Emily Ratajkowski rusza z własną linią kostiumów kąpielowych

Każdy, komu zdarzyło się zaglądać na instagrama Emily Ratajkowski doskonale wie, że modelka ma niemal wybitne predyspozycje do prezentowania kostiumów kąpielowych. Jeśli wierzyć plotkom od kilku dni nasilającym się w internecie, Ratajkowski postanowiła to wykorzystać i założyć własną markę o nieco tajemniczej nazwie Inamorata Swim.

Kilka dni temu na Instagramie modelki pojawiło się zdjęcie w beżowym kostiumie w groszki z dopiskiem „sneak peek” oraz odnośnikiem do konta Inamorata Swim. Po kliknięciu w link, zostajemy przekierowani na profil ze zdjęciami Emily oraz inspiracyjnymi fotografiami plaż i modelek, w tym Kate Moss czy Gisele. Internauci szybko zgadli, że jest to zapowiedź nowego projektu Ratajkowski, jakim będzie własna marka kostiumów kąpielowych.

Informację potwierdza również amerykańska edycja Harper’s Bazaar, która odkryła, że firma rzekomo należąca do Emily, czyli Emrata Holdings LCC, w sierpniu tego roku nabyła prawa autorskie do nazwy Inamorata Swim, którą zainspirował język włoski. „Inamorata” jest bowiem określeniem na kobietę, w której ktoś jest zakochany. Jeśli wierzyć plotkom, branża kostiumów kąpielowych niedługo może przejść niemałe trzęsienie, ponieważ połączenie Emily Ratajkowski oraz projektów w bardzo vintage’owym stylu brzmi jak przepis na gwarantowany sukces.

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 17-23.07.2017

Kanye West zostaje w Nowym Jorku, Cara Delevingne śpiewa w nowym filmie, a hip hop deklasuje… rock. Co jeszcze warto wiedzieć o newsach z branży z zeszłego tygodnia? Zobaczcie już teraz!

Kanye West i Yeezy zostają na tygodniu mody w Nowym Jorku

Wcale nie zdziwilibyśmy się, gdyby znany z zaskakujących pomysłów West postanowił swoją szóstą kolekcję pokazać w jakiejś innej lokalizacji (Los Angeles? Chicago?). Tym bardziej teraz, kiedy więcej marek odwraca się od NYFW plecami niż zabiega o miejsce w jego oficjalnym kalendarzu. Wszystko wskazuje jednak na to, że raper konsekwentnie pokaże swoje najnowsze propozycje w Nowym Jorku i już zgłosił się do CFDA z wnioskiem o przyznanie miejsca i godziny.

Cara Delevingne zaprezentowała pierwszy singiel wyprodukowany przez Pharrella Williamsa

Brytyjska modelka i aktorka obecnie wraz z Rihanną, Danem DeHannem i Luciem Bessonem promuje film „Valerian i Miasto Tysiąca Planet” i to właśnie na jego ścieżce dźwiękowej możemy usłyszeć pierwszy pełny utwór śpiewany przez ulubienicę Karla Lagerfelda. Wyprodukowany przez Pharella Williamsa kawałek nosi tytuł „I Feel Everything”, a możecie posłuchać go poniżej:

Kylie Jenner została twarzą wspólnej kolekcji słuchawek Balmain i Beats by Dre

Słuchawki Beats by Dre to zdaniem profesjonalistów jedne z najlepszych pod względem dźwięku i designu. Ten ostatni z pewnością zyska jeszcze bardziej dzięki zaangażowaniu Oliviera Rousteinga i Balmain, który stworzył dla założonego przez Dr Dre gigant, dwa nowe modele. Utrzymane w kolorze khaki i złota nawiązują oczywiście do estetyki marki i występują w pakiecie z designerskim etui. Twarzą kampanii promocyjnej została Kylie Jenner, a wszystkich fanów muzyki i Balmain z pewnością zainteresuje fakt, że specjalnie  z okazji premiery kolekcji, Rousteing udostępnił swoją playlistę pełną, oczywiście, samych dynamiczny i seksownych kawałków.

Hip hop i r’n’b staył się w USA popularniejszymi gatunkami niż rock

To wcale nie pobożne życzenia wszystkich fanów rapu i melodyjnego r’n’b, ale poparte statystykami fakty i… pierwsza taka sytuacja w historii. Z badań przeprowadzanych dwa razy do roku przez Nielsen Music, gatunki te stanowiły 25.1 procent całkowitej muzycznej konsumpcji, podczas gdy rock – 23. Rock cały czas prowadzi w rankingu najlepiej sprzedających się albumów (40 procent całkowitej sprzedaży), z kolei r’n’b i hip hop dominują w serwisach streamingowych.

 

Kanye West zaprezentował nową wersję kolorystyczną Yeezy Runner
Wiele wskazuje na to, że Yeezy Runner, czyli zaprezentowany w lutym nowy model od Kanyego Westa i adidasa będzie jedną z najgorętszych premier nadchodzącego sezonu. Po biało-zielonej i szarej, tym razem rapera sfotografowano w wersji czarnej, która z pewnością zdobędzie wielu fanów. Jeśli wierzyć pogłoskom, premiera „runnerów” już na jesieni.
Sesja tygodnia: Emily Ratajkowski w magazynie „Allure” (fot. Daniel Jackson) 
Stylizacja tygodnia: Gigi Hadid
ZobaczSchowaj komentarze

Trend alert: kosmetyki w kolorze różowego złota

Artdeco

Rozświetlacz
86,90 zł

Givenchy

Krem do twarzy L'Intemporel Global Youth Divine Rich Cream
659 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci Color therapy
23,79 zł

Tom Ford

Orchid Soleil woda perfumowana
od 299 zł

Sephora

Once Upon a Look -Paleta do makijażu oczu
109 zł

GlamGlow

Krem z rozświtlającymi drobinkami
185 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.