Daga Ziober dla Herve Leger jesień-zima 2016

Pozostała bardzo skromną dziewczyną, choć jej sukcesy w modelingu z roku na rok napawają nas coraz większą dumą. Niedawno pisaliśmy o jej urodzie i klasycznym wizerunku stworzonym specjalnie na potrzeby sesji dla polskiej marki Patyzia Aryton, a już teraz występuje w jesiennej kampanii Herve Leger. Sesja ta zwiastuje także odmienioną stylistykę marki, która do tej pory słynęła z dopasowanych do ciała, bandażowych sukienek.

Daga Ziober dla Herve Leger jesień-zima 2016

Jeszcze dwa lata temu w sukienkach Herve Leger regularnie pokazywały się gwiazdy, takie jak Kim Kardashian, Rihanna, Beyonce, Victoria Beckham, Jennifer Lopez, Kate Winslet oraz Mariah Carey. Sukienki te po pewnym czasie znudziły się jednak kobietom, które zaczęłykierować swoją uwagę ku projektom, które oferują coś więcej niż seksowne mini z bandażowych pasów.

To skłoniło markę do zmiany projektów i komunikacji medialnej. W wyniku tego zabiegu powstała bardziej mroczna kampania reklamowa, trochę przypominające ikoniczne fotografie Stevena Kleina z udziałem Kate Moss. W nowej sesji wizerunkowej marki wystąpiła w niej polska modelka, Daga Ziober, która na tle złomowiska aut prezentuje suknie, które składają się tym razem z bardziej panelowych konstrukcji. Są bardziej postrzępione i zdekonstruowane z wieloma asymetrycznymi rozwiązaniami przy dekolcie. Niektóre zyskują bardzo rockowego charakteru, dzięki zastosowaniu ćwieków, metalowych naszywek oraz łańcuchowych zdobień. Sznurowane, masywne kozaki nadają stylizacjom grunge’owego wymiaru.

Taki klimat zdjęć to też zasługa stylizacji Elizabeth Cabral, której wizja została wsparta przez fryzury Luke’a Chamberlaina oraz makijaż  Blondie Gamon. Sesję sfotografował Boe Marion, którego centrum zainteresowania jest artystyczna strona kobiety, a przed którego obiektywem stawała m.in. już Ola Rudnicka w sesji dla holenderskiego „Vogue’a”. Daga zachwyca nas swoim mroczniejszym wcieleniem, a nowe wcielenie marki zdecydowanie wpisuje się w nasz gust.
 

ZobaczSchowaj komentarze

Dlaczego Internet oszalał na punkcie koloru różowego?

„Rose quartz”, czyli jasny i lekko wpadający w łososiowy odcień różu to według Pantone jeden z dwóch najmodniejszych w tym sezonie kolorów i wszystko wskazuje na to, że zostanie z nami także jesienią. Jeśli jesteście aktywnymi użytkownikami platform społecznościowych (w tym Tumblra i Pinteresta) wiecie już zapewne, że na punkcie utrzymanych w tej kolorystyce zdjęć szaleje spora część Internetu. Na czym więc polega fenomen tego odcienia i czy rzecz faktycznie rozchodzi się o sentymentalny powrót do dzieciństwa, jak sugerują niektórzy?

Z taką właśnie tezą wychodzi internetowe wydanie „New York Magazine”, które w jednym ze swoich artykułów pochyla się nad fenomenem koloru różowego, który zapanował wśród millenialsów. Jeśli śledzicie media społecznościowe, z pewnością zauważyliście, że blogerki uwielbiają fotografować się na tle różowych ścian, nie popuszczą żadnemu różowemu samochodowi (najlepiej retro) i natychmiast sfotografują go (oczywiście iPhonem Rose Gold) na swojego Instagrama. Na tumblrowe blogi najchętniej wrzucają zdjęcia toreb Acne Studios, kieliszków z różowym winem sfotografowanych na tle zachodzącego słońca i modowych magazynów, które na swojej okładce postanowiły wykorzystać ten właśnie kolor.

Restauracja Sketch w Londynie – jedna z najpopularniejszych na Instagramie i Tumblrze

Coś więc musi być na rzeczy, tym bardziej, że Pantone ogłosiło jasnoróżowy odcień „Rose Quartz” jednym z dwóch najmodniejszych kolorów sezonu wiosna-lato 2016, a modowe marki z charakterystyczną dla siebie prędkością podchwyciły ten trend i zrobiły w swojej ofercie sporo miejsca na ubrania i dodatki we wszelkich odcieniach jasnego i łososiowego różu. Trudno chyba tłumaczyć popularność tego koloru czymś innym niż rosnącym fenomenem internetowym, pomimo że niektórzy śmiało doszukują się w niej bardziej psychologicznych aspektów. Dla nich uwielbienie dla koloru różowego to wyraz tęsknoty za dzieciństwem, sentyment za różową, balonową gumą i całym ekwipunkiem lalki Barbie, które można przypisać szalonym, ale nostalgicznym Millenialsom. My jednak nie jesteśmy zwolennikami tych nadinterpretacji i, biorąc pod uwagę fakt,  jak łatwo „pokolenie Y” podchwytuje trendy, kolor różowy traktować będziemy właśnie w taki sposób i z nieskrywaną przyjemnością wprowadzimy go do swojej sezonowej szafy.


Zakupy

Topshop

Spodnie
ok. 275 zł

Topshop

Kurtka
ok. 225 zł

Topshop

Topshop
ok. 550 zł

Topshop

Bluza
ok. 150 zł

H&M

Top
139,90 zł

Boohoo Night

Kombinezon
ok. 100 zł

Zara

Koszulka
59,90 zł

Zara

Koszula
239 zł

Weekday

Dresy
ok. 150 zł

COS

Kurtka
ok. 580 zł

Weekday

Pasek
ok. 85 zł

Mango

Kurtka
199,90 zł

Mango

Kurtka
139,90 zł

Saint Laurent

Koszula
ok. 5110 zł

Stella McCartney

Sweter
ok. 2420 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.