Dżinsowy manicure bije rekordy popularności na Instagramie

To, że dżins jest najpopularniejszym materiałem, nikogo nie trzeba przekonywać. Nie wiemy jednak czy słyszeliście, że możemy nosić go nie tylko na nogach czy plecach, ale także ozdobić nim paznokcie. Skąd taki wniosek? Ostatnio rekordy popularności w mediach społecznościowych bije dżinsowy manicure, postanowiliśmy więc sprawdzić, o co tyle hałasu.

Paznokcie, które swoim wyglądem przypominają waszą ulubioną parę dżinsów to nowa moda. Jak wygląda taki manicure? Przede wszystkim ma przypominać bawełniany materiał. Nie tylko w fakturze, ale także kolorem.. W modzie niezmiennie króluje powycierany dżins, więc tego też nie mogło zabraknąć na płytce paznokcia. Znajdziemy także m.in przeszycia. Osiągnięcie takie efektu nie jest jednak łatwe. Dlatego radzimy zwrócić się raczej do profesjonalistki, bo niektóre z proponowanych manicurów są tak precyzyjne, że na pewno wymagają bardzo wprawnych rąk.

Jedna z najbardziej popularnych manicurów w stylu jeans na Instagram została stworzona w 2015 roku przez nowojorską manicurzystkę i światową ambasadorkę koloru Sally Hansen, Madeline Poole. Ten zrobiony przez nią wygląda jak ponadczasowa, świetna para dżinsów. Zresztą ona na paznokciach potrafi wyczarować wszystko od matowych po paznokcie ozdobione logotypami światowych marek. Więc jeśli szukacie oryginalnych pomysłów warto obserwować ją na Instagramie. 

Przeglądając inne konta znaleźliśmy kilkanaście różnych manicurów, które wydają się bardzo ciekawe. Sprawdźcie same, może któryś chciałybyście mieć na swoich paznokciach.

 

Żeby nie było monotonnie możecie dodać dżinsowe paznokcie jako dodatek do kwiecistego manicuru.

 

Jeśli wolicie przeszycia lub widoczne szwy ten może przypaść wam do gustu.

 

 

Czym  byłby dżinsy bez zamka?

Jeśli lubicie styl lat 90. postawcie na wybielony lub wycierany dżins.

 

Dokładnie tak samo jak najmodniejsze dżinsy w tym sezonie, manicure jest w kilku stylach. Już wiecie, który jest idealny dla was?

ZobaczSchowaj komentarze

Profile beauty na Instagramie, które musicie znać

Każdy kto po raz pierwszy zaczynał przygodę z makijażem doskonale wie, że to trudna sztuka i nie wszyscy mają do niej talent. Z pomocą przychodzą nam wtedy tutoriale, które do tej pory oglądaliśmy najczęściej na YouTube, ale od jakiegoś czasu Instagram rośnie na coraz większą konkurencję. Dlatego dzisiaj przygotowaliśmy dla was przegląd kilku kont beauty, które sprawią, że każda fanka makijażu spędzi godziny na ich przeglądaniu.

Pat McGrath

Jeśli ktoś interesuje się wizażem to z pewnością nie raz i nie dwa słyszał o tej pani. Sama Anna Wintour okrzyknęła ją najbardziej wpływową makijażystką na świecie. Pat McGrath już od 20 lat pracuje w branży beauty i ma na swoim koncie współpracę z największymi domami mody. To właśnie ją możemy najczęściej zobaczyć za kulisami pokazów od Nowego Jorku po Mediolan. Pat od jakiegoś czasu projektuje również swoje autorskie kosmetyki, a my zawdzięczamy jej takie trendy jak brokatowe czy metaliczne usta. Jej Instagram to prawdziwa mieszanka zdjęć kampanii reklamowych, szykujących się na czerwony dywan celebrytów i modelek za kulisami pokazów.

NikkieTutorials

Ponad 5 milionów obserwatorów mówi samo za siebie. Nikkie to królowa makijażowych tutoriali na Instagramie, które są wyświetlane nawet po kilka milionów razy. Na jej profilu znajdziemy wszystko – od tego jak wykonać idealną kreskę po porady jak wykonturować twarz. Nikkie zapoczątkowała też trend na filmiki „The Power of Makeup”, na których dziewczyny malują sobie tylko pół twarzy, aby pokazać jaką różnicę potrafi zrobić makijaż. Jeśli nie macie czasu na oglądanie długich tutoriali na YouTube, a chcecie się nauczyć trudnej sztuki makijażu, to Nikkie jest właśnie dla was!

Mario Dedivanovic

Uwielbiacie makijaże Kardashianek? Jeśli tak, to z pewnością słyszeliście o jej makijażyście (i przyjacielu) Mario Dedivanovicu. To właśnie temu Amerykaninowi, pochodzącemu z Albanii, zawdzięczamy modę na konturowanie. Dzisiaj jest jednym z najbardziej rozchwytywanych makijażystów celebrytów. Oprócz Kim, często współpracuje z Chrissy Teigen i Jennifer Lopez. Mario niedawno zaprojektował też swoją własną paletkę do cieni wspólnie z marką Anastasia Beverly Hills, która jest marzeniem chyba każdej fanki makijażu. Na Instagramie śledzi go już prawie 3 miliony osób, które mogą obserwować jego pracę oraz prywatne życie. Mario prowadzi również masterclass, na których uczy tajników makijażu. Niestety prowadzi je tylko na terenie USA.

HudaBeauty

Huda Kattan to jedna z najpopularniejszych Instagramowych blogerek beauty. Huda w przeciwieństwie do wielu innych makijażowych guru w mediach społecznościowych nie zaczęła od pracy w dziale beauty. Początkowo zajmowała się finansami na Wall Street w Dubaju, ale postanowiła z tego zrezygnować i wyjechać do jednej z najlepszych szkół wizażu w Los Angeles. Dzisiaj jej profil na Instagramie z tutorialami makijażowymi ma już ponad 15 milionów obserwatorów, a sama Kattan posiada również własną markę kosmetyczną – HudaBeauty.

Anastasia Beverly Hills

Niewiele marek kosmetycznych może pochwalić się ponad 11 milionami obserwatorów na Instagramie. Profil Anastasia Beverly Hills to niekończące się źródło makijażowych inspiracji. Znajdziemy tam porady makijażowe, inspiracyjne zdjęcia dziewczyn z całego świata oraz oczywiście nowości kosmetyczne w ofercie marki. My tylko czekamy na to, aż będzie dostępna w Polsce!

Gelcream

 

Profil Gelcream to przede wszystkim piękne zdjęcia produktów do pielęgnacji i makijażu, ale nie tylko. Znajdziemy tam również dłuższe opisy recenzujące poszczególne kosmetyki, jak porady na temat stosowania wybranych kosmetyków. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to nie czekajcie i obserwujcie, bo warto!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności