Fashion Post i Ewa Chodakowska: ćwiczymy w domu

Poznaliśmy już 5 najważniejszych porad Ewy Chodakowskiej, które mają nam zapewnić świetną kondycję oraz smukłą sylwetkę. Dzięki pokładom energii, jakimi dzieli się z nami trenerka, nasza motywacja wzrasta, a chęć wcielania ich w życie, napędza nas do działania, Zamierzamy się z nimi zmierzyć i sprawdzić na własnym ciele w naszym domu. Zatem, czas na trening!

Ewa Chodakowska od zawsze przekonuje, że sport jest dla wszystkich i nie wymaga wielkich nakładów finansowych. Wystarczy tylko motywacja, obuwie treningowe i wygodny strój, a także niewielka przestrzeń wygospodarowana we własnym domu. Świetnie znamy jej programy treningowe, które kiedyś bardzo często nagrywała we własnym pokoju.  Dlatego postanowiliśmy skorzystać z jej rady i od razu ją przetestować.

Nieważne w jakim punkcie swojej przygody ze sportem obecnie się znajdujemy, bowiem każdy kiedyś zaczynał i pokonywał podobne trudności. Ćwicząc w domu mamy wszystko, czego potrzebujemy, zatem nie możemy szukać wymówek. Każde miejsce w domu możemy szybko zamienić w naszą prywatną salę treningową. Nam wystarczy salon, a wraz ze wzrostem temperatur planujemy przenieść się na domowy taras. Jeśli mamy matę, ciężarki, poduszki stabilizujące lub inne sportowe gadżety – nasz trening może być jeszcze trudniejszy. Zamiast drogiego karnetu, możemy z każdym miesiącem pozwolić sobie na dużo przyjemniejsze zakupy – nowe topy, leginsy lub kosmetyki z serii adidas adipure, dzięki którym możemy podkręcić prędkość, bez obawy o utratę poczucia świeżości.

 

Ćwicząc w domu, same decydujemy o rodzaju treningu, poziomie trudności oraz tempie, jakie danego dnia chcemy sobie narzucić. Możemy postawić na statyczny skalpel – naszym zdaniem dobry trening na początek przygody z Ewą Chodakowską, a z czasem dokładać killer – dynamiczne cardio przeplata się z ćwiczeniami siłowymi lub turbo spalanie, które świetnie rzeźbi sylwetkę. Jeśli nie są to nasze pierwsze treningi, możemy samodzielnie układać swoje 30 minutowe treningi bazując na 6-minutówkach publikowanych przez trenerkę na jej kanale You Tube.

Podczas domowego treningu, to my decydujemy o muzyce, jaka nam towarzyszy, dzięki czemu możemy skupić się bardziej na pracy własnego ciała. Oszczędzamy czas na dojazd do zatłoczonych siłowni i stanie w korkach. Jesteśmy w stanie bardziej się wyciszyć i wykonać trening z większym zaangażowaniem. Jeszcze większy komfort uzyskamy używając regularnie dezodorantu adidas adipure. Teraz pozostaje nam jedynie doskonalenie techniki wykonywania wszystkich ćwiczeń.

Dołączcie do nas i ćwiczcie w domu. Dzięki temu wystarczy tylko godzina dziennie na cały trening wraz z przygotowaniem. Gwarantujemy wysoki poziom endorfin.

 

Partnerem publikacji jest COTY.

ZobaczSchowaj komentarze

Najpopularniejsze trendy 2017 roku, które miały pomóc nam zachować zdrowie i szczupłą sylwetkę

2017 rok dobiega końca. Czas więc podsumować i spojrzeć na to jakie modne trendy w ostatnich 365 dniach miały największy wpływ na zachowanie zdrowia, szczupłej sylwetki i naszego dobrego samopoczucia. Diety w 2017 r. skupiały się się na pojedynczych grupach produktów lub, w przypadku sporadycznego postu, próbowały zmienić sposób, w jaki myślimy o posiłkach i w jakim czasie je spożywamy. Innowatorzy opracowali produkty mające na celu poprawę jakości snu, który znów staje się jednym z najważniejszych elementów w zachowaniu zdrowia i urody. Ale które trendy zdrowotne były najgorętsze ze wszystkich – a które nadal będą aktualne w 2018 roku? Przeczytacie w naszej galerii.

Najpopularniejsze trendy 2017 roku, które miały pomóc nam zachować zdrowie i szczupłą sylwetkę
Dieta oparta na warzywach
Chociaż nie jest to zupełnie nowy trend, diety oparte na roślinach utrzymały się w tym roku w nowych trendach w odchudzaniu i nie inaczej będzie w 2018 roku. Jednak należy tu dokonuje ważnego rozróżnienia między "roślinnym" i "wegańskim". Ten pierwszy kładzie nacisk na produkty roślinne, ale nie zakazuje mięsa i nabiału, podczas gdy drugi koncentruje się na eliminacji wszystkich produktów pochodzenia zwierzęcego. Jedzenie dużej ilości owoców, warzyw, produktów pełnoziarnistych i roślin strączkowych w połączeniu z produktami pochodzenia zwierzęcego obniża poziom cholesterolu, wspomaga utratę wagi i promuje zdrową skórę, włosy i paznokcie. W 2018 roku prognozuje się, że jeszcze więcej osób zdecyduje się na taki styl odżywania się to naukowcy przestrzegą, że całkowite wyeliminowanie produktów pochodzenia zwierzęcego nie jest mądrym wyborem dla każdego. ich zdaniem nie jest to dobre dla dzieci i kobiet w ciąży, ponieważ nie jedząc określonych grup produktów nie zapewnia się wystarczającej ilości kalorii lub niezbędnych witamin, takich jak witamina B12, którą można znaleźć jedynie w białku zwierzęcym.
ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.