David Lynch stworzył mini-kolekcję biżuterii

Lynch to artysta wszechstronny – reżyseruje wybitne filmy i seriale, sam występuje przed kamerą, nagrywa świetne albumy muzyczne, a także… projektuje. Biżuteria sygnowana nazwiskiem mistrza to dodatek nie tylko dla fanów „Twin Peaks”, to po prostu ładne ozdoby, które zachowują jego mroczny i tajemniczy klimat.

David Lynch stworzył mini-kolekcję biżuterii

Kolekcja „Meditating Eye” powstała we współpracy ze marką Alex and Ani. Znajdziemy w niej wisiorki i bransoletki z charakterystycznym, tytułowym symbolem oka. Dlaczego właśnie ono stało się motywem przewodnim? „Ta kolekcja i oko w niej zawarte to pewnego rodzaju symbol, który ma pomóc ludziom do wsiąknięcia w głąb ich świadomości” – czytamy w oficjalnej notce prasowej. Cóż, Lynch we wszystkich swoich pracach – czy to filmowych, czy muzycznych – odwołuje się właśnie do dogłębnego penetrowania swojej psychiki i odkrywania nowych pokładów człowieczeństwa, czasami niewygodnych i nieprzystających do ery uśmiechniętego selfie.

Już teraz możecie kupić ubrania inspirowane „Miasteczkiem Twin Peaks”

Artysta, który od ponad 40 lat uprawia medytację transcendentalną ogłosił, że 20 procent wpływów ze sprzedaży każdej sztuki trafi do jeg fundacji, która pomaga ofiarom przemocy domowej, więźniom, bezdomnym czy osobom zarażonym HIV wydostać się z traum właśnie za pośrednictwem tej metody medytacji.

Jak widać Lynch umiejętnie potrafi zmieniać formę, treść swojego przekazu pozostawiając tę samą. Nawet jeśli nie „kupuje się” tej wizji, to trzeba docenić go za konsekwencję i zdolność do żonglowania dziedzinami wyrazu. To sztuka robić to tak zgrabnie.

ZobaczSchowaj komentarze

Dekadenckie lata 20. i zmysłowy klimat w nowej kampanii marki Rosa

Polska marka Rosa nie przestaje nas zachwycać. Najnowsza kolekcja to delikatne i minimalistyczne kolczyki, naszyjniki i pierścionki utrzymane w dekadenckiej estetyce lat 20-tych. Prawdziwe dzieła jubilerskiej sztuki. Podobnie jak wyjątkowa sesja. Zobaczcie w naszej galerii zmysłową sesję i piękną biżuterię.

Dekadenckie lata 20. i zmysłowy klimat w nowej kampanii marki Rosa

Nowa kolekcja Rosy na pewno nie zawiedzie miłośników ekskluzywnej i unikatowej biżuterii. W kolekcji można odnaleźć dekadencki klimat lat 20-tych ubiegłego wieku i magię przedwojennego jubilerskiego kunsztu. Te inspiracje splecione z nowoczesną wizją artystki Agnieszki Rosy, tworzą wyjątkowo efektowne połączenia. Tradycyjne kruszce takie jak złoto, połączone ze szlachetnymi perłami, diamentami oraz ręcznie rzeźbionymi i inkrustowanymi kamieniami zostały zamknięte we współczesnej nowatorskiej formie. 

Wśród nich znajdziemy między innymi inspirowane rodowymi sygnetami pierścienie z wtłaczaną w kamień złotą gwiazdą lub trójwymiarową rzeźbą, medalion z diamentem, dla którego inspiracją stał się kieszonkowy zegarek oraz bransoletkę, która przywodzi na myśl stuletnią dewizkę. „Jestem pełna uznania dla zanikającej sztuki jubilerskiej. Otwierany medalion serce z mojej nowej kolekcji to nie tylko piękny przedmiot, ale również mała rzeźba, która skrywa sekret i posiada własną duszę.” – mówi Agnieszka Rosa. Nastrojową sesję wizerunkową, wyróżniającą się subtelną zmysłowością wykonał duetu Kulesza i Pik. 

Technika analogowa, którą fotografowie wykorzystali przy tworzeniu zdjęć, idealnie oddaje nastrój kolekcji ROSA. Łagodne oświetlenie, bliskie ujęcia i naturalne stylizacje podkreślają piękno projektów Agnieszki. 

My jesteśmy zachwyceni a wy?

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności