Fashion Shop z gadżetami dla branży kreatywnej

Fashion Shop to kolejny projekt Akademii Fashion PR Talks, który ma na celu dostarczanie branży kreatywnej gadżetów i przedmiotów niezbędnych w codziennej pracy. Ma nie tylko motywować do działania, ale także nagradzać. To jedyny tego typu sklep, w którym zajdziemy produkty opatrzone charakterystycznym logo, czyli czerwonymi ustami. Zobaczcie, co już teraz możecie nabyć dla siebie lub w prezencie.

 

Fashion Shop z gadżetami dla branży kreatywnej

Fashion Shop to wyjątkowy sklep z gadżetami skierowanymi dla branży kreatywnej. Pierwszym z produktów jest kalendarz w formie pocztówek, które zostały ozdobione ilustracjami Arka Vaza, Eleny Ciupriny oraz Jagody Jago (wszystkie możecie zobaczyc w galerii). Twórczyni Akademii, Olka Kaźmierczak, twierdzi, że branża mody w szczególności potrzebuje przedmiotów, które nie tylko będą motywować oraz porządkować codzienne działania.

„Kalendarz to też esencja wydarzeń, które dzieją się w modzie na świecie – wypisaliśmy najważniejsze, żeby nasz specjalista zawsze był na bieżąco z tym, co się dzieje w branży. Trzecia kwestia – ponoć najlepiej jest planować miesięczne cele, dlatego na każdej pocztówce jest miejsce na <rzeczy, które nie mogą się nie udać>. Zakładamy, że po roku można sobie rozłożyć te 12 pocztówek i zobaczyć, co nam się przez 365 dni udało” – twierdzi Olka.

W ten sposób powstał także plecak w kolorze czerni do szybkiego pakowania się na cały dzień pracy oraz karta podarunkowa, którą można wykorzystać jako prezent, bo edukacja także może być seksowna.  Założycielka Fashion PR Talks nie chce zdradzać, co już niebawem pojawi się w sklepie, ale zapewnia, że w przyszłości wprowadzi ofertę, która „ukoi nerwy PR-owca, da odpocząć brand menedżerowi oraz zmotywuje branżowego juniora”.

My czekamy na coś ekstra dla zabieganych dziennikarzy!

ZobaczSchowaj komentarze

Gucci rusza z uniwersyteckim laboratorium badań

Kolejny miesiąc, kolejna wyjątkowa inicjatywa Gucci. Tym razem nie chodzi jednak o sprawy związane z rynkiem beauty, wzornictwem czy zaskakującymi kolaboracjami, a o projekt naukowy, który włoska marka powoła do życia wspólnie z jedną z najlepszych włoskich uczelni – uniwersytetem Bocconi w Mediolanie. „Gucci Research Lab” bo tak brzmi jego nazwa, będzie 3-letnim programem researchowym, który nie tylko przeanalizuje biznesowe aspekty działania tego domu mody, ale przede wszystkim w sposób naukowy udowodni, jak bardzo oddziałują one na jego globalny i finansowy sukces.

O wyjątkowym podejściu Gucci do prowadzenia biznesu oraz będących filarem przedsiębiorstwa struktur czy działających w jego ramach zasobów ludzkich pisaliśmy nie raz. Zdaniem wielu specjalistów, ale także osób blisko związanych z marką to właśnie one w połączeniu z osobliwą kreatywną wizją Alessandro Michele powodują, że Gucci z kwartału na kwartał notuje coraz większe zyski i przoduje w niemal wszystkich rynkowych klasyfikacjach. Swoje doświadczenie, zasoby oraz dostępne dane włoska marka przeniesie teraz na pole typowo naukowe, a konkretnie na 3-letni program researchowy, który powoła wspólnie z mediolańskim uniwersytetem Boccioni i który pokaże, jak marki luksusowe ewoluują i powinny ewoluować w pełnym wyzwań XXI wieku.

Trzyletni Gucci Research Lab, bo taką nazwę otrzymał program, będzie tworzony przez czterech uniwersyteckich profesorów, nad którymi kierownictwo będzie sprawował Dyrektor Laboratorium, co oznacza, że będzie miał on strukturę bardzo zbliżoną do większości laboratoriów wchodzących w skład uczelni wyższych. Wszystkie zgromadzone wnioski będą prezentowane rocznie w specjalnie wydawanej broszurze, a dostęp do nich będą mieli zarówno akcjonariusze marki, jak i szeroka publiczność. Osią programu została kultura prowadzenia organizacji, co w praktyce oznacza nacisk położony na kierowanie zasobami ludzkimi, stopień i kreowanie zaangażowania po stronie pracowników, statystyki dotyczące podejmowania ryzyka na różnych etapach działania firmy, tempo podejmowania decyzji czy programowanie – słowem, tak zwane „umiejętności miękkie” organizacji (ang. soft skills), które ulepszają warunki do optymalnego działania pracowników i, co oczywiście za tym idzie, całej firmy. Gucci doskonale bowiem zdaje sobie sprawę z tego (i pokazało to nie raz), że u podstaw każdego pełnowymiarowego sukcesu leżą jednostki ludzkie, a środowisko pracy może w taki sam sposób przyczynić się do globalnego sukcesu marki, co jej sromotnej porażki.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.