Deni Cler Milano jesień-zima 2016

Jak przystało na markę, która Mediolan ma swojej nazwie, właśnie tam zorganizowano najnowszą sesję zdjęciową Deni Cler Milano. Za obiektywem aparatu stanął Szymon Brodziak, który znany jest z czarno białych ujęć w newtonowskim stylu. Wykonał on zdjęcia w najbardziej prestiżowych lokalizacjach tego miasta, a klimatem kampanii na sezon jesień-zima 2017 nawiązał do starego włoskiego kina. Zobaczcie sami!

Deni Cler Milano jesień-zima 2016

Marka mocno podkreśla wysoką jakość, którą oferuje klientom nie tylko nazwą marki nawiązującą do najbardziej prestiżowej stolicy mody, ale także poprzez dopracowane konstrukcje oraz krawiectwo. Dokłada do tego konsekwentny i dopracowany wizerunek, uzyskany dzięki sesjom zdjęciowym. Tym razem jest to Mediolan i lokalizacje takie jak Duomo, Naviglia oraz Brera.

Sesję zdjęciową na sezon jesień-zima 2016 przygotował dom produkcyjny Papert Pictures. Zdjecia wykonał Szymon Brodziak, który znany jest przede wszystkim z  czarno-białych fotografii uwieczniających najpiękniejsze polskie modelki. Kampania nawiązuje do starego włoskiego kina i taki też klimat starano się osiągnąć. Julita Olszewska (D’VISION) gra rolę stylowej mieszkanki stolicy mody, która dynamicznie przemieszcza się w otoczeniu włoskich kamienic oraz patio stylowych budynków.

Uwodzicielski makijaż bazujący na mocno podkreślonym oku wykonała Aneta Paciorek Dałek Odpowiadała ona także za fryzury -zarówno lekko falujące się rozwiane włosy, jak i gładko zaczesany klasyczny kok (Papert Pictures). Podkreślały one niezwykle kobiecą kolekcję, na która składają się wełniane płaszcze, tweedowe żakiety, spodnie kuloty oraz cygaretki, a także plisowane spódnice. Mocnym punktem wszystkich stylizacji są bluzki z wielkimi kokardami wiązanymi pod szyją. Dodatki utrzymane są w bardzo stonowanym wydaniu.

Kolekcja jest bardzo elegancka i kobieca, a sesja wykonana przez Szymona Brodziaka nadaje jej jeszcze bardziej wysmakowanego charakteru.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Gwiazdy social media w kampanii Hilfiger Denim

Lata 90. w świecie mody wciąż przeżywają swoją drugą młodość, a projektanci wielu marek inspirują się właśnie tą dekadą. Ostatnim z nich był Tommy Hilfiger, który zaprojektował kapsułową kolekcję Tommy Jeans na wiosnę 2017, w której jest mnóstwo nawiązań do tamtego okresu. Amerykański gigant do kampanii zaprosił młode gwiazdy – Lucky Blue Smitha, Sofię Richie oraz brata sióstr Hadid – Anwara.

Gwiazdy social media w kampanii Hilfiger Denim
ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 26.: odtwarzamy biały total-look Kate Bosworth za mniej niż 500 złotych! [WIDEO]

STRADIVARIUS

TOREBKA

SOMEDAY

SPODNIE
419 ZŁ

TOPSHOP

KLAPKI
119 ZŁ

BERSHKA

TOP
49,90 ZŁ

BERSHKA

TOP
34,90 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.