Fashion Post i Ewa Chodakowska: ćwiczymy w domu

Poznaliśmy już 5 najważniejszych porad Ewy Chodakowskiej, które mają nam zapewnić świetną kondycję oraz smukłą sylwetkę. Dzięki pokładom energii, jakimi dzieli się z nami trenerka, nasza motywacja wzrasta, a chęć wcielania ich w życie, napędza nas do działania, Zamierzamy się z nimi zmierzyć i sprawdzić na własnym ciele w naszym domu. Zatem, czas na trening!

Ewa Chodakowska od zawsze przekonuje, że sport jest dla wszystkich i nie wymaga wielkich nakładów finansowych. Wystarczy tylko motywacja, obuwie treningowe i wygodny strój, a także niewielka przestrzeń wygospodarowana we własnym domu. Świetnie znamy jej programy treningowe, które kiedyś bardzo często nagrywała we własnym pokoju.  Dlatego postanowiliśmy skorzystać z jej rady i od razu ją przetestować.

Nieważne w jakim punkcie swojej przygody ze sportem obecnie się znajdujemy, bowiem każdy kiedyś zaczynał i pokonywał podobne trudności. Ćwicząc w domu mamy wszystko, czego potrzebujemy, zatem nie możemy szukać wymówek. Każde miejsce w domu możemy szybko zamienić w naszą prywatną salę treningową. Nam wystarczy salon, a wraz ze wzrostem temperatur planujemy przenieść się na domowy taras. Jeśli mamy matę, ciężarki, poduszki stabilizujące lub inne sportowe gadżety – nasz trening może być jeszcze trudniejszy. Zamiast drogiego karnetu, możemy z każdym miesiącem pozwolić sobie na dużo przyjemniejsze zakupy – nowe topy, leginsy lub kosmetyki z serii adidas adipure, dzięki którym możemy podkręcić prędkość, bez obawy o utratę poczucia świeżości.

 

Ćwicząc w domu, same decydujemy o rodzaju treningu, poziomie trudności oraz tempie, jakie danego dnia chcemy sobie narzucić. Możemy postawić na statyczny skalpel – naszym zdaniem dobry trening na początek przygody z Ewą Chodakowską, a z czasem dokładać killer – dynamiczne cardio przeplata się z ćwiczeniami siłowymi lub turbo spalanie, które świetnie rzeźbi sylwetkę. Jeśli nie są to nasze pierwsze treningi, możemy samodzielnie układać swoje 30 minutowe treningi bazując na 6-minutówkach publikowanych przez trenerkę na jej kanale You Tube.

Podczas domowego treningu, to my decydujemy o muzyce, jaka nam towarzyszy, dzięki czemu możemy skupić się bardziej na pracy własnego ciała. Oszczędzamy czas na dojazd do zatłoczonych siłowni i stanie w korkach. Jesteśmy w stanie bardziej się wyciszyć i wykonać trening z większym zaangażowaniem. Jeszcze większy komfort uzyskamy używając regularnie dezodorantu adidas adipure. Teraz pozostaje nam jedynie doskonalenie techniki wykonywania wszystkich ćwiczeń.

Dołączcie do nas i ćwiczcie w domu. Dzięki temu wystarczy tylko godzina dziennie na cały trening wraz z przygotowaniem. Gwarantujemy wysoki poziom endorfin.

 

Partnerem publikacji jest COTY.

ZobaczSchowaj komentarze

Ćwiczenia dla opornych: jak zacząć?

„Od jutra zaczynam chodzić na siłownię”, „forma na lato sama się nie zrobi”, „a może ćwiczenia z trenerem personalnym?”: ile razy słyszeliśmy (albo sami powiedzieliśmy) takie słowa? Pewnie więcej niż byśmy chcieli się do tego przyznać. Niestety z ćwiczeniami jest jak ze wszystkim w życiu. Najtrudniej jest zacząć. Tym bardziej, że wymarzona sylwetka równa się wielu wyrzeczeniom, odpowiedniej diecie i regularności. A nie każdy potrafi się zmobilizować i po prostu zacząć. Dlatego dzisiaj przychodzimy z pomocą wszystkim takim osobom oraz podpowiadamy kilka wskazówek jak najlepiej zacząć ćwiczyć, a w roli naszego eksperta wystąpi Anna Nowak z bloga Cooka.pl.

Ćwiczenia dla opornych: jak zacząć?

Co lepsze - intuicja czy trener personalny


Wielu z nas wydaje się, że sami świetnie sobie poradzimy, nawet w kwestii ćwiczeń, które mają wysmuklić naszą sylwetkę. W internecie przecież roi się od filmików, porad i materiałów, które zachęcają hasłami jak „efekt po 10 minutach”. Niestety to nie do końca jest prawdą. Dlatego Ania na samym początku swoich treningów zasięgnęła rady trenera personalnego, który podpowiedział, które ćwiczenia są najlepsze dla poszczególnych części ciała. Tutaj potwierdza się powiedzenie „jakość a nie ilość”, ponieważ dokładny, dobrze zrobiony trening może zdziałać cuda.
ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.