Giganci wycofują swoje reklamy z YouTube’a – dlaczego?

Większość z nas kojarzy YouTube’a ze śmiesznych filmików ze zwięrzetami, teledysków czy vlogów. Jednak kilka dni temu okazało się, że serwis ten ma bardzo mroczną stronę, która właśnie ujrzała światło dzienne. Na YouTubie znajduje się bowiem szereg kanałów z co najmniej nieodpowiednimi treściami, przed którymi wyświetlane były reklamy takich marek jak między innymi adidas, Mars czy Lidl. Reakcja firm była natychmiastowa, a ich reklamy błyskawicznie zostały wycofane z portalu.

O jakich nieodpowiednich treściach mowa? Jak się okazuje, na YouTubie istnieje wiele kanałów, których klipy przedstawiają brutalne i niepokojące sceny, często z udziałem dzieci. Filmiki te wielokrotnie były wyświetlane po kilkanaście milionów razy, ale najbardziej przerażająca jest sekcja komentarzy, w których nie brakowało niewybrednych treści internetowych pedofili. Marki, których reklamy wyświetlano przed takimi scenami, uznały, że ta sytuacja jest niedopuszczalna i zażądały natychmiastowego wycofania swoich treści z YouTube’a i Google. Wśród nich znalazły się adidas, Mars, Lidl, HP, Diageo, Cadburry, Deutsche Bank czy Now TV.

Przedstawiciele firm Mars oraz adidas oznajmiły, że dopóki sprawa nie zostanie dokładnie wyjaśniona, to ich reklamy nie wrócą do żadnego z serwisów. YouTube w odpowiedzi na skandal póki co zablokował możliwość komentowania pod wspomnianymi filmikami oraz będzie pracował nad bardziej skutecznym algorytmem, który umożliwi monitorowanie oraz szybkie usuwanie takich treści. My zastanawiamy się tylko jak serwis o randze YouTube’a mógł przeoczyć coś takiego i nie reagować, dopóki ktoś nie zwrócił uwagi na całą sprawę.

ZobaczSchowaj komentarze

„Netflix and chill” z najlepszymi dokumentami z modą w tle!

Wolny wieczór, brak planów ze znajomymi, Netflix w zasięgu ręki. Czy istnieje lepszy scenariusz? Tak. Nie musimy się zastanawiać godzinami co obejrzeć. Jeśli jednak macie problem z wyborem filmu na wieczorny seans to dzisiaj przychodzimy z pomocą i (tym razem) nie będą to seriale, a dokumenty z modą w tle – łączymy przyjemne z pożytecznym!

„Netflix and chill” z najlepszymi dokumentami z modą w tle!

„Abstract”


Co nas inspiruje? Jak tworzą się trendy? Jak sprawić, żeby nasza twórczość przemówiła do innych? Netfliksowy serial „Abstract” to osiem odcinków poświęconych współczesnym ilustratorom, architektom, fotografom i projektantom, którzy odkrywają tajniki swojej kreatywnej pracy. Tinker Hatfield odpowiedzialny za kreowanie nowych modeli sneakersów Nike, Es Devlin tworząca scenografię między innymi Igrzysk w Londynie w 2012 roku czy koncertów Kanyego Westa oraz Ilse Crawford, która zaprojektowała kultowe wnętrze Soho House (które pojawiło się w jednym z odcinków „Seksu w wielkim mieście”) to zaledwie kilka bohaterów serialu.
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.