Emily Ratajkowski rusza z własną linią kostiumów kąpielowych

Każdy, komu zdarzyło się zaglądać na instagrama Emily Ratajkowski doskonale wie, że modelka ma niemal wybitne predyspozycje do prezentowania kostiumów kąpielowych. Jeśli wierzyć plotkom od kilku dni nasilającym się w internecie, Ratajkowski postanowiła to wykorzystać i założyć własną markę o nieco tajemniczej nazwie Inamorata Swim.

Kilka dni temu na Instagramie modelki pojawiło się zdjęcie w beżowym kostiumie w groszki z dopiskiem „sneak peek” oraz odnośnikiem do konta Inamorata Swim. Po kliknięciu w link, zostajemy przekierowani na profil ze zdjęciami Emily oraz inspiracyjnymi fotografiami plaż i modelek, w tym Kate Moss czy Gisele. Internauci szybko zgadli, że jest to zapowiedź nowego projektu Ratajkowski, jakim będzie własna marka kostiumów kąpielowych.

Informację potwierdza również amerykańska edycja Harper’s Bazaar, która odkryła, że firma rzekomo należąca do Emily, czyli Emrata Holdings LCC, w sierpniu tego roku nabyła prawa autorskie do nazwy Inamorata Swim, którą zainspirował język włoski. „Inamorata” jest bowiem określeniem na kobietę, w której ktoś jest zakochany. Jeśli wierzyć plotkom, branża kostiumów kąpielowych niedługo może przejść niemałe trzęsienie, ponieważ połączenie Emily Ratajkowski oraz projektów w bardzo vintage’owym stylu brzmi jak przepis na gwarantowany sukces.

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 13-19.11.2017

Kontrowersje wokół pokazu Victoria’s Secret może i zdominowały przekazy medialne związane z branżą mody, ale na pewno nie spowodowały, że plejada modelek, fotografów i przedstawicieli świata filmu spoczęła na laurach. Wręcz przeciwnie: Gigi Hadid i Emily Ratajkowski po raz kolejny projektują, Nicki Minaj „rozwala” Internet, a Miranda Kerr powiększa rodzinę. Czy wspominaliśmy, że od dziś każdy nasz przed imprezowy „bifor” może upływać w rytm tych samych utworów co u Kim Kardashian?

Poznajcie Inamorata Swim – markę kostiumów kąpielowych Emily Ratajkowski

Po modelu torebki zaprojektowanym dla marki The Kooples, Emily Ratajkowski postanowiła spróbować swoich sił w branży kostiumów kąpielowych. Któż bowiem, jak nie jedno z najlepszych ciał show biznesu miałby zachęcić nas do kupienia nowego (i bardzo seksownego) plażowego wdzianka? Inamorata Swim, bo tak nazywa się marka modelki to selekcja zarówno jedno-, jak i dwuczęściowych modeli bardzo spójnych ze stylem Ratajkowski – góry pięknie podkreślają biust, a doły i jednoczęściowe modele posiadają spore wycięcia ekstremalnie podkreślając w ten sposób pośladki. Figury Ratajkowski nie kupimy, ale jej kostiumy owszem, szczególnie że ich ceny jak na celebryckie standardy nie są jeszcze takie straszne: góra od bikini to koszt około 80 dolarów, za jednoczęściowy model zapłacimy około 160 dolarów.

Miranada Kerr i Evan Spiegel spodziewają się dziecka

Jak podaje coraz więcej źródeł, modelka i założyciel Snapchata, którzy pobrali się pół roku temu, spodziewają się pierwszego dziecka. Przypomnijmy, że Kerr jest już mamą Flynna, którego ojcem jest były partner modelki, Orlando Bloom. Jakiej płci będzie owoc jej związku ze Spiegelem nie wiadomo, jesteśmy jednak pewni, że od małego będzie za pan brat z nowymi technologiami i zasadami zdrowego, organicznego żywienia.

Nicki Minaj razy 3 w nowym numerze „Paper Magazine”

W cyklicznej odsłonie „Break the Internet” magazyn „Paper” powierzył to zadanie Nicki Minaj, której trzy wersje zdobią (choć to zdaniem wielu dyskusyjne stwierdzenie) okładkę autorstwa Ellen von Unwerth. Jest wyuzdanie, erotycznie, skandaliczne i… bardzo w stylu Minaj, więc totalnie dziwi nas, że jeszcze to kogoś szokuje.

 

Gigi Hadid po raz kolejny projektuje dla Stuarta Weitzmana

Po ogromnym sukcesie botków, jakie dla marki zaprojektowała modelka, tym razem proponowanym przez duet modelem zostały płaskie klapki. Projekt Gigi to kwintesencja jej codziennego stylu: mają spiczasty czubek, zabawny i umieszczony tylko na jednym bucie nadruk, wyściółkę z futerka i występują w kilku wariantach kolorystycznych. Najlepsza część? Cały dochód ze sprzedaży Eyelove, bo tak brzmi nazwa modelu, zostanie przekazany organizacji charytatywnej Pencils For Promise, która buduje szkoły, szkoli nauczycieli i funduje stypendia na terenach Nikaragui, Ghany, Gwatemali i Laos.

Plejada aktorek na okładce „The Hollywood Reporter”

„Czuję w sobie ogrom nadziei, ponieważ widzę, że ten problem nie jest już dłużej ignorowany”, możemy przeczytać w wywiadzie, jakiego magazynowi „The Hollywood Reporter” udzieliła plejada amerykańskich aktorek: Jessica Chastain, Allison Jenney, Emma Stone, Jennifer Lawrence, Mary J. Blige i Saoirse Ronan. Mowa tu oczywiście o coraz śmielej wypływających na światło dzienne przypadkach molestowania w branży i trudach, jakie w swojej pracy spotykają zarówno młode, jak i bardziej doświadczone artystki. Do artykułu w formie bardzo inspirującego panelu dyskusyjnego odsyłamy was na stronę amerykańskiego magazynu.

Kim Kardashian podzieliła się ze światem swoją imprezową playlistą i jest ona zaskakująco dobra!

Przyznajemy się bez bicia: nie podejrzewaliśmy Kim o tak dobry, muzyczny gust! Celebrytka, która w ostatnich dniach bardzo intensywnie promuje swój debiutancki zapach, postanowiła we współpracy ze Spotify udostępnić jego użytkownikom playlistę, która zawsze „nastraja ją imprezowo”. Zestawienie otwiera oczywiście utwór Kanyego Westa „Fade”, ale dalej znajdziemy także Cher, Steve’ego Wondera, Lil Kim, Janet Jackson, Bruno Marsa i Cardi B. Szanujemy ten wybór.

Sesja tygodnia: Rebecca Dayan w „So It Goes Magazine” (fot. Zackery Michael)

Stylizacja tygodnia: Suki Waterhouse po koncercie w Los Angeles

 

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.