Brak muzyki i zakaz social media na pokazie Marca Jacobsa

Marc Jacobs od zawsze do swoich kolekcji wcielał stylistykę zaczerpiętą z przeróżnych subkultur. W zeszym roku zaszalał z kolekcją operającą się na kulturze rave, a tym razem postanowił skorzystać z hip-hopu. Pokaz był na tyle niezwykły, że odbył się w totalnej ciszy oraz bez zdjęć robionych telefonami. Czyżby Jacobs chciał, aby wszyscy skupili się jedynie na jego projektach i dlatego zrezygnował z jakiejkolwiek oprawy artystycznej?

Brak muzyki i zakaz social media na pokazie Marca Jacobsa

Na zakończenie nowojorskiego tygodnia mody otrzymaliśmy niezwykły pokaz Marca Jacobsa. Stało się tak za sprawą braku muzyki oraz wprowadzeniu zakazu fotografowania sylwetek pojawiających się na wybiegu. To zupełnie odmienna strategia od tej z zeszłego roku, gdy na wybiegu królowały kolorowe stroje utrzymane w stylistyce rave przy głośnej muzyce. Tym razem goście, którzy pojawili się na pokazie otrzymali zakaz fotografowania. Wszyscy zatem musieli schować swoje iPhone’y i skupić się na wydarzeniu, w którym biorą udział.

Marc Jacobs wiosna-lato 2017

W zeszłym roku, projektant zatrudnił znane supermodelki, ale jednocześnie został skrytykowany za brak różnorodności etnicznej wśród nich. Tym razem pokazał, że zna się dobrze na temacie i nie tylko stworzył pokaz, w którym połowę stanowiły ciemnoskóre dziewczyny, ale także całe show bazowało na kulturze Afromerykanów. Po wybiegu przeszła też Polka, Cleo Ćwiek (Model Plus). Nie wiemy czy tak duża różnorodność była formą przeprosin, czy pokazania, że każdy pokaz może być inny i nie należy zbyt wcześnie formułować tego rodzaju krytyki w stronę projektanta.

Marc Jacobs rozpoczyna nowy trend – kolorowe paznokcie wśród panów

Marc Jacobs na sezon jesień-zima 2017 sięga do kultury hip-hopu oraz podaje ją w nowoczesnej i świeżej wersji. Kolekcja została przemyślana od początku do  końca. Nie było w niej przypadkowości, sylwetki następowały po sobie prezentując bardzo damskie i seksowne stylizacje, aż po bardziej sportowe i nawiązujące do męskiej estetyki. Pokaz otworzyła modelka ubrana w satynową halkę z zarzuconą na nią sztruksową, obszerną kurtką obszytą futerkiem. Mocnymi akcentami tej kolekcji były płaszcze oraz futra. Wiele z sylwetek opierało się na stylizacjach złożonych z obszernych spodni, często ozdobionych lampasami oraz wełnianych golfów. Aby podkreślić muzyczny charakter tej kolekcji modelki nosiły na szyi wielkie, złote łańcuchy oraz toczki i kapelusiki podobne do tych, w których często pokazuje się Pharell Williams.

Kto jest kim – Marc Jacobs

Mimo że stylizacje te wydawały się mocno ekstrawaganckie, kolekcja ta jest wprost do noszenia. Można z niej czerpać wybierając poszczególne elementy garderoby lub wcale się nie ograniczać i nosić się jak pewna siebie dziewczyna rapera z Nowego Jorku z lat 70. lub 90. Kolorystyka opiera się na głębokich brązach i burgundach, a także granatach, czerwieniach, beżach i szarościach. Projektant inspirował się dokumentem zatytułowanym „Ewolucja hop-hopu”, który pokazuje jego narodziny w latach 70. oraz zmiany jakie zachodziły na przestrzeni lat 80.i 90.

Marc Jacobs nie jest oczywiście jedynym projektantem, który czerpie z minionych dekad, zarówno tych głęboko osadzonych w modzie, muzyce oraz popkulturze. Retro stylizacje były już mocno eksplorowane przez Miu Miu, Pradę oraz Gucci. Projektant robi to jednak w tak ciekawy i innowacyjny sposób, że każdy jego pokaz jest mocnym akcentem kończącym nowojorski tydzień mody.

ZobaczSchowaj komentarze

Aneta Kręglicka w duecie z Anią Jagodzińska w jesiennej kampanii Badura Icons

Tradycja łącząca się z nowoczesnością, a jakość wykonania z wygodą to zaledwie kilka cech, które mogą scharakteryzować buty polskiej marki Badura, którą pokochały Polski. Firma nie tylko dba o to, by ich buty nawiązywały do aktualnych trendów, ale w swoich kampaniach wizerunkowych chce również pokazać różne oblicza kobiecości. Dlatego angażuje do nich inspirujące kobiety, w tym Anetę Kręglicką. A tej jesieni, u boku byłej Miss Świata zobaczymy jedną z najbardziej cenionych topmodelek – Annę Jagodzińską.

Aneta Kręglicka w duecie z Anią Jagodzińska w jesiennej kampanii Badura Icons

Kampanie Badura Icons to, jak sama nazwa wskazuje, manifest klasy i stylu, dlatego co sezon w tych kampaniach możemy zobaczyć pewne siebie oraz inspirujące kobiety, które są odzwierciedleniem tych cech. Jedną z nich jest Aneta Kręglicka, która od dwóch lat jest ambasadorką marki. U jej boku, za każdym razem mogliśmy podziwiać najbardziej cenione gwiazdy modelingu, w tym Natalię Siódmiak czy Magdalenę Frąckowiak. Tym razem wybór padł na Anię Jagodzińską, jedyną Polkę, która znalazła się na okładce amerykańskiej edycji „Vogue”.

Jesienna kolekcja Badura to mieszanka różnych stylów, dzięki czemu każda z nas, niezależnie od potrzeb, bez trudu znajdzie dla siebie odpowiednią parę. Na fotografiach, autorstwa fenomenalnej Zuzy Krajewskiej, możemy zobaczyć co w tym sezonie zagości na sklepowych półkach. Badura na chłodniejsze miesiące proponuje m.in hit tego sezonu w postaci białych botek na obcasie, świetnie pasujące do zwiewnych spódnic, które będziemy nosić z grubymi swetrami. Fanki rockowych stylizacji z pazurem znajdą także coś dla siebie – czarne, lateksowe kozaki na szpilce czy nieśmiertelne botki z ćwiekami. My patrząc na zdjęcia z kampanii – już zaczynamy planować jesienne stylizacje!

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.