Emily Ratajkowski i Sasha Pivovarova gwiazdami kampanii Twinset

Emily Ratajkowski słynie ze zmysłowych zdjęć i podkreślania na każdym kroku swojej seksualności. Jednak jako gwiazda kampanii Twinset Simona Barbieri możemy zobaczyć jej nieco bardziej subtelne oraz delikatne wydanie. Modelka i aspirująca aktorka pojawiła się bowiem u boku Sashy Pivovarowej na pięknych fotografiach prosto ze słonecznej Kaliforni, które sprawiły, że my wprost nie możemy doczekać się lata.

Emily Ratajkowski i Sasha Pivovarova gwiazdami kampanii Twinset

Autorem wiosenno-letniej kampanii został Włoch Giampaolo Sgura, który już od dwóch dekad zachwyca branżę mody swoimi fotografiami. Sesję wizerunkową stylizował Edward Enninful. Tym razem, na tło kampanii wybrano niezwykle malownicze klify Santa Barbara. Emily i Sasha pozowały w elementach z wiosenno-letniej kolekcji, a my na zdjęciach możemy podziwiać dopasowane garnitury, ażurowe tuniki czy idealne na sezon letni zwiewne sukienki boho.

Cała kolekcja została utrzymana w bardzo popularnym ostatnimi czasy klimacie lat 70. Natomiast my patrząc na stylizacje boho od razu odpływamy myślami do letnich festiwali muzycznych.

ZobaczSchowaj komentarze

Gang modelek w nowej kampanii Calzedonia

Turkusowa woda, śnieżnobiała plaża oraz piękne kostiumy kąpielowe to niestety wcale nie jest opis naszej obecnej sytuacji, a najnowszej kampanii Calzedonia. Bieliźniana marka w tym sezonie stawia na prostotę oraz indywidualizm, który możemy podziwiać w najnowszej sesji wizerunkowej z udziałem nowych twarzy modelingu. Zobaczcie koniecznie!

Gang modelek w nowej kampanii Calzedonia

Najlepsze wakacje to te, które spędzamy w gronie najbliższych znajomych i marka Calzedonia doskonale o tym wie. Na zdjęciach autorstwa Bena Wattsa możemy zobaczyć Antonię Garrn, Ophélie Guillermand, Blancę Padillę oraz Georgię Fowler. Wszystkie cztery odnoszą coraz więcej sukcesów w świecie mody i podbijają kolejne wybiegi, a prywatnie również się kolegują, co doskonale widać na zdjęciach. Dziewczyny tworzą prawdziwy #girlgang, a hasło to zostało motywem przewodnim całej kampanii.

Jak to bywa w grupach znajomych, najczęściej składają się one z zupełnie różnych osobowości. A żeby dać wyraz temu indywidualizmowi, Calzedonia proponuje możliwość personalizacji kostiumów. W sklepach marki sami będziemy mogli zaprojektować własny kostium, między innymi dodając naszywki lub nadrukowane napisy jak np. #borninthe90s. Takie kreatywne inicjatywy lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.