Fashion PR Talks: kampania Opportunity Call

Szkoła biznesu mody założona przez Olkę Kaźmierczak startuje z drugą kampanią. Zatytułowana #OPPORTUNITYCALL ma na celu zachęcić do podjęcia wyzwania i zainwestowania we własną edukację, oczywiście w Fashion PR Talks. Akademia przygotowała kolejny cykl warsztatów z nowymi mentorami, więc jeśli chcecie zdobyć cenną wiedzę z zakresu mody, koniecznie sprawdźcie co będzie się działo w nowym semestrze.

Fashion PR Talks: kampania Opportunity Call

Inspiracją do nowej kampanii Fashion PR Talks, była legenda opowiadana przez Christiana Diora. Z informacji prasowej dowiedzieliśmy się, że słynny projektant twierdził, że o zostaniu projektantem zadecydował czysty przypadek. Według zabobonnego kreatora była to pozłacana, metalowa gwiazdka, oderwana od piasty koła wozu konnego. To ona doprowadziła Diora do Marcela Boussaka, francuskiego potentata branży tekstylnej, który postanowił zainwestować w pierwszy butik Diora.

Olka Kaźmierczak wykorzystała tę historię do stworzenia kampanii #OPPORTUNITYCALL. Przekonuje, że zamiast czekać na sygnały i wyczekiwać idealnego momentu, jak to miało miejsce w przypadku Diora, lepiej zacząć podejmować świadome decyzje. A te dotyczące rozwoju i edukacji nigdy nie powinny być przypadkowe. „Zamiast czekać na złotą gwiazdkę, spójrz w głąb siebie – nie oglądaj się na innych, w lustrzanym odbiciu znajduje się wszystko to, czego potrzebujesz“ – twierdzi Olka. Do tego zachęcają też hasła, wręcz nawołujące do działania, takie jak: I think you should just go for it; If you are waiting for a sign, this is it; oraz How about yes? Ciężko nie skorzystać z tej bogatej oferty, ponieważ mentorami Fashion PR Talks są świetni specjaliści, pracujący w biznesie mody od wielu lat.

Jeśli chcecie wiedzieć więcej, zajrzyjcie na stronę Fashion PR Talks, aby wybrać najciekawsze dla was warsztaty. Szkolenia odbywają się we czwartki, piątki i soboty w siedzibie akademii przy ul. Mikołaja Kopernika 34/405 w Warszawie. My zawsze jesteśmy na tak, jeżeli chodzi o rozwój oraz zdobywanie wiedzy.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Polskie modelki na tygodniu mody haute couture jesień 2017

Kolejny tydzień haute couture w Paryżu już za nami. Projektanci jak zwykle dostarczyli nam wielu modowych wrażeń, a my z uwagą obserwowaliśmy zachwycające kreacje, ręcznie szyte tkaniny i kreatywne scenografie. Nie zawiodły  polskie modelki, które również tym razem zawojowały paryskie wybiegi. Które dziewczyny pokochali projektanci? Kto pobił tegoroczny rekord? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszej galerii!

Polskie modelki na tygodniu mody haute couture jesień 2017

Michelle Gutknecht (Uncover Models)


Michalina, albo jak woli Michelle, to znowu rekordzistka. Podczas minionego tygodnia mody haute couture poszła w aż 8 pokazach: Dior, Valentino, Elie Saab, Giambattista Valli, Ulyana Sergeenko, Chanel, Alexandre Vauthier oraz Fendi. Mamy przeczucie, że to dopiero początek międzynarodowej kariery Michelle, która (bardzo słusznie) może być nazwana nową polską królową wybiegów.
ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.