Designerskie kreacje w codziennych sytuacjach. Zobacz niesamowite fotomontaże

Jak wyglądałyby te pełne przepychu lub wręcz przeciwnie – ascetycznie powycinane kreacje z wybiegów w codziennych sytuacjach? Instagramowe konto @siduations postanowiło to sprawdzić za pomocą kolaży. Modelki i modele z wybiegów przenieśli się tam m.in. na peron metra, do domu spokojnej starości czy do kina. Zabawne i bardzo inspirujące!

Designerskie kreacje w codziennych sytuacjach. Zobacz niesamowite fotomontaże
Kreacja od Jasona Wu w domu spokojnej starości.
ZobaczSchowaj komentarze

Gucci posiada sekretny organ doradczy złożony z… millenialsów!

Czyżbyśmy właśnie poznali sekret tak dużej popularności włoskiej marki wśród millenialsów i skuteczności działań marketingowych wymierzonych właśnie w kierunku tej grupy? Okazuje się, że wpływ na wiele, szczególnie biznesowych, decyzji ma pozostający do tej pory tajemnicą organ doradczy, w skład którego wchodzą wyłącznie osoby poniżej 30. roku życia.

Gucci niezmiennie pozostaje jedną z najgorętszych, jeśli nie najgorętszą, marką świata. Eklektyczna i maksymalistyczna wizja Alessandro Michele tylko w ostatnim kwartale przyniosła 49 procentowy wzrost sprzedaży, a projekty Gucci święcą triumfy od najbardziej prestiżowych czerwonych dywanów, po ulice największych i najmodniejszych światowych metropolii. Wśród tych ostatnich i w przypadku mody ulicznej, szczególne zamiłowanie do włoskiej marki od kilku sezonów przejawiają przedstawiciele pokolenia Y i Z, czyli należący do szeroko pojętej grupy millenialsów, którzy, jeśli oczywiście ich na to stać, błyskawicznie wykupują ze sklepowych półek celowo postarzane t-shirty, mokasyny, logowane paski czy t-shirty.

Sekret tek dużej efektywności w dotarciu do tej określonej i coraz bardziej bogacącej się grupy konsumentów może leżeć w pozostającym do niedawna tajemnicą komitecie doradczym, jaki wśród pracowników Gucci wyodrębnił prezes, Marco Bizzarri. Grupa, nazwana „shadow comittee”, to osoby poniżej 30. roku życia, z którymi Bizzarri cyklicznie odbywa spotkania i burze mózgów i którzy omawiają z nim te same tematy, które poruszane są na spotkaniach ze starszymi i wyżej postawionymi pracownikami. Bizzarri od czasu do czasu zaprasza także członków komitetu na lunch i prosi o podanie trzech pomysłów, które ich zdaniem mogą pomóc w poprawieniu jakości działania firmy i osiągnięciu zamierzonych wcześniej celów.

Niewykluczone, że to właśnie komitet millenialsów odegrał znaczącą rolę w podjęciu ostatniej decyzji o zrezygnowaniu z naturalnych futer. Bizzarri komentując wtedy ten krok stwierdził, że, oczywiście oprócz względów czysto etycznych, są one po prostu… „niemodne”. Ten krótki komentarz daje pełne prawo do spekulowania, że to właśnie młodzi pracownicy doradzili swojemu pracodawcy rozważenie polityki, która zapewniła marce dobre publicity.

Marka, która nie tylko kieruje swą ofertę do millenialsów, ale czynnie angażuje ich w procesy decyzyjne i przede wszystkim słucha tego, co mają do powiedzenia? Gucci po raz kolejny udowadnia, że jest o kilka kroków przed innymi!

Zobacz także:

Gucci rezygnuje z futer!

Gucci wiosna-lato 2018: Elton John, elektryzująca mgła i… Alessandro Michele w ogniu krytyki

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.