DKNY wiosna-lato 2017

Młody i energiczny duet dyrektorów kreatywnych objął stery nad marką DKNY (młodszą linią Donna Karan Collection) równo rok temu, a już zdążył ukształtować zupełnie nowy wizerunek nowojorskiej marki, z twarzą Belli Hadid. Tak jak wcześniej w latach 90. Donna Karan, za cel postawiła sobie ubieranie kobiet do pracy, tak teraz panowie Dao-Yi Chow i Maxwell Osborne, starają się sprostać wymaganiom współczesnej klientki, która bardziej niż marynarki i kopertowe sukienki, woli streetwear w nowoczesnym wydaniu.

DKNY wiosna-lato 2017

Wiele osób wciąż zastanawia się kim są Dao-Yi Chow i Maxwell Osborne i dlaczego dostąpili zaszczytu bycia dyrektorami kreatywnymi marki DKNY. Otóż ten nowojrski duet zasłynął już w 2008 roku, od kiedy prężnie zaczął rozwijać markę Public School. Maja też na koncie wygraną w konkursie CFDA, która jest modowym „oscarem” w Stanach Zjednoczonych. Znani są z umiejętnego łączenia świetnej jakości i precyzyjnego kroju wraz z muzycznymi i ulicznymi trendami. Nic dziwnego, ze stali się nowym motorem napędowym ikonicznej już marki, która odejściu na emeryturę jej założycieli, natychmiast wymagała odświeżenia.

Dzięki temu mieliśmy okazję oglądać wręcz futurystyczną wizje projektantów, której nie powstydziliby się nawet członkowie załogi statku Enterprise. Była to jednocześnie bardzo sportowa i seksowna kolekcja. Aby uwypuklić jej kobiecy wymiar, na wybiegu pojawiły się na najbardziej pożądane modelki sezonu, a otworzyła go Bella Hadid. Ubrane w paletę barw, takich jak błękit, granat, biel, pomarańcz, czerń oraz beż (bardzo charakterystycznej dla DKNY), pewnie kroczyły po wybiegu, zaznaczając, ze jest to odzież dla pewnej siebie i silnej kobiety. Kolekcja obfituje w oversize’owe marynarki, parki z licznymi kieszeniami, bluzy grające rolę sukienek oraz swetry z dużymi dekoltami. Pojawiła się też sportowa bielizna, dobrze widoczna zza lekkich, przeźroczystych okryć wierzchnich.

Na wybiegu wypatrzyliśmy Julię Banaś (AS Management) ubraną w wielką niebieską kurtę oraz inne znane modelki takie jak Mica Arganaraz, Hanne Gaby Odiele, Vanessa Moody, Stella Maxwell, Josephine Skriver oraz Imaan Hammam. Każda z nich pomalowana była według pomysłu Pat McGrath, gdzie pierwsze skrzypce grały ciemne burgundowe usta. Na koniec pokazu wszystkie modelki zaprezentowały się niczym jeden wielki sportowy gang, a panowie Chow i Osborne wybiegli pewnym truchtem, aby zebrać oklaski publiczności. Nawet ich osobisty styl, bazujący na czerni i sportowych wariacjach, daje nam wyraźny sygnał, że marka DKNY jest kierowana do ich własnego pokolenia, które najbardziej ceni sobie wygodę i najczęściej sięga po stroje uliczne.

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Chanel Cruise 2017

Ostatni pokaz cruise francuskiego domu mody odbył się na Kubie w Maju. Havana przeżywała wtedy oblężenie, z powodu przyjęcia na swoim terenie prawie wszystkich znaczących ludzi świata mody. Piękne widoki i urokliwe wąskie uliczki miasta trafiły na Instagram wszystkich modelek, stylistów, projektantów i blogerów. Teraz Karl Lagerfeld postanowił zorganizować sesję zdjęciową w tym samym miejscu. Zobaczcie piękne modelki i wspaniałe zdjęcia.

Kampania Chanel Cruise 2017

W sesji dla Chanel wzięły udział jedne z ulubienic Karla Lagerfelda – Stella Tennant oraz Mica Arganaraz. Uchwycił je osobiście sam Karl Lagerfeld, który zdecydował się na kipiące intensywnymi kolorami oraz czarno-białe ujęcia. Modelki przechadzają się po ulicach Havany oraz spacerują na plaży. Mica prezentuje stylizacje dzienne, na które składają się t-shirty, bermudy, tweedowe spódnice midi z frędzlami oraz dopasowane siateczkowe sukienki maksi. Stella wciela się, natomiast, w damę, która uwielbia błyszczące lub pokryte piórami suknie. Momentami jest chłopczycą, która kocha jasne garnitury zestawione z kapeluszami.

Bardzo podoba nam się sesja Chanel Cruise 2017, która przenosi nas w wakacyjny klimat słonecznej Kuby.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.