DKNY wiosna-lato 2017

Młody i energiczny duet dyrektorów kreatywnych objął stery nad marką DKNY (młodszą linią Donna Karan Collection) równo rok temu, a już zdążył ukształtować zupełnie nowy wizerunek nowojorskiej marki, z twarzą Belli Hadid. Tak jak wcześniej w latach 90. Donna Karan, za cel postawiła sobie ubieranie kobiet do pracy, tak teraz panowie Dao-Yi Chow i Maxwell Osborne, starają się sprostać wymaganiom współczesnej klientki, która bardziej niż marynarki i kopertowe sukienki, woli streetwear w nowoczesnym wydaniu.

DKNY wiosna-lato 2017

Wiele osób wciąż zastanawia się kim są Dao-Yi Chow i Maxwell Osborne i dlaczego dostąpili zaszczytu bycia dyrektorami kreatywnymi marki DKNY. Otóż ten nowojrski duet zasłynął już w 2008 roku, od kiedy prężnie zaczął rozwijać markę Public School. Maja też na koncie wygraną w konkursie CFDA, która jest modowym „oscarem” w Stanach Zjednoczonych. Znani są z umiejętnego łączenia świetnej jakości i precyzyjnego kroju wraz z muzycznymi i ulicznymi trendami. Nic dziwnego, ze stali się nowym motorem napędowym ikonicznej już marki, która odejściu na emeryturę jej założycieli, natychmiast wymagała odświeżenia.

Dzięki temu mieliśmy okazję oglądać wręcz futurystyczną wizje projektantów, której nie powstydziliby się nawet członkowie załogi statku Enterprise. Była to jednocześnie bardzo sportowa i seksowna kolekcja. Aby uwypuklić jej kobiecy wymiar, na wybiegu pojawiły się na najbardziej pożądane modelki sezonu, a otworzyła go Bella Hadid. Ubrane w paletę barw, takich jak błękit, granat, biel, pomarańcz, czerń oraz beż (bardzo charakterystycznej dla DKNY), pewnie kroczyły po wybiegu, zaznaczając, ze jest to odzież dla pewnej siebie i silnej kobiety. Kolekcja obfituje w oversize’owe marynarki, parki z licznymi kieszeniami, bluzy grające rolę sukienek oraz swetry z dużymi dekoltami. Pojawiła się też sportowa bielizna, dobrze widoczna zza lekkich, przeźroczystych okryć wierzchnich.

Na wybiegu wypatrzyliśmy Julię Banaś (AS Management) ubraną w wielką niebieską kurtę oraz inne znane modelki takie jak Mica Arganaraz, Hanne Gaby Odiele, Vanessa Moody, Stella Maxwell, Josephine Skriver oraz Imaan Hammam. Każda z nich pomalowana była według pomysłu Pat McGrath, gdzie pierwsze skrzypce grały ciemne burgundowe usta. Na koniec pokazu wszystkie modelki zaprezentowały się niczym jeden wielki sportowy gang, a panowie Chow i Osborne wybiegli pewnym truchtem, aby zebrać oklaski publiczności. Nawet ich osobisty styl, bazujący na czerni i sportowych wariacjach, daje nam wyraźny sygnał, że marka DKNY jest kierowana do ich własnego pokolenia, które najbardziej ceni sobie wygodę i najczęściej sięga po stroje uliczne.

ZobaczSchowaj komentarze

Nowojorski tydzień mody dobiegł końca: oto, co się działo!

Pierwszy z czterech tygodni mody wiosna-lato 2018  już za nami. Nowy Jork powoli żegna się z modelkami, projektantami i celebrytami, którzy przez minione siedem dni prezentowali nowe kolekcje, uczestniczyli w dzikich after party oraz przechadzali się po wybiegu. A my czujnie obserwowaliśmy wszystko co się działo, bo jak to bywa podczas tygodni mody, wrażeń i emocji nie brakowało. Dlatego jeśli nie byliście na bieżąco, dziś przypominamy w skrócie to, czym branża mody żyła przez ostatni tydzień.

Nowojorski tydzień mody dobiegł końca: oto, co się działo!

Inglot ponownie podbija Nowy Jork


O tym, że polska marka regularnie wykonuje makijaże podczas nowojorskiego tygodnia mody pisaliśmy nie raz i nie dwa. Inglot i tym razem zaznaczył swoją obecność podczas tego święta mody, wykonując makijaże podczas pokazów Michaela Costello, Badleya Mischki i Coach.
ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: prezenty dla millenialsów

NETFLIX

SUBSKRYBCJA NETFLIKSA
30-50 ZŁ

ASOS

OKULARY
OK. 60 ZŁ

VANS

BUTY
OK. 200 ZŁ

AMAZON

GRA
OK. 100 ZŁ

FRESH'N'REBEL

POWERBANK
79 ZŁ

JUICY COUTURE

DRES
OK. 500 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.