuskiej marki jeszcze w 2012 roku i od tamtej pory regularnie pojawia się w jej sesjach wizerunkowych. W sieci właśnie zadebiutowała pierwsza kampania z udziałem aktorki od kiedy Maria Grazia-Chiuri objęła stanowisko dyrektor kreatywnej francuskiego domu mody. Jak wypadła Lawrence? Zobaczcie!

Do jesieni jeszcze co prawda daleko, ale jak widać marka Dior postanowiła jako pierwsza zaprezentować co przygotowała na przyszły sezon. Tym razem Maria Grazia Chiuri wraz z fotografką Brigitte Lacombe, która stanęła za obiektywem również wiosennej kampanii, postawiły na klasykę w postaci czarno-białych zdjęć. Już na pierwszy rzut oka widać, że tegoroczna jesienna sesja wizerunkowa nieco odbiega od poprzednich kampanii Dior. Z drugiej jedna strony Chiuri już nie raz pokazała, że markę będzie prowadzić po swojemu.


Dotychczas sesje wizerunkowe domu mody Dior często były niemalże „przestylizowane”, a pozy modelek sprawiały wrażenie nieco sztywnych. Maria Grazia-Chiuri postanowiła z tego zrezygnować. Sesja z udziałem Jennifer Lawrence jest o wiele bardziej delikatna, na co ma wpływ mała ilość makijażu na twarzy aktorki oraz przede wszystkim stylizacja. Jennifer nonszalancko pozuje na tle białej ściany w t-shircie marki z napisem „We should all be feminists”, obcasach z logowanym paskiem, prostej marynarce oraz dżinsach. Ten niewymuszony i wręcz skromny wygląd jest pewnym ukłonem w stronę współczesnych kobiet, które bardzo często stawiają właśnie na takie ponadczasowe (i wygodne) połączenia. W kampanii nie zabrakło również „it” dodatku poprzedniego sezonu, czyli nieśmiertelnego chokera oraz odświeżonej wersji torebki Lady Dior, którą wzbogacono o szeroki pasek i wisiorki. Chiuri ewidentnie chce „odmłodzić” wizerunek Diora, ale czy faktyczne uda jej się przekonać do siebie miellenialsów? Zobaczymy, szczególnie, że ceny niestety nie zachęcają.

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.