Enteliér: z pasji do piękna

Małgorzata Wojciechowska, założycielka marki Enteliér jest idealnym przykładem na to, że chcieć naprawdę znaczy móc i nigdy nie jest za późno na spełnianie marzeń i realizowanie swoich celów. Niegdyś pracująca w branży bankowości, dziś kradnie serca modnych Polek swoją wizją kobiecej i ponadczasowej mody.

Co jakiś czas na polskim rynku pojawiają się marki, które mimo młodego stażu, błyskawicznie torują sobie drogę do serc i szaf najmodniejszych dziewczyn, blogerek i influencerek. Jedną z ostatnich jest Enteliér – wyjątkowy modowy koncept wyrosły z pogoni za marzeniami i pasją, odwagi i chęci tworzenia tego, co zawsze było nam najbliższe. Projekty Małgorzaty Wojciechowskiej – założycielki i projektantki marki, pokochały już chociażby znane z fenomenalnego stylu Horkurks i Mariona Warda oraz klientki, które coraz chętniej odwiedzają butik usytuowany przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie.

Małgorzata Wojciechowska, z którą niedawno mieliśmy okazję porozmawiać, na autorską markę przełożyła nie tylko indywidualną i ściśle sprecyzowaną wizję kobiecości, ale przede wszystkim lata doświadczenia, obserwacji i wiedzy na temat tego, jak kupują kobiety, czego poszukują w modzie, co je zniechęca, a co fascynuje. Łącząc artystyczną i pełną inspiracji wizję z nieco bardziej pragmatycznym podejściem, stworzyła brand, który z jednej strony oferuje wysoką jakość i ponadczasowy design, ale z drugiej nie stroni od trendów i sezonowości. To ważny i mający szansę na sukces krok, dzięki któremu Enteliér ma szansę trafić po pierwsze do miłośniczek klasyki, po drugie do kobiet nieśmiało zaczynających swoją przygodę z trendami oraz wreszcie po trzecie, fanek modnych rozwiązań, które sezonowe tendencje zawsze miksują jednak z bazowymi projektami o terminie ważności znacznie dłuższym niż rok czy dwa. Tak jest chociażby z występującą w dwóch wersjach kolorystycznych marynarką „Lungo”, która z jednej strony posiada dość klasyczny fason, z drugiej jednak urzeka modnymi w tym sezonie plisami (obecnymi na przykład w kolekcji Ellery czy Celine) i praktycznym podejściem do mody: może być bowiem noszona  jako żakiet, dzięki przedłużonemu krojowi jako sukienka, albo jako płaszcz.

Wszystkie propozycje Enteliér to wysokiej jakości ubrania, szyte w najlepszych szwalniach w Polsce, najwyższej klasy materiały sprowadzane w większości z Włoch i zauważalna na każdym etapie produkcji dokładność oraz dbałość o stosowane detale i technologiczne rozwiązania. To jednak przede wszystkim marka stworzona przez kobietę dla kobiet, które akceptują siebie, ale miewają swoje wątpliwości, które w sposób holistyczny eksponują swój styl i nastawienie do życia i które wiedzą, że ubranie mimo tego, że jest jedynie elementem większej całości, może być fantastycznym narzędziem wyrażenia własnego „ja”.

ZobaczSchowaj komentarze

Nowa marka premium na polskim rynku. Poznajcie Beetle Juice!

Trzeba przyznać, że na polskim rynku na brak nowych marek nie można narzekać. Mimo wszystko, Beetle Juice zdaje się wśród nich widocznie wyróżniać. Najwyższej jakości tkaniny w zestawieniu z kobiecymi sylwetkami, dodatkowo poparte przodującymi światowymi trendami– to po prostu musi się udać.

Nowa marka premium na polskim rynku. Poznajcie Beetle Juice!

Przyglądając się przodującym na polskim rynku markom bez wątpienia można zauważyć pewną tendencję do minimalistycznych form. Beetle Juice stara się zmienić kierunek w jakim podąża polska moda. Ania i Olga– założycielki marki otwarcie mówią o tym, że w rodzimych firmach od dawna poszukiwały jakości, świeżości, a przede wszystkim oryginalności. Zainspirowane poszukiwaniami odważyły się stworzyć własną markę w pełni odpowiadającą ich potrzebom, czyli potrzebom współczesnych Polek.

Pierwsza kolekcja marki składa się przede wszystkim z sukienek na każdą okazję, wykonanych ze zwiewnego, włoskiego jedwabiu, który wykorzystują domy mody takie jak na przykład Ungaro, Blumarine czy Saint Laurent. W linii nie brakuje także niebanalnych printów, metalicznych tkanin oraz zmysłowych przezroczystości, które sprawiają, że nawet  dżinsy o najprostszej formie nabierają niepowtarzalnego szyku. Perełką kolekcji bez wątpienia jest model „Keeper” wykonany z najwyższej jakości włoskiego, jedwabnego szyfonu, który przywodzi na myśl projekty Chloe. Kolejnym hitem jest mięsista, aksamitna sukienka „Fashion Killer”, przypominająca prace domu mody Attico.

Założycielki nie zapomniały także o klientkach, które na co dzień stawiają na bardziej casualowe stylizacje. W linii znajdziemy między innymi klasyczne, wygodne bluzy z haftowanymi metalicznymi żukami, które są znakiem rozpoznawczym marki. Dzięki tak neutralnym elementom, propozycje Beetle Juice dopasowane są do każdej okazji i każdych potrzeb.

Jak na razie marka nie prowadzi jeszcze swojego autorskiego butiku, ale wszystkie ubrania można już kupić online na stronie internetowej Beetle Juice.

P.S. #bejuicy

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.