Daga Ziober dla Herve Leger jesień-zima 2016

Pozostała bardzo skromną dziewczyną, choć jej sukcesy w modelingu z roku na rok napawają nas coraz większą dumą. Niedawno pisaliśmy o jej urodzie i klasycznym wizerunku stworzonym specjalnie na potrzeby sesji dla polskiej marki Patyzia Aryton, a już teraz występuje w jesiennej kampanii Herve Leger. Sesja ta zwiastuje także odmienioną stylistykę marki, która do tej pory słynęła z dopasowanych do ciała, bandażowych sukienek.

Daga Ziober dla Herve Leger jesień-zima 2016

Jeszcze dwa lata temu w sukienkach Herve Leger regularnie pokazywały się gwiazdy, takie jak Kim Kardashian, Rihanna, Beyonce, Victoria Beckham, Jennifer Lopez, Kate Winslet oraz Mariah Carey. Sukienki te po pewnym czasie znudziły się jednak kobietom, które zaczęłykierować swoją uwagę ku projektom, które oferują coś więcej niż seksowne mini z bandażowych pasów.

To skłoniło markę do zmiany projektów i komunikacji medialnej. W wyniku tego zabiegu powstała bardziej mroczna kampania reklamowa, trochę przypominające ikoniczne fotografie Stevena Kleina z udziałem Kate Moss. W nowej sesji wizerunkowej marki wystąpiła w niej polska modelka, Daga Ziober, która na tle złomowiska aut prezentuje suknie, które składają się tym razem z bardziej panelowych konstrukcji. Są bardziej postrzępione i zdekonstruowane z wieloma asymetrycznymi rozwiązaniami przy dekolcie. Niektóre zyskują bardzo rockowego charakteru, dzięki zastosowaniu ćwieków, metalowych naszywek oraz łańcuchowych zdobień. Sznurowane, masywne kozaki nadają stylizacjom grunge’owego wymiaru.

Taki klimat zdjęć to też zasługa stylizacji Elizabeth Cabral, której wizja została wsparta przez fryzury Luke’a Chamberlaina oraz makijaż  Blondie Gamon. Sesję sfotografował Boe Marion, którego centrum zainteresowania jest artystyczna strona kobiety, a przed którego obiektywem stawała m.in. już Ola Rudnicka w sesji dla holenderskiego „Vogue’a”. Daga zachwyca nas swoim mroczniejszym wcieleniem, a nowe wcielenie marki zdecydowanie wpisuje się w nasz gust.
 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna moda z F&F: współczesne „Clueless” i najmodniejsza kurtka sezonu!

Na czym polega moda? Na prognozowaniu i śledzeniu trendów, odkrywaniu własnego stylu, a także wychodzeniu poza schematy i obalaniu funkcjonujących mitów oraz stereotypów. Nie bez znaczenia o tym wspominamy, bowiem miało to wpływ na globalny sukces angielskiej marki F&F. Brand jest dostępny w supermarkecie Tesco, stamtąd też się wywodzi, ale udowadnia, że jego kolekcje są nie tylko funkcjonalne, ale też osadzone w aktualnych tendencjach i niezwykle różnorodne. Redakcja miała okazję przetestować ubrania F&F na własnej skórze, występując w nich w jesiennej sesji autorstwa Krzysztofa Adamka. Dziś prezentujemy stylizację redaktor działu moda, Pauliny Kosim, która postawiła na hot trendy tego sezonu – kratkę oraz oversize’owy kożuch w stylu „aviator”.

Marka F&F istnieje na rynku już 17 lat i przez ten czas udało jej się udowodnić, że moda z hipermarketu także może kojarzyć się z dobrym stylem i najnowszymi trendami. Co więcej, skutecznie podbija coraz więcej zagranicznych rynków poza Europą – Chiny, Tajlandię, Malezję czy Koreę Południową. Oferta angielskiej marki skierowana jest do kobiet, mężczyzn i dzieci w różnym wieku. Znajdziemy w niej też ciekawe akcesoria i dekoracje do domu oraz świetnej jakości bieliznę. Wszystkie linie łączy jedno: inspirowany aktualnymi trendami i atrakcyjny design, za który zapłacimy mniej niż w najbardziej znanych sieciówkach. Jesienne propozycje F&F wypróbowałyśmy ostatnio podczas spaceru ulicami Warszawy, podczas którego towarzyszył nam ze swoim obiektywem Krzysztof Adamek. Dziś pora na pierwszą stylizację Pauliny, naszej redaktor działu moda. Zobaczcie,jak wykorzystując ubrania i dodatki z oferty brytyjskiego brandu stworzyłyśmy look inspirowany kultowym filmem „Clueless”!

Stylizacja Pauliny to zbiór największych trendów tego sezonu, które znajdziecie w bardzo atrakcyjnych cenach w ofercie marki F&F. Ciepła mini w kratkę to także nostalgiczny powrót myślami do estetyki kultowego filmu „Clueless”, a w tym zestawie dzięki połączeniu z oversize’owym kożuchem typu „aviator” nabiera bardzo współczesnego charakteru. Nie zapomniałyśmy także o najgorętszym kolorze tej jesieni, czyli ognistej i ciepłej czerwieni pasującej do każdego typu urody – tutaj w postaci swetra z subtelnym detalem na plecach.

Umiejętnie dobrane dodatki potrafią podkreślić stylizację. My postawiłyśmy na idealnie pasujące do miejskich klimatów botki na wygodnym obcasie oraz must have sezonu – biżuterię w kolorze złota: długi łańcuszek i kolczyki-koła. Efekt? Wygodny i modny zestaw, który nie zrujnuje waszego budżetu!

 

 

Partnerem publikacji jest marka F&F.


Zakupy

F&F

SWETER
99,99 ZŁ

F&F

KURTKA
249,99 zł

F&F

SPÓDNICA
69,99 ZŁ

F&F

BOTKI
109,99 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.