Dieta modelek: fakty i mity

Z dietą jest jak z wieloma rzeczami w życiu. Najtrudniej jest zacząć. Zdjęcia modelek w magazynach i nieuchronnie zbliżające się lato skutecznie przekonują nas jednak do tego, że może czas najwyższy zmodyfikować odrobinę jadłospis. Wtedy najczęściej sięgamy po tak zwane „modelkowe” diety, żeby jak najszybciej zrzucić zbędne kilogramy i upodobnić się do Aniołków Victoria’s Secret. Jednak to wcale nie jest takie proste jak mogłoby się wydawać, tym bardziej, że z takimi dietami wiąże się tyle prawdy co kłamstw. Dziś spróbujemy więc obalić kilka z nich wspólnie z Anną Nowak, autorką bloga Cooka.pl, która sama podjęła się wyzwania jakim jest przejście na dietę modelek przygotowując się do swojego debiutu podczas czerwcowego pokazu TOMAOTOMO.

Dieta modelek: fakty i mity
fot. Instagram @cookapl

Szybka zmiana, szybki efekt


To jedno z najpowszechniejszych przekonań, że nagła i intensywna zmiana doprowadzi do szybkich efektów. Wręcz przeciwnie - najprawdopodobniej poskutkuje efektem jo-jo. Wszelkie zmiany należy wprowadzać stopniowo. Ania, na samym początku swojego projektu Model Me, małymi krokami zaczęła wyrzucać z diety poszczególne grupy produktów. Najpierw zrezygnowała z chleba, makaronów oraz ziemniaków i zamieniła je na ulubione rodzaje kaszy (jaglaną, pęczak czy komosę ryżową). Potem w odstawkę poszedł nabiał, a codzienne posiłki stały się coraz bogatsze w warzywa. Wyrzucenie wszystkiego na raz byłoby nie tylko trudne, ale szybko zatęsknilibyśmy za ukochanymi produktami.
ZobaczSchowaj komentarze

Czy wszystkie fit przekąski są tak zdrowe jak mówią? Niekoniecznie!

Jedną z najnowszych obsesji całego świata jest „zdrowe” jedzenie. Zewsząd atakują nas hasła z „fit” w tytule, które podpowiadają co jeść, jak jeść i kiedy jeść, żeby osiągnąć „idealną” sylwetkę. Niestety bardzo często te porady nie mają wiele wspólnego z rzeczywistością, a my żyjemy w iluzji, że zawartość naszego talerza przysłuży się naszej wymarzonej figurze. Otóż nie. Oto produkty, które wbrew pozorom wcale nie są takie zdrowe.

Czy wszystkie fit przekąski są tak zdrowe jak mówią? Niekoniecznie!

Zielone smoothie


Zielone smoothie to już „kultowa” pozycja na liście potreningowych przekąsek. W tej kwestii możemy dopasować składniki według tego co lubimy najbardziej. My proponujemy miętę, kolendrę, ogórek oraz imbir i cytrynę. Orzeźwiający i idealnie kwaskowaty!
ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: prezenty do 100 zł!

YES

KOLCZYKI
89 ZŁ

RILKE

STANIK
85 ZŁ

DRESS SCANDINAVIAN

KSIĄŻKA
OK. 35 ZŁ

MOLESKINE

KALENDARZ
93 ZŁ

MANGO

TOREBKA
49,90 ZŁ

COS

KOSMETYCZKA
OK. 100 ZŁ
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.