Deni Cler Milano jesień-zima 2016

Jak przystało na markę, która Mediolan ma swojej nazwie, właśnie tam zorganizowano najnowszą sesję zdjęciową Deni Cler Milano. Za obiektywem aparatu stanął Szymon Brodziak, który znany jest z czarno białych ujęć w newtonowskim stylu. Wykonał on zdjęcia w najbardziej prestiżowych lokalizacjach tego miasta, a klimatem kampanii na sezon jesień-zima 2017 nawiązał do starego włoskiego kina. Zobaczcie sami!

Deni Cler Milano jesień-zima 2016

Marka mocno podkreśla wysoką jakość, którą oferuje klientom nie tylko nazwą marki nawiązującą do najbardziej prestiżowej stolicy mody, ale także poprzez dopracowane konstrukcje oraz krawiectwo. Dokłada do tego konsekwentny i dopracowany wizerunek, uzyskany dzięki sesjom zdjęciowym. Tym razem jest to Mediolan i lokalizacje takie jak Duomo, Naviglia oraz Brera.

Sesję zdjęciową na sezon jesień-zima 2016 przygotował dom produkcyjny Papert Pictures. Zdjecia wykonał Szymon Brodziak, który znany jest przede wszystkim z  czarno-białych fotografii uwieczniających najpiękniejsze polskie modelki. Kampania nawiązuje do starego włoskiego kina i taki też klimat starano się osiągnąć. Julita Olszewska (D’VISION) gra rolę stylowej mieszkanki stolicy mody, która dynamicznie przemieszcza się w otoczeniu włoskich kamienic oraz patio stylowych budynków.

Uwodzicielski makijaż bazujący na mocno podkreślonym oku wykonała Aneta Paciorek Dałek Odpowiadała ona także za fryzury -zarówno lekko falujące się rozwiane włosy, jak i gładko zaczesany klasyczny kok (Papert Pictures). Podkreślały one niezwykle kobiecą kolekcję, na która składają się wełniane płaszcze, tweedowe żakiety, spodnie kuloty oraz cygaretki, a także plisowane spódnice. Mocnym punktem wszystkich stylizacji są bluzki z wielkimi kokardami wiązanymi pod szyją. Dodatki utrzymane są w bardzo stonowanym wydaniu.

Kolekcja jest bardzo elegancka i kobieca, a sesja wykonana przez Szymona Brodziaka nadaje jej jeszcze bardziej wysmakowanego charakteru.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Porte Privé: nowa polska marka prêt-à-porter

Porte Privé to zupełnie nowa polska marka. Skierowana jest do kobiet, które cenią elegancję, wysokiej jakości materiały oraz solidne rzemiosło. Marka została założona w lipcu 2016 roku przez projektantkę Joannę Urbanowski, która chce aby propozycja z segmentu prêt-à-porter była wybierana przez świadome i wrażliwe na modę klientki. Zobaczcie sesję zdjęciową i zapoznajcie się z tą marką – warto!

Porte Privé: nowa polska marka prêt-à-porter

Marka Porte Privé skierowana jest dla kobiet, które poszukują elegancji z uwzględnieniem najnowszych trendów. Joanna Urbanowski, założycielka i projektantka marki, chwali się dopracowanym wzornictwem, konstrukcją oraz wysokiej jakości tkaninami. Porte Privé chce wcielać do swoich kolekcji najnowsze trendy, ale najbardziej stawia nacisk na świadome podejście do mody i kompletowania garderoby.

Dowiedzieliśmy się, że projektantka inspiruje się nowoczesną architekturą, współczesnym malarstwem oraz rzeźbą. Wychodzi przy tym z założenia, że mniej znaczy więcej. Bardzo lubi styl współczesnych paryżanek, które nigdy nie kupują pod wpływem impulsu, a ponad chwilowe zachwyty przekładają wygodę oraz ponadczasową kobiecość.

Dzięki takiemu podejściu, Porte Privé, ma ambicje, aby stać się marką, która sprawdzi się w wielu sytuacjach i będzie stosowana na dzień oraz na wieczór. W kolekcji znalazły się klasyczne spodnie, sukienki i spódnice. Klientki mogą także liczyć na zakup płaszczy, damskich garniturów oraz skórzanych kurtek. Co więcej, najbardziej wymagające klientki mogą skorzystać z usług szycia na miarę oraz indywidualnych zamówień. Kolorystyka opiera się na czerni, bieli, szarości, granacie oraz akcentach czerwieni. Ceny kolekcji Porte Privé wahają się od 400 do 4500 zł.

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.