Fashion Shop z gadżetami dla branży kreatywnej

Fashion Shop to kolejny projekt Akademii Fashion PR Talks, który ma na celu dostarczanie branży kreatywnej gadżetów i przedmiotów niezbędnych w codziennej pracy. Ma nie tylko motywować do działania, ale także nagradzać. To jedyny tego typu sklep, w którym zajdziemy produkty opatrzone charakterystycznym logo, czyli czerwonymi ustami. Zobaczcie, co już teraz możecie nabyć dla siebie lub w prezencie.

 

Fashion Shop z gadżetami dla branży kreatywnej

Fashion Shop to wyjątkowy sklep z gadżetami skierowanymi dla branży kreatywnej. Pierwszym z produktów jest kalendarz w formie pocztówek, które zostały ozdobione ilustracjami Arka Vaza, Eleny Ciupriny oraz Jagody Jago (wszystkie możecie zobaczyc w galerii). Twórczyni Akademii, Olka Kaźmierczak, twierdzi, że branża mody w szczególności potrzebuje przedmiotów, które nie tylko będą motywować oraz porządkować codzienne działania.

„Kalendarz to też esencja wydarzeń, które dzieją się w modzie na świecie – wypisaliśmy najważniejsze, żeby nasz specjalista zawsze był na bieżąco z tym, co się dzieje w branży. Trzecia kwestia – ponoć najlepiej jest planować miesięczne cele, dlatego na każdej pocztówce jest miejsce na <rzeczy, które nie mogą się nie udać>. Zakładamy, że po roku można sobie rozłożyć te 12 pocztówek i zobaczyć, co nam się przez 365 dni udało” – twierdzi Olka.

W ten sposób powstał także plecak w kolorze czerni do szybkiego pakowania się na cały dzień pracy oraz karta podarunkowa, którą można wykorzystać jako prezent, bo edukacja także może być seksowna.  Założycielka Fashion PR Talks nie chce zdradzać, co już niebawem pojawi się w sklepie, ale zapewnia, że w przyszłości wprowadzi ofertę, która „ukoi nerwy PR-owca, da odpocząć brand menedżerowi oraz zmotywuje branżowego juniora”.

My czekamy na coś ekstra dla zabieganych dziennikarzy!

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 20-26.03.2017

Matki próbujące wybić się na popularności swoich dzieci, (dosłowny) mariaż dwóch edycji „Vogue’a” i szokujące projekty luksusowych marek balansujące na granicy skandalicznej brzydoty. W minionym tygodniu czytaliśmy sporo o nowych produktach, wydarzeniach towarzyskich z branży „high fashion” i podziwialiśmy sesje, w których do głosu coraz częściej dochodzą legendarne ikony modelingu z lat 90. Zobaczcie, co jeszcze musicie wiedzieć o ostatnich siedmiu dniach!

ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.