Georgia May Jagger dla Reserved jesień-zima 2015

Do sklepów trafiła właśnie ekskluzywna linia, jaką dla marki Reserved zaprojektowała modelka Georgia May Jagger. Córka lidera zespołu The Rolling Stones od 2013 roku reklamowała produkty Reserved, polska marka została także pierwszą, która zatrudniła modelkę w charakterze projektantki.

Georgia May Jagger dla Reserved jesień-zima 2015

Linia zaprojektowana przez Georgię May Jagger stała się obiektem zainteresowania mediów i miłośników mody jeszcze zanim ujawniono szczegóły dotyczące współpracy. Praca nad kolekcją zajęła modelce i zespołowi Reserved kilka miesięcy, podczas których, oprócz zrealizowania projektów i prototypów wykonano także promocyjną sesję zdjęciową oraz ekskluzywny film “making of”.

Po kilku miesiącach przygotowań, kolekcja właśnie pojawiła się w sklepach Reserved. Widać w niej zarówno inspirację Londynem – rodzinnym miastem modelki oraz zamiłowaniem do wygody i bardziej praktycznej strony mody. Uniwersalne projekty ready-to-wear są także odzwierciedleniem indywidualnego stylu brytyjskiej modelki.

Kolekcja składa się z ponad 40 wysokiej jakości elementów, do których wykonania wykorzystano materiały takie jak skóra, kaszmir czy jedwab. Znajdziemy w niej sukienki, spódnice, żakiety, różnego rodzaju topy oraz akcesoria. Wszystkie elementy kolekcji nawiązują także do najgorętszych jesiennych trendów – oprócz stylistyki mocno osadzonej w klimacie lat 70., znalazło się miejsce dla koronek, angielskiej kraty i deseniu w tenis. Kolorystyka kolekcji zaprojektowanej przez Georgię May Jagger została zdominowana przez klasyczne odcienie szarości, czerni, bielu i granatu z elementami czerwieni i pudrowego różu.

Zdjęcia do kampanii wykonał Kacper Kasprzyk, który w swoim portfolio ma m.in. kampanię Gucci oraz sesje okładkowe dla „Harper’s Bazaar”, „Vogue” i „V Magazine”. Za makijaż odpowiedzialny był Wilson, fryzury są dziełem Michała Bieleckiego, a produkcją zajęła się ekipa z Warsaw Creatives.

ZobaczSchowaj komentarze

Pokaz Łukasza Jemioła na sezon wiosna-lato 2018

Łukasz Jemioł 8 marca w Międzynarodowy Dzień kobiet, w Praskiej Drukarni, pokazał swoją najnowszą kolekcję na sezon wiosna-lato 2018 pięknie celebrując tym samym kobiecości.

Pokaz Łukasza Jemioła na sezon wiosna-lato 2018

Romantyczna piosenka „Mystery of love” z repertuaru Sufjana Stevensa z filmu „Tamte dni, tamte noce”  rozpoczęła czwartkowy pokaz Łukasza Jemioła. Skromna scenografia oraz delikatne wizualizacje zaaranżowane w  w Praskiej Drukarni, pozwoliły skupić się w całości na najważniejszym, czyli ubraniach. A wśród propozycji znaleźć mogliśmy marynarki oraz spodnie wykonane z lnu, dzianinowe sukienki, jedwabne bluzki czy spódnice uszyte z jedwabnej krepy. Dominowały lekkie, zwiewne, asymetryczne ubrania, które odsłaniały nogi oraz podkreślały delikatność, kobiecej sylwetki.Kolekcję projektant utrzymał w subtelnych kolorach: jak szarości, biele czy blady odcień niebieskiego, jednak postanowił dodać ubraniom dynamiki  przełamując  mocnymi kolorami jak żółty, zielony czy fiolet. Ubrania zdobiły  motywy botaniczne czy kwiaty. Haftowany tukan oraz wężowy total looki podkreślały charakter kolekcji. Całość kolekcji zachowała charakter zarówno subtelny jak i drapieżny. Nowym dodatkiem do ubrań były zamszowe torby w rozmiarze XXL lub mniejsze na długim pasku, jak i niezwykle modne chusty oraz gorsetowe pasy.Nie zabrakło także niespodzianek. Gościnnie na wybiegu pojawiły się gwiazdy – Lidia Popiel oraz Magdalena Gołdanowska. Ich obecność dobitnie pokazuje, że moda, według Łukasza Jemioła, nie zna wieku.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności