GAANEESH – nowa marka streetwearowa na polskim rynku

MISBHV, Local Heroes czy Prosto– między innymi takimi markami streetwearowymi może pochwalić się nasz polski rynek. Są znane i chętnie noszone na całym świecie, także przez międzynarodowe gwiazdy pokroju Rihanny czy The Weeknd. Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób stara się rozwijać swój streetwearowy biznes. Nowy brand GAANEESH ma być skierowany do młodych, niepokornych osób, które pomimo zamiłowania „podniszczonego” image’u dbają o najwyższą jakość swoich ubrań.

GAANEESH – nowa marka streetwearowa na polskim rynku

Markę tworzy Mateusz Bogulski wraz ze swoim przyjacielem. W domyśle brand ma być skierowany do niezależnych osób w młodym wieku, które uwielbiają nonszalancki, niedbały wygląd podtrzymany ubraniami dobrej jakości.

Oferta marki wydaje się być niezwykle bogata. Klasyczne elementy w postaci oversize’owych bluz z kapturem czy  typu crewneck mieszają się z autorskimi wstawkami w postaci rozdarć przy szyi czy na pozór krzywo pozszywanych elementów. GAANEESH ma w swojej kolekcji zarówno męskie, jak i typowo damskie produkty. Propozycje stricte dla kobiet to przede wszystkim krótkie bluzy typu crop czy te z przedłużanymi rękawami w kolorze brudnego różu lub nude.

Po więcej informacji zapraszamy na Facebook marki.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Poznajcie nową polską markę – epher

Marka epher to kwintesencja kobiecości. Została stworzona z myślą o kobietach, które w ubraniu widzą więcej niż najnowsze trendy, czy ładny materiał. Kolekcja Jackie zaprojektowana przez Michaliną Czaplicką potwierdza tę myśl.

Poznajcie nową polską markę – epher

Hasło marki „You are the idea” uosabia całą jej filozofię, według której to kobieta nadaje ubraniom indywidualny charakter, a nie na odwrót. To właśnie na ten aspekt firmy chciała podkreślić współzałożycielka marki Michalina Czaplicka, gdy projektowała kolekcję „Jackie” inspirowaną pierwszą damą Stanów Zjednoczonych. Linia jest hołdem dla kobiet kochających minimalizm i w wysublimowany sposób prezentujących swoją kobiecość. Modele odzwierciedlają dwie skrajne natury kobiety, które łączyła w sobie Jackie Kennedy. Z jednej strony, dzięki jednobarwnym garniturom, podkreślają jej siłę, z drugiej – dziewczęcość w formie rozkloszowanych sukienek, czy spódnic.

Projektantka i stylistka duży nacisk położyła na proste linie oraz ciekawe detale, jak oryginalne guziki, czy asymetryczne zapięcia. Można śmiało powiedzieć, że jest to retro w nowoczesnym wydaniu. Ubrania zyskują również dzięki połyskującym tkaninom i delikatnym nadrukom. Kampania, dzięki minimalistycznemu tłu wydobywa prawdziwy charakter ubrań. Zdjęcia wykonane przez Martę Wojtal oddają filozofię epher, według której kobieta ukazana jest w subtelny i bezpretensjonalny sposób. Najnowsza kolekcja jest już dostępna na stronie marki.

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.