Deni Cler Milano jesień-zima 2016

Jak przystało na markę, która Mediolan ma swojej nazwie, właśnie tam zorganizowano najnowszą sesję zdjęciową Deni Cler Milano. Za obiektywem aparatu stanął Szymon Brodziak, który znany jest z czarno białych ujęć w newtonowskim stylu. Wykonał on zdjęcia w najbardziej prestiżowych lokalizacjach tego miasta, a klimatem kampanii na sezon jesień-zima 2017 nawiązał do starego włoskiego kina. Zobaczcie sami!

Deni Cler Milano jesień-zima 2016

Marka mocno podkreśla wysoką jakość, którą oferuje klientom nie tylko nazwą marki nawiązującą do najbardziej prestiżowej stolicy mody, ale także poprzez dopracowane konstrukcje oraz krawiectwo. Dokłada do tego konsekwentny i dopracowany wizerunek, uzyskany dzięki sesjom zdjęciowym. Tym razem jest to Mediolan i lokalizacje takie jak Duomo, Naviglia oraz Brera.

Sesję zdjęciową na sezon jesień-zima 2016 przygotował dom produkcyjny Papert Pictures. Zdjecia wykonał Szymon Brodziak, który znany jest przede wszystkim z  czarno-białych fotografii uwieczniających najpiękniejsze polskie modelki. Kampania nawiązuje do starego włoskiego kina i taki też klimat starano się osiągnąć. Julita Olszewska (D’VISION) gra rolę stylowej mieszkanki stolicy mody, która dynamicznie przemieszcza się w otoczeniu włoskich kamienic oraz patio stylowych budynków.

Uwodzicielski makijaż bazujący na mocno podkreślonym oku wykonała Aneta Paciorek Dałek Odpowiadała ona także za fryzury -zarówno lekko falujące się rozwiane włosy, jak i gładko zaczesany klasyczny kok (Papert Pictures). Podkreślały one niezwykle kobiecą kolekcję, na która składają się wełniane płaszcze, tweedowe żakiety, spodnie kuloty oraz cygaretki, a także plisowane spódnice. Mocnym punktem wszystkich stylizacji są bluzki z wielkimi kokardami wiązanymi pod szyją. Dodatki utrzymane są w bardzo stonowanym wydaniu.

Kolekcja jest bardzo elegancka i kobieca, a sesja wykonana przez Szymona Brodziaka nadaje jej jeszcze bardziej wysmakowanego charakteru.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

BOHOBOCO i Biedronka: druga odsłona współpracy

Biedronka coraz bardziej kieruje swoją uwagę w stronę polskich projektantów. Jeszcze miesiąc temu klienci mieli okazję kupić limitowaną kolekcję akcesoriów do łazienki, powstałych we współpracy z Maciejem Zieniem. Tymczasem, już 24 listopada ujrzymy kolejną odsłonę współpracy z duetem Bohoboco. Drugi raz z rzędu będzie to pościel zaprojektowana przez Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach. Kolekcja zatytułowana „Pop Art” to ciekawe wzory i dawka pięknych kolorów. Kto z was chce spać w takim artystycznym otoczeniu?

 

„Projektowanie pościeli to dla nas ogromna przyjemność. W tej edycji proponujemy bardzo modne abstrakcyjne, pop-artowe wzory. Te oryginalne nadruki to modowy akcent, który sprawdzi się w każdej sypialni” – powiedział w oświadczeniu prasowym Kamil Owczarek. „Bardzo ważne jest to, że zaprojektowana przez nas pościel jest wyjątkowej jakości. Wykonana została z miękkiej i miłej w dotyku 100 proc. satynowej bawełny” – dodał Michał Gilbert Lach.

W ten sposób możemy zakupić kolekcję pościeli w odcieniach szarości, czerni i bieli oraz pastelach i fuksji połączonej z kobaltem . Jest to ulubiona kolorystyka projektantów, bardzo często wykorzystywana w jesienno-zimowych oraz wiosenno-letnich kolekcjach. Obejmuje sześć wzorów pościeli: Trio, Dots, Horizon, Line, Pop Art i Splash, które bardzo mocno nawiązują do nowoczesnych trendów w aranżacji wnętrz. Każdy komplet zawiera dwie poszewki na poduszki oraz jedną na kołdrę, a wszystkie występują w rozmiarach 160 x 200 cm w cenie 89 zł i 220 x 200 cm w cenie 99 zł.

Przewidujemy, że pościel ta będzie cieszyła się tak samo wielkim zainteresowaniem jak poprzednia kolekcja. My z całą pewnością spędzimy Święta otuleni Bohoboco.

 

Przeczytaj także:

Wywiad z Michałem Gilbertem Lach – połową duetu Bohoboco

Maja Salamon ambasadorką perfum Bohoboco

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.