Fashion Post i Ewa Chodakowska: trenuj przynajmniej 3 razy w tygodniu

Konsekwencja i determinacja są cechami charakteru niezbędnymi do uzyskania wymarzonej sylwetki oraz świetnej formy. W osiągnięciu upragnionego celu z pewnością pomogą nam dobrze rozplanowane treningi. Wraz z nadejściem wiosny podejmujemy wyzwanie wraz z Ewą Chodakowską i staramy się ćwiczyć przynajmniej 3 razy w tygodniu. Mamy nadzieje, że uda nam się wytrwać w tym postanowieniu.

Najtrudniej jest zacząć przygodę z aktywnym stylem życia. Choć wszyscy powiadają, że sport to zdrowie, nie należy natychmiast rzucać się na wszystkie dyscypliny, a zdecydowanie lepiej dawkować sobie wysiłek z umiarem. Wcielenie nowych nawyków i znalezienie czasu na regularne treningi w zabieganym trybie życia wcale nie jest takie proste, ale nie jest także niemożliwe. Świetne samopoczucie oraz smukła sylwetka są warte poświęcenia.

Fashion Post i Ewa Chodakowska: ćwiczymy w domu

Skoro zdecydowaliśmy się na treningi domowe i postanowiliśmy zaoszczędzić czas na dojazdy do siłowni, okazuje się, że aby właściwie rozplanować treningi wystarczą nam 3-4 godziny tygodniowo. Taka deklaracja może nie wystarczyć, ponieważ kiedy wylądujemy po pracy na kanapie, już żadna siła może nas z stamtąd nie ruszyć. Dlatego polecamy wyznaczyć sobie dni treningowe, przykładowo poniedziałek, środę, piątek lub sobotę i trzymać się tego planu. Jeżeli ćwiczymy 3-4 razy w tygodniu, zadbajmy o to, aby nie dopuścić do sytuacji, w której w jednej części tygodnia trenujemy, a w drugiej się lenimy. Musimy przeplatać trening dniami przerwy, podczas której nasz organizm odpocznie oraz dostanie odpowiednią dawkę regeneracji. Dzięki takiemu systemowy unikniemy przetrenowania. W dni i godziny kiedy ćwiczymy nie planujemy nic, co mogłoby nas odciągnąć od realizacji planu.

Tak uzbrojone w wiedzę, powinnyśmy wcześniej zapoznać się z treningami Ewy Chodakowskiej, aby sprawnie je wykonywać, nie tracić czasu i szybko przechodzić z jednego zestawu do drugiego. Ćwiczenia powinny płynie następować jedne po drugich, ponieważ tylko wtedy maksymalnie wykorzystujemy godzinną jednostkę treningową oraz utrzymujemy odpowiedni poziom metabolizmu. Jak tylko opanujemy poprawne wykonywanie „skalpela”, „kilera” czy „turbo spalania”, warto sukcesywnie zwiększać tempo, a tym samym dokładać ilość powtórzeń. Sam trening powinien trwać 40-45 minut, natomiast po 10 minut powinnyśmy przeznaczyć na rozgrzewkę i rozciąganie.

Fashion Post i Ewa Chodakowska: pamiętaj o rozgrzewce

Powinniśmy pamiętać o tym, aby łączyć ze sobą różne rodzaje treningów, najlepiej typu cardio, które pozwolą nam spalić więcej kalorii oraz zredukują tkankę tłuszczową wraz z treningami interwałowymi, które podkręca metabolizm oraz treningami wzmacniająco-siłowymi, które ładnie rozbudują tkankę mięśniową oraz ujędrnią ciało. Nie może być to zbiór ćwiczeń na jedną partie ciała, muszą działać holistycznie na całą sylwetkę. Ewa Chodakowska dokłada także do tego dbanie o swoje dobre samopoczucie, dlatego warto zawsze używać kosmetyków. My wybieramy zestaw adidas adipure, aby zawsze czuć się świeżo i komfortowo.

 

Chodźcie z nami na trening!

 

Partnerem publikacji jest COTY. 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals

Czym jest dla ciebie oryginalność? adidas Originals w nowej kampanii z udziałem przedstawicieli mody, sztuki i muzyki szuka odpowiedzi na to niewątpliwie trudne pytanie. Efektem tej współpracy jest wyjątkowe video, w którym Ewelina Gralak, Klaudia Szafrańska oraz Oskar Podolski opowiadają czym według nich jest oryginalność.

Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals
ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 26.: odtwarzamy biały total-look Kate Bosworth za mniej niż 500 złotych! [WIDEO]

STRADIVARIUS

TOREBKA

SOMEDAY

SPODNIE
419 ZŁ

TOPSHOP

KLAPKI
119 ZŁ

BERSHKA

TOP
49,90 ZŁ

BERSHKA

TOP
34,90 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 ZŁ
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.