Doradczyni wizerunku i stylistka Ewelina Rydzyńska o pracy z gwiazdami, tajnikach urody i… pstrokatych kolorach [WYWIAD]

Ewelina Rydzyńska to postać dobrze znana widzom TVN. Specjalistka zajmująca się wizerunkiem i stylistka, która ma na swoim koncie także kilka kolekcji ubrań. Teraz rozpoczyna nowy projekt – została konsultantką w Domu Mody Klif. Nam opowiada o tajnikach urody, o tym czego nigdy by nie założyła oraz czego nigdy nie może zabraknąć w jej torebce.

Na co dzień zajmujesz się stylizacją i współpracujesz z gwiazdami. Czy osoby popularne są bardziej wymagające i inne w sprawach zawodowych, niż twoje mniej znane klientki?
Zarówno w pracy, jak i w życiu, staram się nie kategoryzować ludzi. Każdego klienta traktuję tak samo i do każdego podchodzę indywidualnie. W moim zawodzie cudowne jest to, że każda osoba, z którą mam przyjemność pracować, jest zupełnie inna i wymaga zupełnie innych rzeczy – to niesamowicie inspirujące. Mogę też dodać, że na ogół kobiety, z którymi współpracuję są bardzo świadome swojego stylu i wiedzą jaki rezultat wizerunkowy chcą osiągnąć.

Masz na swoim koncie kilka kolekcji ubrań. Czy wiążesz z tą odnogą świata mody swoją przyszłość?
Swoją przygodę z projektowaniem zaczęłam w 2005 roku. Zaprojektowałam kilka kolekcji ubrań, których tworzenie dawało mi niesamowicie dużo satysfakcji i radości. Niestety, rozwijanie swoich pasji i całkowite oddawanie się im, wiąże się z brakiem czasu dla rodziny i przyjaciół. Pokusa, by powrócić do projektowania jest duża, jednak na ten moment czuję, że jestem w idealnym miejscu w swoim życiu. Praca jako ekspert ds. wizerunku daje mi bardzo dużo satysfakcji i pozwala na ciągły rozwój. W tym momencie skupiam uwagę na najnowszym projekcie, który polega na prowadzeniu konsultacji w Domu Mody Klif w Warszawie oraz w Centrum Handlowym Klif w Gdyni, podczas których podpowiadam jak aktualne tendencje w modzie dopasować do sylwetki i stylu życia. Konsultacje odbywają się w marcu i kwietniu i są całkowicie bezpłatne, a zapisy na nie niezwykle proste. Wystarczy wejść na stronę internetową klif.pl lub gdynia.klif.pl i wypełnić formularz.

Czy jest jakiś typu ubrania, a może konkretna rzecz, której nigdy byś nie założyła i nie poleciła swoim klientkom?
Neonowe, dresowe spodnie w codziennej stylizacji to jedna z rzeczy, których nigdy nie poleciłabym swoim klientkom. Nie jestem fanką intensywnych, jaskrawych kolorów. Jest takie powiedzenie, które często przytaczam: „Orły są szare, a papugi pstrokate”. Nie trzeba krzyczeć kolorem stroju by zostać zauważonym.

Prowadziłaś program „Klinika urody”, na co dzień zawsze masz perfekcyjny makijaż – widać, że to dla ciebie ważny element. Co jest twoją podstawą codziennej pielęgnacji?
Makijaż jest kolejnym elementem, który, tak jak fryzura, składa się na cały wizerunek. Dbam o skórę od wewnątrz, stosując zdrową dietę i suplementy. Do pielęgnacji używam sprawdzonego zestawu kosmetyków: mleczka, toniku, bazy pod krem i nawilżającego kremu do twarzy. Mam też swój ukochany, mocno nawilżający podkład do twarzy. Jestem również wierna zasadzie, że kiedy nie pracuję nie nakładam makijażu i daję skórze odpocząć.

Czego nigdy nie może zabraknąć w twojej torebce?
Moje niezbędniki to kalendarz, telefon, batonik pełnoziarnisty i Carmex do ust.

ZobaczSchowaj komentarze

Nowość: rozświetlacz do …. waginy!

Oto nowy trend prosto ze Skandynawii – rozświetlacz do miejsc intymnych. Pojawienie się tego produktu wywołało poruszenie w mediach społecznościowych.  Przeczytajcie dlaczego!

Czy pomyślałyście kiedyś, że po rozświetleniu twarzy przyjdzie czas na poprawianie miejsc intymnych przy pomocy rozświetlacza? My nie, ale producenci nowego highlightera zaprojektowanego wyłącznie dla intymnych części ciała – tak. Nowy kosmetyk ma zarówno rozświetlić i wygładzić skórę oraz sprawić, że stanie się młodsza i świeższa.

Na pomysł wpadła skandynawska marka. Produkt ma podobno wszystko, czego potrzeba, by poprawić naszą „V”, a producenci obiecują doskonałe rezultaty, jeśli będziemy stosować rozświetlacz w duecie z VV serum i kremem VV. Czy to ma być nasz nowy trzy etapowy rytuał pielęgnacji?

Po tym jak firma pokazała zdjęcie produktu na swoim Instagramie, w mediach społecznościowych zawrzało. Posypała się fala komentarzy, jak możecie się domyślać, raczej nie pozytywnych. Kobiety pisały, że ich waginy są idealne i nie potrzebują udoskonalenia. Niestety, rozświetlacz to kolejny przykład produktu kosmetycznego, który ma niewielki wpływ na nasze zdrowie, ale ma po prostu spowodować, że nasza samoocena spadnie. Emma Soos, Dyrektor Zarządzający w Women’s Health Clinic powiedziała, że ​​kobiety powinny unikać stosowania tego typu produktów w pobliżu sromu, ponieważ każda zmiana w florze bakteryjnej ( na to mają wpływ kosmetyki, które stosujemy)  może  prowadzić do pojawienia się nieprzyjemnego zapachu, infekcji, a co za tym idzie bólu.

Oczywiście, jeśli chcecie rozpieszczać intymne części możecie stosować produkty Perfect V podobno bez obaw, bo zostały dokładnie przebadane. Pamiętajcie jednak, że wasza pochwa nie wymaga ulepszeń i nie można za przy pomocy kosmetyku poprawić czegoś, co jest naturalnie doskonałe. A co wy myślicie o takim produkcie? Zastosowałybyście go na swoje części intymne?

Czy rozświetliłybyście swoje miejsca intymne?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...
ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.