Deni Cler Milano jesień-zima 2016

Jak przystało na markę, która Mediolan ma swojej nazwie, właśnie tam zorganizowano najnowszą sesję zdjęciową Deni Cler Milano. Za obiektywem aparatu stanął Szymon Brodziak, który znany jest z czarno białych ujęć w newtonowskim stylu. Wykonał on zdjęcia w najbardziej prestiżowych lokalizacjach tego miasta, a klimatem kampanii na sezon jesień-zima 2017 nawiązał do starego włoskiego kina. Zobaczcie sami!

Deni Cler Milano jesień-zima 2016

Marka mocno podkreśla wysoką jakość, którą oferuje klientom nie tylko nazwą marki nawiązującą do najbardziej prestiżowej stolicy mody, ale także poprzez dopracowane konstrukcje oraz krawiectwo. Dokłada do tego konsekwentny i dopracowany wizerunek, uzyskany dzięki sesjom zdjęciowym. Tym razem jest to Mediolan i lokalizacje takie jak Duomo, Naviglia oraz Brera.

Sesję zdjęciową na sezon jesień-zima 2016 przygotował dom produkcyjny Papert Pictures. Zdjecia wykonał Szymon Brodziak, który znany jest przede wszystkim z  czarno-białych fotografii uwieczniających najpiękniejsze polskie modelki. Kampania nawiązuje do starego włoskiego kina i taki też klimat starano się osiągnąć. Julita Olszewska (D’VISION) gra rolę stylowej mieszkanki stolicy mody, która dynamicznie przemieszcza się w otoczeniu włoskich kamienic oraz patio stylowych budynków.

Uwodzicielski makijaż bazujący na mocno podkreślonym oku wykonała Aneta Paciorek Dałek Odpowiadała ona także za fryzury -zarówno lekko falujące się rozwiane włosy, jak i gładko zaczesany klasyczny kok (Papert Pictures). Podkreślały one niezwykle kobiecą kolekcję, na która składają się wełniane płaszcze, tweedowe żakiety, spodnie kuloty oraz cygaretki, a także plisowane spódnice. Mocnym punktem wszystkich stylizacji są bluzki z wielkimi kokardami wiązanymi pod szyją. Dodatki utrzymane są w bardzo stonowanym wydaniu.

Kolekcja jest bardzo elegancka i kobieca, a sesja wykonana przez Szymona Brodziaka nadaje jej jeszcze bardziej wysmakowanego charakteru.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nowa kampania Local Heroes „Miss World”

Kiedy za oknem już na dobre zawitała jesień, nowa kampania Local Heroes przenosi nas do słonecznej Kaliforni. „Miss World” to zgodnie z filozofią marki, celebracja kobiecej siły, która ma sprawić, że zawsze będziemy czuły się jak zwyciężczynie. Zobaczcie!

Nowa kampania Local Heroes „Miss World”

Dziewczyny z Local Heroes, czyli Areta Szpura i Karolina Słota, słyną z tego, że nie dbają o obecną w modzie sezonowość i nowe projekty wypuszczają, kiedy chcą. Ich najnowsza kolekcja została zainspirowana konkursami piękności, właśnie dlatego gwiazda kampanii Valentina Ruby (Next Models) ma na sobie plastikowe tiary ze sztucznymi, różowymi kryształkami. Kampania „Miss World” nawiązuje również do oldchoolowych Stanów Zjednoczonych i Honey Boo Boo (dziecięcej gwiazdy telewizyjnych konkursów piękności).

Za obiektywem sesji stanął Richie Davies, który swoimi zdjęciami przeniósł nas do Palm Springs w Kalifornii. Sesję stylizowała jedna z najlepszych polskich stylistek Ewelina Gralak. W kolekcji jak zwykle nie brakuje t-shirtów z tekstowymi nadrukami, ale tym razem pojawiły się również dżinsy z napisem „Really Great Personality”, krótkie bluzy „Carbs” czy puchowe kurtki, które idealnie sprawdzą się na chłodne, jesienne dni. Local Heroes to marka, która zawsze podkreśla, że dziewczyny są górą. Tak jest też tym razem, a jej głównym przesłaniem jest to, że nie ma znaczenia jak wyglądamy, bo zawsze możemy czuć się pięknie. Bardzo lubimy – i przesłanie i kolekcję!

Przeczytajcie także
Kampania Local Heroes „Pussy Power”
Local Heroes współpracuje z ulubioną marką Beyoncé

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.