Dżinsowy manicure bije rekordy popularności na Instagramie

To, że dżins jest najpopularniejszym materiałem, nikogo nie trzeba przekonywać. Nie wiemy jednak czy słyszeliście, że możemy nosić go nie tylko na nogach czy plecach, ale także ozdobić nim paznokcie. Skąd taki wniosek? Ostatnio rekordy popularności w mediach społecznościowych bije dżinsowy manicure, postanowiliśmy więc sprawdzić, o co tyle hałasu.

Paznokcie, które swoim wyglądem przypominają waszą ulubioną parę dżinsów to nowa moda. Jak wygląda taki manicure? Przede wszystkim ma przypominać bawełniany materiał. Nie tylko w fakturze, ale także kolorem.. W modzie niezmiennie króluje powycierany dżins, więc tego też nie mogło zabraknąć na płytce paznokcia. Znajdziemy także m.in przeszycia. Osiągnięcie takie efektu nie jest jednak łatwe. Dlatego radzimy zwrócić się raczej do profesjonalistki, bo niektóre z proponowanych manicurów są tak precyzyjne, że na pewno wymagają bardzo wprawnych rąk.

Jedna z najbardziej popularnych manicurów w stylu jeans na Instagram została stworzona w 2015 roku przez nowojorską manicurzystkę i światową ambasadorkę koloru Sally Hansen, Madeline Poole. Ten zrobiony przez nią wygląda jak ponadczasowa, świetna para dżinsów. Zresztą ona na paznokciach potrafi wyczarować wszystko od matowych po paznokcie ozdobione logotypami światowych marek. Więc jeśli szukacie oryginalnych pomysłów warto obserwować ją na Instagramie. 

Przeglądając inne konta znaleźliśmy kilkanaście różnych manicurów, które wydają się bardzo ciekawe. Sprawdźcie same, może któryś chciałybyście mieć na swoich paznokciach.

 

Żeby nie było monotonnie możecie dodać dżinsowe paznokcie jako dodatek do kwiecistego manicuru.

 

Jeśli wolicie przeszycia lub widoczne szwy ten może przypaść wam do gustu.

 

 

Czym  byłby dżinsy bez zamka?

Jeśli lubicie styl lat 90. postawcie na wybielony lub wycierany dżins.

 

Dokładnie tak samo jak najmodniejsze dżinsy w tym sezonie, manicure jest w kilku stylach. Już wiecie, który jest idealny dla was?

ZobaczSchowaj komentarze

Instagram Tygodnia #4: minimalistyczne kolaże The Icon Agency

Czas na kolejną odsłonę naszego cyklu „Instagram Tygodnia”. Tym razem, nie będzie to jednak osoba czy marka modowa, ale agencja PR-owa, która udowadnia, że media społecznościowe mogą zachwycać swoją oryginalnością. Mowa tutaj o profilu The Icon Agency, warszawskiej firmie, która na co dzień zajmuje się marketingiem, organizacją eventów i wszystkim co związane z branżami mody i urody. Jej Instagram wcale nie przypomina jednak tego, co wyobrażamy sobie słysząc hasło „agencja PR”. Wręcz przeciwnie, ponieważ ich profil jest wypełniony po brzegi kolażami oraz fotografiami w iście minimalistycznym wydaniu.

Instagram The Icon Agency bardzo różni się od tych, które prowadzą pozostałe agencje specjalizujące się w podobnych dziedzinach. Skąd taki pomysł?

Na naszym Instagramie pokazujemy to, co nas inspiruje, czym się zachwycamy, taki zamysł był od samego początku. Chcemy dzielić się tym, co bezpośrednio wpływa na nasze działania i co jest zgodne z naszym poczuciem estetyki. Fajnie jest wyróżniać się na tle innych i cieszymy się że nam się to udaje.

Czy  kolaże, które znajdziemy na waszym profilu, pomagają komunikować się z obserwującymi was użytkownikami oraz potencjalnymi klientami? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Nasze kolaże na pewno ukazują nasz kierunek myślenia – nie zamykamy się na łączenie różnych form i technik, to na pewno znak dla potencjalnych klientów, że nie ma dla nas projektów niemożliwych.

Skąd czerpiecie inspiracje tworząc grafiki?

Inspiracje czerpiemy ze wszystkiego, co nas otacza – to sztuka, muzyka, filmy. Jest wiele portali, które sprawdzamy każdego dnia, takie jak np.:  @ignant, @anothermagazine, @highsnobiety, @nowness, @somewheremagazine, portale magazynów modowych, designerskich, lifestyle’owych i wiele innych. Lubimy obserwować również instagramy Kwiaty i Miut (@kwiatyimiut), Rated:Modern Art. (@ratedmodernart), czy Where I See Fashion (@whereiseefashion). Codziennie odkrywamy nowych artystów, którzy nas zachwycają, Internet na pewno jest niekończącym się źródłem inspiracji.

Ulubiona aplikacja do edytowania, projektowania, zarządzania Instagramem to…?

Nasze kolaże powstają w bardzo różny sposób – nie mamy jednej ulubionej aplikacji – cały czas szukamy nowych rozwiązań i pomysłów. Na co dzień korzystamy między innymi z: whitagram, czy tile pic.

Lepiej prowadzić Instagrama strategicznie czy spontanicznie? Planujecie posty z wyprzedzeniem?

Nie planujemy postów – spontaniczność sprawdza się najlepiej :)

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.