Fashion Shop z gadżetami dla branży kreatywnej

Fashion Shop to kolejny projekt Akademii Fashion PR Talks, który ma na celu dostarczanie branży kreatywnej gadżetów i przedmiotów niezbędnych w codziennej pracy. Ma nie tylko motywować do działania, ale także nagradzać. To jedyny tego typu sklep, w którym zajdziemy produkty opatrzone charakterystycznym logo, czyli czerwonymi ustami. Zobaczcie, co już teraz możecie nabyć dla siebie lub w prezencie.

 

Fashion Shop z gadżetami dla branży kreatywnej

Fashion Shop to wyjątkowy sklep z gadżetami skierowanymi dla branży kreatywnej. Pierwszym z produktów jest kalendarz w formie pocztówek, które zostały ozdobione ilustracjami Arka Vaza, Eleny Ciupriny oraz Jagody Jago (wszystkie możecie zobaczyc w galerii). Twórczyni Akademii, Olka Kaźmierczak, twierdzi, że branża mody w szczególności potrzebuje przedmiotów, które nie tylko będą motywować oraz porządkować codzienne działania.

„Kalendarz to też esencja wydarzeń, które dzieją się w modzie na świecie – wypisaliśmy najważniejsze, żeby nasz specjalista zawsze był na bieżąco z tym, co się dzieje w branży. Trzecia kwestia – ponoć najlepiej jest planować miesięczne cele, dlatego na każdej pocztówce jest miejsce na <rzeczy, które nie mogą się nie udać>. Zakładamy, że po roku można sobie rozłożyć te 12 pocztówek i zobaczyć, co nam się przez 365 dni udało” – twierdzi Olka.

W ten sposób powstał także plecak w kolorze czerni do szybkiego pakowania się na cały dzień pracy oraz karta podarunkowa, którą można wykorzystać jako prezent, bo edukacja także może być seksowna.  Założycielka Fashion PR Talks nie chce zdradzać, co już niebawem pojawi się w sklepie, ale zapewnia, że w przyszłości wprowadzi ofertę, która „ukoi nerwy PR-owca, da odpocząć brand menedżerowi oraz zmotywuje branżowego juniora”.

My czekamy na coś ekstra dla zabieganych dziennikarzy!

ZobaczSchowaj komentarze

Z ostatniej chwili: H&M rusza z nową marką!

Gdyby ten news pojawił się jutro lub, tym bardziej, w sobotę, prawdopodobnie pomyślelibyśmy, że jest niczym innym jak primaaprilisowym żartem. A jednak, jak donosi dziś od samego rana jeden z najważniejszych portali w branży – Business of Fashion – szwedzki gigant H&M rusza z kolejną marką. Arket, bo tak ma brzmieć jej nazwa będzie opierać się na idei „stylu ponad trendami” i zadebiutuje stacjonarnie w Londynie już pod koniec lata.

Tego się nikt chyba nie spodziewał. Szwedzki gigant odzieżowy, który w swoim portfolio oprócz H&M ma także między innymi COSa i &Other Stories, postanowił wprowadzić na rynek zupełnie nową markę. Jako pierwszy, w ekskluzywnym materiale poinformował o tym portal Business of Fashion.

Jak dowiedzieli się dziennikarze BOF, Arket ma być marką bazującą na codziennej modzie i oferującą podstawowe produkty dla mężczyzn, kobiet, dzieci, ale także do domu i zakorzenioną głównie w idei stylu, który „wykracza poza trendy”. Co ciekawe, Arket oprócz swojego własnego asortymentu, będzie sprzedawał także produkty z portfolio innych, skrupulatnie wyselekcjonowanych marek. To zabieg dość podobny do tego, który możemy obserwować chociażby w &Other Stories – przypomnijmy, że w ofercie sklepu znajdziemy też na przykład buty Nike. Ceny mają być minimalnie wyższe niż standardowo w przypadku innych marek z portfolio grupy H&M – za męską koszulę zapłacimy od 40 do nawet 115 euro.

Pierwsze sklep Arket, którego nazwa oznacza ze szwedzkiego tyle, co kartka papieru, wbrew pozorom wcale nie otworzy się w Szwecji, a Londynie – konkretnie przy Regent Street, już pod koniec tego lata. Otwarciu sklepu stacjonarnego będzie także towarzyszył start butku internetowego dostępnego początkowo dla 18 europejskich krajów.

Czekamy na pierwszy sklep w Polsce!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.