Doradczyni wizerunku i stylistka Ewelina Rydzyńska o pracy z gwiazdami, tajnikach urody i… pstrokatych kolorach [WYWIAD]

Ewelina Rydzyńska to postać dobrze znana widzom TVN. Specjalistka zajmująca się wizerunkiem i stylistka, która ma na swoim koncie także kilka kolekcji ubrań. Teraz rozpoczyna nowy projekt – została konsultantką w Domu Mody Klif. Nam opowiada o tajnikach urody, o tym czego nigdy by nie założyła oraz czego nigdy nie może zabraknąć w jej torebce.

Na co dzień zajmujesz się stylizacją i współpracujesz z gwiazdami. Czy osoby popularne są bardziej wymagające i inne w sprawach zawodowych, niż twoje mniej znane klientki?
Zarówno w pracy, jak i w życiu, staram się nie kategoryzować ludzi. Każdego klienta traktuję tak samo i do każdego podchodzę indywidualnie. W moim zawodzie cudowne jest to, że każda osoba, z którą mam przyjemność pracować, jest zupełnie inna i wymaga zupełnie innych rzeczy – to niesamowicie inspirujące. Mogę też dodać, że na ogół kobiety, z którymi współpracuję są bardzo świadome swojego stylu i wiedzą jaki rezultat wizerunkowy chcą osiągnąć.

Masz na swoim koncie kilka kolekcji ubrań. Czy wiążesz z tą odnogą świata mody swoją przyszłość?
Swoją przygodę z projektowaniem zaczęłam w 2005 roku. Zaprojektowałam kilka kolekcji ubrań, których tworzenie dawało mi niesamowicie dużo satysfakcji i radości. Niestety, rozwijanie swoich pasji i całkowite oddawanie się im, wiąże się z brakiem czasu dla rodziny i przyjaciół. Pokusa, by powrócić do projektowania jest duża, jednak na ten moment czuję, że jestem w idealnym miejscu w swoim życiu. Praca jako ekspert ds. wizerunku daje mi bardzo dużo satysfakcji i pozwala na ciągły rozwój. W tym momencie skupiam uwagę na najnowszym projekcie, który polega na prowadzeniu konsultacji w Domu Mody Klif w Warszawie oraz w Centrum Handlowym Klif w Gdyni, podczas których podpowiadam jak aktualne tendencje w modzie dopasować do sylwetki i stylu życia. Konsultacje odbywają się w marcu i kwietniu i są całkowicie bezpłatne, a zapisy na nie niezwykle proste. Wystarczy wejść na stronę internetową klif.pl lub gdynia.klif.pl i wypełnić formularz.

Czy jest jakiś typu ubrania, a może konkretna rzecz, której nigdy byś nie założyła i nie poleciła swoim klientkom?
Neonowe, dresowe spodnie w codziennej stylizacji to jedna z rzeczy, których nigdy nie poleciłabym swoim klientkom. Nie jestem fanką intensywnych, jaskrawych kolorów. Jest takie powiedzenie, które często przytaczam: „Orły są szare, a papugi pstrokate”. Nie trzeba krzyczeć kolorem stroju by zostać zauważonym.

Prowadziłaś program „Klinika urody”, na co dzień zawsze masz perfekcyjny makijaż – widać, że to dla ciebie ważny element. Co jest twoją podstawą codziennej pielęgnacji?
Makijaż jest kolejnym elementem, który, tak jak fryzura, składa się na cały wizerunek. Dbam o skórę od wewnątrz, stosując zdrową dietę i suplementy. Do pielęgnacji używam sprawdzonego zestawu kosmetyków: mleczka, toniku, bazy pod krem i nawilżającego kremu do twarzy. Mam też swój ukochany, mocno nawilżający podkład do twarzy. Jestem również wierna zasadzie, że kiedy nie pracuję nie nakładam makijażu i daję skórze odpocząć.

Czego nigdy nie może zabraknąć w twojej torebce?
Moje niezbędniki to kalendarz, telefon, batonik pełnoziarnisty i Carmex do ust.

ZobaczSchowaj komentarze

Rozświetlacz o „nietypowym” kształcie podbija Internet!

Raz na jakiś czas, marki kosmetyczne wypuszczają produkty, które wzbudzają zainteresowanie samym opakowaniem. Tak jest właśnie w przypadku nowego rozświetlacza marki Clean Slate Cosmetics, który szybko przykuł uwagę makijażowych blogerek. Dlaczego? Ponieważ swoim kształtem przypomina… emotikonkę kupy.

Wielbicielki sztuki makijażu doskonale wiedzą, że piękne rozświetlenie jest kropką nad „i” każdego looku. Nic dziwnego więc, że z taką chęcią testują wszelakie nowości. Jedną z takich osób jest vlogerka Tati Westbrook, która niedawno postanowiła wypróbować dość nietypowy produkt jakim jest rozświetlacz w kształcie „kupy” marki Clean Slate Cosmetics specjalizującej się w kosmetykach wegańskich.

Pomimo tego, że kształt ani konsystencja kosmetyku zbytnio nie zachęcają to ku zaskoczeniu Tati sprawdza się on co najmniej obiecująco. Rozświetlacz występuje w siedmiu, różnych odcieniach od pięknego złota po lekki fiolet, a wklepywany lekko palcem daje niemal oślepiający efekt. Wszystko w cenie 16,50 $, czyli około 55 złotych. Jeśli chcecie go przetestować, to mamy dobrą i złą wiadomość, możecie zamówić go na stronie Clean Slate Cosmetics, ale na przesyłkę będzie trzeba czekać od 5 do 30 dni.

ZobaczSchowaj komentarze

Cekiny - ponadczasowy trend, bez którego nie wyobrażamy sobie karnawału!

Tom Ford

Długa cekinowa sukienka
ok.16 595 zł

Gucci


ok.11 257 zł

H&M

Welurowa sukienka z cekinami
229,90 zł

Sigerson Morrison

Kozaki z cekinami
1259,40 zł

Reserved

Długa cekinowa spódnica
49,99 zł

Mango

Cekinowa sukienka z falbanką
99,90 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.