GAANEESH – nowa marka streetwearowa na polskim rynku

MISBHV, Local Heroes czy Prosto– między innymi takimi markami streetwearowymi może pochwalić się nasz polski rynek. Są znane i chętnie noszone na całym świecie, także przez międzynarodowe gwiazdy pokroju Rihanny czy The Weeknd. Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób stara się rozwijać swój streetwearowy biznes. Nowy brand GAANEESH ma być skierowany do młodych, niepokornych osób, które pomimo zamiłowania „podniszczonego” image’u dbają o najwyższą jakość swoich ubrań.

GAANEESH – nowa marka streetwearowa na polskim rynku

Markę tworzy Mateusz Bogulski wraz ze swoim przyjacielem. W domyśle brand ma być skierowany do niezależnych osób w młodym wieku, które uwielbiają nonszalancki, niedbały wygląd podtrzymany ubraniami dobrej jakości.

Oferta marki wydaje się być niezwykle bogata. Klasyczne elementy w postaci oversize’owych bluz z kapturem czy  typu crewneck mieszają się z autorskimi wstawkami w postaci rozdarć przy szyi czy na pozór krzywo pozszywanych elementów. GAANEESH ma w swojej kolekcji zarówno męskie, jak i typowo damskie produkty. Propozycje stricte dla kobiet to przede wszystkim krótkie bluzy typu crop czy te z przedłużanymi rękawami w kolorze brudnego różu lub nude.

Po więcej informacji zapraszamy na Facebook marki.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nowa marka premium na polskim rynku. Poznajcie Beetle Juice!

Trzeba przyznać, że na polskim rynku na brak nowych marek nie można narzekać. Mimo wszystko, Beetle Juice zdaje się wśród nich widocznie wyróżniać. Najwyższej jakości tkaniny w zestawieniu z kobiecymi sylwetkami, dodatkowo poparte przodującymi światowymi trendami– to po prostu musi się udać.

Nowa marka premium na polskim rynku. Poznajcie Beetle Juice!

Przyglądając się przodującym na polskim rynku markom bez wątpienia można zauważyć pewną tendencję do minimalistycznych form. Beetle Juice stara się zmienić kierunek w jakim podąża polska moda. Ania i Olga– założycielki marki otwarcie mówią o tym, że w rodzimych firmach od dawna poszukiwały jakości, świeżości, a przede wszystkim oryginalności. Zainspirowane poszukiwaniami odważyły się stworzyć własną markę w pełni odpowiadającą ich potrzebom, czyli potrzebom współczesnych Polek.

Pierwsza kolekcja marki składa się przede wszystkim z sukienek na każdą okazję, wykonanych ze zwiewnego, włoskiego jedwabiu, który wykorzystują domy mody takie jak na przykład Ungaro, Blumarine czy Saint Laurent. W linii nie brakuje także niebanalnych printów, metalicznych tkanin oraz zmysłowych przezroczystości, które sprawiają, że nawet  dżinsy o najprostszej formie nabierają niepowtarzalnego szyku. Perełką kolekcji bez wątpienia jest model „Keeper” wykonany z najwyższej jakości włoskiego, jedwabnego szyfonu, który przywodzi na myśl projekty Chloe. Kolejnym hitem jest mięsista, aksamitna sukienka „Fashion Killer”, przypominająca prace domu mody Attico.

Założycielki nie zapomniały także o klientkach, które na co dzień stawiają na bardziej casualowe stylizacje. W linii znajdziemy między innymi klasyczne, wygodne bluzy z haftowanymi metalicznymi żukami, które są znakiem rozpoznawczym marki. Dzięki tak neutralnym elementom, propozycje Beetle Juice dopasowane są do każdej okazji i każdych potrzeb.

Jak na razie marka nie prowadzi jeszcze swojego autorskiego butiku, ale wszystkie ubrania można już kupić online na stronie internetowej Beetle Juice.

P.S. #bejuicy

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.