GAANEESH – nowa marka streetwearowa na polskim rynku

MISBHV, Local Heroes czy Prosto– między innymi takimi markami streetwearowymi może pochwalić się nasz polski rynek. Są znane i chętnie noszone na całym świecie, także przez międzynarodowe gwiazdy pokroju Rihanny czy The Weeknd. Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób stara się rozwijać swój streetwearowy biznes. Nowy brand GAANEESH ma być skierowany do młodych, niepokornych osób, które pomimo zamiłowania „podniszczonego” image’u dbają o najwyższą jakość swoich ubrań.

GAANEESH – nowa marka streetwearowa na polskim rynku

Markę tworzy Mateusz Bogulski wraz ze swoim przyjacielem. W domyśle brand ma być skierowany do niezależnych osób w młodym wieku, które uwielbiają nonszalancki, niedbały wygląd podtrzymany ubraniami dobrej jakości.

Oferta marki wydaje się być niezwykle bogata. Klasyczne elementy w postaci oversize’owych bluz z kapturem czy  typu crewneck mieszają się z autorskimi wstawkami w postaci rozdarć przy szyi czy na pozór krzywo pozszywanych elementów. GAANEESH ma w swojej kolekcji zarówno męskie, jak i typowo damskie produkty. Propozycje stricte dla kobiet to przede wszystkim krótkie bluzy typu crop czy te z przedłużanymi rękawami w kolorze brudnego różu lub nude.

Po więcej informacji zapraszamy na Facebook marki.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Rihanna stworzy własną markę bielizny!

Rihanna jest nie do powstrzymania. Fenty PUMA, Fenty Beauty, a teraz, jak donosi opiniotwórczy WWD, artystka postanowiła stworzyć markę bielizny!

 

Jak donosi opiniotwórczy porta WWD, RiRi podpisał umowę z mało znaną firmą TechStyle Fashion Group i stworzy własną markę bielizny.  Firm Tech style jest właścicielem Fabletics, FabKids, JustFab i ShoeDazzle. O ile data premiery nie jest jeszcze znana, WWD podkreśla, że rozmowy w tej sprawie trwały około roku i podobno „próbki zostały już wyprodukowane”. Ponieważ piosenkarka ma bezapelacyjnie żyłkę do biznesu i tym razem możemy się spodziewać, że będzie to coś czego jeszcze nie widzieliśmy.

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on


Potentaci w branży bieliźniarskiej m.in Victoria’s Secret, która w 2017 roku zaliczyła znaczny spadek sprzedaży musi ostro zabrać się do pracy, zanim rynkiem zawładnie Rihanna. A, że zawładnie, wiemy na pewno.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.