Deni Cler Milano jesień-zima 2016

Jak przystało na markę, która Mediolan ma swojej nazwie, właśnie tam zorganizowano najnowszą sesję zdjęciową Deni Cler Milano. Za obiektywem aparatu stanął Szymon Brodziak, który znany jest z czarno białych ujęć w newtonowskim stylu. Wykonał on zdjęcia w najbardziej prestiżowych lokalizacjach tego miasta, a klimatem kampanii na sezon jesień-zima 2017 nawiązał do starego włoskiego kina. Zobaczcie sami!

Deni Cler Milano jesień-zima 2016

Marka mocno podkreśla wysoką jakość, którą oferuje klientom nie tylko nazwą marki nawiązującą do najbardziej prestiżowej stolicy mody, ale także poprzez dopracowane konstrukcje oraz krawiectwo. Dokłada do tego konsekwentny i dopracowany wizerunek, uzyskany dzięki sesjom zdjęciowym. Tym razem jest to Mediolan i lokalizacje takie jak Duomo, Naviglia oraz Brera.

Sesję zdjęciową na sezon jesień-zima 2016 przygotował dom produkcyjny Papert Pictures. Zdjecia wykonał Szymon Brodziak, który znany jest przede wszystkim z  czarno-białych fotografii uwieczniających najpiękniejsze polskie modelki. Kampania nawiązuje do starego włoskiego kina i taki też klimat starano się osiągnąć. Julita Olszewska (D’VISION) gra rolę stylowej mieszkanki stolicy mody, która dynamicznie przemieszcza się w otoczeniu włoskich kamienic oraz patio stylowych budynków.

Uwodzicielski makijaż bazujący na mocno podkreślonym oku wykonała Aneta Paciorek Dałek Odpowiadała ona także za fryzury -zarówno lekko falujące się rozwiane włosy, jak i gładko zaczesany klasyczny kok (Papert Pictures). Podkreślały one niezwykle kobiecą kolekcję, na która składają się wełniane płaszcze, tweedowe żakiety, spodnie kuloty oraz cygaretki, a także plisowane spódnice. Mocnym punktem wszystkich stylizacji są bluzki z wielkimi kokardami wiązanymi pod szyją. Dodatki utrzymane są w bardzo stonowanym wydaniu.

Kolekcja jest bardzo elegancka i kobieca, a sesja wykonana przez Szymona Brodziaka nadaje jej jeszcze bardziej wysmakowanego charakteru.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Amerykański sen Rafa Simonsa w kampanii Calvin Klein jesień-zima 2017

Ulubiony fotograf Rafa Simonsa– Willy Vanderperre po raz kolejny stworzył kampanię dla domu mody Calvin Klein. Tym razem marka wychodzi naprzeciw z nową, jesienną kampanią „205 West 39 NYC” w oryginalnej oprawie rodem z amerykańskiego westernu. Wszechobecny dżins, odświeżone kowbojki… Sprawdźcie sami!

Amerykański sen Rafa Simonsa w kampanii Calvin Klein jesień-zima 2017

Od kiedy niemal rok temu Raf Simons przejął stery nad Calvinem Kleinem, belgijski projektant nieustannie próbuje restrukturyzować tożsamość i dziedzictwo marki. Na początku, jego decyzją było połączenie męskiej i damskiej kolekcji w jednym pokazie, a następnie wprowadzenie projektu tak zwanego „Calvin Klein By Appointment”.

Jeśli chodzi o kolekcje Simonsa dla domu mody, pierwsza nosiła dużo mówiącą o jej estetyce nazwę – „American Classics”, której duchem była prostota i ponadczasowa klasyka. Tym razem Simons znowu nawiązał do motywu Ameryki, ale postawił na jej charakterystyczne symbole. W kolekcji znajdziemy bowiem między innymi niebanalne kowbojki, sukienki z motywem flagi czy specyficzne dla Dzikiego Zachodu okrycia wierzchnie. Nowa linia ubrań zawiera dość niebanalne połączenia z pozoru niezbyt spójnych ze sobą elementów takich jak mundury orkiestry dętej, antyczne, ręcznie wykonane pikowania czy odzież robocza.

Odnosząc się do samego spotu reklamowego, jest on kolejnym po „American Classics”, który tak jak sama kolekcja mocno nawiązuje do motywu Ameryki. 22 modeli pozuje na tle billboardów z ostatniej kampanii, wykonanej na kalifornijskiej pustyni z udziałem prac Andy’ego Warhola. Oprócz ulubionego fotografa Rafa Simonsa w spocie pojawiła się także jedna z jego ulubionych modelek – Julia Nobis, która już nie raz wystąpiła w kampaniach Diora za czasów pracy projektanta dla tego francuskiego domu mody.

Spot reklamowy ma trafić w obieg już we wrześniu na całym świecie, a w czołowych lokalizacjach takich jak Nowy Jork, Paryż, Bruksela czy Hong Kong będziemy mogli podziwiać kampanię w dużym formacie.

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.