Emily Ratajkowski została oskarżona o plagiat. Widzicie podobieństwo?

Nie minął miesiąc od premiery marki kostiumów kąpielowych sygnowanych nazwiskiem Ratajkowski, a już pojawiło się pierwsze oskarżenie o plagiat. Dowodami są zdjęcia i zapisy prawne, które jasno wskazują, po czyjej stronie leży własność dwóch projektów. Burza w sieci trwa.

Modelka znana jest z rozbieranych sesji i eksponowania swojego pięknego ciała. Nic więc dziwnego, że Ratajkowski zdecydowała się uruchomić własną markę kostiumów kąpielowych, które więcej zasłaniają, niż odsłaniają. Biznesowo pomysł wydaje się strzałem w dziesiątkę – pasuje zarówno do jej dotychczasowych aktywności, jak i zapewne do grupy odbiorców.

Emily Ratajkowski rusza z własną linią kostiumów kąpielowych

Okazuje się jednak, że Emily postanowiła najwyraźniej pójść nieco na skróty. Lisa Marie Fernandez, nowojorska projektantka mody, pokazała, że dwa z jej projektów są niemal wiernymi kopiami pomysłów, które ta prawnie zastrzegła już w 2015 roku. Fernandez wywołała burzę w sieci, lecz prócz tego postanowiła również skontaktować się z przedstawicielami Ratajkowski, by wyjaśnić sytuację. Ci jednak póki co milczą.

A wy widzicie podobieństwo w projektach?

Projekty Lisy Marie Fernandez:

Projekty Emily Ratajkowski:

WE'RE LIVE! Link in bio to see the entire collection ❤️

A post shared by Inamorataswim (@inamorataswim) on

WE'RE LIVE! Link in bio ✨

A post shared by Inamorataswim (@inamorataswim) on

ZobaczSchowaj komentarze

Emily Ratajkowski została ambasadorką zapachu Paco Rabanne!

Aktorka, modelka i aktywistka zostanie twarzą nowego damskiego zapachu kultowego Domu Modu – Paco Rabanne.

Emily Ratajkowski ma świetny czas. Niedawno została ambasadorką linii produktów do pielęgnacji włosów marki Kérastase.  Teraz amerykańska aktorka, modelka i aktywistka dołączy do zespołu francuskiego Domu Mody, jako ambasadorka nowego, damskiego zapachu.

„Emily lub Emrata, znana z mediów społecznościowych, ucieleśnia odważną, nowoczesną i pewną siebie kobietę Paco Rabanne”, takie oświadczenie wystosowała marka. Amerykańska aktorka, którą możecie znać z takich filmów jak „In Darkness” i „We Are Your Friends”, ale także serialowych ról w „Easy” i „The Spoils Before Dying” dołączyła do ambasadorów marki Paco Rabanne jak m.in.: Jordan Barrett, Sophia Ahrens, Luma Grothe, Nick Youngquest i Francisco Henriques. 

Oczekiwanie na nowe perfumy możemy umilić sobie oglądając przepiękne, analogowe zdjęcia z kampanii.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności