MODA

Czy Alexa Chung zmieni oblicze marki UGG?

11.10.2016 Redakcja Fashion Magazine

Czy Alexa Chung zmieni oblicze marki UGG?

Kilka dni temu Alexa Chung opublikowała na swoim Instagramie zdjęcie, które prezentuje słup reklamowy na ulicach Berlina, oklejony plakatem z kampanią marki UGG. Modelka zdradziła, że została art directorem ostatniej sesji zdjęciowej i jest to początek nowej współpracy. Jej doświadczenie oraz wyczucie stylu i trendów, jakie panują obecnie w branży, mogą okazać się bardzo pomocne w budowaniu odświeżonego wizerunku marki.

Wydarzenie to zapowiada nowy rozdział w historii marki, która do tej pory niespecjalnie kojarzyła się z czymś ładnym i modnym. Współpraca z Chung jest jednocześnie kolejnym etapem zmian wizerunkowych. UGG już od jakiegoś czasu podejmuje bowiem kroki w pozyskiwaniu klientek bardziej zainteresowanych trendami, aniżeli klasyką. Dowodem na to była choćby obecność innej Brytyjki, Rossie Huntington-Whiteley, w kampaniach reklamowych oraz zapoczątkowana niedawna współpraca z idolką nastolatek – Hailey Baldwin.

Biorąc pod uwagę fakt, że wszystkie projekty Alexy cieszą się powodzeniem i uznaniem ze strony klientów, przepowiadamy marce UGG spory sukces. A jeśli chcecie poznać kulisy powstawania autorskiej marki odzieżowej Alexy Chung, która także niedługo ujrzy światło dzienne, koniecznie przeczytajcie ten tekst.