Deni Cler Milano jesień-zima 2016

Jak przystało na markę, która Mediolan ma swojej nazwie, właśnie tam zorganizowano najnowszą sesję zdjęciową Deni Cler Milano. Za obiektywem aparatu stanął Szymon Brodziak, który znany jest z czarno białych ujęć w newtonowskim stylu. Wykonał on zdjęcia w najbardziej prestiżowych lokalizacjach tego miasta, a klimatem kampanii na sezon jesień-zima 2017 nawiązał do starego włoskiego kina. Zobaczcie sami!

Deni Cler Milano jesień-zima 2016

Marka mocno podkreśla wysoką jakość, którą oferuje klientom nie tylko nazwą marki nawiązującą do najbardziej prestiżowej stolicy mody, ale także poprzez dopracowane konstrukcje oraz krawiectwo. Dokłada do tego konsekwentny i dopracowany wizerunek, uzyskany dzięki sesjom zdjęciowym. Tym razem jest to Mediolan i lokalizacje takie jak Duomo, Naviglia oraz Brera.

Sesję zdjęciową na sezon jesień-zima 2016 przygotował dom produkcyjny Papert Pictures. Zdjecia wykonał Szymon Brodziak, który znany jest przede wszystkim z  czarno-białych fotografii uwieczniających najpiękniejsze polskie modelki. Kampania nawiązuje do starego włoskiego kina i taki też klimat starano się osiągnąć. Julita Olszewska (D’VISION) gra rolę stylowej mieszkanki stolicy mody, która dynamicznie przemieszcza się w otoczeniu włoskich kamienic oraz patio stylowych budynków.

Uwodzicielski makijaż bazujący na mocno podkreślonym oku wykonała Aneta Paciorek Dałek Odpowiadała ona także za fryzury -zarówno lekko falujące się rozwiane włosy, jak i gładko zaczesany klasyczny kok (Papert Pictures). Podkreślały one niezwykle kobiecą kolekcję, na która składają się wełniane płaszcze, tweedowe żakiety, spodnie kuloty oraz cygaretki, a także plisowane spódnice. Mocnym punktem wszystkich stylizacji są bluzki z wielkimi kokardami wiązanymi pod szyją. Dodatki utrzymane są w bardzo stonowanym wydaniu.

Kolekcja jest bardzo elegancka i kobieca, a sesja wykonana przez Szymona Brodziaka nadaje jej jeszcze bardziej wysmakowanego charakteru.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Chiara Ferragni w sukni Gosi Baczyńskiej

Sukcesy polskich projektantów zawsze cieszą. Tym bardziej, kiedy kreacje jednej z nich nosi najpopularniejsza blogerka modowa na świecie. Chiara Ferragni, bo to o niej mówimy, niedawno pojawiła się w sukni projektu  Gosi Baczyńskiej na łamach meksykańskiej edycji „Glamour”.

Kim jest Chiara Ferragni? Jeśli jakimś cudem są jeszcze osoby, które nie słyszały tego nazwiska, już wyjaśniamy. Chiara Ferragni to prawdziwa księżniczka internetu, pierwsza blogerka modowa, która pojawiła się na okładce „Vogue’a”, ulubienica największych domów mody na świecie i ambasadorka Pantene. Chiara jest również projektantką. Kolorowe i dziewczęce buty, akcesoria oraz torebki Chiara Ferragni Collection to ulubieńcy fashionistek na całym świecie, a ich popularność „zwyczajną” blogerkę zamieniła w businesswoman na miarę XXI wieku.

Sesja zdjęciowa z Chiarą Ferragni oraz suknią autorstwa polskiej projektantki to niewątpliwy sukces dla Gosi Baczyńskiej, a my przyznajemy, że na fotografiach ciężko oderwać wzrok od kreacji. Model ten pochodzi z kolekcji „Yalta” sprzed trzech lat. Suknia, którą miała na sobie Chiara, to poniekąd nawiązanie do mody lat 20., kiedy kreacje łączyły kobiecość z nutką szaleństwa. Gosia postawiła w tym przypadku na jedwabną organzę zdobioną pasami lureksowej nici w odcieniach fioletu, złota oraz miedzi, której nowoczesnych akcentów dodały wojskowe pagony oraz odpinany kołnierz.

Chiara to jednak nie jedyna gwiazda, która ostatnio wystąpiła w kreacji autorstwa polskiej projektantki. W tej samej sukni została niedawno sfotografowana także Leighton Meester, odtwórczyni roli słynnej Księżniczki Upper East Side, czyli Blair Waldorf w serialu „Plotkara”.  Aktorka i piosenkarka w projekcie Baczyńskiej wystąpiła na okładce niezależnego magazynu „Bello” z Los Angeles.

Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.