Doradczyni wizerunku i stylistka Ewelina Rydzyńska o pracy z gwiazdami, tajnikach urody i… pstrokatych kolorach [WYWIAD]

Ewelina Rydzyńska to postać dobrze znana widzom TVN. Specjalistka zajmująca się wizerunkiem i stylistka, która ma na swoim koncie także kilka kolekcji ubrań. Teraz rozpoczyna nowy projekt – została konsultantką w Domu Mody Klif. Nam opowiada o tajnikach urody, o tym czego nigdy by nie założyła oraz czego nigdy nie może zabraknąć w jej torebce.

Na co dzień zajmujesz się stylizacją i współpracujesz z gwiazdami. Czy osoby popularne są bardziej wymagające i inne w sprawach zawodowych, niż twoje mniej znane klientki?
Zarówno w pracy, jak i w życiu, staram się nie kategoryzować ludzi. Każdego klienta traktuję tak samo i do każdego podchodzę indywidualnie. W moim zawodzie cudowne jest to, że każda osoba, z którą mam przyjemność pracować, jest zupełnie inna i wymaga zupełnie innych rzeczy – to niesamowicie inspirujące. Mogę też dodać, że na ogół kobiety, z którymi współpracuję są bardzo świadome swojego stylu i wiedzą jaki rezultat wizerunkowy chcą osiągnąć.

Masz na swoim koncie kilka kolekcji ubrań. Czy wiążesz z tą odnogą świata mody swoją przyszłość?
Swoją przygodę z projektowaniem zaczęłam w 2005 roku. Zaprojektowałam kilka kolekcji ubrań, których tworzenie dawało mi niesamowicie dużo satysfakcji i radości. Niestety, rozwijanie swoich pasji i całkowite oddawanie się im, wiąże się z brakiem czasu dla rodziny i przyjaciół. Pokusa, by powrócić do projektowania jest duża, jednak na ten moment czuję, że jestem w idealnym miejscu w swoim życiu. Praca jako ekspert ds. wizerunku daje mi bardzo dużo satysfakcji i pozwala na ciągły rozwój. W tym momencie skupiam uwagę na najnowszym projekcie, który polega na prowadzeniu konsultacji w Domu Mody Klif w Warszawie oraz w Centrum Handlowym Klif w Gdyni, podczas których podpowiadam jak aktualne tendencje w modzie dopasować do sylwetki i stylu życia. Konsultacje odbywają się w marcu i kwietniu i są całkowicie bezpłatne, a zapisy na nie niezwykle proste. Wystarczy wejść na stronę internetową klif.pl lub gdynia.klif.pl i wypełnić formularz.

Czy jest jakiś typu ubrania, a może konkretna rzecz, której nigdy byś nie założyła i nie poleciła swoim klientkom?
Neonowe, dresowe spodnie w codziennej stylizacji to jedna z rzeczy, których nigdy nie poleciłabym swoim klientkom. Nie jestem fanką intensywnych, jaskrawych kolorów. Jest takie powiedzenie, które często przytaczam: „Orły są szare, a papugi pstrokate”. Nie trzeba krzyczeć kolorem stroju by zostać zauważonym.

Prowadziłaś program „Klinika urody”, na co dzień zawsze masz perfekcyjny makijaż – widać, że to dla ciebie ważny element. Co jest twoją podstawą codziennej pielęgnacji?
Makijaż jest kolejnym elementem, który, tak jak fryzura, składa się na cały wizerunek. Dbam o skórę od wewnątrz, stosując zdrową dietę i suplementy. Do pielęgnacji używam sprawdzonego zestawu kosmetyków: mleczka, toniku, bazy pod krem i nawilżającego kremu do twarzy. Mam też swój ukochany, mocno nawilżający podkład do twarzy. Jestem również wierna zasadzie, że kiedy nie pracuję nie nakładam makijażu i daję skórze odpocząć.

Czego nigdy nie może zabraknąć w twojej torebce?
Moje niezbędniki to kalendarz, telefon, batonik pełnoziarnisty i Carmex do ust.

ZobaczSchowaj komentarze

Redakcja poleca: produkty urodowe, które zmieniły nasze życie, część 1

Kosmetyki, perfumy, akcesoria do włosów – każdy z nas ma produkty, do których jest przywiązany i bez których nie wyobraża sobie dnia codziennego. Nieraz słyszałyśmy zabawne anegdoty opowiadające o miłości do szminki w konkretnym kolorze – nasza znajoma kupiła 20 sztuk pomadek, na wiadomość o tym, że niedługo zaprzestaną je produkować. W redakcji ten temat rozgrzewa atmosferę, bo wszyscy mają swoje hity, o których mogą opowiadać z zapałem i bez końca. Poznajcie pięć produktów, które ułatwiają życie każdemu członkowi redakcji Fashion Post. Dziś wielka piątka naszej graficzki, Beaty Świerczyńskiej.

1. Pomadka Carmex – jestem od niej tak uzależniona, że nie wyjdę z domu bez nałożenia jej na usta – doskonale je wygładza i chroni.

2. Kokosowe serum do włosów Organix , jest naprawdę ekstra. Po porannym prysznicu nakładam go na moje mocno kręcone i trochę suche włosy, żeby je poskromić.

3. Mleczko do ciała Green Tołpy, szybko się wchłania, pięknie pachnie i lekko nabłyszcza skórę – co fantastycznie wygląda zwłaszcza latem, kiedy zakładam szorty.

4. Baume du Doge marki Eau D’Italie – kadzidlane cudo, które lubię szczególnie jesienią, kiedy próbuję zaadaptować się do paskudnych warunków na dworze. Rozgrzewająca mieszanka goździków, kardamonu i słodkiej pomarańczy od razu poprawia mi humor. 

5. Krem do suchej skóry marki Korres, Castanea Arcadia – to kolejne urodowe uzależnienie. Mam wiecznie spragnioną skóra, która potrzebuje czegoś naprawdę mocno nawilżającego. Korres z jadalnym kasztanem nie pozwala skórze wyschnąć, a przy tym świetnie się wchłania więc bardzo dobrze sprawdza się także jako baza pod makijaż. I nie jest dla mnie obojętne, że niemal w 100 procentach składa się z naturalnych składników.”


Zakupy

Korres

KREM
209 ZŁ

ORGANIX

SERUM DO WŁOSÓW
34,99 ZŁ

Eau D'Italie

PERFUMY
450 ZŁ

Carmex

BALSAM DO UST
8,90 ZŁ

Tołpa

MLECZKO DO CIAŁA
21 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.