GAANEESH – nowa marka streetwearowa na polskim rynku

MISBHV, Local Heroes czy Prosto– między innymi takimi markami streetwearowymi może pochwalić się nasz polski rynek. Są znane i chętnie noszone na całym świecie, także przez międzynarodowe gwiazdy pokroju Rihanny czy The Weeknd. Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób stara się rozwijać swój streetwearowy biznes. Nowy brand GAANEESH ma być skierowany do młodych, niepokornych osób, które pomimo zamiłowania „podniszczonego” image’u dbają o najwyższą jakość swoich ubrań.

GAANEESH – nowa marka streetwearowa na polskim rynku

Markę tworzy Mateusz Bogulski wraz ze swoim przyjacielem. W domyśle brand ma być skierowany do niezależnych osób w młodym wieku, które uwielbiają nonszalancki, niedbały wygląd podtrzymany ubraniami dobrej jakości.

Oferta marki wydaje się być niezwykle bogata. Klasyczne elementy w postaci oversize’owych bluz z kapturem czy  typu crewneck mieszają się z autorskimi wstawkami w postaci rozdarć przy szyi czy na pozór krzywo pozszywanych elementów. GAANEESH ma w swojej kolekcji zarówno męskie, jak i typowo damskie produkty. Propozycje stricte dla kobiet to przede wszystkim krótkie bluzy typu crop czy te z przedłużanymi rękawami w kolorze brudnego różu lub nude.

Po więcej informacji zapraszamy na Facebook marki.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nowa marka na polskim rynku. Poznajcie „Stick&Wolf”!

„Stick&Wolf” to nowa marka tworząca prostą, minimalistyczną biżuterię o niezwykle eleganckim wydźwięku. Jak zapowiadają twórczynie– dwie lublinianki, ich akcesoria będą wyróżniały najlepsze materiały takie jak 14-karatowe złoto oraz kamienie szlachetne, a także ręczne i zgodne z tradycyjnymi technikami złotnictwa wykonanie.

 

Nowa marka na polskim rynku. Poznajcie „Stick&Wolf”!

Dwie na pozór różne od siebie twórczynie– Kasia Kijek–Kubejko– powściągliwa optymistka, miłośniczka pomponów, sklepów papierniczych i kolorów oraz Anna Wilczewska– żywiołowa racjonalistka, pałająca uwielbieniem do czerni dobrej kawy i printów boho, połączyły siły aby wspólnie wykreować zupełnie nowe podejście do biżuterii.

Dzięki swojej prostej formie, biżuteria marki Stcik&Wolf cechuje się ponadczasową elegancją, a wyszukane wzornictwo sprawia, że każda z nas może poczuć napływ inspiracji do tworzenia oryginalnych i nonszalanckich stylizacji. Subtelne pierścionki z pastelowymi dodatkami oraz złote, geometryczne kolczyki to tylko mała zajawka tego, co możemy znaleźć w ofercie nowo powstałej marki.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę marki stickandwolf.com. A nam nie pozostaje nic innego niż tylko trzymać kciuki i czekać na kolejne zachwycające projekty „świeżynki” wśród marek biżuteryjnych.

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.