Gianni, Anja i… crocsy, czyli tygodnie mody wiosna-lato 2018 od A do Z!

Podczas tygodni mody nie tylko modelki i projektanci nie mają lekko. Swoje przeżywają także wszyscy partnerzy, przyjaciele i rodziny modowych maniaków, którzy w skupieniu i ekscytacji całe swoje myśli skupiają na tym, co dzieje się odpowiednio w Nowym Jorku, Londynie, Mediolanie i Paryżu. Nie ma w tym nic płytkiego, choć zapewne wiele osób niezainteresowanych modą będzie tak twierdzić. My jednak, jako prawdziwi pasjonaci, chcemy przeżyć z wami minione cztery tygodnie raz jeszcze i, jak co sezon, prezentujemy nasze złożone podsumowanie najważniejszych wydarzeń ostatnich fashion weeków.

Gianni, Anja i… crocsy, czyli tygodnie mody wiosna-lato 2018 od A do Z!
A jak… Anja Rubik
Pomimo tego że „gorące twarze modelingu” wyrastają w branży jak przysłowiowe grzyby po deszczu, Anja Rubik jest tylko jedna. Podobnie jak jest tylko jedno Versace i Saint Laurent. To właśnie na pokazach tych marek wystąpiła polska topmodelka, mimo że z chodzenia po wybiegach zrezygnowała już jakiś czas temu. W jej przypadku naprawdę nie liczy się ilość, a jakość – każde jej wyjście wprawiało publiczność w osłupienie, a czerwona kreacja, jaką prezentowała na pokazie Saint Laurent wyglądała jak szyta wyłącznie z myślą o niej.
ZobaczSchowaj komentarze

SINSKIN: nowa marka profesjonalnych kosmetyków do makijażu

W połowie września w wybranych drogeriach Rossmann pojawi się nowa marka kosmetyczna z produktami do profesjonalnego makijażu twarzy. Filozofią SINSKIN jest łamanie konwencji i szukanie nowych wyzwań w kreowaniu makijażu, w czym pomóc mają nam jej kosmetyki. Intrygujące, prawda?

Marka SINSKIN to wysokiej jakości semi-profesjonalne kosmetyki do makijażu. Oznacza to, że produkty te są na tyle profesjonalne i trwałe, że mogą z nich korzystać fachowcy, ale jednocześnie na tyle łatwe i proste do nałożenia, że każda z nas poradzi sobie z nimi bez problemu. W szerokiej gamie produktów znajdą się wszystkie kosmetyki, które pomogą nam wykreować nowy wizerunek:  od podkładów, pudrów do twarzy i baz pod makijaż, przez tusze do rzęs, kredki, cienie, aż po pędzle i akcesoria niezbędne do wyposażenia profesjonalnego i amatorskiego kufra. Produkty są tak zaprojektowane i przemyślane, by pomagały nam w zrobieniu zarówno klasycznego, jak i kreatywnego makijażu. Kosmetyki SINSKIN powstały we współpracy z profesjonalistami i wizażystami, którzy dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem pomogli stworzyć wyjątkowe produkty.

 

 

” Make up to sposób na wyrażenie siebie, dlatego każda kobieta powinna sama tworzyć swoje własne zasady. Kosmetyki SINSKIN to ułatwiają. To co je wyróżnia, to nie tylko wysoka jakość i trwałość czy intensywne kolory. Inspirujemy kobiety, zachęcając je do odważnych makijażowych kreacji i do stosowania kosmetyków w nieoczywisty sposób. Kredka do ust z powodzeniem może tworzyć kreskę podkreślającą oko, a cień w płynie nałożony na usta, da wyrazisty i odważny efekt” – Adam Prządka, Headof Artistry SINSKIN

Hasłem marki jest #CREATE NEW RULES, czyli zabawa makijażem, przełamywanie wszelkich konwencji oraz wyrażanie siebie. Kosmetyki SINSKIN są dostępne w sprzedaży od połowy września w wybranych drogeriach sieci Rossmann. Nas jak na razie urzekły bardzo ładne czarno czerwone opakowania kosmetyków, które dziś trafiły do naszej redakcji. Zabieramy się za testowanie i już niedługo podzielimy się z wami naszymi spostrzeżeniami. Śledźcie nas na bieżąco.

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.