Emily Ratajkowski i Sasha Pivovarova gwiazdami kampanii Twinset

Emily Ratajkowski słynie ze zmysłowych zdjęć i podkreślania na każdym kroku swojej seksualności. Jednak jako gwiazda kampanii Twinset Simona Barbieri możemy zobaczyć jej nieco bardziej subtelne oraz delikatne wydanie. Modelka i aspirująca aktorka pojawiła się bowiem u boku Sashy Pivovarowej na pięknych fotografiach prosto ze słonecznej Kaliforni, które sprawiły, że my wprost nie możemy doczekać się lata.

Emily Ratajkowski i Sasha Pivovarova gwiazdami kampanii Twinset

Autorem wiosenno-letniej kampanii został Włoch Giampaolo Sgura, który już od dwóch dekad zachwyca branżę mody swoimi fotografiami. Sesję wizerunkową stylizował Edward Enninful. Tym razem, na tło kampanii wybrano niezwykle malownicze klify Santa Barbara. Emily i Sasha pozowały w elementach z wiosenno-letniej kolekcji, a my na zdjęciach możemy podziwiać dopasowane garnitury, ażurowe tuniki czy idealne na sezon letni zwiewne sukienki boho.

Cała kolekcja została utrzymana w bardzo popularnym ostatnimi czasy klimacie lat 70. Natomiast my patrząc na stylizacje boho od razu odpływamy myślami do letnich festiwali muzycznych.

ZobaczSchowaj komentarze

Naomi Campbell, Adwoa Aboah i Camille Rowe w jesiennej kampanii H&M

H&M to bez wątpienia jedna z marek, która nigdy nie przestanie zachwycać swoją kreatywnością i oryginalnością. Najnowsza kampania zwiastująca nadchodzący sezon zabiera nas w niezapomnianą eskapadę po nocnych klubach Tokio, w której towarzyszyć będzie nam jedna z najjaśniejszych gwiazd branży mody– Naomi Campbell oraz sztab najbardziej pożądanych modelek młodego pokolenia.

Naomi Campbell, Adwoa Aboah i Camille Rowe w jesiennej kampanii H&M

W tym sezonie H&M na miejsce swojej kampanii wybrał tajemnicze Tokio. Ponadczasowa ikona mody– Naomi Campbell zabiera nas na szaloną wyprawę w wyborowym towarzystwie po nocnych klubach stolicy Japonii. Miejsce kręcenia spotu reklamowego nie jest kwestią przypadku, bowiem Tokio jest jedną z ulubionych lokalizacji samej supermodelki.

Jesienią tego roku H&M stawia na odważne połączenie swojego tradycyjnego krawiectwa z domieszką glamour oraz nutą power dressingu. W kolekcji będą królować wyraziste marynarki, ołówkowe spódnice oraz zmysłowe bluzki przeplatające się z puszystymi dzianinami i mieniącymi się sukienkami. Nietuzinkowe zestawienie najnowszej linii pod względem faktur i tkanin idealnie definiuje pojęcie współczesnego glamu. Gwiazda spotu– Naomi, zapytana o swój ulubiony look z całej kolekcji bez ogródek wskazała granatowy dwurzędowy garnitur, który jest dla niej idealnym połączeniem kobiecości i męskiego stylu.

Kolekcja będzie dostępna stacjonarnie i online już od 21 września. Żegnajcie oszczędności!

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.