MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Dsquared2 i K-Way stworzyły kapsułową kolekcję kurtek

27.08.2017 Patryk Chilewicz

Dsquared2 i K-Way stworzyły kapsułową kolekcję kurtek

To banał, ale kurtki przeciwdeszczowe są najlepszym przyjacielem podczas deszczu. A jeśli połączone jest to ze świetnym designem i funkcjonalnością to mamy przepis na sukces. Tak w dwóch słowach można określić produkty marki K-Way, które od 1965 roku świetnie się sprzedają. Po wielu sukcesach (kurtki tej marki nosi sam David Beckham) marka postanowiła wejść do wielkiej mody i połączyła siły z włoskim brandem DSquared2. Efektem tej współpracy jest limitowana kolekcja kurtek. Kolekcja składa się z lekkich, jednoczęściowych kurtek typu kangurka, które są jednocześnie wodoodporne i nieprzepuszczające wiatr.

Marka decydując się na tą współpracę połączyła w jednym projekcie wyrafinowanie i współczesny luksusowy design, tak charakterystyczne dla Dsquared2, z funkcjonalnością i nieformalnych charakterem odzieży sportowej, które są dewizą firmy K-Way.

Marka K-Way założona w 1965 roku przez Leona-Claude Duhamela, słynie z ponadczasowych, ale jednocześnie bardzo nowoczesnych płaszczy przeciwdeszczowych. Kolekcjonerskie kurtki zaprojektowane wspólnie z marką Dsquared2 zostały stworzone zarówno dla mężczyzn i kobiet – oczywiście w duchu zimowej kolekcji braci Caten.

Anoraki są zrobione z lekkiego i cienkiego materiału dzięki czemu można je zwinąć i łatwo zabrać ze sobą. Na każdym modelu obok loga obu marek znajdą się przeskalowane elementy, np. zamki błyskawiczne w rozmiarze XL. Projekty zachowują równowagę pomiędzy wyrafinowanym a zabawnym, spontaniczny i odważnym stylem. Kurtki są w odważnych kolorach: pomarańczowym, czerwonym i żółtym oraz klasycznej czerni. 

Będzie można je kupić już od 1 września, a ich ceny zaczynać się będą od bagatela 760$. Marzymy o tym, by choć jedna znalazła się w naszej szafie.