Nowość od Rimmel: eyeliner dla wiecznie początkujących!

Od dziś nie musimy się już martwić czy kreska zrobiona przy pomocy eyelinera wyjdzie równo, będzie tak samo wyciągnięta i identyczna na każdej powiece. Marka Rimmel wypuściła właśnie nowy eyeliner dla początkujących (i nie tylko), dzięki któremu zrobienie idealnych kresek będzie dziecinnie proste. Na to czekałyśmy!

Perfekcyjna kreska eyelinerem to jedno z największych makijażowych wyzwań wszechczasów. Do tej pory mając niewprawną rękę zajmowało sporo czasu i wymagało nierzadko ogromnej ilości poprawek,  które często zamiast poprawić efekt, tylko pogarszały sytuację. Dlatego marka Rimmel postanowiła ułatwić nam życie. Nowy eyeliner Wonder Wing Liner, wyposażony w innowacyjny aplikator w formie stempla pomaga szybko wyczarować symetryczne kreski à la kocie oko na każdej powiece. Posłużenie się tym produktem jest bardzo proste. Wystarczy umieścić końcówkę aplikatora przy linii rzęs, obrócić eyeliner kierując go delikatnie ku górze (czyli tam, gdzie ma być pociągnięta kreska) i przycisnąć do powieki. Następnie domalowujemy pozostałą cześć kreski i gotowe! Piękne kocie oko wyczarowane w niecałą minutę.

Co więcej, kosmetyk ma wyjątkową formułę, o ultra czarnym kolorze, który pozostaje na powiece przez  cały dzień … a nawet dłużej! Czy można wymyślić coś bardziej praktycznego? My jesteśmy nim absolutnie oczarowane.

ZobaczSchowaj komentarze

Przymierz zanim kupisz, dzięki nowej funkcji ASOS

W końcu nadszedł moment, kiedy marzenie każdej internetowej zakupoholiczki się spełnia. ASOS wprowadza nową funkcję, która pozwala nam przymierzyć ubrania zanim je kupimy. Kto powiedział, że cuda się nie zdarzają?

Zasady są bardzo proste. Wystarczy mieć aplikację ASOS oraz ponad 18 lat. Wtedy możemy zamówić co tylko chcemy, przymierzyć w domu, czyli w wolnym tłumaczeniu zrobić mini pokaz mody i zapłacić tylko za te rzeczy, które chcemy zatrzymać. Na decyzję mamy dokładnie 30 dni. Nicola Thompson, globalna dyrektor ds. handlu ASOS powiedziała, że wprowadzenie nowej opcji ma na celu „poprawienie doświadczenia internetowych zakupów, które poprzez brytyjski portal robi ponad 15 milionów użytkowników”.

Post udostępniony przez ASOS (@asos)

Niestety jest pewien haczyk. Na razie nowa funkcja jest dostępna tylko w Wielkiej Brytanii, ale mamy nadzieję, że kwestią czasu jest zanim zostanie rozszerzona na pozostałe państwa, a inne portale e-commerce pójdą w ich ślady.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.