Fashion Shop z gadżetami dla branży kreatywnej

Fashion Shop to kolejny projekt Akademii Fashion PR Talks, który ma na celu dostarczanie branży kreatywnej gadżetów i przedmiotów niezbędnych w codziennej pracy. Ma nie tylko motywować do działania, ale także nagradzać. To jedyny tego typu sklep, w którym zajdziemy produkty opatrzone charakterystycznym logo, czyli czerwonymi ustami. Zobaczcie, co już teraz możecie nabyć dla siebie lub w prezencie.

 

Fashion Shop z gadżetami dla branży kreatywnej

Fashion Shop to wyjątkowy sklep z gadżetami skierowanymi dla branży kreatywnej. Pierwszym z produktów jest kalendarz w formie pocztówek, które zostały ozdobione ilustracjami Arka Vaza, Eleny Ciupriny oraz Jagody Jago (wszystkie możecie zobaczyc w galerii). Twórczyni Akademii, Olka Kaźmierczak, twierdzi, że branża mody w szczególności potrzebuje przedmiotów, które nie tylko będą motywować oraz porządkować codzienne działania.

„Kalendarz to też esencja wydarzeń, które dzieją się w modzie na świecie – wypisaliśmy najważniejsze, żeby nasz specjalista zawsze był na bieżąco z tym, co się dzieje w branży. Trzecia kwestia – ponoć najlepiej jest planować miesięczne cele, dlatego na każdej pocztówce jest miejsce na <rzeczy, które nie mogą się nie udać>. Zakładamy, że po roku można sobie rozłożyć te 12 pocztówek i zobaczyć, co nam się przez 365 dni udało” – twierdzi Olka.

W ten sposób powstał także plecak w kolorze czerni do szybkiego pakowania się na cały dzień pracy oraz karta podarunkowa, którą można wykorzystać jako prezent, bo edukacja także może być seksowna.  Założycielka Fashion PR Talks nie chce zdradzać, co już niebawem pojawi się w sklepie, ale zapewnia, że w przyszłości wprowadzi ofertę, która „ukoi nerwy PR-owca, da odpocząć brand menedżerowi oraz zmotywuje branżowego juniora”.

My czekamy na coś ekstra dla zabieganych dziennikarzy!

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 15-21.05.2017

Od kilku dni to oczywiście 70. edycja festiwalu w Cannes jest na ustach wszystkich przedstawicieli oraz fanów branży filmu i mody. Reszta świata popkultury, której w tym roku nie było dane błyszczeć na francuskim czerwonym dywanie jednak nie próżnuje – brytyjskiego „Vogue’a” czekają kolejne personalne zmiany, Hedi Slimane wraca chyba na dobre do fotografii, gang Saint Laurent poszerzył się o kolejną gwiazdę, wiemy także kto poprowadzi kolejną ceremonię rozdania nagród Grammy. Gotowi na tydzień w pigułce? Zaczynamy!

Charlotte Gainsbourg została najnowszą twarzą Saint Laurent

Córka Jane Birkin, Amber Valetta i Anja Rubik w jednym „gangu”? Takie rzeczy tylko w Saint Laurent i dzięki Anthonyemu Vaccarello, który do najnowszej kampanii francuskiej marki zaangażował kolejną wielką gwiazdę. Gainsbourg wystąpiła w  krótkim, klimatycznym video ubrana w ciuchy z kolekcji na jesień-zimę 2017. Cóż, ekipa Vaccarello już niedługo na dobre może wygryźć „armię” Oliviera Rousteinga, a my nie mamy oczywiście nic przeciwko.

Olivier Rousteing zaprojektuje stroje dla paryskiego baletu

Skoro już o dyrektorze kreatywnym Balmain mowa – już niedługo czeka go zupełnie nowe i bardzo ekscytujące zadanie. Rousteing został bowiem wybrany przez francuskiego baletmistrza i choreografa Sebastiena Bertraud to stworzenie kostiumów do jego nowego baletu „Renaissance”, który będzie prezentowany w paryskiej Operze w dniach 13-18. Czerwca. „Moją ambicją jest tworzenie klasycznego, ale jednocześnie adekwatnego do współczesnych czasów baletu, stąd pojawił się w mojej głowie pomysł kontynuacji idei mieszania ze sobą tego DNA z wyglądaniem w przyszłość”, powiedział Bertraud. „Dla mnie, Olivier jest dzisiaj jedyną osobą, która podziela to samo podejście do innowacji przy jednoczesnym poszanowaniu dla tradycyjnych technik”. Czekamy na efekty!

Lucinda Chambers, szefowa Działu Moda brytyjskiego „Vogue’a”, odchodzi ze stanowiska

Kolejne zmiany w brytyjskiej edycji „biblii mody”. Po tym jak pięć miesięcy temu o swoim odejściu po 25 latach poinformowała redaktor naczelna Alexandra Schulman, podobną decyzję postanowiła podjąć wieloletnia szefowa Działu Moda i jeden z największych autorytetów w branży – Lucinda Chambers. Chambers spędziła w „Vogue UK” 36 (!) lat, a ze stanowiskiem pożegna się podobnie jak Schulman, w czerwcu. Kto ją zastąpi już pod kierownictwem nowego naczelnego Edwarda Enninfula? Czekamy na nominację.

Hedi Slimane sfotografował Paris Jackson na potrzeby nowego numeru „Teen Vogue”

To będzie jej rok. Paris Jackson, córka muzycznej legendy, najpierw podpisała kontrakt z prestiżową agencją modelek IMG, została (podobno) ambasadorką marki Calvin Klein, zaliczyła swoją pierwszą MET Galę, a teraz spogląda na nas z nowego numeru „Teen Vogue”, na potrzeby którego sfotografował ją sam Hedi Slimane. Muzycznej odsłonie magazynu towarzyszą bardzo ciekawe wywiady, także z dwoma innymi bohaterami okładek, czyli Solange Knowles i Chance’m The Rapperem.

James Corden ponownie poprowadzi Grammy Awards

James Corden musiał naprawdę nieźle poradzić sobie na tegorocznej ceremonii rozdania nagród Grammy, bo organizatorzy powierzyli mu to zadanie po raz kolejny, co oznacza, że Brytyjczyk znowu będzie zabawiał gwiazdy muzyki w lutym przyszłego roku. To będzie zresztą wyjątkowa ceremonia – nie tylko dlatego, że jubileuszowa (nagrody mają już 60 lat). Impreza po raz pierwszy od 2003 roku powróci też do Nowego Jorku. Będzie się działo!

Sesja tygodnia: Doutzen Kroes w „Vogue Ukraine” (fot. Chris Colls)

Stylizacja tygodnia: Hailey Baldwin w Cannes

ZobaczSchowaj komentarze

Białe botki na cztery sposoby: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

TOPSHOP

KURTKA
ok. 300 zł

H&M

BOTKI
229,90 ZŁ

YEEZY

SPODNIE
OK. 1200 ZŁ

ZARA

BLUZKA
59,90 ZŁ

ASOS

OKULARY
ok. 100 zł

VERSUS VERSACE

"NERKA"
ok. 950 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.