Donna Karan broni Harveya Weinsteina i twierdzi, że… jego ofiary są same sobie winne

W zeszłym tygodniu światem filmu i show-biznesu wstrząsnął artykuł „The New York Timesa” demaskujący lata nadużyć seksualnych jednego z najpotężniejszych ludzi w branży – producenta Harveya Weinsteina. Na poparte dowodami doniesienia błyskawicznie zareagował zarząd jego firmy zwalniając go ze stanowiska, głośno skrytykowali go także m.in. Meryl Streep i George Clooney. Swoje „trzy grosze” komentarza postanowiła niestety dołożyć też dawno niesłyszana projektantka Donna Karan. Niestety, bo w tym przypadku zdecydowanie radzilibyśmy jej porządnie ugryźć się w język…

Nie będzie przesadą, jeśli napiszemy, że Harvey Weinstein jest w Hollywood człowiekiem skończonym. Został zwolniony ze swojej firmy ze skutkiem natychmiastowym, masowo odsuwają się od niego przedstawiciele branży, a, jak donoszą dziś niektóre źródła, jego nazwisko ma zostać wymazane ze wszystkich telewizyjnych produkcji, jakie kiedykolwiek wyszły z jego firmy. Na szczęście, wśród grona jego najbliższych znajomych nadal są osoby, na których bogaty w szczegóły reportaż „The New York Timesa” nie zrobił chyba dużego wrażenia, skoro są gotowi publicznie wygłaszać głos poparcia dla swojego „przyjaciela i wspaniałego człowieka”. Takim mianem określiła wczoraj Weinsteina Donna Karan, która od lat przyjaźni się z nim i jego żoną – założycielką marki Marchesa, Georginą Champan.

Zapytana o komentarz podczas gali CineFashion Film Awards, Karan nie tylko wzięła Weinsteina w obronę, ale całą winę za jego seksualne nadużycia, zrzuciła na… ofiary, wśród których są m.in. znane aktorki Ashley Judd i Rose McGowan. „Patrzysz na wszystko, co dzieje się dziś na świecie, to, jak kobiety się ubierają oraz jaki komunikat wysyłają swoim wizerunkiem i dochodzisz do wniosku, że same proszą się o kłopoty”.

Wypowiedź 60-letniej projektantki szybko skrytykował znany amerykański szef kuchni Anthony Bourdain i wspomniana McGowan, a sama Karan chyba szybko pożałowała bezmyślnej wypowiedzi. W sprostowaniu twierdzi, że jej komentarz został „wyjęty z kontekstu i w żaden sposób nie obrazuje tego, jak zapatruje się na całą sytuację”. „Uważam, że molestowanie seksualne jest całkowicie niedopuszczalne”, pisze Karan, „oraz jest poważnym problemem, z którym trzeba rozprawić się bez względu na to, kto jest w niego zamieszany. Bardzo przepraszam wszystkich, których uraziłam i przykro mi z powodu tych, którzy kiedykolwiek padli ofiarą molestowania”.

Pamiętajcie, czasami milczenie naprawdę jest złotem.

ZobaczSchowaj komentarze

Oscary 2018: pełna lista zwycięzców!

90. gala rozdania najgłośniejszych nagród filmowych za nami. Sieć prawdopodobnie jeszcze przez jakiś czas będzie przeżywać kilkugodzinną galę. Nagrody rozdane, kto w tym roku okazał się przegranym a kto zwycięzcą? Na pewno powody do radości mają twórcy „Kształtu wody”, który zdobył cztery statuetki w tym dwie z najważniejszych kategorii, sukcesy świętowała również „Dunkierka”, która zdobyła aż trzy nagordy. Niestety nie poszczęściło się takim filmom jak „Lady Bird” czy „Tamte dni, tamte noce”. Spójrzcie na pełną listę zwycięzców poniżej. Czy są wśród nich wasi faworyci?

Najlepszy film: „Kształt wody”

Najlepszy aktor: Gary Oldman „Czas Mroku”

Najlepsza aktorka: Frances McDormand „Trzy Billboardy za Ebbing, Missouri”

Reżyseria: Guillermo del Toro „Kształt Wody”

Scenariusz oryginalny: „Uciekaj”

Scenariusz adaptowany: „Tamte dni, tamte noce”

Aktor drugoplanowy: Sam Rockwell „Trzy Billboardy za Ebbing, Missouri”

Aktorka drugoplanowa: Allison Janney „Jestem najlepsza. Ja, Tonya”

Kostiumy : „Nić widmo”

Charakteryzacja: „Czas Mroku”

Dokument: „Ikar”

Montaż dźwięku: „Dunkierka”

Najlepszy dźwięk: „Dunkierka”

Najlepszy film nieanglojęzyczny: „Fantastyczna Kobieta”

Animowany film krótkometrażowy: „Dear Basketball”

Najlepszy film animowany: „Coco”

Najlepsza scenografia: „Kształt wody”

Efekty specjalne: „Blade Runner 2049″

Najlepszy montaż: „Dunkierka”

Krótkometrażowy film dokumentalny: „Heaven is a traffic jam on the 405″

Film krótkometrażowy: „The Silent Child”

Zdjęcia: „Blade Runner 2049″

Muzyka: „Kształt wody”

Piosenka: „Remember me” „Coco”

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności