Fashion Post i Ewa Chodakowska: trenuj przynajmniej 3 razy w tygodniu

Konsekwencja i determinacja są cechami charakteru niezbędnymi do uzyskania wymarzonej sylwetki oraz świetnej formy. W osiągnięciu upragnionego celu z pewnością pomogą nam dobrze rozplanowane treningi. Wraz z nadejściem wiosny podejmujemy wyzwanie wraz z Ewą Chodakowską i staramy się ćwiczyć przynajmniej 3 razy w tygodniu. Mamy nadzieje, że uda nam się wytrwać w tym postanowieniu.

Najtrudniej jest zacząć przygodę z aktywnym stylem życia. Choć wszyscy powiadają, że sport to zdrowie, nie należy natychmiast rzucać się na wszystkie dyscypliny, a zdecydowanie lepiej dawkować sobie wysiłek z umiarem. Wcielenie nowych nawyków i znalezienie czasu na regularne treningi w zabieganym trybie życia wcale nie jest takie proste, ale nie jest także niemożliwe. Świetne samopoczucie oraz smukła sylwetka są warte poświęcenia.

Fashion Post i Ewa Chodakowska: ćwiczymy w domu

Skoro zdecydowaliśmy się na treningi domowe i postanowiliśmy zaoszczędzić czas na dojazdy do siłowni, okazuje się, że aby właściwie rozplanować treningi wystarczą nam 3-4 godziny tygodniowo. Taka deklaracja może nie wystarczyć, ponieważ kiedy wylądujemy po pracy na kanapie, już żadna siła może nas z stamtąd nie ruszyć. Dlatego polecamy wyznaczyć sobie dni treningowe, przykładowo poniedziałek, środę, piątek lub sobotę i trzymać się tego planu. Jeżeli ćwiczymy 3-4 razy w tygodniu, zadbajmy o to, aby nie dopuścić do sytuacji, w której w jednej części tygodnia trenujemy, a w drugiej się lenimy. Musimy przeplatać trening dniami przerwy, podczas której nasz organizm odpocznie oraz dostanie odpowiednią dawkę regeneracji. Dzięki takiemu systemowy unikniemy przetrenowania. W dni i godziny kiedy ćwiczymy nie planujemy nic, co mogłoby nas odciągnąć od realizacji planu.

Tak uzbrojone w wiedzę, powinnyśmy wcześniej zapoznać się z treningami Ewy Chodakowskiej, aby sprawnie je wykonywać, nie tracić czasu i szybko przechodzić z jednego zestawu do drugiego. Ćwiczenia powinny płynie następować jedne po drugich, ponieważ tylko wtedy maksymalnie wykorzystujemy godzinną jednostkę treningową oraz utrzymujemy odpowiedni poziom metabolizmu. Jak tylko opanujemy poprawne wykonywanie „skalpela”, „kilera” czy „turbo spalania”, warto sukcesywnie zwiększać tempo, a tym samym dokładać ilość powtórzeń. Sam trening powinien trwać 40-45 minut, natomiast po 10 minut powinnyśmy przeznaczyć na rozgrzewkę i rozciąganie.

Fashion Post i Ewa Chodakowska: pamiętaj o rozgrzewce

Powinniśmy pamiętać o tym, aby łączyć ze sobą różne rodzaje treningów, najlepiej typu cardio, które pozwolą nam spalić więcej kalorii oraz zredukują tkankę tłuszczową wraz z treningami interwałowymi, które podkręca metabolizm oraz treningami wzmacniająco-siłowymi, które ładnie rozbudują tkankę mięśniową oraz ujędrnią ciało. Nie może być to zbiór ćwiczeń na jedną partie ciała, muszą działać holistycznie na całą sylwetkę. Ewa Chodakowska dokłada także do tego dbanie o swoje dobre samopoczucie, dlatego warto zawsze używać kosmetyków. My wybieramy zestaw adidas adipure, aby zawsze czuć się świeżo i komfortowo.

 

Chodźcie z nami na trening!

 

Partnerem publikacji jest COTY. 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Ćwicz jak Aniołki Victoria’s Secret!

Za kilka tygodni nasze oczy zwrócą się w kierunku Szanghaju, gdzie w tym roku odbędzie się największe show roku, czyli pokaz Victoria’s Secret. To oznacza, że już teraz nasze media społecznościowe zalewane są filmikami, zdjęciami oraz poradami modelek, które przygotowują się do tego wielkiego dnia. Postanowiliśmy więc zebrać wszystko w jedną całość i stworzyć mini poradnik jak ćwiczyć jak aniołek Victoria’s Secret – nawet jeśli pokaz będziecie oglądać w zaciszu własnej sypialni.

Zainwestuj w siłownię/trenera

Trenować jak aniołek – łatwiej powiedzieć, niż zrobić. W szczególności jeśli spojrzymy na sylwetki modelek Victoria’s Secret będących przedmiotem zazdrości większości kobiet na świecie. Nie oznacza to jednak, że osiągnięcie podobnego efektu jest niewykonalne. Wystarczy odpowiednio się przygotować i stworzyć taką rutynę treningową, która odpowiednio wyćwiczy nasze mięśnie. Modelki najchętniej korzystają z pomocy znanych trenerów, w szczególności z nowojorskiej siłowni Dogpound (Instagram @dogpound). Właśnie tam, nad ich idealnymi figurami pracuje trener Kirk Myers (@kirkmyersfitness), z którym ćwiczą między innymi Lais Riberio, Josephine Skriver czy Romee Strijd.

Miksuj różne ćwiczenia

Michael Blauner, trener modelek, przyznaje, że dobór ćwiczeń podczas przygotowań do pokazu jest kluczowy. Ważne jest, aby były one jak najbardziej zróżnicowane. Dlatego on sam jest zwolennikiem treningów, które składają się między innymi z podnoszenia ciężarów, jogi oraz ćwiczeń kardio.

Ćwicz regularnie

Adriana Lima wielokrotnie podkreśla jak ważny jest regularny trening oraz to, żeby znaleźć takie ćwiczenia, która sprawiają nam przyjemność. Ona sama od ponad 10 lat trenuje boks (często z Joanną Jędrzejrzyk, z którą się przyjaźni), ale stara się robić również inne rzeczy. Przez półtora miesiąca przed pokazem ćwiczy na… skakance, a na siłowni zobaczymy ją w tym okresie codziennie.

Forma nie zrobi się w weekend

Chociaż każdy z nas wolałby, żeby wyrobienie idealnej sylwetki zajmowało kilka tygodni, to rzeczywistość jest zupełnie inna. Jasmine Tookes o swoją sylwetkę dba cały rok, jedyne co się zmienia to intensywność treningów, w szczególności na kilka tygodni przed pokazem.

Ćwicz do rytmu i nie zapominaj się nawadniać

Alessandra Ambrosio na wybiegu Victoria’s Secret pojawia się regularnie od dekady, co oznacza, że plany treningowe i dietetyczne opanowała do perfekcji. Jej rada? Ćwiczyć z ulubioną muzyką – ona sama na swoich playlistach ma prawdziwą mieszankę elektroniki oraz hitów z lat 80. Kolejną ważną rzeczą jest to, żeby zawsze pamiętać o nawadnianiu. Nie ważne czy lubimy ćwiczyć na siłowni, w domu czy na zewnątrz, butelka wody to podstawa.

Dobra dieta

Nie ma co ukrywać. Samymi ćwiczeniami cudów się nie zdziała. Dieta jest równie ważna, o ile nie ważniejsza. Josephine Skriver regularnie wstawia zdjęcia swoich posiłków na Instagramie prowadzonym wspólnie z Jasmine Tookes, z których jasno wynika, że zbalansowana dieta jest kluczem do sukcesu.

Post udostępniony przez JoJa (@joja)

A jeśli oglądanie modelek was nie motywuje, zawsze pozostaje FatJewish:

ZobaczSchowaj komentarze

Cekiny - ponadczasowy trend, bez którego nie wyobrażamy sobie karnawału!

Tom Ford

Długa cekinowa sukienka
ok.16 595 zł

Gucci


ok.11 257 zł

H&M

Welurowa sukienka z cekinami
229,90 zł

Sigerson Morrison

Kozaki z cekinami
1259,40 zł

Reserved

Długa cekinowa spódnica
49,99 zł

Mango

Cekinowa sukienka z falbanką
99,90 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.