Disney wspiera dziewczynki w globalnej akcji charytatywnej

Księżniczki Disneya na przestrzeni ostatnich lat przeszły naprawdę długą drogę. Od damy w opałach po symbol odwagi oraz walki o własne marzenia, bohaterki animacji coraz częściej stają się wzorem do naśladowania dla młodych dziewczyn, które chcą być czymś więcej niż tylko księżniczką. Idąc tym tropem, Disney ruszył z kampanią #DreamBigPrincess, w której każdy z nas może wziąć udział.

Początek kampanii #DreamBigPrincess sięga jeszcze 2016 roku. Jej celem jest przekonanie dzieci na całym świecie, żeby nie bały się spełniać swoich marzeń, nawet jeśli wydają się trudne do osiągnięcia. Właśnie dlatego pod hashtagiem całej akcji znajdziemy szereg inspirujących historii z całego świata, między innymi o młodych autorkach książek, zdobywczyniach złotych medali czy dziewczynkach wygłaszających przemowy przed ONZ. Teraz przyszła pora na kolejną odsłonę kampanii, czyli globalną akcję fotograficzną, która ma na celu zebrać aż milion dolarów.

Od 15 sierpnia do 11 października każdy z nas może brać udział w kampanii. Wystarczy, że wstawimy albo polubimy jakiekolwiek zdjęcie opisane hashtagiem #DreamBigPrincess, a Disney przekaże 1$ na fundację Girl Up z ramienia ONZ, która pomaga dziewczynom na całym świecie znaleźć swój głos i walczyć o swoje prawa. Minimalna kwota jaką Disney planuje przekazać to 500,000 dolarów, ale celem tak naprawdę jest milion, a my mamy nadzieję, że uda się go osiągnąć w mgnieniu oka. Disney – takie akcje lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Instagram Tygodnia #7: piękne wnętrza Krem Warszawa!

W dobie Instagrama, większość z nas lubi spędzać wolne chwile na przeglądaniu pięknych zdjęć. W szczególności, jeśli łączą w sobie zachwycające wnętrza oraz apetyczne jedzenie, ponieważ dokładnie tak jest w przypadku profilu kawiarni Krem w Warszawie. A my, w naszym cotygodniowym cyklu „Instagram Tygodnia” postanowiliśmy zapytać właściciela, Luca Magnon, o tajniki prowadzenia ich pięknego profilu.

Jak w trzech słowach można opisać wasz profil na Instagramie?

Harmonia, prostota, jasne kolory.

Czy macie jakąś strategię odnośnie prowadzenia konta (rodzaj zdjęć, edycja)?

Staramy się wybierać zdjęcia które najlepiej oddają klimat naszego miejsca, lubimy jasne kolory i zróżnicowanie treści. Jednocześnie bardzo zależy nam na spójności całego profilu na Instagramie.

Zdjęcia iPhonem czy profesjonalne? Ile czasu zajmuje sesja z jedzeniem?

Część zdjęć robiona jest telefonem a część przez profesjonalnych fotografów. Sesje z jedzeniem staramy się robić dość szybko i spontanicznie, unikamy sesji nadmiernie ustawionych, zajmujących długie godziny.

Na czym trzeba się najbardziej skupić fotografując jedzenie?

Na tym, by wyglądało smacznie i zachęcająco. Kolory, kontrast, kąt ustawienia fotografa są najważniejsze.

Czy Instagram pomaga rozkręcić biznes i przyciągnąć nowych klientów?

Instagram jest dużym wsparciem w prowadzeniu biznesu. Najważniejsze jednak by piękne zdjęcia miały odbicie w rzeczywistości i na tym staramy się skupić.

Pana żona prowadzi markę Madelle, czy konsultujecie się w sprawie prowadzenia mediów społecznościowych waszych biznesów?

Tak, konsultujemy się cały czas. Można powiedzieć, że nasz Instagram tak wygląda dzięki mojej żonie :)

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.