Esencja kobiecości w jubileuszowej kolekcji Dawida Wolińskiego

Jeśli ktoś zapomniał, że Dawid Woliński oprócz bycia obdarzonym zabójczym spojrzeniem trendsetterem i mistrzem selfie jest także utalentowanym projektantem, dostał wczoraj wieczorem świetną okazję do tego, by sobie o tym przypomnieć. Pokaz, nad którym patronat objęła marka Martini był wyjątkowy nie tylko dlatego, że spokojnie mógł zamknąć usta wszystkim krytykom projektanta. Markował jednocześnie okrągły jubileusz pracy artystycznej Wolińskiego, który już od 15 lat ubiera światowe i polskie gwiazdy oraz sprawia, że kobiety czują się po prostu – jak milion dolarów.

 

Esencja kobiecości w jubileuszowej kolekcji Dawida Wolińskiego

Takie jubileusze pamięta się długo. Zorganizowany w warszawskim studiu ATM pokaz Dawida Wolińskiego był jedną wielką celebracją kilku rzeczy: po pierwsze, oczywiście, 15-lecia jego pracy artystycznej, po drugie jego rozpoznawalnej estetyki (w której nie brakowało jednak innowacyjnych i zaskakujących rozwiązań) oraz wreszcie po trzecie, kobiety, która zawsze była, jest i, miejmy nadzieję, będzie centralną osią jego twórczości.

Już po pierwszej kreacji, którą zaprezentowała piękna Emilia Nawarecka, można było wywnioskować, że jubileuszowy pokaz Wolińskiego będzie jedną wielką pochwałą kobiecości, w której frywolność będzie mieszała się z mocą konstrukcji, a prostota ze spektakularnymi, lecz bardzo wyważonymi zdobieniami. Nie pomyliliśmy się. Projektant zaprezentował kolekcję spójną, ale w wielu momentach naprawdę zaskakującą zastosowanymi środkami, ściśle dopracowaną i niezwykle osobistą – dokładnie taką, jakiej oczekiwałoby się od twórcy z ponad 15-letnim stażem.

W pokazie, nad którym mecenat objęła marka Martini (kilka z zaprezentowanych sukienek zostało zresztą zaprojektowane specjalnie w ramach współpracy z włoskim gigantem) była więc elegancja, był luksus, który w wersji Wolińskiego spokojnie zdałby egzamin na hollywoodzkich czerwonych dywanach, był seksapil, glamour, ale była też spora doza mocno konstrukcyjnego minimalizmu i zabawy formą, w której widać było fascynację wczesnymi projektami Cristobala Balenciagi. Dawid Woliński nie ukrywa zresztą, że krawiectwo hiszpańskiego wirtuoza oraz mistrza mody lat 20., czyli Jeana Patou, były w tym sezonie jednymi z jego największych inspiracji. W bardzo prostych jak na Wolińskiego projektach, bardzo dużą rolę odgrywały detale: ekstrawaganckie dekolty, bufki uzupełniające asymetryczną linię ramion, lateksowe pończochy w kolorze różu i błękitu oraz ogromne hafty z wizerunkiem feniksów i rajskich ptaków, które pojawiły się chociażby na pelerynach i długich, zabudowanych sukniach. Całości sylwetek dopełniały buty marki Kazar oraz fryzury wykonane przez sztab Kevin Murphy.

Spędziliśmy dzień z Dawidem Wolińskim. Było super!

Wyjątkowa oprawa pokazu, w tym dynamiczna muzyka i pięknie grający światłem i cieniem projekt Shadow II stworzony przez artystę Łukasza Stokowskiego świetnie podkreślały niecodzienne rozwiązania i odważne połączenia, którymi 15 lat swojej pracy postanowił zwieńczyć Woliński. Kolekcja ta nie tylko idealnie podsumowuje jego dotychczasowe dokonania, ale przede wszystkim niezwykle optymistycznie nastraja na kolejne kilkanaście (a może nawet jeszcze więcej) sezonów. Powie to zapewne każda gwiazda i każda kobieta, która od mody z segmentu premium oczekuje wyjątkowości, najwyższej jakości wykonania i takiego twórczego zaangażowania ze strony autora, dzięki któremu w jego kreacji poczuje się niczym bogini. Dawid Woliński udowodnił wczoraj, że wszystko to wychodzi mu świetnie – brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Maria Sadowska i Julia Pietrucha nowymi ambasadorkami marki Tatuum

Marka Tatuum w tym sezonie stawia na kobiecość w naturalnym wydaniu, ale nie pozbawionej pewności siebie. Dlatego do współpracy zaprosił dwie wyjątkowe kobiety. Ambasadorkami najnowszej, wiosennej kolekcji zostały dwie rozśpiewane artystki zostały twarzami kolekcji, ale także stworzyły dla marki, dwie mini kolekcje. Zobaczcie efekty!

Maria Sadowska i Julia Pietrucha nowymi ambasadorkami marki Tatuum

Filozofia polskiej marki opiera się na takich wartościach jak – kobiecość, naturalność, wygoda, ponadczasowość oraz jakość. Kolekcja na sezon wiosna-lato swoim charakterem będzie przypominać nam o ciepłych krajach, piaszczystych plażach i beztroskim czasie wolnym. Wszystko to dzięki wykorzystaniu takich tkanin jak len, gotowana wełna czy lekka bawełna. W propozycjach marki odnajdziemy charakterystyczne proste kroje, ale również nowe architektoniczne detale widoczne na bomberkach czy parkach. Nie zabraknie takich elementów jak klasycznych trenczy, ołówkowych spódnic czy garniturów w męski stylu. Kolorami, które będą dominować są niezwykle modne odcienie pastelowe, jak blady niebieski czy pudrowy róż, ale również nasycony turkus czy koral.

Ambasadorkami zostały dwie świadome siebie, swojej kobiecości i stylu artystki. Muzyk oraz reżyserka Maria Sadowska oraz piosenkarka i autorka tekstów Julia Pietrucha. Marysia jest bezkompromisowa i zawsze wybiera drogę pod prąd i idealnie wpisała się w filozofię marki. Zaprojektowaną przez nią kolekcja, Maria Sadowska x Tatuum, charakteryzują mocne kolory. Julia, dzięki swoim podróżom stawia czoła przeciwnością losu, wychodzi również z ram narzucanych w showbiznesie, co tylko podkreśla jej naturalność oraz szczerość. Charakterystyczne dla jej kolekcji Julia Pietrucha x Tatuum są więc idealny w podroży materiał lnu oraz desenie z motywem liści.

Kolekcja Tatuum na nadchodzący sezon idealnie odzwierciedla współczesną kobietę – aktywną oraz spełnioną. Ubrania są już dostępne w sklepach marki!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności