Georgia May Jagger dla Reserved jesień-zima 2015

Do sklepów trafiła właśnie ekskluzywna linia, jaką dla marki Reserved zaprojektowała modelka Georgia May Jagger. Córka lidera zespołu The Rolling Stones od 2013 roku reklamowała produkty Reserved, polska marka została także pierwszą, która zatrudniła modelkę w charakterze projektantki.

Georgia May Jagger dla Reserved jesień-zima 2015

Linia zaprojektowana przez Georgię May Jagger stała się obiektem zainteresowania mediów i miłośników mody jeszcze zanim ujawniono szczegóły dotyczące współpracy. Praca nad kolekcją zajęła modelce i zespołowi Reserved kilka miesięcy, podczas których, oprócz zrealizowania projektów i prototypów wykonano także promocyjną sesję zdjęciową oraz ekskluzywny film “making of”.

Po kilku miesiącach przygotowań, kolekcja właśnie pojawiła się w sklepach Reserved. Widać w niej zarówno inspirację Londynem – rodzinnym miastem modelki oraz zamiłowaniem do wygody i bardziej praktycznej strony mody. Uniwersalne projekty ready-to-wear są także odzwierciedleniem indywidualnego stylu brytyjskiej modelki.

Kolekcja składa się z ponad 40 wysokiej jakości elementów, do których wykonania wykorzystano materiały takie jak skóra, kaszmir czy jedwab. Znajdziemy w niej sukienki, spódnice, żakiety, różnego rodzaju topy oraz akcesoria. Wszystkie elementy kolekcji nawiązują także do najgorętszych jesiennych trendów – oprócz stylistyki mocno osadzonej w klimacie lat 70., znalazło się miejsce dla koronek, angielskiej kraty i deseniu w tenis. Kolorystyka kolekcji zaprojektowanej przez Georgię May Jagger została zdominowana przez klasyczne odcienie szarości, czerni, bielu i granatu z elementami czerwieni i pudrowego różu.

Zdjęcia do kampanii wykonał Kacper Kasprzyk, który w swoim portfolio ma m.in. kampanię Gucci oraz sesje okładkowe dla „Harper’s Bazaar”, „Vogue” i „V Magazine”. Za makijaż odpowiedzialny był Wilson, fryzury są dziełem Michała Bieleckiego, a produkcją zajęła się ekipa z Warsaw Creatives.

ZobaczSchowaj komentarze

Cara Delevingne w świątecznej kampanii Burberry

Październik już za nami, co oznacza, że oficjalnie możemy zacząć odliczanie do Bożego Narodzenia. Niektórzy, jak Burberry, już zaczęli. Brytyjska marka nie próżnuje w tym roku, ponieważ już pierwszego dnia listopada zaprezentowała świąteczną kampanię, które gwiazdą została Cara Delevingne. Towarzyszy jej znany z serialu „The Crown”, Matt Smith.

Cara Delevingne w świątecznej kampanii Burberry

James Corden, Naomi Campbell, Romeo Beckham… Burberry wie jak zrealizować kampanie z przytupem. Jednak w tym roku jest nieco spokojniej. W szczególności biorąc pod uwagę fakt, że zaledwie kilka dni temu Burberry zrzuciło na nas bombę jaką była informacja o odejściu Christophera Bailey ze stanowiska dyrektora kreatywnego. Kultowa marka postanowiła iść za ciosem jakim jest  osnąca popularność lat 80., ponieważ to tamten okres zainspirował bożonarodzeniową sesję wizerunkową. Obok pięknych zdjęć autorstwa Alasdaira McLellana, pojawił się również filmik rozpoczynający się od czarno-białego kadru na rozmarzoną Carę Delevingne. Modelka zaczyna śpiewać piosenkę „Always on my mind”, która po kilku sekundach przechodzi w cover zespołu Pet Shop Boys. W kampanii Carze towarzyszy Matt Smith, znany lepiej jako Książę Filip z serialu Netfliksa „The Crown”.

Klimat lat 80. podkreślają również kadry robione starą kamerą VHS, nawiązujące do starych filmików rodzinnych, które pewnie większość z nas chowa gdzieś po kątach. A padający śnieg, kultowa kratka oraz wszechobecne wzory w bożonarodzeniowym stylu sprawiają, że już teraz mamy ochotę puścić świąteczne piosenki.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.