Dama kier, dominacja miłości oraz…warzywa na pokazie Dolce&Gabbana w Mediolanie

Niedzielny pokazowy dzień we włoskiej stolicy mody kręcił się wokół prezentacji najnowszej kolekcji Dolce&Gabbana, a więc wokół koron i królowych, które z dumnie uniesioną głową celebrowały kobiecą siłę. Sycylijski duet projektantów przemienił wybieg w emanujący różnorodnymi barwami i mieniący się błyskotkami performance żywych kart. Prócz dostojnych władczyń motywem przewodnim kolekcji były również… warzywa! Marchewkowe nakrycia głowy, groszkowe emblematy na ubraniach czy brokatowe kolczyki na kształt bakłażanu grały pierwsze skrzypce w jak zwykle osobliwym spektaklu marki. Mimo urodzajnego przepychu i grubiańskiego bogactwa prezentowanego na kreacjach, prostota i minimalizm także miały swoje pięć minut. Na koniec wybitny szereg modeli i modelek (w tym dumna i liczna polska reprezentacja) pojawił się jedynie w czarnej bieliźnie, aby dać jasny przekaz przewagi miłości nad dobrobytem. Koniecznie zobaczcie nietuzinkowe sylwetki z wczorajszego pokazu!

Dama kier, dominacja miłości oraz…warzywa na pokazie Dolce&Gabbana w Mediolanie
ZobaczSchowaj komentarze

Zaskakujący pokaz Gucci w czasie Mediolańskiego Tygodnia Mody!

Kultowe już powiedzenie – jest to Gucci wydaje się wam wyświechtane? Jeśli tak nie dziwi nas to, jednak włoska marka fantastycznie odnajduje się w realiach XXI wieku. Ciekawy Instagram, angażujące kampanie reklamowe, fantastyczne stroje? Marka prezentuje to wszystko za co kochamy współczesną modę. W związku z tym nie inaczej niż – zjawiskowo – musiało być w czasie pokazu Gucci na sezon jesień-zima 2018 podczas Tygodnia Mody w Mediolanie.

Zaskakujący pokaz Gucci w czasie Mediolańskiego Tygodnia Mody!

Ujmując wszystko w jednym zdaniu – działo się! Ale czy możemy spodziewać się czegokolwiek innego, skoro wiemy, jak rozległą kreatywność prezentuje projektant Gucci – Alessandro Michele?   Sam anturaż wydarzenia już robił wrażenie, wybieg znajdował się w sali przedstawiającej salę szpitala a dokładniej salę operacyjną. Niebieskie ściany, szpitalne lampy, łóżko operacyjne, wszystko to stworzyło sterylny charakter miejsca.
Jednak zaraz po rozpoczęciu się pokazu zaczęło dziać się jeszcze bardziej szokująco pierwsza modelka pojawiła się na wybiegu z odlewem własnej głowy. Później niektórzy chodzili z jednym dodatkowym okiem, niczym oko proroka. Inni z małymi smokami, kto nie chciałby posiadać jednego takiego w domu? Jak mówił sam projektant, Kolekcja o nazwie “Cyborg” – nawiązuje do eseju Donny Haraway “A Cyborg Manifesto”, a jak mówił sam projektant kolekcja ma zaprezentować wizję świata przyszłości, w której według Alessandro wszyscy będziemy post-ludźmi oraz chciał zająć się problemem samoidentyfikacji powołując się na prace m. in. Michela Foucault.


A co oprócz zaskakujących stylizacji równie ważne były same stroje, które podkreślają ciągłą inspirację projektanta estetyką średniowiecza, renesansu, ale i baroku jak również różnorodnością kultur. Męskie oraz damskie sylwetki przeplatały się w prezentując futuryzm oraz przeszłość. Na wybiegu królował eklektyzm, zarówno w formie, stylu jak i wybranych kolorach i printach. Czyli wszystko co czym Gucci uwielbia nas zaskakiwać!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności