Druga odsłona kolekcji The Weeknd x Puma

Muzyka i sport zawsze działają na nas ze zdwojoną siłą! Jeśli pokochaliście model Puma Parallel powstały w wyniku współpracy marki z The Weeknd, to zachwyci was też zaprezentowana właśnie druga odsłona kolekcji sportowego giganta i kanadyjskiego wokalisty.

 

Druga odsłona kolekcji The Weeknd x Puma

Tym razem głównym powodem „zamieszania” jest Olive-Green, następca fantastycznie sprzedającego się modelu Puma x XO Parallel. Sneakersy o podwyższonej cholewce w kolorze ciemnej zieleni zostały wykonane z wysokiej jakości skóry nubuk, posiadają także obcas o nowoczesnym designie i logo obu marek. Jednak nie tylko one trafią niedługo w ręce fanów, bo mimo że są najważniejsze są również uzupełnieniem linii Deluxe Denim. W skład kolekcji weszły dżinsowe kurtki z postrzępionymi detalami, kimono ze zwężanymi rękawami czy spodnie o przedłużonej tylnej części nogawek, a także moro bluzy z kapturem. Ubrania dopełniają denimowe akcesoria takie jak duża torba czy czapka z daszkiem. Wszystkie elementy nawiązują do stylu artysty i sportowego ducha Pumy.

Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Selena Gomez nową ambasadorką Pumy

Rodzinę Pumy zasiliła właśnie kolejna, wyjątkowa postać. Do grona ambasadorów marki dołączyła bowiem jedna z najbardziej rozpoznawalnych młodych gwiazd tej dekady– Selena Gomez, o której w ostatnim czasie jest szczególnie głośno. Artystka, która do szeregu swoich osiągnięć niedawno dodała udział w filmie Woody’ego Allena oraz okładkę Time’a, będzie od teraz odpowiedzialna za kampanie marketingowe oraz przyszłe kolekcje Pumy.

Selena Gomez nową ambasadorką Pumy
selena-gomez-puma

W poniedziałek zarówno na Instagramie Seleny jak i samej marki ukazało się oficjalne oświadczenie o poszerzeniu przez wokalistkę celebryckiego grona ambasadorów Pumy, które obejmuje w swoich kręgach między innymi Rihannę, Carę Delevingne, Kylie Jenner oraz chłopaka Gomez – The Weeknd.

Sama Gomez zdecydowanie nie kryje swojej ekscytacji dotyczącj współpracy i na każdym kroku podkreśla jak bardzo cieszy się z tego, że od teraz także ona będzie częścią wielkiej rodziny marki. Dodatkowo dodaje, że uwielbia estetykę Pumy, w której sportowy styl umiejętnie miesza się z modą. Gwiazda zdradziła także, że już teraz razem z brandem są w trakcie tworzenia czegoś zupełnie nowego i na pewno doczekamy się wielu wspólnych specjalnych projektów.

A co sama marka ma do powiedzenia w związku z nową współpracą? Jedno jest pewne– zachwyca się nią nie mniej niż sama Selena. Jak twierdzi globalny dyrektor marki i marketingu brandu– Adam Petrick, młoda artystka jest autentyczna, kreatywna, utalentowana i niezwykle prawdziwa. Co więcej, jej nietuzinkowa osobowość sprawia, że jest ona wręcz wzorem do naśladowania dla każdej kobiecej konsumentki. Petrick nawiązał również do choroby artystki, o której w ostatnim czasie zrobiło się szczególnie głośno przy okazji wypłynięcia do sieci zdjęcia ze szpitala, w którym Selena przeszła przeszczep nerki. Jak mówi, to, że młoda gwiazda otwarcie opowiada o swojej chorobie daje nam niezwykłe świadectwo jej odwagi, determinacji oraz pewności siebie. To i inne czynniki związane z charakterem oraz historią życia Seleny przeważyły o tym, że prezentuje ona sobą wszystkie wartości, które marka ceni sobie najbardziej.

Z niecierpliwością czekamy już na pierwsze efekty współpracy oraz gratulujemy niezwykłego uporu i determinacji samej artystce!

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.