Emily Ratajkowski w nowej roli!

Piękna modelka, aktorka i aktywistka, zadebiutowała w nowej roli. Nie filmowej. Została   nową ambasadorką produktów do pielęgnacji włosów marki Kérastase.

To była tylko kwestia czasu, zanim Emily Ratajkowski ze swoimi pięknymi, długi włosami zostanie wybrana do kampanii reklamującej linię kosmetyków do włosów. I stało się wczoraj modelka zadebiutowała jako nowa twarz Kérastase.
Modelka zna i bardzo ceni markę od dawna, a nawet mówi, że jest od niej uzależniona. Miłością do francuskich kosmetyków do pielęgnacji włosów zaraził ją jej fryzjer. Ratajkowski wielokrotnie podkreślała, że włosy są niezbędne, bo pomagają wyrazić siebie. „Uwielbiam uczucie czystych, naturalnych włosów – to natychmiast sprawia, że czuję się pewniej. Uważam moje włosy za odbicie mojej wewnętrznej siły. To nie ozdoba, ale sposób na wyrażenie siebie. Myślę, że dotyczy to wszystkich kobiet. ” podkreśla.

Choć niezaprzeczalnie jest to bomba – wystarczy jeden rzut oka na jej stronę na Instagramie, by zrozumieć, że wybór nie był przypadkowy. Ratajkowski może pochwalić się ponad 16 milionową rzeszą obserwatorów, których serca podbiła dzięki otwarcie wyrażanym opiniom politycznym i feministycznym, w równym stopniu – jak swoim wygląd.

„Piękno może nas wzmocnic, kiedy i jeśli jest uważane za pewności siebie i wyjątkowości.”

A wam jak się podoba nowa ambasadorka?

ZobaczSchowaj komentarze

Królowe Instagrama: przekonajcie się, które modelki mają największą liczbę followersów

Od czasu powstania Instagrama możemy obserwować swoje ulubione gwiazdy zawsze i wszędzie. Świat mody oraz osoby z nim związane są jednym z najchętniej obserwowanych na popularnym serwisie. Dzięki Instagramowi możemy poczuć się częścią tego luksusowego świata. Na instagramie niezwykle ważną kwestią jest liczba obserwujących w naszej galerii znajdziecie pięć najbardziej popularnych modelek na serwisie.

Królowe Instagrama: przekonajcie się, które modelki mają największą liczbę followersów
@emrata
16,5 mln
Piąte miejsce zajmuje modelka oraz aktorka, a teraz także ambasadorka marki Kérastase - Emily Ratajkowski.
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Poszukujemy oryginalnych konceptów. Podajemy najświeższe newsy z branży fryzjerstwa. Pokazujemy, że włosy są nieodłączną częścią modnej stylizacji. Sięgamy po interesujące pomysły do największych modowych serwisów. Podpytujemy cenionych stylistów. Śledzimy zmiany w nieustającej pogoni za trendami. Pokazujemy fantazyjne cięcia, misterne upięcia, wyrafinowane uczesania. Przedstawiamy też propozycje minimalistyczne, proste w codziennej pielęgnacji i stylizacji. Zdradzamy najnowsze trendy w świecie kosmetyków fryzjerskich i podpowiadamy, jak okiełznać włosy stosownie do okazji. Stosujemy prostą formę przekazu. Fotografie mają dla nas ogromną siłę wyrazu. Tam, gdzie uznajemy za stosowne, dajemy krótszy bądź dłuższy komentarz. Zawsze prezentujemy esencję tematu.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności