MODA, STYL ŻYCIA

F jak Femi Pleasure

15.04.2015 Redakcja Fashion Magazine

F jak Femi Pleasure

Marka w stu procentach polska założona w roku 2006 przez siostry Anitę i Kamilę Nawarkiewicz z czystej potrzeby serca, od kilku sezonów prezentuje kolekcje na miarę światową. Przygotowywane zgodnie z międzynarodowymi wymogami co do sezonów, gotowe do kontraktacji. Aktualnie w showroomie marki wiszą propozycje na jesień i zimę 2015, lada moment powstanie sesja wizerunkowa, a wtedy będzie można się zająć przyszłoroczną wiosną. Wcześniej nakład ubrań i liczba modeli nie były zbyt wielkie, ale pozostawały na tyle charakterystyczne, by budzić zachwyt, a także rzeczone wątpliwości co do pochodzenia. Tymczasem ubrania i dodatki Femi Pleasure szyte są w Polsce i tutaj też projektowane. Początkowo miały zaspokajać potrzeby odzieżowe samych sióstr oraz garstki ich znajomych. Obecnie Femi Pleasure można kupić m.in. w Danii, Norwegii, Portugalii, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii – liczba państw wciąż rośnie.

_RC10882kampania wiosna-lato 2015

Rok według marki można podzielić na dwa sezony: narciarski i surfingowy. Duch sportowy towarzyszy jej od początku istnienia. Bluzy z kapturem, dresy czy koszulki zawsze mają dodany jakiś kobiecy akcent. A to kolor – różowy, niebieski, miętowy, a to fason – głębszy dekolt, doszyta falbana albo urocza aplikacja. Musi być też graficzny motyw przewodni. Zima 2014 upłynęła pod znakiem lasu, ptaków i jesiennych kwiatów. Parki w kwiatowy wzór rozeszły się na pniu. Lato 2015 to palmy i tropikalna dżungla, intensywnie zielona i kwitnąca oraz lamparcie cętki. Zdobią nie tylko kurtki i sukienki, ale także dodatki (kosmetyczki, plecaki, pokrowce na telefon, a nawet plażowe koce) oraz odzież termiczną. Oprócz realistycznych nadruków każdej kolekcji towarzyszy przyjemny rzucik: serca, gwiazdki, groszki czy choinki (zima 2015) plus naszywki z nazwą marki, przywodzące na myśl odznaczenia skautów lub szkolne plakietki.

_RC19211kampania wiosna-lato 2015

Fasony w zależności od potrzeby pozostają bardziej swobodne (kolekcja na co dzień) lub dopasowane (ubrania sportowe). W ofercie znajdziemy zarówno stroje na fitness (legginsy, krótkie topy, spodnie dresowe), kostiumy kąpielowe (jedno i dwuczęściowe), jak i długie letnie sukienki na ramiączkach. Całość ma charakter niezobowiązujący i aż się prosi o zapakowanie do wakacyjnej walizki.

_RC19741kampania wiosna-lato 2015

Każdej kolejnej kolekcji towarzyszą coraz piękniejsze plenerowe sesje wizerunkowe. Zdjęcia jeszcze bardziej podkreślają klimat i ideę przyświecającą siostrom Nawarkiewicz. Kobieta Femi Pleasure to wolna dusza, podążająca własną ścieżką, zawsze w stronę słońca. Marka od lat wspiera mistrzynie sportów letnich i zimowych, które w zamian dumnie ją reprezentują. Pięknym gestem jest poświęcenie im osobnej rubryki na łamach strony internetowej.

więcej na stronie marki