MODA

Daga Ziober dla Herve Leger jesień-zima 2016

18.08.2016 Michalina Murawska

Daga Ziober dla Herve Leger jesień-zima 2016

Jeszcze dwa lata temu w sukienkach Herve Leger regularnie pokazywały się gwiazdy, takie jak Kim Kardashian, Rihanna, Beyonce, Victoria Beckham, Jennifer Lopez, Kate Winslet oraz Mariah Carey. Sukienki te po pewnym czasie znudziły się jednak kobietom, które zaczęłykierować swoją uwagę ku projektom, które oferują coś więcej niż seksowne mini z bandażowych pasów.

To skłoniło markę do zmiany projektów i komunikacji medialnej. W wyniku tego zabiegu powstała bardziej mroczna kampania reklamowa, trochę przypominające ikoniczne fotografie Stevena Kleina z udziałem Kate Moss. W nowej sesji wizerunkowej marki wystąpiła w niej polska modelka, Daga Ziober, która na tle złomowiska aut prezentuje suknie, które składają się tym razem z bardziej panelowych konstrukcji. Są bardziej postrzępione i zdekonstruowane z wieloma asymetrycznymi rozwiązaniami przy dekolcie. Niektóre zyskują bardzo rockowego charakteru, dzięki zastosowaniu ćwieków, metalowych naszywek oraz łańcuchowych zdobień. Sznurowane, masywne kozaki nadają stylizacjom grunge’owego wymiaru.

Taki klimat zdjęć to też zasługa stylizacji Elizabeth Cabral, której wizja została wsparta przez fryzury Luke’a Chamberlaina oraz makijaż  Blondie Gamon. Sesję sfotografował Boe Marion, którego centrum zainteresowania jest artystyczna strona kobiety, a przed którego obiektywem stawała m.in. już Ola Rudnicka w sesji dla holenderskiego „Vogue’a”. Daga zachwyca nas swoim mroczniejszym wcieleniem, a nowe wcielenie marki zdecydowanie wpisuje się w nasz gust.