Daga Ziober dla Herve Leger jesień-zima 2016

Pozostała bardzo skromną dziewczyną, choć jej sukcesy w modelingu z roku na rok napawają nas coraz większą dumą. Niedawno pisaliśmy o jej urodzie i klasycznym wizerunku stworzonym specjalnie na potrzeby sesji dla polskiej marki Patyzia Aryton, a już teraz występuje w jesiennej kampanii Herve Leger. Sesja ta zwiastuje także odmienioną stylistykę marki, która do tej pory słynęła z dopasowanych do ciała, bandażowych sukienek.

Daga Ziober dla Herve Leger jesień-zima 2016

Jeszcze dwa lata temu w sukienkach Herve Leger regularnie pokazywały się gwiazdy, takie jak Kim Kardashian, Rihanna, Beyonce, Victoria Beckham, Jennifer Lopez, Kate Winslet oraz Mariah Carey. Sukienki te po pewnym czasie znudziły się jednak kobietom, które zaczęłykierować swoją uwagę ku projektom, które oferują coś więcej niż seksowne mini z bandażowych pasów.

To skłoniło markę do zmiany projektów i komunikacji medialnej. W wyniku tego zabiegu powstała bardziej mroczna kampania reklamowa, trochę przypominające ikoniczne fotografie Stevena Kleina z udziałem Kate Moss. W nowej sesji wizerunkowej marki wystąpiła w niej polska modelka, Daga Ziober, która na tle złomowiska aut prezentuje suknie, które składają się tym razem z bardziej panelowych konstrukcji. Są bardziej postrzępione i zdekonstruowane z wieloma asymetrycznymi rozwiązaniami przy dekolcie. Niektóre zyskują bardzo rockowego charakteru, dzięki zastosowaniu ćwieków, metalowych naszywek oraz łańcuchowych zdobień. Sznurowane, masywne kozaki nadają stylizacjom grunge’owego wymiaru.

Taki klimat zdjęć to też zasługa stylizacji Elizabeth Cabral, której wizja została wsparta przez fryzury Luke’a Chamberlaina oraz makijaż  Blondie Gamon. Sesję sfotografował Boe Marion, którego centrum zainteresowania jest artystyczna strona kobiety, a przed którego obiektywem stawała m.in. już Ola Rudnicka w sesji dla holenderskiego „Vogue’a”. Daga zachwyca nas swoim mroczniejszym wcieleniem, a nowe wcielenie marki zdecydowanie wpisuje się w nasz gust.
 

ZobaczSchowaj komentarze

Zahara Leather: ponadczasowe torebki dla modnych kobiet

Akcesoria z najwyżej jakości skór to cały czas bardzo poszukiwany i upragniony dodatek. To produkt, który podkreśla osobowość oraz styl każdej kobiety ceniącej dobrą jakość, dbałość o detale oraz klasyczne formy. Zahara Leather to nowa marka na polskim rynku, która spełnia te potrzeby i zamierza podbić serca niejednej z nas.

Zahara Leather: ponadczasowe torebki dla modnych kobiet

Zahara Leather ma ambicje stać się ekskluzywną marką, która oferuje klasykę przy zachowaniu najwyższej jakości. W pewien sposób zaprzecza sezonowości oraz chwilowym trendom stawiając na modę ponadczasową, trwałą oraz wykonaną z najlepszych surowców. Wszystkie torebki marki uszyte są z wysokogatunkowych włoskich sków szytych przez mistrzów kaletnictwa. Mają proste formy, praktyczne kieszonki i wygodne paski. Uwagę przyciągają także starannie wykonane okucia oraz bukowane rączki.

W ofercie Zahara Leather znajdują się zarówno torebki przypominające biznesowe aktówki, które mogą być noszone w ręce oraz na długim pasku. Marka oferuje także miękkie worki ścigane sznureczkiem oraz mniejsze torebki, idealne do noszenia przez ramię, a także pokrowce na laptopy oraz etui. Każdy model występuje w dwóch rozmiarach: „large” i „baby”. Kolorystyka opiera się na kilku barwach: czerni, zieleni, burgundzie i srebrnym.  Każdy projekt charakteryzuje się dbałością oraz starannością wykonania.

Dla kogo stworzona została marka Zahara Leather? Z pewnością dla kobiet i dziewczyn, których akcesoria mają pasować do wszystkich stylizacji, ponieważ w codziennym zabieganiu żadna z nas nie ma czasu na wymianę torebek w zależności czy idziemy do pracy czy na wieczorna kolację. Mają być uzupełnieniem nowoczesnej, damskiej garderoby oraz spełniać wymagania dotyczące wygody i praktyczności. Chociaż torebki są stonowane, z pewnością przyciągną uwagę zdecydowanych i pewnych siebie kobiet, które nie przywiązują wagi do ostentacyjnego logo.

Dla fanek projektów specjalnych marka przewidziała usługę personalizacji – każda z nas może zamówić haftowania własnych inicjałów na życzenie. Wszystkie produkty można kupić w oficjalnym sklepie internetowym marki oraz w butiku Le Brand zlokalizowanym przy ulicy Mokotowskiej 39 w Warszawie. Ceny wahają się w przedziale od 299 do 1549 złotych. My już zamawiamy jedną z nich na Gwiazdkę.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.