Daga Ziober dla Herve Leger jesień-zima 2016

Pozostała bardzo skromną dziewczyną, choć jej sukcesy w modelingu z roku na rok napawają nas coraz większą dumą. Niedawno pisaliśmy o jej urodzie i klasycznym wizerunku stworzonym specjalnie na potrzeby sesji dla polskiej marki Patyzia Aryton, a już teraz występuje w jesiennej kampanii Herve Leger. Sesja ta zwiastuje także odmienioną stylistykę marki, która do tej pory słynęła z dopasowanych do ciała, bandażowych sukienek.

Daga Ziober dla Herve Leger jesień-zima 2016

Jeszcze dwa lata temu w sukienkach Herve Leger regularnie pokazywały się gwiazdy, takie jak Kim Kardashian, Rihanna, Beyonce, Victoria Beckham, Jennifer Lopez, Kate Winslet oraz Mariah Carey. Sukienki te po pewnym czasie znudziły się jednak kobietom, które zaczęłykierować swoją uwagę ku projektom, które oferują coś więcej niż seksowne mini z bandażowych pasów.

To skłoniło markę do zmiany projektów i komunikacji medialnej. W wyniku tego zabiegu powstała bardziej mroczna kampania reklamowa, trochę przypominające ikoniczne fotografie Stevena Kleina z udziałem Kate Moss. W nowej sesji wizerunkowej marki wystąpiła w niej polska modelka, Daga Ziober, która na tle złomowiska aut prezentuje suknie, które składają się tym razem z bardziej panelowych konstrukcji. Są bardziej postrzępione i zdekonstruowane z wieloma asymetrycznymi rozwiązaniami przy dekolcie. Niektóre zyskują bardzo rockowego charakteru, dzięki zastosowaniu ćwieków, metalowych naszywek oraz łańcuchowych zdobień. Sznurowane, masywne kozaki nadają stylizacjom grunge’owego wymiaru.

Taki klimat zdjęć to też zasługa stylizacji Elizabeth Cabral, której wizja została wsparta przez fryzury Luke’a Chamberlaina oraz makijaż  Blondie Gamon. Sesję sfotografował Boe Marion, którego centrum zainteresowania jest artystyczna strona kobiety, a przed którego obiektywem stawała m.in. już Ola Rudnicka w sesji dla holenderskiego „Vogue’a”. Daga zachwyca nas swoim mroczniejszym wcieleniem, a nowe wcielenie marki zdecydowanie wpisuje się w nasz gust.
 

ZobaczSchowaj komentarze

Equilibre: rodzinna tradycja i nowoczesność

Istnieje na rynku dwa lata i już zdążyła zaskarbić sobie przychylność klientek, które lubią inwestować w dobrą jakość. Markę Equilibre noszą kobiety i dziewczyny, którym nie są obce nowoczesność i trendy, ale które  także mocno zapatrują się na dopracowany styl paryżanek. Tworzą ją trzy pokolenia kobiet, które kochają modę i chcą zaoferować luksus w przystępnej cenie podobnym sobie współczesnym kobietom.

Marka Equilibre powstała z myślą, aby zapewnić klientkom dobre jakościowo dzianiny i wełny. „Dwa lata temu na polskim runku mody było bardzo dużo bawełny, a wręcz ubrań sportowych nawiązujących do dresów. Chciałam, aby kobiety pokochały kaszmir” – powiedziała nam założycielka marki Karolina Pawlińska. Dodała przy tym, że materiał ten zawsze kojarzył się jako bardzo drogi i trudny w użytkowaniu, dlatego postawiła sobie za cel wyprodukowanie swetrów w cenach, które mogą zaakceptować polskie kobiety. Pierwsze doświadczenia marki we wprowadzaniu produktów na rynek pokazały, że osoby zainteresowane kaszmirem, chcą go przede wszystkim dotknąć. Kobiety nie wyobrażały sobie kupienia kaszmiru przez Internet. Zakochiwały się w projektach dopiero w momencie zapoznania się z nim samodzielnie. „Kaszmir jest jak wino – jak tylko raz spróbujesz tego 100% najlepszej jakości, już nigdy nie wrócisz do innego rodzaju” – żartuje Karolina.

Marka zachęcona sukcesami, zaczęła wprowadzać inne projekty do oferty, jednocześnie próbując przełamać myślenie, że kaszmir jest zbyt poważny i przeznaczony głównie dla dojrzałych kobiet. Karolina postanowiła pokazać go w bardziej rockowym i zadziornym wydaniu. „Zaczęliśmy pokazywać jak nosić go ze skórzana ramoneską, jedwabną spódnicą, wzorzystymi ramionami i cięższymi butami” –wspomina założycielka. Inspirowali się stylem Francuzek, dla których kaszmir jest podstawa garderoby. Equilibre nie narzuca ram wiekowych, jest przeznaczona dla świadomych kobiet, które lubią kupować modę z polską metką.

Kaszmir użyty do produkcji dzianin sprowadzany jest z Włoch, ponieważ w Polsce nie ma tradycji jego produkcji. Bawełny i skóry są natomiast rodzimego pochodzenia. Equilibre może pochwalić się imponującą tradycja krawiecką, ponieważ dziadkowie Karoliny już w latach 60. prowadzili w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej butiki ze skórzanymi torbami. Dlatego prowadzi jeszcze drugą markę – Verne, która specjalizuje się w szyciu torebek. Co więcej, jej mama, jako profesjonalna aktorka bardzo często przerabiała i udoskonalała swoje stroje sceniczne. Osiągnęła taką biegłość, że z czasem założyła markę odzieżową Caroline. Córka Karoliny Pawlińskiej –  Zosia jest modelką (rozwojem jej kariery zajmuje się agencja Model Plus – przyp. autora), która jednocześnie jest bohaterką lookbooka. Equilibre jest zatem połączeniem rodzinnej tradycji i młodzieńczej świeżości.

Marka wykorzystuje doświadczenie zdobyte przez poprzednie pokolenia, aby projektować stroje, które nie są jednorazowe i mogą służyć na wiele okazji w zależności od wykorzystanych dodatków. Wieloletnie doświadczenie Karoliny na stanowisku marketingowca i PR-owca również pomogło w zbudowaniu marki i prowadzeniu własnego biznesu. Dzięki takiemu podejściu, klientki cenią Equilibre przede wszystkim za świetnej jakości swetry i sukienki – kupują je dla siebie, mam i córek. Marka chce rozwijać się małymi krokami, aby z czasem docierać do coraz większego grona odbiorców.

 

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.