Dries van Noten wydaje dwie książki tej jesieni

Belgijski projektant, Dries van Noten lubi wybierać niecodzienne formy prezentacji swoich prac. Znany jest nie tylko z wyjątkowego talentu, ale także artystycznych inspiracji, które w niezwykle umiejętny sposób przekłada na współczesny język mody. Tym razem, z okazji wprowadzenia do butików nowej kolekcji na jesień-zimę 2016, postanowił wydać dwie książki  – jedna poświęcona kolekcji damskiej, druga – męskiej.

Uznawany za jednego z najzdolniejszych absolwentów Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych w Antwerpii, Dries van Noten zaskakuje nas swoimi inspiracjami co sezon. Jego kolekcja na jesień-zimę 2016 (jej recenzję znajdziecie tutaj), bazowała na strojach femme fatale, markizy Luisy Casati, której romans z poetą Gabrielem D’Annunzio był głównym tematem plotek włoskiej oraz europejskiej śmietanki towarzyskiej pierwszej połowy XX wieku. Wcielenie do kolekcji takiego motywu, zakończyło się dla van Notena niezwykle pochlebnymi recenzjami.

Zachęcony sukcesem odniesionym w marcu tego roku w Paryżu, postanowił wydać aż dwie książki poświęcony nowym kolekcjom. Jedna z nich dotyczy linii damskiej, a druga męskiej. Ta pierwsza zawiera ilustracje autorstwa brytyjskiego artysty, Gilla Buttona, który podjął temat naszkicowania artystycznych projektów Belga, z uwzględnieniem detali takich jak futra i aksamit. Jeżeli chodzi o tę drugą, to wiemy, że skupia się głównie na profesjonalnych i amatorskich zdjęciach z ostatniego tygodnia mody męskiej w paryskiej Opera Garnier. Obie publikacje zawierają dodatkowe informacje o domu mody z prawie 20-letnim doświadczeniem.

Jeśli chcecie nabyć te cenne publikacje, musicie wypatrywać ich pojawienia się na półkach w butikach Driesa van Notena już we wrześniu. My robimy miejsce na swoich półkach!

ZobaczSchowaj komentarze

Joanna Krupa: Można wyglądać niesamowicie, nie wydając fortuny [WYWIAD]

Joanna Krupa przyleciała do Florencji na trzy dni, na specjalne zaproszenie LuisaViaRoma, legendarnego butiku online, sprzedającego marki high fashion. Sesja odbyła się w byłej willi Medyceuszy – Tolomei. Joanna pozowała w ubraniach najlepszych światowych projektantów. Podczas pobytu, we Florencji pogoda nie sprzyjała, w dniu sesji padał deszcz i wiał wiatr, ale te okoliczności przyrody nie popsuły humorów ani ekipie, ani gwieździe. Nam opowiada o swojej współpracy z włoskim LVR, planach na przyszłość oraz recepcie na polską zimę.

Joanna Krupa: Można wyglądać niesamowicie, nie wydając fortuny [WYWIAD]
Ekipa LuisaViaRoma na planie zdjęciowym. Joanna ma na sobie czerwoną sukienkę Numero 21, kolorowe buty Moschino.

Na czym polega twoja współpraca z LuisaViaRoma?
Zostałam zaproszona do udziału w projekcie dla magazynu LVR Diary. W niesamowitym hotelu Villa Tolomei na wzgórzach, 3 kilometry od Florencji, wzięłam udział w sesji zdjęciowej i udzieliłam wywiadu na temat mojej pracy, życia, pasji, social mediów i miłości do zwierząt. Styliści przygotowali dla mnie cztery looki ubrań high fashion.

Co będziesz nosić w tym sezonie?
Zależy gdzie będę. Jeśli w Polsce to wiadomo – muszę mieć przede wszystkim bardzo, bardzo ciepłe buty. Moje ulubione to te za kolano Casadei, które kupiłam w ubiegłym roku w LuisaViaRoma. Mam je w dwóch kolorach: nude i czarnym, są klasyczne i zarazem sexy. Do tego koniecznie ciepły płaszcz, ale na pewno nie futro! Nie noszę ich. Kocham też miękkie swetry, odkrywające ramiona. Pobyt w LA to zawsze lżejsze ubrania – wiadomo – tam jest zdecydowanie cieplej niż w Polsce.

A przepis na przetrwanie zimy w Polsce?
Dużo czasu spędzić w aucie lub w domu! Zimą jeśli tylko mogę jeżdżę samochodem. Nie lubię chodzić, bo wówczas musiałbym mieć rajstopy, legginsy, jeansy i do tego dwie pary skarpetek, podkoszulkę sweter, drugi sweter i dopiero na to płaszcz. Jestem zmarzluch.

Pięć rzeczy, które każda kobieta powinna mieć w szafie.
– niesamowite szpilki
– klasyczne kozaki
– czarna mini sukienkę
– piękną, choć jedną markową torebkę. Ja kocham te od Stelli McCartney, gdyż ta projektantka używa tylko eko skór
– i jakąś wystrzałową biżuterię

Wszystkie wymienione przeze mnie rzeczy przydadzą się zarówno na imprezie, jak i na spotkaniu, są uniwersalne, pasują do wszystkiego i można je dowolnie miksować. Jeśli masz prostą, czarną sukienkę i do tego ciekawe buty, biżuterię czy torebkę to wtedy te dodatki powodują, że jesteś zauważalna. Można wyglądać niesamowicie nie wydając fortuny – można włożyć bardzo tanią sukienkę, ale na przykład do tego dobrać droższe buty. Nie wszystko musi być markowe.

Najbliższe plany.
Chcę się zakochać i mieć dzieci J

*O LuisaViaRoma i ich projekcie
LuisaViaRoma to pierwszy na świecie butik on line sprzedający high fashion, powstał w 1999 roku, rok przed Net-a-Porter. Nadal jest biznesem rodzinnym, a jego pomysłodawcą jest Andrea Panconesi – wizjoner i znawca mody. Sama marka jako butik stacjonarny we Florencji powstała jeszcze przed II Wojną Światową.

Andrea Panconesi pod koniec lat 60. odkrył w Paryżu nikomu nieznaną wówczas markę Kenzo i zaczął ją sprzedawać jako pierwszy butik w Europie, właśnie we Florencji. Panconesi jest także ojcem sukcesu blogerki Chiary Ferragni, wylansował wiele wschodzących gwiazd muzycznych, takich jak np. Petit Meller – francuską wokalistkę polskiego pochodzenia.

LuisaViaRoma posiada część wydawniczą, magazyn LVR Diary, w którym pokazuje nie tylko trendy, ale robi wywiady i zaprasza do sesji zdjęciowych gwiazdy o międzynarodowym rozgłosie, takie jak: Roisin Murphy, Jasmine Thompson czy David Beckham. Z polskich znanych na świecie nazwisk w LVR Diary pokazały się: Margaret, Magdalena Frąckowiak czy Joanna Krupa (dwukrotnie). Za wszystkie projekty z polskimi gwiazdami była odpowiedzialna Anna Puślecka, ekspert mody i producentka oraz miłośniczka Włoch.

 

Partnerem publikacji jest LuisaViaRoma

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Podpowiadamy, po co sięgnąć w chwili relaksu. Doradzamy najlepsze sposoby spędzania wolnego czasu. Informujemy o wydarzeniach modowych: kameralnych i spektakularnych. Przygotowujemy na każdy tydzień niezbędnik aktualności. Zdradzamy w nim ciekawe pozycje literackie, filmowe i muzyczne. Recenzujemy poruszające nas książki. Komentujemy warte uwagi, związane z modą filmy. Informujemy o wyjątkowych festiwalach. Zawiadamiamy o aktualnych wystawach i eventach. Zamieszczamy artykuły o formach relaksu, które pozwalają odkrywać nowe horyzonty, skłaniają do wyjścia z domu i otworzenia się na kulturę. Podpowiadamy domatorom, jak błogo i beztrosko spędzić czas we własnym zaciszu oraz w jaki sposób je urządzić. Przede wszystkim oddajemy w ręce czytelników wartościowe artykuły do poczytania w wolnej chwili.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności