DKNY wiosna-lato 2017

Młody i energiczny duet dyrektorów kreatywnych objął stery nad marką DKNY (młodszą linią Donna Karan Collection) równo rok temu, a już zdążył ukształtować zupełnie nowy wizerunek nowojorskiej marki, z twarzą Belli Hadid. Tak jak wcześniej w latach 90. Donna Karan, za cel postawiła sobie ubieranie kobiet do pracy, tak teraz panowie Dao-Yi Chow i Maxwell Osborne, starają się sprostać wymaganiom współczesnej klientki, która bardziej niż marynarki i kopertowe sukienki, woli streetwear w nowoczesnym wydaniu.

DKNY wiosna-lato 2017

Wiele osób wciąż zastanawia się kim są Dao-Yi Chow i Maxwell Osborne i dlaczego dostąpili zaszczytu bycia dyrektorami kreatywnymi marki DKNY. Otóż ten nowojrski duet zasłynął już w 2008 roku, od kiedy prężnie zaczął rozwijać markę Public School. Maja też na koncie wygraną w konkursie CFDA, która jest modowym „oscarem” w Stanach Zjednoczonych. Znani są z umiejętnego łączenia świetnej jakości i precyzyjnego kroju wraz z muzycznymi i ulicznymi trendami. Nic dziwnego, ze stali się nowym motorem napędowym ikonicznej już marki, która odejściu na emeryturę jej założycieli, natychmiast wymagała odświeżenia.

Dzięki temu mieliśmy okazję oglądać wręcz futurystyczną wizje projektantów, której nie powstydziliby się nawet członkowie załogi statku Enterprise. Była to jednocześnie bardzo sportowa i seksowna kolekcja. Aby uwypuklić jej kobiecy wymiar, na wybiegu pojawiły się na najbardziej pożądane modelki sezonu, a otworzyła go Bella Hadid. Ubrane w paletę barw, takich jak błękit, granat, biel, pomarańcz, czerń oraz beż (bardzo charakterystycznej dla DKNY), pewnie kroczyły po wybiegu, zaznaczając, ze jest to odzież dla pewnej siebie i silnej kobiety. Kolekcja obfituje w oversize’owe marynarki, parki z licznymi kieszeniami, bluzy grające rolę sukienek oraz swetry z dużymi dekoltami. Pojawiła się też sportowa bielizna, dobrze widoczna zza lekkich, przeźroczystych okryć wierzchnich.

Na wybiegu wypatrzyliśmy Julię Banaś (AS Management) ubraną w wielką niebieską kurtę oraz inne znane modelki takie jak Mica Arganaraz, Hanne Gaby Odiele, Vanessa Moody, Stella Maxwell, Josephine Skriver oraz Imaan Hammam. Każda z nich pomalowana była według pomysłu Pat McGrath, gdzie pierwsze skrzypce grały ciemne burgundowe usta. Na koniec pokazu wszystkie modelki zaprezentowały się niczym jeden wielki sportowy gang, a panowie Chow i Osborne wybiegli pewnym truchtem, aby zebrać oklaski publiczności. Nawet ich osobisty styl, bazujący na czerni i sportowych wariacjach, daje nam wyraźny sygnał, że marka DKNY jest kierowana do ich własnego pokolenia, które najbardziej ceni sobie wygodę i najczęściej sięga po stroje uliczne.

ZobaczSchowaj komentarze

8 politycznych gestów przeciwko Trumpowi na nowojorskim tygodniu mody

New York Fashion Week, jak można było się spodziewać, obfitował w polityczne deklaracje. Podzielona Ameryka aż kipi, co było widać również podczas tygodnia mody, który dość jednoznacznie opowiedział się przeciwko Stanom Zjednoczonym z marzeń Donalda Trumpa. Kto okazał swój sprzeciw wobec jego polityki? Sprawdźcie w naszej galerii.

8 politycznych gestów przeciwko Trumpowi na nowojorskim tygodniu mody
Pikieta przed pokazami
Już idąc na niektóre pokazy można było natknąć się na przeciwników Trumpa. Organizacja CFDA promująca świadome rodzicielstwo stała nie tylko ze sloganami, lecz także sprzedawała koszulki z feministycznym przesłaniem, z których dochód szedł na konto organizacji. Ta ma być jednym z głównych fundamentów pomocy kobietom w ciąży, gdyby prezydent przegłosował kontrowersyjne ustawy ograniczające badania prenatalne czy prawo do aborcji.
ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.