Doradczyni wizerunku i stylistka Ewelina Rydzyńska o pracy z gwiazdami, tajnikach urody i… pstrokatych kolorach [WYWIAD]

Ewelina Rydzyńska to postać dobrze znana widzom TVN. Specjalistka zajmująca się wizerunkiem i stylistka, która ma na swoim koncie także kilka kolekcji ubrań. Teraz rozpoczyna nowy projekt – została konsultantką w Domu Mody Klif. Nam opowiada o tajnikach urody, o tym czego nigdy by nie założyła oraz czego nigdy nie może zabraknąć w jej torebce.

Na co dzień zajmujesz się stylizacją i współpracujesz z gwiazdami. Czy osoby popularne są bardziej wymagające i inne w sprawach zawodowych, niż twoje mniej znane klientki?
Zarówno w pracy, jak i w życiu, staram się nie kategoryzować ludzi. Każdego klienta traktuję tak samo i do każdego podchodzę indywidualnie. W moim zawodzie cudowne jest to, że każda osoba, z którą mam przyjemność pracować, jest zupełnie inna i wymaga zupełnie innych rzeczy – to niesamowicie inspirujące. Mogę też dodać, że na ogół kobiety, z którymi współpracuję są bardzo świadome swojego stylu i wiedzą jaki rezultat wizerunkowy chcą osiągnąć.

Masz na swoim koncie kilka kolekcji ubrań. Czy wiążesz z tą odnogą świata mody swoją przyszłość?
Swoją przygodę z projektowaniem zaczęłam w 2005 roku. Zaprojektowałam kilka kolekcji ubrań, których tworzenie dawało mi niesamowicie dużo satysfakcji i radości. Niestety, rozwijanie swoich pasji i całkowite oddawanie się im, wiąże się z brakiem czasu dla rodziny i przyjaciół. Pokusa, by powrócić do projektowania jest duża, jednak na ten moment czuję, że jestem w idealnym miejscu w swoim życiu. Praca jako ekspert ds. wizerunku daje mi bardzo dużo satysfakcji i pozwala na ciągły rozwój. W tym momencie skupiam uwagę na najnowszym projekcie, który polega na prowadzeniu konsultacji w Domu Mody Klif w Warszawie oraz w Centrum Handlowym Klif w Gdyni, podczas których podpowiadam jak aktualne tendencje w modzie dopasować do sylwetki i stylu życia. Konsultacje odbywają się w marcu i kwietniu i są całkowicie bezpłatne, a zapisy na nie niezwykle proste. Wystarczy wejść na stronę internetową klif.pl lub gdynia.klif.pl i wypełnić formularz.

Czy jest jakiś typu ubrania, a może konkretna rzecz, której nigdy byś nie założyła i nie poleciła swoim klientkom?
Neonowe, dresowe spodnie w codziennej stylizacji to jedna z rzeczy, których nigdy nie poleciłabym swoim klientkom. Nie jestem fanką intensywnych, jaskrawych kolorów. Jest takie powiedzenie, które często przytaczam: „Orły są szare, a papugi pstrokate”. Nie trzeba krzyczeć kolorem stroju by zostać zauważonym.

Prowadziłaś program „Klinika urody”, na co dzień zawsze masz perfekcyjny makijaż – widać, że to dla ciebie ważny element. Co jest twoją podstawą codziennej pielęgnacji?
Makijaż jest kolejnym elementem, który, tak jak fryzura, składa się na cały wizerunek. Dbam o skórę od wewnątrz, stosując zdrową dietę i suplementy. Do pielęgnacji używam sprawdzonego zestawu kosmetyków: mleczka, toniku, bazy pod krem i nawilżającego kremu do twarzy. Mam też swój ukochany, mocno nawilżający podkład do twarzy. Jestem również wierna zasadzie, że kiedy nie pracuję nie nakładam makijażu i daję skórze odpocząć.

Czego nigdy nie może zabraknąć w twojej torebce?
Moje niezbędniki to kalendarz, telefon, batonik pełnoziarnisty i Carmex do ust.

ZobaczSchowaj komentarze

Na wczorajszym rozdaniu Złotych Globów dominował jeden rodzaj makijażu!

Tak jak zapowiadano tegoroczną galę rozdania Złotych Globów spowiła czerń. Wszystkie gwiazdy pojawiły się na czerwonym dywanie ubrane w kreacje w tym odcieniu, manifestując w ten sposób swoje poparcie dla ruchu #TimesUp. Ale na szczęście postanowiły tą podstawową barwą, ocieplić energetycznym kolorem.  A co najlepiej pasuje do czerni? Oczywiście wszystkie rodzaje czerwieni. Od strażackiej czerwieni przez karmin po burgund i fuksję. Tracee Ellis Ross, postawiła na matową wersję Chanel. Korona Claire Foy wybrała musującą połączenie czerwieni z pomarańczową, podobnie jak Christina Hendricks, natomiast Gal Gadot miał na sobie czerwień zmieszaną z purpury. Ale to tylko niektóre z nich. Zobaczcie jak aktorki pięknie się prezentowały.

ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności