Disney wspiera dziewczynki w globalnej akcji charytatywnej

Księżniczki Disneya na przestrzeni ostatnich lat przeszły naprawdę długą drogę. Od damy w opałach po symbol odwagi oraz walki o własne marzenia, bohaterki animacji coraz częściej stają się wzorem do naśladowania dla młodych dziewczyn, które chcą być czymś więcej niż tylko księżniczką. Idąc tym tropem, Disney ruszył z kampanią #DreamBigPrincess, w której każdy z nas może wziąć udział.

Początek kampanii #DreamBigPrincess sięga jeszcze 2016 roku. Jej celem jest przekonanie dzieci na całym świecie, żeby nie bały się spełniać swoich marzeń, nawet jeśli wydają się trudne do osiągnięcia. Właśnie dlatego pod hashtagiem całej akcji znajdziemy szereg inspirujących historii z całego świata, między innymi o młodych autorkach książek, zdobywczyniach złotych medali czy dziewczynkach wygłaszających przemowy przed ONZ. Teraz przyszła pora na kolejną odsłonę kampanii, czyli globalną akcję fotograficzną, która ma na celu zebrać aż milion dolarów.

Od 15 sierpnia do 11 października każdy z nas może brać udział w kampanii. Wystarczy, że wstawimy albo polubimy jakiekolwiek zdjęcie opisane hashtagiem #DreamBigPrincess, a Disney przekaże 1$ na fundację Girl Up z ramienia ONZ, która pomaga dziewczynom na całym świecie znaleźć swój głos i walczyć o swoje prawa. Minimalna kwota jaką Disney planuje przekazać to 500,000 dolarów, ale celem tak naprawdę jest milion, a my mamy nadzieję, że uda się go osiągnąć w mgnieniu oka. Disney – takie akcje lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja wyjątkowych winylowych figurek z pracami Jean-Michel Basquiata

Czy są tu fani winylowych figurek? A może wielbiciele twórczości znakomitego artysty Jean-Michel Basquiata? Jeśli tak to mamy dla was wspaniałą wiadomość. Do sprzedaży trafiła właśnie wyjątkowa kolekcja.

Kolekcja wyjątkowych winylowych figurek z pracami Jean-Michel Basquiata

Po styczniowej współpracy z Medicom Toy dzieło Jean-Michel Basquiat pojawi się na innym zestawie zabawek z limitowanej edycji, tym razem wyprodukowane przez markę Kidrobot. Ten kolekcjonerski producent właśnie wydał zestaw 18 „Dunny” figur, ozdobionych pracami nowojorskiego artysty. Kidrobot ożywia sztukę wyjątkowego artysty dzięki nowej kolekcjonerskiej, kilkunasto centymetrowej serii figurek. Każda z wysokiej jakości winylowych postaci Dunny’ego z tej serii pomalowana jest w jeden z najbardziej charakterystycznych obrazów Basquiata.

Jean-Michel Basquiat jest jednym z najbardziej znanych artystów swojego pokolenia. Pomimo stosunkowo krótka kariera artystyczna, trwającej od końca lat 70. do 1988 roku, kiedy to zmarł w wieku 27 lat, uważany jest jednego z najważniejszych artystów XX wieku. Prace Basquiata są ostre i surowe, a dzięki odważnemu łączeniu kolorów i kompozycji zachowują równowagę pomiędzy pozornie sprzecznymi siłami, takimi jak kontrola i spontaniczność, groźba i dowcip, miejskie wyobrażenie i prymitywizm. Marka Basquiat uosabia wartości i aspiracje młodej, międzynarodowej kultury miejskiej.

Od czasu odejścia artysty w 1988 r. jego praca chętnie wykorzystywane przez różne marki. Prace Basquiata pojawiły się już m.in na koszulkach marki Uniqlo, a nawet butelkach tequili. W 2013 roku Supreme wyprodukował kapsułową kolekcję, w skład której weszły koszulki i kurtki ozdobione niepowtarzalnym dziełem artysty.

Jeśli macie ochotę zaprosić sztukę Basquiata do własnego domu zajrzyjcie na stronę Kidrobot, i kupicie figurkę (11,99 dolarów/ sztuka).

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności