Fashion PR Talks: kampania Opportunity Call

Szkoła biznesu mody założona przez Olkę Kaźmierczak startuje z drugą kampanią. Zatytułowana #OPPORTUNITYCALL ma na celu zachęcić do podjęcia wyzwania i zainwestowania we własną edukację, oczywiście w Fashion PR Talks. Akademia przygotowała kolejny cykl warsztatów z nowymi mentorami, więc jeśli chcecie zdobyć cenną wiedzę z zakresu mody, koniecznie sprawdźcie co będzie się działo w nowym semestrze.

Fashion PR Talks: kampania Opportunity Call

Inspiracją do nowej kampanii Fashion PR Talks, była legenda opowiadana przez Christiana Diora. Z informacji prasowej dowiedzieliśmy się, że słynny projektant twierdził, że o zostaniu projektantem zadecydował czysty przypadek. Według zabobonnego kreatora była to pozłacana, metalowa gwiazdka, oderwana od piasty koła wozu konnego. To ona doprowadziła Diora do Marcela Boussaka, francuskiego potentata branży tekstylnej, który postanowił zainwestować w pierwszy butik Diora.

Olka Kaźmierczak wykorzystała tę historię do stworzenia kampanii #OPPORTUNITYCALL. Przekonuje, że zamiast czekać na sygnały i wyczekiwać idealnego momentu, jak to miało miejsce w przypadku Diora, lepiej zacząć podejmować świadome decyzje. A te dotyczące rozwoju i edukacji nigdy nie powinny być przypadkowe. „Zamiast czekać na złotą gwiazdkę, spójrz w głąb siebie – nie oglądaj się na innych, w lustrzanym odbiciu znajduje się wszystko to, czego potrzebujesz“ – twierdzi Olka. Do tego zachęcają też hasła, wręcz nawołujące do działania, takie jak: I think you should just go for it; If you are waiting for a sign, this is it; oraz How about yes? Ciężko nie skorzystać z tej bogatej oferty, ponieważ mentorami Fashion PR Talks są świetni specjaliści, pracujący w biznesie mody od wielu lat.

Jeśli chcecie wiedzieć więcej, zajrzyjcie na stronę Fashion PR Talks, aby wybrać najciekawsze dla was warsztaty. Szkolenia odbywają się we czwartki, piątki i soboty w siedzibie akademii przy ul. Mikołaja Kopernika 34/405 w Warszawie. My zawsze jesteśmy na tak, jeżeli chodzi o rozwój oraz zdobywanie wiedzy.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Z ostatniej chwili: H&M rusza z nową marką!

Gdyby ten news pojawił się jutro lub, tym bardziej, w sobotę, prawdopodobnie pomyślelibyśmy, że jest niczym innym jak primaaprilisowym żartem. A jednak, jak donosi dziś od samego rana jeden z najważniejszych portali w branży – Business of Fashion – szwedzki gigant H&M rusza z kolejną marką. Arket, bo tak ma brzmieć jej nazwa będzie opierać się na idei „stylu ponad trendami” i zadebiutuje stacjonarnie w Londynie już pod koniec lata.

Tego się nikt chyba nie spodziewał. Szwedzki gigant odzieżowy, który w swoim portfolio oprócz H&M ma także między innymi COSa i &Other Stories, postanowił wprowadzić na rynek zupełnie nową markę. Jako pierwszy, w ekskluzywnym materiale poinformował o tym portal Business of Fashion.

Jak dowiedzieli się dziennikarze BOF, Arket ma być marką bazującą na codziennej modzie i oferującą podstawowe produkty dla mężczyzn, kobiet, dzieci, ale także do domu i zakorzenioną głównie w idei stylu, który „wykracza poza trendy”. Co ciekawe, Arket oprócz swojego własnego asortymentu, będzie sprzedawał także produkty z portfolio innych, skrupulatnie wyselekcjonowanych marek. To zabieg dość podobny do tego, który możemy obserwować chociażby w &Other Stories – przypomnijmy, że w ofercie sklepu znajdziemy też na przykład buty Nike. Ceny mają być minimalnie wyższe niż standardowo w przypadku innych marek z portfolio grupy H&M – za męską koszulę zapłacimy od 40 do nawet 115 euro.

Pierwsze sklep Arket, którego nazwa oznacza ze szwedzkiego tyle, co kartka papieru, wbrew pozorom wcale nie otworzy się w Szwecji, a Londynie – konkretnie przy Regent Street, już pod koniec tego lata. Otwarciu sklepu stacjonarnego będzie także towarzyszył start butku internetowego dostępnego początkowo dla 18 europejskich krajów.

Czekamy na pierwszy sklep w Polsce!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.