„Dress for less” odcinek 6. – odtwarzamy stylizację Magdy Samborskiej „Rebel Look”!

W kolejnym, szóstym już odcinku „Dress for less” mając niezmiennie do dyspozycji 500 złotych, Natalia Kędra i Michalina Murawska zmierzą się z zadaniem odtworzenia stylizacji Magdy Samborskiej – autorki bloga Rebel Look. Zobaczcie, jak im poszło i zagłosujcie na stylizację, która bardziej przypadła wam do gustu!

Magda Samborska, znana szerszej publiczności jako „Rebel Look” to jedna z najciekawszych i z pewnością najlepiej ubranych przedstawicielek polskiej blogosfery co chwila lądujących w zestawieniach najlepiej ubranych gwiazd. Na pokaz marki MMC przyszła w skórzane, zakładanej spódniczce polskiej marki Maare, szpilkach Celebrity i złotych kolczykach Apart. Natalia i Michalina spróbowały odtworzyć ten zestaw mając do dyspozycji 500 złotych. Której lepiej się to udało? Zobaczcie i zagłosujcie w naszej sondzie!


Zakupy

CELEBRITY

BUTY
649 ZŁ

CELEBRITY

BUTY
629 ZŁ
4

ZARA

SPÓDNICA
89,90 ZŁ

STRADIVARIUS

BUTY
89,90 ZŁ

ZARA

SPÓDNICA
49,90 ZŁ

ZARA

SWETER
79,90ZŁ

ZARA

BLUZA
49,90 ZŁ

MANGO

KOLCZYKI
49,90 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Sklep w Korei wprowadził koszyki, które „mówią” za jego klientów

Ile razy zdarzyła wam się sytuacja, w której chcieliście pozbyć się nachalnego członka obsługi sklepu, lub – wręcz przeciwnie – nie mogliście uzyskać w nim potrzebnej pomocy? Nam sporo. Pewien z koreańskich sklepów beauty postanowił wziąć ten problem pod lupę i wprowadził koszyki, dzięki którym klienci mogą zasygnalizować obsłudze, czy potrzebują pomocy, czy chcą, by zostawić ich w spokoju.

Podczas zakupów w samoobsługowych sklepach istnieją przed nami dwie opcje: albo natarczywa obsługa zalewa nas potokiem pytań z ofertą pomocy i nic nie robi sobie z tego, że ewidentnie jej nie potrzebujemy, albo wręcz przeciwnie – szukając fachowego doradztwa przemierzamy bezskutecznie sklepowe półki zastanawiając się „czy ktoś tu w ogóle pracuje”. Z propozycją rozwiązania tego problemu wyszła sieć koreańskich sklepów Innisfree, która wprowadziła specjalne koszyki, dzięki którym klienci poinformują obsługę o tym, czy szukają pomocy, czy świetnie radzą sobie sami.

Ekologiczna marka beauty, postanowiła wyposażyć swoje sklepy w dwa rodzaje (wiklinowych) koszyków – jeden z nich oznaczony jest na zielono, drugi – na pomarańczowo. Klient sięgając po zielony koszyk sygnalizuje obsłudze, że nie potrzebuje w tym momencie jej pomocy, natomiast zielony daje do zrozumienia, że chce rozmawiać ze sprzedawcą.

Wiedzieliśmy, że proste rozwiązania są zawsze najlepsze!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.