Emily Ratajkowski w nowej roli!

Piękna modelka, aktorka i aktywistka, zadebiutowała w nowej roli. Nie filmowej. Została   nową ambasadorką produktów do pielęgnacji włosów marki Kérastase.

To była tylko kwestia czasu, zanim Emily Ratajkowski ze swoimi pięknymi, długi włosami zostanie wybrana do kampanii reklamującej linię kosmetyków do włosów. I stało się wczoraj modelka zadebiutowała jako nowa twarz Kérastase.
Modelka zna i bardzo ceni markę od dawna, a nawet mówi, że jest od niej uzależniona. Miłością do francuskich kosmetyków do pielęgnacji włosów zaraził ją jej fryzjer. Ratajkowski wielokrotnie podkreślała, że włosy są niezbędne, bo pomagają wyrazić siebie. „Uwielbiam uczucie czystych, naturalnych włosów – to natychmiast sprawia, że czuję się pewniej. Uważam moje włosy za odbicie mojej wewnętrznej siły. To nie ozdoba, ale sposób na wyrażenie siebie. Myślę, że dotyczy to wszystkich kobiet. ” podkreśla.

Choć niezaprzeczalnie jest to bomba – wystarczy jeden rzut oka na jej stronę na Instagramie, by zrozumieć, że wybór nie był przypadkowy. Ratajkowski może pochwalić się ponad 16 milionową rzeszą obserwatorów, których serca podbiła dzięki otwarcie wyrażanym opiniom politycznym i feministycznym, w równym stopniu – jak swoim wygląd.

„Piękno może nas wzmocnic, kiedy i jeśli jest uważane za pewności siebie i wyjątkowości.”

A wam jak się podoba nowa ambasadorka?

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 13-19.11.2017

Kontrowersje wokół pokazu Victoria’s Secret może i zdominowały przekazy medialne związane z branżą mody, ale na pewno nie spowodowały, że plejada modelek, fotografów i przedstawicieli świata filmu spoczęła na laurach. Wręcz przeciwnie: Gigi Hadid i Emily Ratajkowski po raz kolejny projektują, Nicki Minaj „rozwala” Internet, a Miranda Kerr powiększa rodzinę. Czy wspominaliśmy, że od dziś każdy nasz przed imprezowy „bifor” może upływać w rytm tych samych utworów co u Kim Kardashian?

Poznajcie Inamorata Swim – markę kostiumów kąpielowych Emily Ratajkowski

Po modelu torebki zaprojektowanym dla marki The Kooples, Emily Ratajkowski postanowiła spróbować swoich sił w branży kostiumów kąpielowych. Któż bowiem, jak nie jedno z najlepszych ciał show biznesu miałby zachęcić nas do kupienia nowego (i bardzo seksownego) plażowego wdzianka? Inamorata Swim, bo tak nazywa się marka modelki to selekcja zarówno jedno-, jak i dwuczęściowych modeli bardzo spójnych ze stylem Ratajkowski – góry pięknie podkreślają biust, a doły i jednoczęściowe modele posiadają spore wycięcia ekstremalnie podkreślając w ten sposób pośladki. Figury Ratajkowski nie kupimy, ale jej kostiumy owszem, szczególnie że ich ceny jak na celebryckie standardy nie są jeszcze takie straszne: góra od bikini to koszt około 80 dolarów, za jednoczęściowy model zapłacimy około 160 dolarów.

Miranada Kerr i Evan Spiegel spodziewają się dziecka

Jak podaje coraz więcej źródeł, modelka i założyciel Snapchata, którzy pobrali się pół roku temu, spodziewają się pierwszego dziecka. Przypomnijmy, że Kerr jest już mamą Flynna, którego ojcem jest były partner modelki, Orlando Bloom. Jakiej płci będzie owoc jej związku ze Spiegelem nie wiadomo, jesteśmy jednak pewni, że od małego będzie za pan brat z nowymi technologiami i zasadami zdrowego, organicznego żywienia.

Nicki Minaj razy 3 w nowym numerze „Paper Magazine”

W cyklicznej odsłonie „Break the Internet” magazyn „Paper” powierzył to zadanie Nicki Minaj, której trzy wersje zdobią (choć to zdaniem wielu dyskusyjne stwierdzenie) okładkę autorstwa Ellen von Unwerth. Jest wyuzdanie, erotycznie, skandaliczne i… bardzo w stylu Minaj, więc totalnie dziwi nas, że jeszcze to kogoś szokuje.

 

Gigi Hadid po raz kolejny projektuje dla Stuarta Weitzmana

Po ogromnym sukcesie botków, jakie dla marki zaprojektowała modelka, tym razem proponowanym przez duet modelem zostały płaskie klapki. Projekt Gigi to kwintesencja jej codziennego stylu: mają spiczasty czubek, zabawny i umieszczony tylko na jednym bucie nadruk, wyściółkę z futerka i występują w kilku wariantach kolorystycznych. Najlepsza część? Cały dochód ze sprzedaży Eyelove, bo tak brzmi nazwa modelu, zostanie przekazany organizacji charytatywnej Pencils For Promise, która buduje szkoły, szkoli nauczycieli i funduje stypendia na terenach Nikaragui, Ghany, Gwatemali i Laos.

Plejada aktorek na okładce „The Hollywood Reporter”

„Czuję w sobie ogrom nadziei, ponieważ widzę, że ten problem nie jest już dłużej ignorowany”, możemy przeczytać w wywiadzie, jakiego magazynowi „The Hollywood Reporter” udzieliła plejada amerykańskich aktorek: Jessica Chastain, Allison Jenney, Emma Stone, Jennifer Lawrence, Mary J. Blige i Saoirse Ronan. Mowa tu oczywiście o coraz śmielej wypływających na światło dzienne przypadkach molestowania w branży i trudach, jakie w swojej pracy spotykają zarówno młode, jak i bardziej doświadczone artystki. Do artykułu w formie bardzo inspirującego panelu dyskusyjnego odsyłamy was na stronę amerykańskiego magazynu.

Kim Kardashian podzieliła się ze światem swoją imprezową playlistą i jest ona zaskakująco dobra!

Przyznajemy się bez bicia: nie podejrzewaliśmy Kim o tak dobry, muzyczny gust! Celebrytka, która w ostatnich dniach bardzo intensywnie promuje swój debiutancki zapach, postanowiła we współpracy ze Spotify udostępnić jego użytkownikom playlistę, która zawsze „nastraja ją imprezowo”. Zestawienie otwiera oczywiście utwór Kanyego Westa „Fade”, ale dalej znajdziemy także Cher, Steve’ego Wondera, Lil Kim, Janet Jackson, Bruno Marsa i Cardi B. Szanujemy ten wybór.

Sesja tygodnia: Rebecca Dayan w „So It Goes Magazine” (fot. Zackery Michael)

Stylizacja tygodnia: Suki Waterhouse po koncercie w Los Angeles

 

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Poszukujemy oryginalnych konceptów. Podajemy najświeższe newsy z branży fryzjerstwa. Pokazujemy, że włosy są nieodłączną częścią modnej stylizacji. Sięgamy po interesujące pomysły do największych modowych serwisów. Podpytujemy cenionych stylistów. Śledzimy zmiany w nieustającej pogoni za trendami. Pokazujemy fantazyjne cięcia, misterne upięcia, wyrafinowane uczesania. Przedstawiamy też propozycje minimalistyczne, proste w codziennej pielęgnacji i stylizacji. Zdradzamy najnowsze trendy w świecie kosmetyków fryzjerskich i podpowiadamy, jak okiełznać włosy stosownie do okazji. Stosujemy prostą formę przekazu. Fotografie mają dla nas ogromną siłę wyrazu. Tam, gdzie uznajemy za stosowne, dajemy krótszy bądź dłuższy komentarz. Zawsze prezentujemy esencję tematu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.