Gigi Hadid gwiazdą świątecznej kampanii Tommy Hilfiger

Współpraca Gigi Hadid oraz Tommy’ego Hilfigera kwitnie. Modelka nie tylko jest ambasadorką marki, ale zaprojektowała dla niej kolekcję, więc nikogo nie powinno dziwić, że teraz została też gwiazdą ich świątecznej kampanii reklamowej. Podobnie jak w przypadku jej własnej kolekcji, znowu przenosimy się w bardzo morskie klimaty.

Gigi Hadid gwiazdą świątecznej kampanii Tommy Hilfiger

Tommy wyprzedził pozostałe marki i jako pierwszy w tym roku pokazał swoją świąteczną kampanię. Jej autorem został Gregory Harris, który współpracował z Gigi przy okazji jej listopadowej sesji dla „Vogue”. Kampania zatytułowana Hilfiger Holiday Voyage przedstawia Gigi na podkładzie statku, gdzie prawdopodobnie odbywa się wystawne, świąteczne przyjęcie. U boku modelki pojawił się też jeden z najbardziej rozchwytywanych modeli na świecie – Francisco Lachowski oraz zespół jazzowy.

Projektant prywatnie bardzo lubi okres świąteczny, a Gigi idealnie potrafi oddać nastrój tego okresu w roku. Modelka prezentuje wyjątkowe wieczorne kreacje, wśród których zdecydowanie dominują cekiny, granaty oraz srebrne szarości. Do Świąt jeszcze trochę, ale my patrząc na tą kampanię nie możemy się już doczekać!

Przeczytajcie także

Kolekcja Gigi Hadid dla Tommy Hilfiger
Kim jest Tommy Hilfiger

ZobaczSchowaj komentarze

Już teraz możecie kupić ubrania inspirowane „Miasteczkiem Twin Peaks”

W świecie seriali i produkcji telewizyjnych „Miasteczko Twin Peaks” to już pozycja kultowa. Od pierwszego odcinka w 1990 roku zyskała grono wiernych fanów i z czasem przeszła do kanonu popkultury. Stacja Showtime, gdzie oryginalnie emitowano serial przygotowała dla wielbicieli „Miasteczka Twin Peaks” małą niespodziankę. Na stronie stacji pojawiła się kolekcja ubrań i gadżetów inspirowanych serialem, które chyba każdy fan powinien mieć!

Obecnie fani serialu wyczekują nowych odcinków, które po ponad 20-letniej przerwie, będą miały swoją premierę w 2017 roku. Oficjalna kolekcja ubrań pojawiła się więc w idealnym momencie, bo każdy z elementów będzie jednocześnie świetnym pomysłem na prezent. To nie pierwszy raz, kiedy kultowa produkcja zainspirowała kolekcję ubrań i akcesoriów, ale dotychczas były one raczej z inicjatywy fanów. Teraz stacja Showtime postanowiła zaprojektować oficjalny merchandise w oczekiwaniu na kolejny sezon.

W kolekcji pojawi się 8 elementów. W sekcji odzieżowej znajdziemy bluzę z napisem „Welcome to Twin Peaks” oraz trzy różne wzory t-shirtów. Oprócz tego, będziemy mogli kupić kubki, poduszkę, torebkę oraz inne akcesoria z nadrukowanymi pracami autorstwa Davida Lyncha. Ceny wahają się od 15 dolarów do 50 i na pewno szybko zaczną znikać ze sklepu, więc warto się pospieszyć!

Przeczytajcie także

Christian Louboutin inspiruje się Miasteczkiem Twin Peaks

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.