Georgia May Jagger dla Reserved jesień-zima 2015

Do sklepów trafiła właśnie ekskluzywna linia, jaką dla marki Reserved zaprojektowała modelka Georgia May Jagger. Córka lidera zespołu The Rolling Stones od 2013 roku reklamowała produkty Reserved, polska marka została także pierwszą, która zatrudniła modelkę w charakterze projektantki.

Georgia May Jagger dla Reserved jesień-zima 2015

Linia zaprojektowana przez Georgię May Jagger stała się obiektem zainteresowania mediów i miłośników mody jeszcze zanim ujawniono szczegóły dotyczące współpracy. Praca nad kolekcją zajęła modelce i zespołowi Reserved kilka miesięcy, podczas których, oprócz zrealizowania projektów i prototypów wykonano także promocyjną sesję zdjęciową oraz ekskluzywny film “making of”.

Po kilku miesiącach przygotowań, kolekcja właśnie pojawiła się w sklepach Reserved. Widać w niej zarówno inspirację Londynem – rodzinnym miastem modelki oraz zamiłowaniem do wygody i bardziej praktycznej strony mody. Uniwersalne projekty ready-to-wear są także odzwierciedleniem indywidualnego stylu brytyjskiej modelki.

Kolekcja składa się z ponad 40 wysokiej jakości elementów, do których wykonania wykorzystano materiały takie jak skóra, kaszmir czy jedwab. Znajdziemy w niej sukienki, spódnice, żakiety, różnego rodzaju topy oraz akcesoria. Wszystkie elementy kolekcji nawiązują także do najgorętszych jesiennych trendów – oprócz stylistyki mocno osadzonej w klimacie lat 70., znalazło się miejsce dla koronek, angielskiej kraty i deseniu w tenis. Kolorystyka kolekcji zaprojektowanej przez Georgię May Jagger została zdominowana przez klasyczne odcienie szarości, czerni, bielu i granatu z elementami czerwieni i pudrowego różu.

Zdjęcia do kampanii wykonał Kacper Kasprzyk, który w swoim portfolio ma m.in. kampanię Gucci oraz sesje okładkowe dla „Harper’s Bazaar”, „Vogue” i „V Magazine”. Za makijaż odpowiedzialny był Wilson, fryzury są dziełem Michała Bieleckiego, a produkcją zajęła się ekipa z Warsaw Creatives.

ZobaczSchowaj komentarze

Romantyzm i punk w kampanii Paprocki&Brzozowski wiosna-lato 2017

Jeśli śledzicie na bieżąco naszego Instagrama (@fashionpost.pl), a w szczególności story to z pewnością widzieliście, że niedawno mieliśmy okazję być na backstage’u planu kampanii Paprocki&Brzozowski. Widzieliśmy  więc, co duet projektantów przygotował na nadchodzący sezon, a teraz prezentujemy sesję wizerunkową kolekcji „Julia’s not dead”. Zobaczcie koniecznie!

Romantyzm i punk w kampanii Paprocki&Brzozowski wiosna-lato 2017
ZobaczSchowaj komentarze

Wyprzedaże lato 2017: nasze typy z polską metką!

BLESSUS

BLUZKA
632 ZŁ

WEAVE

SUKIENKA
1050 ZŁ

SAINT BODY

BODY
208 ZŁ

PORT PRIVE

BLUZKA
720 ZŁ

SELFIE JEWELLERY

PIERŚCIONEK
215,20 ZŁ

NUNC BY DOMINIKA NOWAK

BUTY
679,20 ZL
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.